Maailmanloppu 21.5 todistaa Nooan tulvan!

Tiede hukassa

Nyt lauantaina, kaikille koko maailman kattavan Nooan tulvan epäilijöille, kuten ateisteille (eivät usko edes Nooan olemassaoloon) ja muslimeille (uskovat tulvan olleen paikallinen ja Raamatun ajoituksen olevan pielessä) LYÖDÄÄN LUU KURKKUUN!!!

Tämä SUURI mies on laskenut Raamatun Sanaan perustuvan monimutkaisen matemaattisen kaavan avulla ( http://en.wikipedia.org/wiki/2011_end_times_prediction ) että maailman todelliset kristityt (n. 200 miljoonaa eli 3% väestöstä) tempaistaan pilviin 21.5.2011, tasan 7000 vuotta Nooan suuren tulvan alkamisen jälkeen!!!

Olisi jo aika teidänkin uskoa että Nooan tykö todellakin tuli eläimiä kaikkialta maailmasta, kenguruita, jääkarhuja, mammutteja ja biisoneja, eri hyönteisiä mm. Amatsonilta, vaikka miten hankalalta tuntuisi. Sen tämä lauantai tulee todistamaan!!!

Tulvaa ennen oli suuri sivistynyt, Atlantiksen kaltainen sivilisaatio, ja sen tiedon avulla Nooa sai rakennettua tarpeeksi ison ja kestävän aluksen. Tulvan jälkeen tuli jääkausi joka aiheutti tämän vesimassan imeytymisen jäähän ja maaperään.

Usko ennen kuin on myöhäistä, Raamattu näyttää TIEN uskolle!

115

801

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Apo-Calypso

Mitä ajattelit sanoa sunnuntaina 22.5.2011?

• Vittu ei sit

Voi

• edcylipön

Eihän tuossa mikään todista Nooan vedenpaisumusta. Jos kristityt tempaistaan niin sitten tempaistaan, mutta missä asioiden yhteys mielestäsi on?

• Tiede hukassa

http://05-21-2011.zapto.org/

Tuolta löytyy tempaukseen laskeva kello ja kaikki tärkeä tieto koskien tämän tempauksen taustoja, syitä ja laskelmia.

• Olisihan tuo mukavaa actionia tavallisen elämän keskelle, mutta lienee väärä hälytys tälläkin kertaa.

Miten tempaistaan ne jotka ovat esimerkiksi betonitalon kellarissa? Meneekö talo palasiksi vai tempaistava?

• Tiede hukassa

"Miten tempaistaan ne jotka ovat esimerkiksi betonitalon kellarissa? Meneekö talo palasiksi vai tempaistava? "

Tietenkin talo, jonka sortuessa epäuskoiset kuolevat, todellisten uskovaisten jatkaessa Taivas-matkalleen. Tempausta seuraa 5 kk:n kurjuus, jonka jälkeen koko universumi tuhoutuu (jos jossakin on älyllistä elämää, heidänkin olisi pitänyt hyväksyä Jeesus, ehkä hän onkin käynyt heillä uhrautumassa).

Tuolta löytyy tempaukseen laskeva kello ja kaikki tärkeä tieto koskien tämän tempauksen taustoja, syitä ja laskelmia.

• ltte piru
        Tiede hukassa kirjoitti:

"Miten tempaistaan ne jotka ovat esimerkiksi betonitalon kellarissa? Meneekö talo palasiksi vai tempaistava? "

Tietenkin talo, jonka sortuessa epäuskoiset kuolevat, todellisten uskovaisten jatkaessa Taivas-matkalleen. Tempausta seuraa 5 kk:n kurjuus, jonka jälkeen koko universumi tuhoutuu (jos jossakin on älyllistä elämää, heidänkin olisi pitänyt hyväksyä Jeesus, ehkä hän onkin käynyt heillä uhrautumassa).

"""Miten tempaistaan ne jotka ovat esimerkiksi betonitalon kellarissa? Meneekö talo palasiksi vai tempaistava? """

"Tietenkin talo, jonka sortuessa epäuskoiset kuolevat, todellisten uskovaisten jatkaessa Taivas-matkalleen."

Vai niin. Pysynpä sitten kaukana betonitalon kellarista.

"Tempausta seuraa 5 kk:n kurjuus, jonka jälkeen koko universumi tuhoutuu (jos jossakin on älyllistä elämää, heidänkin olisi pitänyt hyväksyä Jeesus, ehkä hän onkin käynyt heillä uhrautumassa)."

