Kiiots äänistänne pellet, Miljonääriksi pääsin ansiostanne, hahaahahahaa. Uskoittekin vielä puheisiini, olen fiksu ja te tyhmiä, hahaahahahaha.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011043013630829_uu.shtml
Timo Soinin kiitokset äänestäjille
7
79
Vastaukset
Kokoomuskavereiden puuhaama porukkahan perussuomalaiset olivat alunalkaenkin.
A) Mediassa rummutetaan ongelmia
B) Kansa on vihaista
C) Tarjotaan "viritetty" paketti ostetuilla edustajilla
D) Kansakunta äänestää pakettia
E) Kun kansan mandaatti on saatu edustuksellisen demokratian periaate takaa että demokratia ei todellakaan toteudu.
Johtopäätös:
Emme ole demokratia vaan vahvimman ohjaama anarkistinen yhteisö.- määmy
He, jotka haluavat uskoa median valheita, olkoot median vietävissä.
Neljän vuoden sisällänähdään miten asiat menee.
Entä äänestääkö oppositiossa oleva Keskusta tukirahapakettia vastaan? - rose18
olen vraroittanut että hän valehtelee..
Nii-i, rahvasta kyllä varoitettiin populistista ja onhan Soini itsekin myöntänyt olevansa sellainen. Muttaku ei rahavas taida tietää mikä se populisti on, niin ei se siitä välitä. Ja nyt se rahvas luulee tulleensa kusetetuksi, muttaku ei se vaan tajua.
- rose18
itse en ole huomannut että hän olisi vaalien alla myöntänyt puhuvansa paskaa.
mutta eipä mies kyllä ole kiinnostanut pätkääkää kun olen tietoinen ollut hänen valheistaa, jo ennen vaaleja.
puhutaan sitä mitä ihmiset haluu kuulla.8/ rose18 kirjoitti:
itse en ole huomannut että hän olisi vaalien alla myöntänyt puhuvansa paskaa.
mutta eipä mies kyllä ole kiinnostanut pätkääkää kun olen tietoinen ollut hänen valheistaa, jo ennen vaaleja.
puhutaan sitä mitä ihmiset haluu kuulla.8/Ei ihan vaalien alla, mutta noin vuos sitten myönsi olevansa populisti. Muistaakseni.
- :-)
Ole hyvä. Minäkin äänestin sinua.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2902977- 2101181
- 841173
Suomalaiset nuoret Eu:n köyhimpiä?
Suomalaisen nuoren varallisuus keskimäärin 5000e. Eu:ssa keskimäärin 25 000e.1281159- 871132
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti2051050- 65872
Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla
Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?25765- 71747
Peräännytkö nainen vai mitä sanot
Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?59627