tämä kauhea halapalo tästä naisten seksimatkailuista. Kautta aikain on
puolusteltu maksullista seksiä sillä perusteella ,että on olemassa
miehiä jotka eivät muuten saa. Nythän on sitten todistettu että on olemassa
myös naisia jota eivät muuten saa tyydyttävää seksiä kuin maksullisilta
miehiltä.
Eikös tämä ole sitten sitä todellista tasa-arvoa : jos ei muuten onnaa niin
rahalla kyllä saa lempeä ,vaikkakin hetkisen mutta parempi sekin kuin ei
ollenkaan.
Saaja on kyytyväin maksaja ja sen pitäs kaikille kelvata.
KYLLÄ KYRPII
33
257
Vastaukset
- pyöreästi ympäri ??
Jos hyväksyy maksullisen seksin ilmiönä tai surullisena tosiasiana, siinä tapauksessa noin molempiin suuntiin. Aika surullinen ilmiöhän se, kaikkien osapuolten kannalta, seikat mitkä ovat johtaneet tuohon... mutta toisaalta, silloin kun on vapaaehtoista puolin ja toisin, mikä minä olen siihen puuttumaan ja sanomaan
- valitettavaa
Niinhän se kyllä on että seksin ostajat ovat tosi säälittävää porukkaa
mutta jostakinhan sitä on seksuaallisen olennon niinkuin ihminen on tyydytyksensä saatava.
- Kaikille samat
Olen kanssasi täysin samaa mieltä.
Harvemmin meitä häiritsee jos suuret tuloerot johtavat liki orjuuden kaltaiseen hyväksikäyttöön - kunhan kyseessä on kaivostoiminta, ruuan tuotanto tai kulutustuotteiden valmistus. Auta armia jos rahalla ostaa munaa tai pimpsaa - silloin kyseessä onkin törkeä hyväksikäyttö vaikka edellisiin verrattuna kyseessä voi olla monin verroin paremmasta vaihtoehdosta.
Sama pätee Suomeen - siivoaminen pilkkapalkalla on ok - seksi paljon paremmalla tuntipalkalla on törkeää alistamista - vaikka myyjä väittäis mitä.
Tasa-arvopaska taasen on pääsääntöisesti sitä ihteensä.- pyöreästi ympäri
Voit myös kysyä itseltäsi, kumpaa mieluummin tekisit mainitsemillasi ehdoilla - minä siivoaisin.
- pyöreästi ympäri
Ps. Edellisestä huolimatta, hyvä pointti .
pyöreästi ympäri kirjoitti:
Voit myös kysyä itseltäsi, kumpaa mieluummin tekisit mainitsemillasi ehdoilla - minä siivoaisin.
Itsensä myyminen on varsin hyvä vaihtoehto monelle ammatille - siivoamisen kohdalla riippuu paljon työehdoista, Afganistanin rauhanturvaajana oloon verrattuna seksin myynti on ylivertainen.
- alv-liskot
hyvä tupplis, mää komppaan nyt !111!
(ja sit tumputtaja tumputtaa mun viestin koska se USKALTAA olla eri mieltä !1!1) - näin minä
pyöreästi ympäri kirjoitti:
Sama täällä , aivan ehdottomasti siivoaisin ja niin peresteellisesti
ennenkuin ryhtyisin kenenkään kyrpätynnyriksi. - näin minä
näin minä kirjoitti:
Sama täällä , aivan ehdottomasti siivoaisin ja niin peresteellisesti
ennenkuin ryhtyisin kenenkään kyrpätynnyriksi.korjaus edelliseen .... niin perusteellisesti....
Joo, jos yhteiskunta on ollut selkeästi miesten hallinnoima xxxx vuotta, niin tietenkään karvaleukojen mielikuvien madonnat eivät saa olla himokkaita jne. muuta kuin kulloisenkin unelmoijan mielikuvituksessa.
