En usko

havaitsija

että kukaan palstalainen on ollut kenenkään toisen palstalaisen kanssa sängyssä tai edes sitä, että kukaan on tavannut kahvilassa.

Olette liian etääntyneitä normaalista elämästä.

39

169

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No ole sitten uskomatta.

      • kuminen kosketus :D

        Oletko aina paikalla?


      • kuminen kosketus :D kirjoitti:

        Oletko aina paikalla?

        Olen.


    • ???

      Timanttia ja genio.mente, muita ei taida olla.

      • ???

        Ai niin ja papu ja crocuta, buddy ja gek-ko, dazu ja kirpela. Lisäksi kahvilatapaamisia on muutamia.


      • muovinen kosketus :D
        ??? kirjoitti:

        Ai niin ja papu ja crocuta, buddy ja gek-ko, dazu ja kirpela. Lisäksi kahvilatapaamisia on muutamia.

        kirpela = dazu


      • wanha puska
        ??? kirjoitti:

        Ai niin ja papu ja crocuta, buddy ja gek-ko, dazu ja kirpela. Lisäksi kahvilatapaamisia on muutamia.

        Siinähän ne sitten olikin. Kauempana historiassa olis muutama, muttei jaksa muistella..


    • eikö.. ?

      ;P

      • muovinen kosketus :D

        Kenet sinä muka olet tavannut?

        Älä vaan sano, että Toljake-nimisen eunukin.


      • muovinen kosketus :D kirjoitti:

        Kenet sinä muka olet tavannut?

        Älä vaan sano, että Toljake-nimisen eunukin.

        enpä kerro.. ;P

        mur,


    • alv-liskot

      mutsi ja maikkarin sirpa istuvat joskus kahvilla ja kyttäävät ihmisiä !1!111

      Missäs sirpa muutes on, ei oo näkyny vähään aikaan

      • Liskotkin kyttää:.!1

        .

        viattomia ihmisparkoja

        *uiiiiikkk*

        .


    • Joo, eipä se uskon asia taida olla muutenkaan. Vaikka sulla noita uskomuksia näyttää olevan.

    • Tiedämme vain,

      että SINÄ et ole ollut kenenkään palstalaisen kanssa sängyssä, etkä edes kahvilassa. Pitäisikö asialle tehdä jotain?

    • Täällä on tyyppejä, jotka on panneet puoli palstaa läpi...

      • voi jeesus....

        Tajuatko että genio on vain imarreltu sinun kommenteista. Ei se halua kieltää, vaikka se ei olekaan totta. Genio on saanut timantilta ja ehkä cinnamonilta täältä. Tuskin muilta.


      • Palstan naiset on pokemoneja.

        GOTTA CATCH 'EM ALL!


      • voi jeesus.... kirjoitti:

        Tajuatko että genio on vain imarreltu sinun kommenteista. Ei se halua kieltää, vaikka se ei olekaan totta. Genio on saanut timantilta ja ehkä cinnamonilta täältä. Tuskin muilta.

        En puhunut nyt edes Geniosta, koska täällä on myös pari naista, jotka keräilevät kaatoja.

        En jaksais enää tätä aihetta, mut kyllä Genio on kirpultakin saanut. Nehän ovat nyt suunnilleen vuoden jotain säätäneet kaiken aikaa.


      • Kukkomies kirjoitti:

        Palstan naiset on pokemoneja.

        GOTTA CATCH 'EM ALL!

        Hmmm... ei riittäis voimavarat kovin monen pyörittämiseen, kun ei meinannut sitä yhtäkään jaksaa...


      • voi jeesus.... kirjoitti:

        Tajuatko että genio on vain imarreltu sinun kommenteista. Ei se halua kieltää, vaikka se ei olekaan totta. Genio on saanut timantilta ja ehkä cinnamonilta täältä. Tuskin muilta.

        No voi hittolainen teidän kanssa...

        Jollette vielä tiedä, niin Gentsu vähän valaisee teitä...

        Ensinnäkin Gentsua ei datsun100a:n kommnetit imartele. Gentsu on sitä mieltä, että tyyppi vois alkaa harkitsemaan terapeuttinsa ja lääkityksensä vaihtoa. Sama levy päällä jo ties kuin kauan. Keskustelis vaikka eewarin kanssa. Sillä on vähän samanlainen tyyli. Jätetään se vanha kulunut levy päälle ja jos neula alkaa hyppimään yhdessä kohtaa, ei vaivauduta tekemään asialle yhtään mitään. Annetaan vaan hyppiä. Se siitä...