Koittaako 5 kuukauden kurjuus niille jotka ovat jo kuolleet, jolloin siitä ei paljoa hyötyä ole, vai koittaako kurjuus niille jotka on tempaistu taivaaseen jos kerran koko universumi tuhoutuu?

Kuten ennenkin on sanottu: jos kerran kaikki tapahtuva on Jumalan tahtoa, on siinä meillä aika paskamainen äijä.

• Tiede hukassa
        ltte piru kirjoitti:

"""Miten tempaistaan ne jotka ovat esimerkiksi betonitalon kellarissa? Meneekö talo palasiksi vai tempaistava? """

"Tietenkin talo, jonka sortuessa epäuskoiset kuolevat, todellisten uskovaisten jatkaessa Taivas-matkalleen."

Vai niin. Pysynpä sitten kaukana betonitalon kellarista.

"Tempausta seuraa 5 kk:n kurjuus, jonka jälkeen koko universumi tuhoutuu (jos jossakin on älyllistä elämää, heidänkin olisi pitänyt hyväksyä Jeesus, ehkä hän onkin käynyt heillä uhrautumassa)."

Koittaako 5 kuukauden kurjuus niille jotka ovat jo kuolleet, jolloin siitä ei paljoa hyötyä ole, vai koittaako kurjuus niille jotka on tempaistu taivaaseen jos kerran koko universumi tuhoutuu?

Kuten ennenkin on sanottu: jos kerran kaikki tapahtuva on Jumalan tahtoa, on siinä meillä aika paskamainen äijä.

"Koittaako 5 kuukauden kurjuus niille jotka ovat jo kuolleet, jolloin siitä ei paljoa hyötyä ole, vai koittaako kurjuus niille jotka on tempaistu taivaaseen jos kerran koko universumi tuhoutuu?"

Kurjuus koittaa niille lapsista vanhuksiin, jotka on jätetty jälkeen.

"Kuten ennenkin on sanottu: jos kerran kaikki tapahtuva on Jumalan tahtoa, on siinä meillä aika paskamainen äijä. "

Hän on antanut kaikille elämän, voi tehdä sillä mitä haluaa, ja ottaa pois milloin Hän niin katsoo. Hän on kaiken luonut, ja täten "omistaa" kaiken. Ei meillä ole nokan koputtamista Hänen päätöksiinsä, emmekä edes pieninä ihmisinä niitä voi ymmärtää.

Mehän emme näe tai ajattele kuin Jumala, vaan kuin ihmiset. Pitää vain alistua, kuten Hän haluaa. Eli joko tottele/usko tai uhmaa Häntä siinä, miten vain haluat. Ei Hän tarvitse sinua tai ketään muutakaan.

• ltte piru
        Tiede hukassa kirjoitti:

"Koittaako 5 kuukauden kurjuus niille jotka ovat jo kuolleet, jolloin siitä ei paljoa hyötyä ole, vai koittaako kurjuus niille jotka on tempaistu taivaaseen jos kerran koko universumi tuhoutuu?"

Kurjuus koittaa niille lapsista vanhuksiin, jotka on jätetty jälkeen.

"Kuten ennenkin on sanottu: jos kerran kaikki tapahtuva on Jumalan tahtoa, on siinä meillä aika paskamainen äijä. "

Hän on antanut kaikille elämän, voi tehdä sillä mitä haluaa, ja ottaa pois milloin Hän niin katsoo. Hän on kaiken luonut, ja täten "omistaa" kaiken. Ei meillä ole nokan koputtamista Hänen päätöksiinsä, emmekä edes pieninä ihmisinä niitä voi ymmärtää.

Mehän emme näe tai ajattele kuin Jumala, vaan kuin ihmiset. Pitää vain alistua, kuten Hän haluaa. Eli joko tottele/usko tai uhmaa Häntä siinä, miten vain haluat. Ei Hän tarvitse sinua tai ketään muutakaan.

"Hän on antanut kaikille elämän, voi tehdä sillä mitä haluaa, ja ottaa pois milloin Hän niin katsoo."

Jos ei tuo ole paskamaista niin ei sitten mikään. Ilmeisesti me olemme hänelle leluja jotka voi särkeä kun niihin on kyllästynyt.

• ltte piru kirjoitti:

"Hän on antanut kaikille elämän, voi tehdä sillä mitä haluaa, ja ottaa pois milloin Hän niin katsoo."

