Sinkut ja kortsut

Sultan löytyy

Onko sinkuilla kotona tai lompakossa tai missä tahansa kaiken varalta
kondomeja?

Eihän sitä koskaan tiedä milloin onnistaa!

47

445

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hihiiiiheheeee

      Ei todellakaan ole.

      • Kumin ostoon!

        Hanki!


    • Matti ja Teppo

      Mulla on ollut kortsu lompakossa "kaiken varalta" varmaan viimeiset 12 vuotta. No olen sen pari kertaa vaihtanut uuteen, kun ei varmaan ole kauhean luotettavia monta vuotta muhineet kortsut, mutta eipä ole vielä päässyt testaamaan.

      • Hienoa!

        Olet esimerkillinen ja vastuuntuntoinen henkilö - PIDÄ KORTSU AINA MUKANA
        JA MUISTA VAIHTAA SE UUTEEN AINA KÄYTÖN JÄLKEEN JA VAIKKEI KÄYTTÖÄ
        OLISIKAAN NIIN VUODEN TAI PARIN VÄLEIN!


      • sir_eino

        No oli mullakin kondomeja jo paljon ennen kun pääsin niitä tositoimissa käyttämään. Heh. En tosin kantanut niitä aina mukana. Aloin kantaa mukana kun kerran kävi niin että olisin päässyt tositoimiin ja kumit eivät olleet mukana. Eipä ole ainakaan sitten sen takia jäänyt saamatta, onhan niille aina välillä käyttöä ollut.


    • Mies1985

      Varmaan kaikilla hyväsydämisillä ATM:illa on. Koskaan ei tiedä milloin YTM:lle tulee hirveä panetus julkisella paikalla. Jos YTM on vielä sellaisesta kulttuurista jossa kondomeja ei ole nähty niin ATM voi pelastaa naisen raskaudelta tai taudilta laittamalla kumin miehen ympärille jos hän ei itse osaa.

      • töröööö....

        Se kumi jota myös kondomiksi kutsutaan laitetaan peniksen päälle. Ei ympärille, miehelle eikä penikselle. Ja samallalailla sen tekevät ATM.t ja YTM.t ja kaikki muutkin ämmät.


      • aaaaaaaahhahhahhaa
        töröööö.... kirjoitti:

        Se kumi jota myös kondomiksi kutsutaan laitetaan peniksen päälle. Ei ympärille, miehelle eikä penikselle. Ja samallalailla sen tekevät ATM.t ja YTM.t ja kaikki muutkin ämmät.

        Entä jos se on ns. kokovartalokondomi?


      • hdgfhgdjhgldhls
        aaaaaaaahhahhahhaa kirjoitti:

        Entä jos se on ns. kokovartalokondomi?

        Niin.... kokovartolakyrpä tarvii sitten tuo kokovartalokondomin.


    • kylkyl

      On toki.

    • Eipä ole ei. Tämä on myös oiva tekosyy kieltäytyä irtosuhteesta kun sanoo että ei ole kumia. Juu siis kyllä myös pihtaan eli en anna ilman suhdetta :)

      • Pyhä Yrjö

        Vittu sä oksetat mua.


    • off course!

      Onkohan sir_eino " vetänyt " koskaan paljaalla?

      Kortsuja löytyy kotoa, mutta ei ole käyttöä ollut - vielä.

      Jos jollakin naisella on kortsuja mukana niin se on minulle ehdoton turn-off

      • sir_eino

        Koskaan? Joo, olen. Mutta tilapäissuhteissa huolehdin aina ehkäisystä. Nuorempana olin huolimattomampi ja onneksi en saanut mitään vakavaa tautia.


    • ei ole. Ei ole tarvetta, vaikka tilaisuus tulisikin, en pystyisi kuitenkaan suoritumaan jännitykseltä.

      • ..............

        nössöhomo


    • kisu_87

      Ei todellakaan ole, sillä en anna ilman suhdetta.

      • Super-ATM

        Kuvottavaa


      • ....
        Super-ATM kirjoitti:

        Kuvottavaa

        Mitä kuvottavaa kisun vastauksessa on?