        Ja sitten vielä. Gentsulla ei ole tapana kommentoida panemisiaan tai panemattomuuksiaan. Asiahan menee niin, ettei ne kuulu muille kuin minulle ja toisille osapuolille. Ei täällä eikä livessä. Se on parempi niin. Moni säilyttää kasvonsa...

        Ja datsun100a:lle vielä. Heh... Luuletko, että voisin millään tasolla kiinnostua naisesta, joka on niin epätoivoisen rakkaudennälkäinen, että kelpuuttaa kumppaniksi jopa sinut? Hehe... Mietipä uudestaan... Jos jotain jäi epäselväksi, niin selkokielellä. Sinä et ole minun kilpailija. Sinusta ei ole vastusta. Niin yksinkertaista se on. Ja nainen joka kiinnostuu sinusta ja vielä rakkaudennälässä kelpuuttaa sinut tyydyttämään nälkäänsä, kertoo kyllä aika paljon itsestään. Oikeastaan kaiken oleellisen. Sellainen nainen ei ole minulle enkä minä sellaiselle naiselle. Ei edes sen verran, että edes yhden yksityisen viestin sen kanssa vaihtaisin...


      • c'babe
        Kukkomies kirjoitti:

        Palstan naiset on pokemoneja.

        GOTTA CATCH 'EM ALL!

        Hah! Mutta miehet ovat.. :D

        Kirjoitin kerran yhdelle miehelle viestin: Hello My Darling Tamakotsi! Hän halusi tietää mitä se tarkoittaa :P


      • c'babe
        c'babe kirjoitti:

        Hah! Mutta miehet ovat.. :D

        Kirjoitin kerran yhdelle miehelle viestin: Hello My Darling Tamakotsi! Hän halusi tietää mitä se tarkoittaa :P

        Oops tarkennus, kun tarkistin aloituksen aiheen. En siis täällä ole kiusinut ketään tuolla tavalla. Ihan livenä olin tähän alunperin tutustunut.. MUTTA, olen kyllä tunnustanut täälläkin mitä on keitä on kaikkein kivointa kiusata :D


      • Genio.Mente kirjoitti:

        No voi hittolainen teidän kanssa...

        Jollette vielä tiedä, niin Gentsu vähän valaisee teitä...

        Ensinnäkin Gentsua ei datsun100a:n kommnetit imartele. Gentsu on sitä mieltä, että tyyppi vois alkaa harkitsemaan terapeuttinsa ja lääkityksensä vaihtoa. Sama levy päällä jo ties kuin kauan. Keskustelis vaikka eewarin kanssa. Sillä on vähän samanlainen tyyli. Jätetään se vanha kulunut levy päälle ja jos neula alkaa hyppimään yhdessä kohtaa, ei vaivauduta tekemään asialle yhtään mitään. Annetaan vaan hyppiä. Se siitä...

        Ja sitten vielä. Gentsulla ei ole tapana kommentoida panemisiaan tai panemattomuuksiaan. Asiahan menee niin, ettei ne kuulu muille kuin minulle ja toisille osapuolille. Ei täällä eikä livessä. Se on parempi niin. Moni säilyttää kasvonsa...

        Ja datsun100a:lle vielä. Heh... Luuletko, että voisin millään tasolla kiinnostua naisesta, joka on niin epätoivoisen rakkaudennälkäinen, että kelpuuttaa kumppaniksi jopa sinut? Hehe... Mietipä uudestaan... Jos jotain jäi epäselväksi, niin selkokielellä. Sinä et ole minun kilpailija. Sinusta ei ole vastusta. Niin yksinkertaista se on. Ja nainen joka kiinnostuu sinusta ja vielä rakkaudennälässä kelpuuttaa sinut tyydyttämään nälkäänsä, kertoo kyllä aika paljon itsestään. Oikeastaan kaiken oleellisen. Sellainen nainen ei ole minulle enkä minä sellaiselle naiselle. Ei edes sen verran, että edes yhden yksityisen viestin sen kanssa vaihtaisin...

        Niin, no sinähän oletkin hieno mies, jonka jokainen nainen haluaa.

        A) Olet mielisairas.

        B) Vihaat naisia.

        C) Olet narkomaani ja huumediileri.

