oliko joku tietty tapahtuma vai huomasitko vain hiljalleen että enpä ole enää nuori
Milloin susta tuli "aikuinen"
11
246
Vastaukset
- n 19
En varmaan ole vielä :o
- sir_eino
Huomasin joskus että en ole enää nuori mutta aikuistuneeni en tunnusta.
- yh84
Sillon kun sain lapsen. Henkisesti kasvoin todella paljon mutta ulkoisesti en siis kyllä muuttunut. Edelleen kysellään papereita ja luullaan teiniäidiksi :D Vaikka muutaman vuoden päästä 30 jo täytänkin.
- overseer
Vuosia sitten kun kasvoin poikasesta mieheksi.
mä en oo vieläkään aikuinen.
Eikä musta ikinä kokonaista aikuista tulekaan.
Mä olen sopivasti lapsenmielinen, enkä luovu siitä mistään hinnasta :DD- 18
mistä sen oikein huomaa, mikä on erilailla aikuisena
- Kakara vieläkin
Makaa vaan sängyssä ja odottaa kuolemaa eikä kyrpä seiso, sitten on aikuinen. En ole enkä halua olla.
Jaa a empä tunnusta olevani sellainen vaikka 30:n ikä lähestyy pari vuotta vielä.
Ehkäpä olen ikuisesti villi ja vapaa...- violet.
Jonkinlainen kasvu tai käänne tapahtui, kun muutin toiseen kaupunkiin opiskelemaan. Sain lopullisesti henkisen pesäeron vanhemmista ja olin muutenkin enemmän omillani kuin ennen. Aikuisena olen pitänyt itseäni siitä päivästä kun täytin 18, vaikka oikeasti olin ja olen ehkä edelleen monessa asiassa aika epäkypsä.
- aikuistunut 86
aikusuuteni alkoi 25 vuotiaana jolloin otin vastuun itsestäni. olin vuosia asunut vanhempieni luona ja pumminut sossusta rahaa. kun muutin omilleni ja aloitin työt ja omien asioideni hoidon rupesi olo tuntumaan aikuiselta. varsinki pyykätessä tulee sellanen "vanha piika" olo.lol
- jackaroo
Eipä minulla taida olla mitään yksittäistä hetkeä jolloin olisin tuntenut olevani ensimmäistä kertaa aikuinen, ehkä tuo aikuiseksi itsensä kokeminen on monien asioiden summa. Join ensikerran alkoholia, sain ajokortin, kävin armeijan ja muutin asumaan toiselle paikkakunnalla opintojen perässä. Jossain noiden tapahtumien välissä sitä kai alkoi ajatella olevansa aikuinen, mutta kyllähän tuota aina välillä tulee mieleen että kylläpäs sitä on vieläkin vähän lapsellinen ihminen joidenkin asioiden suhteen. :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1541363
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä39946Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad38695- 14610
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26598Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46597- 28588
Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver19570Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30557Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17543