Jos ei tuo ole paskamaista niin ei sitten mikään. Ilmeisesti me olemme hänelle leluja jotka voi särkeä kun niihin on kyllästynyt.

Kretiinit suhtautunevat omiin lapsiinsa samalla tavalla.

• A_KR
        Tiede hukassa kirjoitti:

Ei tarvitse kuin määrittää henkilölle uudet koordinaatit, ja Universiumi piirtää hänet sinne?! Niin se ainakin Star Trekissä menee....

• Xsepeteus

Onkos varmasti totta, että Möttöskä ja Jakob tempaistaan ylös Noan luo 21.5. 2011?

• 1perC

Toivottavasti! Vaan pahoin pelkään, että he ovat täällä edelleen selittelemässä vielä 22.5.!

• Ohestalyönti

Mites sitten suu pannaan, kun sunnuntai 22.5. koittaa?

Uskotko jo vihdoin, että Nooan tulva yms. onkin vain samanlaista tuubaa jota itsekin täällä tuossa suolsit?

• Tiede hukassa

Minä ainakin aion Taivas-matkalleni ennen sunnuntaita, en tiedä sinusta. Mietin vielä miten voisin julkisesti tuoda viestiä tulevasta vieläkin näkyvämmin esille.

Ja kyllä itsekin tiedät tieteen todistaneen todellisia suur-tulvia, kuten Bosborin-salmen romahdus, joka täytti nykyisen Mustan meren altaan nykyiselleen (asutuksen jälkiä löytynyt yli 100 km:n päästä nykyisestä rannikosta veden alta), ja myös Mesopotamian suuret tulvat.

Jos näitä voi esintyä näinkin suurina paikallisesti, miksei myös maailmanlaajuisesti?

• Tiede hukassa kirjoitti:

Minä ainakin aion Taivas-matkalleni ennen sunnuntaita, en tiedä sinusta. Mietin vielä miten voisin julkisesti tuoda viestiä tulevasta vieläkin näkyvämmin esille.

Ja kyllä itsekin tiedät tieteen todistaneen todellisia suur-tulvia, kuten Bosborin-salmen romahdus, joka täytti nykyisen Mustan meren altaan nykyiselleen (asutuksen jälkiä löytynyt yli 100 km:n päästä nykyisestä rannikosta veden alta), ja myös Mesopotamian suuret tulvat.

Jos näitä voi esintyä näinkin suurina paikallisesti, miksei myös maailmanlaajuisesti?

Bosborinsalmen romahdus oli kieltämättä aikamoinen luonnonkatastrofi, jopa niin suuri, että vielä armon vuonna 2011jKr monet onnettomat kuttelevat tämän olleen koko maapannukakun peittänyt suurtulva.

• Töppönen kirjoitti:

Bosborinsalmen romahdus oli kieltämättä aikamoinen luonnonkatastrofi, jopa niin suuri, että vielä armon vuonna 2011jKr monet onnettomat kuttelevat tämän olleen koko maapannukakun peittänyt suurtulva.

»kuttelevat tämän olleen..»

siis: kuvittelevat

• Onko tällä palstalla muuten muitakin oikeasti tuohon tempaukseen 21.5 uskovaa kreationistia? Vaikkapa joku vakionimimerkki? Nooh, rohkeasti esiin nyt sieltä. Hohhhohhhooo

• Ainakaan kaikki kretiinit eivät tuohon usko. Päivämäärä on ristiriidassa esimerkiksi SamiA:n vuoteen 2018 ajoittuvan maailmanlopun kanssa.

• Tiede hukassa

Täältä löytyy tarkempaa selitystä mihin tuo laskelma Nooan tulvasta ja lauantain maailmanlopusta perustuu, taulukkomuodossa (adobe) . Tämän selkeämpää todistetta ei ole jos uskoo Raamatun olevan puhdasta Jumalan Sanaa! Voisi melkeinpä sanoa että Raamattu joutuu kyseenalaiseksi jos nämä laskelmat maailmanlopusta osoittautuvat vain tilastollisesti äärimmäisen epätodennäköiseksi sattumaksi. Miksi Jumala sitten olisi kätkenyt Raamattuun niin selkeän numerologisen viestin, vieläpä Nooan tulvan oikeaksi todistamisen yhteyteen?

http://05-21-2011.zapto.org/pdf/Flood4990.pdf

Ja kyllä, en aio olla täällä enää sunnuntaina. Kenties Jumala tahtoo että itsekin teemme jotain tämän tempauksen vauhdittamiseksi. Näinhän meidän todellisten kristittyjen pitää toimia, esimerkillisesti, saarnaten ja varoittaen, sekä toimillamme uskomme osoittavan..