Niukin naukin saavat kuitenkin olla myyntilaidalla, tosin halveksittuina. Ostolaita on täysin poissa laskuista, se on jo aivan liikaa, ei siitä muuten otsikoiksi asti riittäisi. Uuden pelkäämistä, muutosvastarintaa?
Kuinkahan pitkälti tilanne olisi samanlainen perusasetelma päälaelleen käännettynä? Ihminen on kuitenkin vain ihminen, sukupuoleen katsomatta...- niiiiiiih :)
Kaikki ei ole kultaa, mikä kiiltää.
- menee ohi
Siis miten se tähän asiaan liittyy???
menee ohi kirjoitti:
Siis miten se tähän asiaan liittyy???
Minusta se liittyy hyvinkin paljon aiheeseen. Veikkaampa, että jos joku lähtee Afrikkaan astiin "käyttämään" rattopoikia, niin joku siinä hommassa silloin täytyy kiiltää.
- kateuttako ilmassa??
Tämä asiahan tuntuu olevan kovasi kimurantti, ainakin siinä vaihessa
jos palvelujen ostajana on nainen ! Mikä helskutti siinä on että se koetaan
vieläkin aivan toivottomien naisten toiminnaksi? Eiköhän se vain ole niin
että naiset jotka harrastavat esim. seksiturismia ovat aivan samoilla
periaatteilla liikkeellä kuin samoilla asioilla olevat miehet.!!! - alv-liskot
mikä halapalo
- gentsu häippäsee
Ottamatta mitenkään kantaa seksiturismiin ja maksulliseen seksiin, ilmaisen mielipiteeni jotenkin tähäänkin aiheeseen liittyen.
Yhdelläkään ihmisillä ei pitäisi olla niin paljon rahaa, että se voisi sillä ostaa toisen ihmisen ihmisarvon(mitä se ihmisarvo sit kunkin mielestä on).- gentsu saarnaa
dazu kirjoitti:
Onko mielestäsi muita tapoja ostaa toisen ihmisarvo, kuin raha? =D
On, mutta rahalla se onnistuu helpoiten. Katsele vähän ympärillesi(muuallekin kuin palstalle) ja tulet huomaamaan sen, että raha on se yleisin väline, millä ihmisarvo ostetaan tai riistetään. Miksi niin? Koska joillakin on sitä yli tarpeen ja toisilla taas alle tarpeitensa. Ymmärtääkseen mitä tarkoitin, sinun täytyy ymmärtää halun ja tarpeen ero(rohkenen epäillä sitä)
Jos taas joku lahjoittaa sinulle ihmisarvonsa, hän on nähnyt sinut sen lahjan arvoiseksi. Sitä ei passaa siinä vaiheessa käyttää väärin. Väärinkäytöstä seuraa sitten... Noh... Sen sinä jo varmaan tiedätkin, mitä siitä seuraa...Tosin epäilen sitäkin, tyhmä kun olet... gentsu saarnaa kirjoitti:
On, mutta rahalla se onnistuu helpoiten. Katsele vähän ympärillesi(muuallekin kuin palstalle) ja tulet huomaamaan sen, että raha on se yleisin väline, millä ihmisarvo ostetaan tai riistetään. Miksi niin? Koska joillakin on sitä yli tarpeen ja toisilla taas alle tarpeitensa. Ymmärtääkseen mitä tarkoitin, sinun täytyy ymmärtää halun ja tarpeen ero(rohkenen epäillä sitä)
Jos taas joku lahjoittaa sinulle ihmisarvonsa, hän on nähnyt sinut sen lahjan arvoiseksi. Sitä ei passaa siinä vaiheessa käyttää väärin. Väärinkäytöstä seuraa sitten... Noh... Sen sinä jo varmaan tiedätkin, mitä siitä seuraa...Tosin epäilen sitäkin, tyhmä kun olet..."Jos taas joku lahjoittaa sinulle ihmisarvonsa, hän on nähnyt sinut sen lahjan arvoiseksi. Sitä ei passaa siinä vaiheessa käyttää väärin."
