Moikka, oon viime aikoina innostunut kasvisruokavaliosta etenkin tofusta....
hinta vaan tuppaa olemaan aika tyyris :/ eli siis kysysin mistä pääkaupunkiseudulta (hesasta) saisi halpaa tofua..... oon kuullut että jossain kalliossa päin olisi jotain liikkeitä, en vaan jaksaisi käydä kaikkia läpi...
Eli siis missä on halvinta liikkeen nimi ja paikka =)
KIITOS JA KUMARRUS =)
auttakaa tyhmää =)
ewu5yt9q436 bnu
2
89
Vastaukset
- keoqwsu689q9734n jiy
eikö kukaan??????
- Ufot tofut
Useimmista ns. aasialaisista kaupoista saa tofua 3€/kg. Niitä on siellä täällä, mutta etenkin Hakaniemessä. Vii Voan on yksi, Hallista kortteli pohjoiseen Hämeentietä.
Tavallisten kauppojen tofu on järjettömän kallista eikä ainakaan sen parempaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1322953- 61341
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2201296Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701171- 441129
- 371001
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38991Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133947- 47944
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36867