• hohoho

Seattlen ateistit ovat viisaasti aloittaneet keräyksen tämän maailmanlaajuisen tuhon aiheuttamien vaurioiden korjaamiseksi. Ellei maailmanloppua tule, he aikovat kuulemma käyttää rahat lasten opettamiseen... opetuksen teemana KRIITTINEN AJATTELU :D :D

Tuhansia lopunajan ennustuksia on tehty tätä ennen, eikä yksikään ole osunut oikeaan. Jos olet niin varma tästä, niin silloin varmaan todistat uskosi auliisti ja myyt mulle omaisuutesi, kun sitä kerran et tarvitse enää ylihuomisen jälkeen? :) Jos et myy, on meillä syytä uskoa ettet oikeasti edes pidä tätä maailmanloppua todennäköisenä. Dawkins veikkasi että se tyyppi joka tämän maailmanlopun ennusti tulevan, kuitenkin pahoittelee jälkikäteen virhepäätelmiään ja vetoaa siihen ettei maailmanlopun ajankohtaa voi tietää :D tai siihen että laski väärin, ja pyytää jatkossakin yhä enemmän rahaa "jumalan valtakunnan rakentamiseen ja eteenpäin viemiseen" :D Veikkaan ettet parin päivän päästä enää edes esiinny tällä foorumilla, ei siksi että olisit taivaissa vaan koska joudut myöntämään ettei moisilla ennustuksilla ole mitään järkiperää. Katotaan sitten sunnuntaina :D

• Tiede hukassa
        hohoho kirjoitti:

Seattlen ateistit ovat viisaasti aloittaneet keräyksen tämän maailmanlaajuisen tuhon aiheuttamien vaurioiden korjaamiseksi. Ellei maailmanloppua tule, he aikovat kuulemma käyttää rahat lasten opettamiseen... opetuksen teemana KRIITTINEN AJATTELU :D :D

Tuhansia lopunajan ennustuksia on tehty tätä ennen, eikä yksikään ole osunut oikeaan. Jos olet niin varma tästä, niin silloin varmaan todistat uskosi auliisti ja myyt mulle omaisuutesi, kun sitä kerran et tarvitse enää ylihuomisen jälkeen? :) Jos et myy, on meillä syytä uskoa ettet oikeasti edes pidä tätä maailmanloppua todennäköisenä. Dawkins veikkasi että se tyyppi joka tämän maailmanlopun ennusti tulevan, kuitenkin pahoittelee jälkikäteen virhepäätelmiään ja vetoaa siihen ettei maailmanlopun ajankohtaa voi tietää :D tai siihen että laski väärin, ja pyytää jatkossakin yhä enemmän rahaa "jumalan valtakunnan rakentamiseen ja eteenpäin viemiseen" :D Veikkaan ettet parin päivän päästä enää edes esiinny tällä foorumilla, ei siksi että olisit taivaissa vaan koska joudut myöntämään ettei moisilla ennustuksilla ole mitään järkiperää. Katotaan sitten sunnuntaina :D

Hienoa että kysyit!

Olen jo luopunut siitä vähästäkin omaisuudestani ja lahjoittanut omaisuuteni kirkolleni, jopa rahat joilla pitäisi ostaa ruokaa kuukauden loppuun asti.

Tosin vuokra-asuntoni ja tietokoneeni olen päättänyt pitää lauantaihin asti, jotta voin julistaa viestiä.

• makkuxc
        Tiede hukassa kirjoitti:

Hienoa että kysyit!

Olen jo luopunut siitä vähästäkin omaisuudestani ja lahjoittanut omaisuuteni kirkolleni, jopa rahat joilla pitäisi ostaa ruokaa kuukauden loppuun asti.

Tosin vuokra-asuntoni ja tietokoneeni olen päättänyt pitää lauantaihin asti, jotta voin julistaa viestiä.

