Täydellinen kesä 2011...

Olis sellanen et

Löytäis jonkun tosi, tosi, mukavan tytön/naisen jonka kanssa sitte tulis tustuttua. Käytäis vaikka piknikillä, pyöräretkel, jätskil, rannal, uimas, kaliolla katellen auringon laskua sylikkäi, käsikkäin kävellyllä, maattaisiin nurmikol ja juteltais niitä näitä taivasta katellen, halittaisiin, käytäisiin jossain reissussa (vaikka huvipuistos), ja sen semmost....

45

266

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kivaa olisi...

      Vaan kun naiset eivät ole romanttisia. Ne eivät välitä tuollaisesta tavallisesta, vaan pitää olla jännitystä. luksusta ja glamouria.

      • Se riippuu naisesta, mitä hän haluaa. Toiset kaipaa tavallisia asioita kun taas toiset haluaa vain jännitystä ja luksusta.


    • -neitoperhonen-

      Toivottavasti saat haaveilemasi täydellisen kesän jonkun mukavan naisen kanssa! :)

      • Olis sellanen et

        Kiitos toivotuksista! :)


    • Tuollainen olisi myös mun haave mutta mistä löytää sopiva nainen jonka kanssa tulisi toimeen? Kas siinä pulma, joka on myös ikuisuuskysymys.

      • ...........

        "jonka kanssa tulisi toimeen" - eli olet ronkelin lisäksi myös hankala.


      • ........... kirjoitti:

        "jonka kanssa tulisi toimeen" - eli olet ronkelin lisäksi myös hankala.

        Totta mulla on pari sellaista tapaa jotka on aika turn-offia, tarttis löytää samantapainen nainen niin sitten ois jees.


    • n 19

      Tuollainen olisi ihana kesä. Olen pian 20 enkä ikinä ole tuollaista romanttista kesää kokenut. Nyt olisi kiikarissa kiva mies mutta enpä tiiä kiinnostaako sitä mun seura sitten:(

      • Olis sellanen et

        Toivottavasti sitä kiinnostais ja saisit kokea romanttisen kesän. Toivotaan siis parasta :)


    • Tuo kuulostaa kyllä täydellisen ihanalta

      • Olis sellanen et

        Mukava kuulla ett kuulosti ihanalta


      • Olis sellanen et kirjoitti:

        Mukava kuulla ett kuulosti ihanalta

        Ei ollenkaan..
        Toissakesäni oli tuollainen, ja oli ihanuutta ja autuutta ja onnea.. :)
        Kummallekin.
        (Tai sitten aika kultaa muistot :D)

        Toivon, että kaikki löytäisivät oman Midsummer Dreaminsa.


    • LessCheeseMoreAction

      Hui kamala, minulle tarjoutui tuollainen kesä ja juoksin karkuun, ahdistavaa tuollainen.

    • ikä?

      ?

      • Olis sellanen et

        34 :-)


    • Älymiehen haamu

      Kyllähän tuo kävisi jos nainen on nuori ja kaunis ja antaa pillua.

    • Tässä parhaillaan mietin strategiaa, miten saisi tuollaisen kesän. Joo, tiedän kyllä, pitäisi toimia eikä miettiä. HAH!

      • Älymiehen haamu

        Ei taida tuolla naamalla onnistua.


      • Älymiehen haamu kirjoitti:

        Ei taida tuolla naamalla onnistua.

        Näinhän se on.


      • 90909090909090909
        arvovaltakiista kirjoitti:

        Näinhän se on.

        Eipä tuossa naamassa mitään vikaa ole. Vähän ihme ilme tuossa kuvassa kylläkin, mutta ihan kiva naama.


      • Älymiehen haamu
        90909090909090909 kirjoitti:

        Eipä tuossa naamassa mitään vikaa ole. Vähän ihme ilme tuossa kuvassa kylläkin, mutta ihan kiva naama.

        Kyllä tuossa naamassa on vikaa ja paljon. Jannun nenä ja suu ovat ihmeellisen muotoisia. Lisäksi oudot ilmeet ja huono kampaus.

        Olen brutaalin rehellinen ja rakastan lähimmäistäni totuudessa.


