merkkisellä autolla ajelet?
Wroooom!
Minkä
12
100
Vastaukset
Pääosin ajelen firman Hiacella.
- Kyl MÄÄKI:.!1%#+!1
.
hiacella aina kun on papruis Woimaa
.
- Luotan Warmoihin:.!1
.
teknologioihin kuten Skodaan
.- ####????
*
..neljä pyörää ja loota.
Avaapas merkki.
* - No Skooda:.!1%?+
####???? kirjoitti:
*
..neljä pyörää ja loota.
Avaapas merkki.
*.
jotenkin kyl arvasin että Wanha liitto ylettyy vielä tänne asti
Tulkaa jo tälle vuosituhannelle
"Skoda, neljä pyörää ja loota. Isä ohjaa, äiti työntää, lapset pitää pohjaa"
http://www.student.oulu.fi/~ktikkane/autovizit.html
.
No polkuautolla tietysti. Merkki on jäänyt tarkistamatta, mutta laatumerkki se on, sen voin teille vannoa. Jos et usko, niin voin postata kuvan reisilihaksistani.
- Haa!
Anna tulla vaan. Äläkä unohda nimilappua!!! ;D
Haa! kirjoitti:
Anna tulla vaan. Äläkä unohda nimilappua!!! ;D
No okei, tyydytän uteliaisuutenne. Hintalappukin on näkyvissä:
http://www.erikoistavaratalo.fi/shop/kauppa8/products.php?&action=show&id=3302&show=all
- Tietenkin
Volvolla!
(koska siinä on ratissa merkitty V niin kuin vasen ja o niin kuin oikea...)- On se rallikuskin:.!
.
homma niin vaikeeta kun pitää kääntää ensteks vasemmalle
ja sitten oikeelle
ja sit taas vasemmalle
ja tiuukkka oikeelle
jne.
yms.
ja paljon selittelyä päälle
.
Mun luotettava kippanani on Sitikka. Ei hyytyny viime talvenakaan kertaakaan. ja mä kestän kaikki vittuilut mitä siitä saan kun se vaan on niin näpsä.
- y.b ei kirj.
Mad Riverillä, hähä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93531
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437