Oho! Aika maukasta toimintaaa! Tiedän ettet usko olevasi täällä enää sunnuntain jälkeen, mutta JOS, sanon JOS niin sattumalta käy, niin ihan siis hyvässä mielessä olisi mukava jos postailisit tänne ihan omia ajatuksiasi ja miltä nyt tuntuu kun maailman loppua ei tullut jne. Siis jos niin käy, oletetaan kuitenkin et käy. Olisi kiva kuulla miltä ihmisestä tuntuu kun kaikki odotukset menevät mönkään, JOS menevät siis :)

Hienoa että kysyit!

"Hienoa että kysyit!

Tosin vuokra-asuntoni ja tietokoneeni olen päättänyt pitää lauantaihin asti, jotta voin julistaa viestiä."

Toivottavasti olet trolli. Mitä muuten ajattelit kirkon tekevän omaisuudellasi sen jälkeen kun uskovaiset o temmattu?

• Tiede hukassa
        moloch_horridus kirjoitti:

"Hienoa että kysyit!

Tosin vuokra-asuntoni ja tietokoneeni olen päättänyt pitää lauantaihin asti, jotta voin julistaa viestiä."

Toivottavasti olet trolli. Mitä muuten ajattelit kirkon tekevän omaisuudellasi sen jälkeen kun uskovaiset o temmattu?

Mikä on niin väärin siinä että uskoo ja lahjoittaa omaisuuttaan niille jotka tarvitsevat jopa ruokaa näille viimeisille päiville???

Meidän pienen seurakunnan kautta apu on varmastikin jo ehtinyt mennä nälkää näkeville.

Ja jos nyt sattuisin olemaan täällä sitten vielä sunnuntaina (vaikka olen varma että en), niin kyllä, tulen myöntämään että olin väärässä.

MUTTA: vain teillä on tässä hävittävää, ei minulla.

Mikä on niin väärin siinä että uskoo ja lahjoittaa omaisuuttaan niille jotka tarvitsevat jopa ruokaa näille viimeisille päiville???

Meidän pienen seurakunnan kautta apu on varmastikin jo ehtinyt mennä nälkää näkeville.

Ja jos nyt sattuisin olemaan täällä sitten vielä sunnuntaina (vaikka olen varma että en), niin kyllä, tulen myöntämään että olin väärässä.

MUTTA: vain teillä on tässä hävittävää, ei minulla.

"Mikä on niin väärin siinä että uskoo ja lahjoittaa omaisuuttaan niille jotka tarvitsevat jopa ruokaa näille viimeisille päiville???"

Pitäisit itsestäsi huolta, olet loppukuun aika nälkäinen.

"Meidän pienen seurakunnan kautta apu on varmastikin jo ehtinyt mennä nälkää näkeville."

Toivottavasti he jakavat siten sinullekin.

"Ja jos nyt sattuisin olemaan täällä sitten vielä sunnuntaina (vaikka olen varma että en), niin kyllä, tulen myöntämään että olin väärässä."

Tavataan sunnuntaina.

"MUTTA: vain teillä on tässä hävittävää, ei minulla."

Ehei, me emme ole langenneet humpuukisaarnaajien pauloihin.

• palataan asiaan...

"Voisi melkeinpä sanoa että Raamattu joutuu kyseenalaiseksi jos nämä laskelmat maailmanlopusta osoittautuvat vain tilastollisesti äärimmäisen epätodennäköiseksi sattumaksi. "

Muistutellaan tästä lauseesta sitten sunnuntain puolella...

• Tiede hukassa

Tehän voitte muistuttaa toisianne, kun minä olen jo muualla. Mites sitten suu pannaan?

Jumala on siunannut Valittunsa vankkumattomalla uskolla, ja laittanut heidät syntymään hyviin ja varakkaisiin perheisiin! Siinä on sinulle näyttöä.

Katso nyt miten köyhiä (Afrikka, E-Amerikka, Venäjä ja suurin osa Aasiaa) ja onnettomia (kuten itsemurhien ja maanjäristysten Japani) muut maailman maat ovat, juuri ne maat jotka eivät ole hyväksyneet Protestanttien julistamaa täydellistä uudelleensyntymistä! Taivaassa ei ole Paavin tai Putinin palvojia!

• Tiede hukassa
        Tiede hukassa kirjoitti:

Tehän voitte muistuttaa toisianne, kun minä olen jo muualla. Mites sitten suu pannaan?

Jumala on siunannut Valittunsa vankkumattomalla uskolla, ja laittanut heidät syntymään hyviin ja varakkaisiin perheisiin! Siinä on sinulle näyttöä.

