Kertokaahan ootteko huomanneet kemin rilliliikkeissä eroja linssien laadun suhteen? Itse ostin toisesta liikkeestä silmälasit ja eri liikkeestä puolestaan sitten suojalasit voimakkuuksilla ja ero on ihan uskomaton.
kokemuksia kemin silmälasiliikkeistä?
6
3148
Vastaukset
- sama tapaus
mainittakoon että huono liike oli kemin nissen, sieltä sain yli kahdella sadalla eurolla kuukaudeksi pääkipua ja huimausta, enkä mitään muuta. Korpee aika rankasti tällainen huijaus. Nyt sitten joutuu ootteleen pri viikkoa oikeen optikkoliikkeen laseja.
- äläpuhuskeidaa
höpö, höpö! sama liike kuin instru.
- sa-ma
äläpuhuskeidaa kirjoitti:
höpö, höpö! sama liike kuin instru.
en ainakaan siihen liikkeeseen astu enää ikinä ja muistan kehua muuaallaki.
- Sama kokemus
Oikee optikkoliike kandee ottaa. Kemin Silmälasi oli mulle hyvä valinta ja loppu tuo pääkipukin kun osasivat homman eivätkä myyneet paskoo.
- suurkuluttaja
Kaakinen, silmäasema ja kemin silmälasi hyviä
- RILU
Kerronpa oman näkemykseni Kemin Instrumentaariumista.Ostin aikanaan sieltä kalliit silmälasit jotka myöhemmin osoittuivat aivan surkeiksi.Lasit oli hiottu sankoihin sopimattomiksi jolloin linssit lähtivät irti pienimmistäkin täräyksistä.Niitä sitten laukotin liikkeeseen liimattavaksi monta kertaa.Älkää ainakaan sieltä hommakko laseja, ettei kävis samoin kun mulle.Työntekijätkin siellä näytti muuttuvan viikottain,ei varmaan ketään pätevää työntekijää saa sinne.Oma oli kyllä vikaa itessänikin kun en huomannut virheitä ostaessani niitä.Kemin silmälasista hommasin uudet ja kyllä lähtee, asiakaspalveluki hyvää ja hinnatkin kilpailukykyisiä ja linsssit hiottu mittoihinsa Saksassa.Jos lasien ostotarvetta niin suosittelen Kemin Silmälasia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723113
- 602854
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322405- 802236
- 602053
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171577Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301420Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351408