        D) Olet seksuaalirikollinen, joka ei saa pillua muuten, kuin raiskaamalla.


    • Kyllä tämä palsta on ihan potentiaalinen kumppanin haku paikka. Toki muitakin paikkoja on(kannattais varmaan välillä tsekata niitä ja avartaa vähä maailmaansa, vai mitä hä?)

      • cs

        Etkö parempaa kumppaninhakuapaikka tiedä?
        Yhdeltä saitilta tulee yli kymmenenkin kiinnosunutta päivässä
        S24 treffiplastalta tulee 99% huijareita

        Täälläkin on muutama selvä tyrkky


      • cs kirjoitti:

        Etkö parempaa kumppaninhakuapaikka tiedä?
        Yhdeltä saitilta tulee yli kymmenenkin kiinnosunutta päivässä
        S24 treffiplastalta tulee 99% huijareita

        Täälläkin on muutama selvä tyrkky

        Kerro heti mikä saitti on kyseessä?


    • cs

      Onko tästä tullut jjuorujen logiikkapalsta.

      Eikös nuo oli vähän intiimiasioita.
      Vain luonnevikainen narkkari genio kerskailee palstakaadoillaan.

      Ja dazun on tyhmää pitää päiväkirjaansa täällä Genion iloksi

      Yksi naisnikki katosi, kun tunnisti minut.............miksi?

      Juorujen pelossa

    • cs
    • isin tyttö

      Oot kyllä tosi pelottava. Ei ihme, että naiset täältä katoaa.

      • cs

        Luuli varmaankin, että paljastan hänen feikkinsä
        en tiedä, koska en ollutkaan kiinnostunut hänestä eräistä syistä


      • Mie niin HALUISIN:.!
        cs kirjoitti:

        Luuli varmaankin, että paljastan hänen feikkinsä
        en tiedä, koska en ollutkaan kiinnostunut hänestä eräistä syistä

        .

        sanoa että "Catch Ya!"

        .


    • No oikeastaan se ei ole uskon asia, vaan realiteettien, todennäköisyyksien ja ihmis(laji)tuntemuksen asia.
      Mutta saat tietenkin uskoa mihin ikinä itse haluat, perustuslakikin jo sen takaa.

    • Eikös kaikilla palstoilla osa porukoista opi tuntemaan toisensa myös livenä ja jotkus sitten eksyvät seksiäkin harrastamaan tai naimisiin asti.

      Mä en tunne täältä ketään.

      • c'babe

        En minäkään.. tai siis tietääkseni en. Musta se kynnys kasvaa mitä kauemmin jollakin palstalla viettää. Tai siis kun juu ei joo... Voi oppia tuntemaan jonkun ihmisen niin hyvin, ettei sitä ole valmis uhraamaan todellisuudelle, jos alkaa pitämään liikaa :)


    • känkkäränkkä

      Jep. Kaikki synnyttiin alasti ja kokemattomina.

      • ¨^ nääh. Mä olen yhel palstal ollu viis vuotta ja tunnen sielt kaikki myös livenä nykysin. Mennään just viettään viikonloppua sen jengin kans.


      • c'babe
        glittergirl kirjoitti:

        ¨^ nääh. Mä olen yhel palstal ollu viis vuotta ja tunnen sielt kaikki myös livenä nykysin. Mennään just viettään viikonloppua sen jengin kans.

        DÄMN! :( Nyyh! Mulla ei ole yhtään palsta live-tuttua :((((((((((
        No juu. Jokainen tekee niin kuin parhaakseen näkee. Säikähdin näitäkin ihan hitosti :((( Hirveetä porukkaa!

        .

        :)


    • Mie en ole tavannut tietääkseni ketään täältä. Yhden palstalla kävijän näin mahdollisesti pari vuotta sitten..mutta ihan varma en ole siitäkään :)

    • //*

      Mut jos menee läppärin kanssa sänkyyn, niin on se täysin mahdollista, että on melkein kaikkien kanssa ollu peiton alla?

      Siis vaikka sammuttaa koneen, ei palstalaiset kauas katoa. Heti kun avaa tään, ovat kaikki paikalla:) Plops. Ja öitä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1725
    2. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1342
    3. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      284
      1250
    4. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      66
      1169
    5. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      113
      1092
    6. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      5
      969
    7. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      947
    8. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      24
      923
    9. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      232
      838
    10. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      809
    Aihe