Monen alienin tarinat ???

StasrPorsas

http://www.martinkeitel.net/cropcircles/articles/crabwood5.htm

Itse en usko että nämä olisi itse tuhonneet asunolojaan.
Jos laji selviytyy satoja tuhansia vuosia, ei se voi toimia kaiptalistisen mallin mukaan, vaan heillä on muurahaistyylinen yhdyskuntamalli oltava.

Aikamatkustuskseen tuskin uskoo näiden kykenevä, sen sijaa ulottovuuden vaihto olla mahdollista.

Mitä tulee murrahaismallin yhteisöön, ei alieneja kiinosta kuin oma selviytyminen.. ne ei ole kiinostuneet meistä, ellei koe meitä uhaksi tai ravinnoksi.

Tosin kun läntistä kultuuria katsoo avaruudestakin voi tietenkin huomata että mehän ollaan uhka kaikelle! se on taas eriasia riittääkö meidän teknologia uhkarajan ylittäväksi.

Elokuvien heinäsirkkamalli jossa alienit kulkevat paikasta toiseen, ryöstäen ja riistäen jatuhoten kaiken, ja taas siirtyen eteenpäin..
Tällä mällilla ei olisi kestävyyttä, vaan laji olisi tuhoutunut aikojen saatossa.

Sosialistinen malli, ei sekään olisi pysyvä, koska aina on niitä yksilöitä jotka haluaa enemmän ja se liukuisi kapitalistiseen malliin.

Telfiini malli: se ei johtaisi suureen kehittyneeseen yhteisöön.

Maya intiaanit "Day keeper" ovat monien uskomusten mukaan laskeneet aikaa terkiten ja Suuren sulkakäärmeen tulemiseen, Alieneidenkö?

Jos Annuakit ja Nibiru on siis yksi ja sama ja aika mayakalenterista.
Ei näillä ole mitään valtaista teknologiaa., jos vierailut rajoituu ohilentoon.
Ja kullan ryöstämiseen maan orjilta. onko siis Niburu jättimäinen kultapallo?

Onhan yli 5000v osoitus pysyvyydetä, jos annuakien teknologia oli silloin maan nykytasolla. missä se nyt on? En usko sen suuresti kehittyneen.
koska yhteisö luo voimavarat selviytymiseensä.

2

90

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • StarPorsas

      Jos Annuakit olis halunnut syödä meidät, olisi ne syöneet meidät 5000 vuotta sitten, jos ne olisi halunnut tapaamaa meidät olisi ne jo tappaneet.

      Ne haluaa meidän kaivavan ja varastoivan kultaa holveihin. jotta voivat tulla sen noutamaan.

      Me siis olemme orjia,,
      Mutta miten he suhtautuvat kun orjat on alkaneet tehdä siinä sivussa ihan muuta!
      Vai onko koko mailman sotakone vain taämän kullan riiston tuki!

      Nähtävästi ME OLEMME KUSESSA!

    • heitän veivin

      ? Noinko

      No Kuollan sitten!
      Tää elämääää on muutenkin niin paskaa aikaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      125
      1278
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      283
      939
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      845
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      144
      610
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      587
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      518
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      501
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      106
      477
    Aihe