      • ..........
        Älymiehen haamu kirjoitti:

        Kyllä tuossa naamassa on vikaa ja paljon. Jannun nenä ja suu ovat ihmeellisen muotoisia. Lisäksi oudot ilmeet ja huono kampaus.

        Olen brutaalin rehellinen ja rakastan lähimmäistäni totuudessa.

        Mitäs se mongoloidi-Keanu siellä oikein taas soittaa poskea?


    • sir_eino

      Jos nyt toi sama nainen olisi tuossa vierellä kesän ja mielellään sen jälkeenkin niin olisi hyvä.

      Vielä parempi jos on aurinkoista, ehdin muutaman kerran terassille, pääsen niille parille lomamatkalle jota olen suunnitellut (no toiselle kyllä pääsenkin kun on jo lentoliput) ja pääsen hevifestareille. Sonisphere pisti paketin uusiksi, kai se Rob Zombie on pakko käydä katsoon vaikkei muu ohjelma niin paljon napannut. Parille muulle festarille onkin jo liput.

      Oikeastaan tästähän näyttää tulevan ihan hyvä kesä. Täydellinen kesä olisi sellainen että WASP soittaisi Tuskassa mutta Impaled Nazarene, Meshuggah ja Morbid Angel ovat myös ihan kivaa poppia.

      • sir_eino

        Siis noi loput lisäksi. Kyllä tää nykyinen parisuhde on tärkeämpi kun Impaled Nazarene. Ja se on kova kilpailija.


      • ..,h,.nj.
        sir_eino kirjoitti:

        Siis noi loput lisäksi. Kyllä tää nykyinen parisuhde on tärkeämpi kun Impaled Nazarene. Ja se on kova kilpailija.

        Eiks sillä ollut se poppibiisi "Nyrkillä tapettava huora"? Tuli vaan mieleen. Semmoista kuuntelet.


      • sir_eino
        ..,h,.nj. kirjoitti:

        Eiks sillä ollut se poppibiisi "Nyrkillä tapettava huora"? Tuli vaan mieleen. Semmoista kuuntelet.

        Juu, on niille senkinniminen biisi. On niillä paljon muitakin biisejä. Että pointtisi oli?


      • .,.,jhk.l
        sir_eino kirjoitti:

        Juu, on niille senkinniminen biisi. On niillä paljon muitakin biisejä. Että pointtisi oli?

        Pistit mulle miinuksen!


      • Lasten mehuhetki

        Onko mikään hassumpaa kuin yli-ikäinen rokkisetä teinifestareilla?


      • sir_eino
        .,.,jhk.l kirjoitti:

        Pistit mulle miinuksen!

        Enpäs. Mutta osoitit vähän mielikuvituksen puutetta kun mainitsit juuri tuon biisin. Onhan niillä mm. äärioikeistolaisena ja saatananpalvontapoppina pidettyä kamaa, esimerkkinä klassikkopoppibiisi "Goat sodomy".


      • sir_eino
        Lasten mehuhetki kirjoitti:

        Onko mikään hassumpaa kuin yli-ikäinen rokkisetä teinifestareilla?

        Yli-ikäinen? Kyllä Tuskassa taitaa keski-ikä olla siinä kolmen kympin tuntumassa.


      • ES
        sir_eino kirjoitti:

        Enpäs. Mutta osoitit vähän mielikuvituksen puutetta kun mainitsit juuri tuon biisin. Onhan niillä mm. äärioikeistolaisena ja saatananpalvontapoppina pidettyä kamaa, esimerkkinä klassikkopoppibiisi "Goat sodomy".

        Hö. En tunne muita niiden biisejä.


      • Gordon Gekko
        Lasten mehuhetki kirjoitti:

        Onko mikään hassumpaa kuin yli-ikäinen rokkisetä teinifestareilla?

        On. Monikin asia. Itse aion yli-ikäisenä setämiehenä käydä ainakin Ruisrockissa, Saunassa ja ehkä jossain ulkomailla.


    • +,

      Hevimetalli on yläasteikäisten musaa.