      • Super-ATM
        .... kirjoitti:

        Mitä kuvottavaa kisun vastauksessa on?

        Oksettavaa tuollainen.


      • ....
        Super-ATM kirjoitti:

        Oksettavaa tuollainen.

        Mikä sua siinä oksettaa?


      • joku...
        Super-ATM kirjoitti:

        Kuvottavaa

        Sehän on vaan hyvä, ettei nainen jakele ympäriinsä. Hyvä vaan, ettei lähde baarista aina panemaan jonkun tuntemattoman kanssa.


      • ....

        Lopeta typerä provoilu.


    • Laatikon pohjalla

      Kotona on ja otan muutaman mukaan aina kun lähden viihtelle.

    • Ei mulla ole. En mä tee semmoisilla mitään.

      • Papukeittoa tänään

        Sä oletkon ns. hedelmätön maaperä.


      • Papukeittoa tänään kirjoitti:

        Sä oletkon ns. hedelmätön maaperä.

        Joo :)


      • SETä'!!!
        Papu.Sparrow kirjoitti:

        Joo :)

        Ihana.!!!


      • Papuuuuuuuuuuuu
        Papu.Sparrow kirjoitti:

        Joo :)

        Tautiriski?

        Olet muistaakseni nusassut 16 kanssa - SIIS KUUDENTOISTA!


      • khiyueslöpwekd
        Papuuuuuuuuuuuu kirjoitti:

        Tautiriski?

        Olet muistaakseni nusassut 16 kanssa - SIIS KUUDENTOISTA!

        Iiiik!! :)

        Ensinnäkin, kyllä mä tiedän koska mua "onnistaisi". Se hetki on silloin kun mua huvittaisi mutta kun ei huvita joten nou hätä. Harvemmin mä ihan tuntemattomien kanssa mitään kerta juttuja harrastelen, eikä ole ikinä ollut mitään sp-tautia joten ei tarvi muuttaa käytäntöä :)


    • pettynyt pks

      On. Kerran tuli lompakkokumille käyttöäkin, mutta se hajosi tuoksinoissa vuosikaudet lompakossa haperruttuaan. Onneksi ei perästä kuulunut.
      Toisen kerran olin niin jurrissa, että lompakkoa ei löytynyt eikä tyttö jaksanut odotella, joten meni ilman. Siitäkin selvisin krapulamorkkiksella.
      Sen enempää hurjia tapauksia ei olekaan kertynyt.

    • nöösi_poika

      Kyllä on kotona: löytyy lukuisia eri merkkejä ja malleja. On sekä tavallisia kondomeja että lateksiton vaihtoehto, jos nainen sattuu olemaan lateksi-allerginen. Lisäksi löytyy liukuvoidetta.

      Voisi siis sanoa, että vaikkei ole koskaan saanut, on kuitenkin aika hyvin varautunut!

    • ATM-Sulttaani

      EI!

      Haaremini on puhdas.

    • bmnbmnbnmb

      Ei ole. Minulla on kuitenkin ollut vuosikaudet tyhjä kortsupaketti rekvisiittana lompakossa että jos joku rupeaa tällaista kyselemään IRL niin voin potrana poikana näyttää ettei just nyt oo yhtään. AT miehenähän en mitään kortsua tule koskaan tarvitsemaan, mutta haluan pitää yllä normaaliuden kulissia.

    • Twin Six

      Joskus koulun valistustunnilla jaettiin jokaiselle kortsu ("kokeilkaa ja tutustukaa..."). Mulla se sitten jäi pyörimään pöytälaatikon pohjalle. Suunnittelin kokeilevani sitä ennen pakettin merkattua viimeistä käyttöpäivää. No, päivä tuli ja meni ja lopulta ajattelin, että mitä sitä turhaan opettelemaan, kun en tällaista koskaan tule tarvitsemaan. Heitin roskiin.

    • Aina mukana 12-24 kpl. Määrä ja se mikä ei riippuu koskaan..... siitä minne on matka, ja jos olen menossa tosi hommiin niin laitan yhden jo kotona valmiiksi päälle, koska hyökkäys on paras yllätys ja päinvastoin.