Tätä taisin tuossa itse tarkoittaa...
Aika paljon heität vähättelyä niskaani, mikä luo hieman kummallisen sävyn viestiisi. Vittuiluna ehkäpä paremmin toimii perusteltu kantakin, kuin tekaistu vähättely.
Tuosta rahasta voisin vastata, että mitä enemmän rahankäyttö on painottunut "haluun", sitä heikommin sitä käytetään, oli rahaa sitten miten paljon tahansa.gentsu saarnaa kirjoitti:
Jos taas joku lahjoittaa sinulle ihmisarvonsa, hän on nähnyt sinut sen lahjan arvoiseksi. Sitä ei passaa siinä vaiheessa käyttää väärin. Väärinkäytöstä seuraa sitten... Noh... Sen sinä jo varmaan tiedätkin, mitä siitä seuraa...Tosin epäilen sitäkin, tyhmä kun olet..."Väärinkäytöstä seuraa sitten... Noh... Sen sinä jo varmaan tiedätkin, mitä siitä seuraa...Tosin epäilen sitäkin, tyhmä kun olet..."
Vastaan nyt vielä toisen viestin, jotta tunnet olevasi erityisen suosion kohteena puolestani...
Sain sen käsityksen, että hieman koitit tiedustella kantaani tähän asiaan. Vastaisin näin, että siitä seuraa arvonsa menettäneelle tarve ostaa arvonsa takaisin siltä, joka sitä on väärin käyttänyt ja oravanpyörä, missä kunnioitus arvonviejää kohtaan ajaa menettämään arvonsa yhä uudelleen ja uudelleen.- gentsu ei jaksa
dazu kirjoitti:
"Jos taas joku lahjoittaa sinulle ihmisarvonsa, hän on nähnyt sinut sen lahjan arvoiseksi. Sitä ei passaa siinä vaiheessa käyttää väärin."
Tätä taisin tuossa itse tarkoittaa...
Aika paljon heität vähättelyä niskaani, mikä luo hieman kummallisen sävyn viestiisi. Vittuiluna ehkäpä paremmin toimii perusteltu kantakin, kuin tekaistu vähättely.
Tuosta rahasta voisin vastata, että mitä enemmän rahankäyttö on painottunut "haluun", sitä heikommin sitä käytetään, oli rahaa sitten miten paljon tahansa.Sä olet vähätellyt itseäsi paremmin kuin minä ikinä osaisin. Olet mitätöinyt itsesi paremmin kuin minä tai kukaan muu ikinä osaisi.
Ja kaikenlisäksi et kunnioita millään tavalla toivettani, että olisit kommentoimatta minulle. Kommentoisit niille, joita sun tyhmät jubinat kiinnostaa.
Jos taas haluat saada mielipiteeni sinusta muuttumaan, voin sanoa että tuhlaat aikaasi. Se on ihan sama mitä teet tai kirjoitat tai sanot, koska kaikki se ei ole enää minkään arvoista. Olet tuhlannut sen vähäisenkin, mikä ehkä joskus on ollut.
Tuli tässä nyt vaan mieleen yks juttu... Milloin olet viimeksi ollut työelämässä? Tai oletko ollenkaan? - gentsu nukahti
Pst!
Muista sit käydä yöllä, kun kaikki muut nukkuu, heittämässä taas jotain tosi fiksua tänne... gentsu nukahti kirjoitti:
Pst!
Muista sit käydä yöllä, kun kaikki muut nukkuu, heittämässä taas jotain tosi fiksua tänne..."Vittu, että sä olet oikeasti tyhmä..."
Ooh, mikä ihmistuntemus! Taidan olla nyt nöyrää poikaa suuruutesi edessä. :P
"Muista sit käydä yöllä, kun kaikki muut nukkuu, heittämässä taas jotain tosi fiksua tänne..."