      • sir_eino

        Hevimetalli on sellaisten 30-40v miesten musaa jotka ovat henkisesti 14v.


      • -äåp
        sir_eino kirjoitti:

        Hevimetalli on sellaisten 30-40v miesten musaa jotka ovat henkisesti 14v.

        Naurettavaa joka tapauksessa.


      • sir_eino
        -äåp kirjoitti:

        Naurettavaa joka tapauksessa.

        Tai hauskaa.


    • yksinäisen kesä

      Olis kiva tosiaan viettää ukava kesä jonkun ihanan naisen kanssa. Mut valitettavasti naiset tykkää vaan miehistä jotka on väkivaltaisia. Se on varmaan monen naisen mielestä tosi romanttista koska kiltti mies ei kelpaa.

      • Mää haluan mielummin kiltin miehen kuin väkivaltaisen miehen. Olen mielummin yksin kuin väkivaltaisen miehen kanssa.


    • Mä olisin aika tyytyväinen tähän kesään, jos saisin jostain matkaseuraa ja pääsisin lähtee tonne Tukholman risteilylle, mistä olen niin pitkään jo haaveillut.

      • .yijuf

        Vitun paskanaama, pysy tuolla omassa risteilyketjussasi äläkä tule tännekin ruikuttamaan tosta vitun risteilystäsi. Noin naurettavaa jätkä ei ole toista tullut vastaan.


    • Mää haluaisin löytää mukavan miehen, jonka kanssa tulisin hyvin juttuun. Olis kiva viettää yhdessä vaikka mökkiviikonloppua, käydä piknikillä ja tehdä muita ihan tavallisia juttuja. Olishan se kiva saada rakkauden kesä. Ja vielä parempaa olis, jos mies jäis kesän jälkeenkin.

      Ja olishan se kiva löytää töitä, kun kuun vaihteessa on valmistuminen tiedossa.

    • samaa toivon mutta

      Taitaa jäädä haaveeksi tänäkin vuonna.

      • Lapamato.

        Toivossa on hyvä elää.


    • jipiii

      Miulla olis nyt tyttöystävä ja kaikki mahollisuudet em. söpöilyihin mutta suomen (täysin turha) armeija pilaakin sitten kaiken juuri sopivasti heinäkuusta alkaen. Vittu jee, olis pitänyt puhua itelleni ne c-paperit syksyllä...

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Laaja sähkökatko Sallilan verkossa!

      Mä heräsin yhden maissa UPS:n piipittkseen, koska sähköt poikki ja on edelleen. Odottelin jonkun aikaa ja soitin vikanum
      Loimaa
      35
      1290
    2. KJ Konetimber OY

      Haettu konkurssiin Eläke yhtiö Ilmarisen toimesta.
      Kuhmo
      50
      1197
    3. Millä kirjaimella nimeni alkaa

      Ja montako kirjainta sukunimestäni voi laskea? N to M
      Ikävä
      63
      1025
    4. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      177
      990
    5. Ampumisvälikohtauksen syynä kahden eri romanisuvun erimielisyydet

      Ikaalislainen romaniseurue joutui tahtomattaan tulitaisteluun etelä-pohjalaisen romanisuvun kanssa. Tilanne ei ratkennu
      Seinäjoki
      44
      893
    6. Hyviä tehokkaira vinkkejä erittäin pinttuneen wc pytyn puhdistukseen

      Eli semmonen vuokra-asunnon pytty jossa hyvin sitkeään pi ttyny se vesiosa. Kloriittia olen liottanu yön yli ja yleispuh
      Ikävä
      123
      776
    7. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      57
      738
    8. Voiko "miehisen kunnian" käsitteen ohittaa?

      Palstalla kovasti pidetään minua jollain tavoin sairaana, kun puhun miehisestä kunniasta. Voidaanko me siis täysin ohi
      Sinkut
      144
      723
    9. Et uskaltaisi kuitenkaan nähdä enää

      Niin mitäpä sitä enää vatkaamaan.
      Ikävä
      52
      691
    10. Voi että, kaikki on nyt ohi

      Aijon nyt unohtaa kaiken. Morjes. Mieheltä
      Ikävä
      59
      677
    Aihe