    • N

      Jep, kotona paketti. Viihteelle lähtiessä yksi mukaan kaiken varalta. Kerran jäänyt touhu kesken, kun ei ollut kummallakaan kumia...

    • crazyratlady

      Aina paketti kotona. Nykyään kyl niin hiljaista ollut tapailurintamalla, että viimeks piti ihan tarkistaa päiväys paketista.

    • On kotona

      yöpöydän laatikossa. Mukana en niitä kanna.

    • dfasgfs

      Kotoa löytyy tarvittaessa, otan mukaan vain jos tiedän ennalta tarvitsevani. Harvemmin niille pidempiaikaista käyttöä on, kun irtosuhteita ei tule harrastettua.

    • YT-panomies

      En käytä!

    • 40 pillun mies

      Aina kumi mukana, en halua tauteja ilmaisilta huorilta.

    • 39-v nainennnnn

      Juhlakäsilaukussa on pari. Edellinen 10 kpl:een paketti meni vanhaksi ennen kuin yhtään tuli käytettyä. Ilman kumia en harrasta seksiä edes teoriassa puhumattakaan käytännöstä. Mielihaluja on, mutta uskallus puuttuu.

      • komea 40 v mies

        Oletkai joskus harrastanut sexiä?


    • White wolf

      Kotona on vessassa peilikaapissa. Kun alan seurustella niin kumppani saa aluksi käyttää kondomia.

    • Ei niitä nykyään käytä

      Kuin vanhat ihmiset. Nuoriso vetelee paljaalla ja laskee mällit sisään. Ehkäisy hoituu pillereille joko etu tai jälkikäteen

    • Ei ole käyttöä

      Ei taatusti ole, tiedän ettei onnista. Ainoan kondomin, jonka olen koskaan omistanut sain kauan sitten koulusta jollain seksivalistustunnilla. Ei ollut käyttöä, siitä meni viimeinen käyttöpäivä umpeen ja lopulta se kovettui ja lohkesi, minkä jälkeen viimein tunnustin tosiasiat: panemaan en koskaan pääse, ja poistin sen lompakosta.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Laaja sähkökatko Sallilan verkossa!

      Mä heräsin yhden maissa UPS:n piipittkseen, koska sähköt poikki ja on edelleen. Odottelin jonkun aikaa ja soitin vikanum
      Loimaa
      35
      1290
    2. KJ Konetimber OY

      Haettu konkurssiin Eläke yhtiö Ilmarisen toimesta.
      Kuhmo
      50
      1197
    3. Millä kirjaimella nimeni alkaa

      Ja montako kirjainta sukunimestäni voi laskea? N to M
      Ikävä
      63
      1025
    4. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      177
      990
    5. Ampumisvälikohtauksen syynä kahden eri romanisuvun erimielisyydet

      Ikaalislainen romaniseurue joutui tahtomattaan tulitaisteluun etelä-pohjalaisen romanisuvun kanssa. Tilanne ei ratkennu
      Seinäjoki
      44
      893
    6. Hyviä tehokkaira vinkkejä erittäin pinttuneen wc pytyn puhdistukseen

      Eli semmonen vuokra-asunnon pytty jossa hyvin sitkeään pi ttyny se vesiosa. Kloriittia olen liottanu yön yli ja yleispuh
      Ikävä
      123
      776
    7. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      57
      738
    8. Voiko "miehisen kunnian" käsitteen ohittaa?

      Palstalla kovasti pidetään minua jollain tavoin sairaana, kun puhun miehisestä kunniasta. Voidaanko me siis täysin ohi
      Sinkut
      144
      723
    9. Et uskaltaisi kuitenkaan nähdä enää

      Niin mitäpä sitä enää vatkaamaan.
      Ikävä
      52
      691
    10. Voi että, kaikki on nyt ohi

      Aijon nyt unohtaa kaiken. Morjes. Mieheltä
      Ikävä
      59
      677
    Aihe