Älä nyt vaan väitä, että joudut mielistelemään naisia ojentamalla miehuutesi viimeistä kannattelijaa. :Dgentsu ei jaksa kirjoitti:
Sä olet vähätellyt itseäsi paremmin kuin minä ikinä osaisin. Olet mitätöinyt itsesi paremmin kuin minä tai kukaan muu ikinä osaisi.
Ja kaikenlisäksi et kunnioita millään tavalla toivettani, että olisit kommentoimatta minulle. Kommentoisit niille, joita sun tyhmät jubinat kiinnostaa.
Jos taas haluat saada mielipiteeni sinusta muuttumaan, voin sanoa että tuhlaat aikaasi. Se on ihan sama mitä teet tai kirjoitat tai sanot, koska kaikki se ei ole enää minkään arvoista. Olet tuhlannut sen vähäisenkin, mikä ehkä joskus on ollut.
Tuli tässä nyt vaan mieleen yks juttu... Milloin olet viimeksi ollut työelämässä? Tai oletko ollenkaan?"Sä olet vähätellyt itseäsi paremmin kuin minä ikinä osaisin. Olet mitätöinyt itsesi paremmin kuin minä tai kukaan muu ikinä osaisi."
Mitätöinyt? Mutta mitätöityminen tapahtuu vain niiden silmissä, jotka mitätöitymistä ajattelevat... Millainen ihminen on mitätöityvyyksien rajoittama ja ulkokuorensa orja... onko sellainen enää elävä ihminen ollenkaan, vaiko elävä vain omissa mielikuvissaan toisten silmissä?
"Ja kaikenlisäksi et kunnioita millään tavalla toivettani, että olisit kommentoimatta minulle."
Valitan, mutta et ole vielä kyennyt ansaitsemaan kunnioitustani.
"Jos taas haluat saada mielipiteeni sinusta muuttumaan, voin sanoa että tuhlaat aikaasi."
Harmin paikka... olen kaikki nämä vuodet pähkäillyt, miten saisin mielipiteesi minua ylistäväksi, mutta uskon, että jonain päivänä siinä vielä onnistun, kun oikein kovasti töitä sen eteen teen.
"Se on ihan sama mitä teet tai kirjoitat tai sanot, koska kaikki se ei ole enää minkään arvoista."
Olen suorastaan toivoton, sillä jos sinä et arvosta minua, minulla ei ole enää edes syytä elää. Ilman sinun arvostustasi en minäkään pysty itseäni arvostamaan.
"Olet tuhlannut sen vähäisenkin, mikä ehkä joskus on ollut."
Olen siis tietämättäni menettänyt KAIKEN! Se sinun vähäisesi oli minun kaikkeuteni...
"Milloin olet viimeksi ollut työelämässä?"
Mun työt loppui, kun pongasin sut palstalta. Siitä lähtien työni on ollut päästä sinun aurinkosi alle.
Nii.. naiset miehistyy... hyi helevetti.
- alv-liskot
Mä vaan ihmettelen, että miksi sitä ostamaan kun voi itse myydä? Sais rahaa.
alv-liskot kirjoitti:
Mä vaan ihmettelen, että miksi sitä ostamaan kun voi itse myydä? Sais rahaa.
Jos markkina-arvo on tasan 0?
dazu kirjoitti:
Mä komppaan sua.
Kerrankin tunnen oloni turvalliseksi ja uskallan kompata sua.
- Nollaolla
PlatosMorbidDust kirjoitti:
Jos markkina-arvo on tasan 0?
Kenellä se nyt voi tasan 0 olla ?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2902977- 2101181
- 841173
Suomalaiset nuoret Eu:n köyhimpiä?
Suomalaisen nuoren varallisuus keskimäärin 5000e. Eu:ssa keskimäärin 25 000e.1281159- 871132
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti2051050- 65872
Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla
Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?25765- 71747
Peräännytkö nainen vai mitä sanot
Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?59627