merkkisellä autolla ajelet?
Wroooom!
Minkä
12
61
Vastaukset
Pääosin ajelen firman Hiacella.
- Kyl MÄÄKI:.!1%#+!1
.
hiacella aina kun on papruis Woimaa
.
- Luotan Warmoihin:.!1
.
teknologioihin kuten Skodaan
.- ####????
*
..neljä pyörää ja loota.
Avaapas merkki.
* - No Skooda:.!1%?+
####???? kirjoitti:
*
..neljä pyörää ja loota.
Avaapas merkki.
*.
jotenkin kyl arvasin että Wanha liitto ylettyy vielä tänne asti
Tulkaa jo tälle vuosituhannelle
"Skoda, neljä pyörää ja loota. Isä ohjaa, äiti työntää, lapset pitää pohjaa"
http://www.student.oulu.fi/~ktikkane/autovizit.html
.
No polkuautolla tietysti. Merkki on jäänyt tarkistamatta, mutta laatumerkki se on, sen voin teille vannoa. Jos et usko, niin voin postata kuvan reisilihaksistani.
- Haa!
Anna tulla vaan. Äläkä unohda nimilappua!!! ;D
Haa! kirjoitti:
Anna tulla vaan. Äläkä unohda nimilappua!!! ;D
No okei, tyydytän uteliaisuutenne. Hintalappukin on näkyvissä:
http://www.erikoistavaratalo.fi/shop/kauppa8/products.php?&action=show&id=3302&show=all
- Tietenkin
Volvolla!
(koska siinä on ratissa merkitty V niin kuin vasen ja o niin kuin oikea...)- On se rallikuskin:.!
.
homma niin vaikeeta kun pitää kääntää ensteks vasemmalle
ja sitten oikeelle
ja sit taas vasemmalle
ja tiuukkka oikeelle
jne.
yms.
ja paljon selittelyä päälle
.
Mun luotettava kippanani on Sitikka. Ei hyytyny viime talvenakaan kertaakaan. ja mä kestän kaikki vittuilut mitä siitä saan kun se vaan on niin näpsä.
- y.b ei kirj.
Mad Riverillä, hähä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174456
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842499Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731637Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella261394Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641197- 115951
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon19944Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42932- 20931
- 171914