Katso nyt miten köyhiä (Afrikka, E-Amerikka, Venäjä ja suurin osa Aasiaa) ja onnettomia (kuten itsemurhien ja maanjäristysten Japani) muut maailman maat ovat, juuri ne maat jotka eivät ole hyväksyneet Protestanttien julistamaa täydellistä uudelleensyntymistä! Taivaassa ei ole Paavin tai Putinin palvojia!

Voisi vielä lisätä että yhtenä merkkinä lopun ajoista on myös se että Euroopasta katsoen vastakkaisella puolen maailmaa Euroopan kokoisessa Intiassa sijaitsee jo lähes miljardi hindua, jotka palvovat tuhansia maanpäälle tulleita IHMISIÄ jumalinaan, vaikka järkikin sanoo että on vain yksi Jumala!!!

Eivätkö he, tai välissä olevat muslimit, järkiinny ja näe yhtään merkkejä asiassa??? Miksihän???

• ltte piru
        Tiede hukassa kirjoitti:

"Jumala on siunannut Valittunsa vankkumattomalla uskolla, ja laittanut heidät syntymään hyviin ja varakkaisiin perheisiin!"

Niinpä niin, paskamainen äijä.

• Tiede hukassa
        ltte piru kirjoitti:

"Jumala on siunannut Valittunsa vankkumattomalla uskolla, ja laittanut heidät syntymään hyviin ja varakkaisiin perheisiin!"

Niinpä niin, paskamainen äijä.

"Niinpä niin, paskamainen äijä. "

Ei vaan oikeudenmukainen!!!

Miksi todellisen uudestisyntyneen (siis siihen uskoon määrätyn) pitäisi elää köyhyydessä?

Sehän on vain ortodoksien ja katolilaisten munkki-luostari lässytystä lopulta.

Pitäisi olla köyhä ja kärsiä, miksi?

Amerikka rikkauksineen ja suurine määrineen varakkaita ja rikkaitakin uudestisyntyneitä "protestantteja" (kutsukaa vaikka niin) on selkeä merkki siitä mikä on oikea uskonto.

"Keskitie joka johtaa pelastukseen" on mieleen ja uskoon liittyvä käsite, ei rikkauteen ja köyhyyteen.

Amerikka on merkki, hehän levittävät Jeesuksen sanaa sinnekin minne se ei aiemmin yltänyt, kuten Afganistaniin. Selkeä uusi Jumalan valittu kansa siis.

Voisi vielä lisätä että yhtenä merkkinä lopun ajoista on myös se että Euroopasta katsoen vastakkaisella puolen maailmaa Euroopan kokoisessa Intiassa sijaitsee jo lähes miljardi hindua, jotka palvovat tuhansia maanpäälle tulleita IHMISIÄ jumalinaan, vaikka järkikin sanoo että on vain yksi Jumala!!!

Eivätkö he, tai välissä olevat muslimit, järkiinny ja näe yhtään merkkejä asiassa??? Miksihän???

Huomaa taas ettei joku tiedä hindulaisuudesta tuon taivaallista. Hinduilla on oikeasti ainoastaan yksi jumala, brahman, joka on persoonaton voimanlähde.

"Brahman on lopullinen, yliaistillinen, kaikkialla läsnä oleva, absoluuttinen ja ääretön olemus, kaiken koskaan olleen, vaikkapa ainiaan olevan tai koskaan tulevan summa." (wiki)

Tosin:
        "Brahman ei ole jumala monoteistisessä mielessä, sillä sitä ei voi kuvata millään olevan tai ei-olevan määritelmillä - se on kaikkien määritelmien tuolla puolen. Näin ollen sitä ei voi myöskään palvoa." (wiki)

Tästä johtuen hindulaisuudessa on monia "jumalia", koska näiden kautta voidaan käsitellä kaikki brahmanin monet ulottuvuudet.

»Eivätkö he, tai välissä olevat muslimit, järkiinny ja näe yhtään merkkejä asiassa??? Miksihän??? »

Muslimit uskovat samaan huuhaapellejumalaan kuin krisselitkin.

• A-KR
        Tiede hukassa kirjoitti:

"Niinpä niin, paskamainen äijä. "

Ei vaan oikeudenmukainen!!!

Miksi todellisen uudestisyntyneen (siis siihen uskoon määrätyn) pitäisi elää köyhyydessä?

Sehän on vain ortodoksien ja katolilaisten munkki-luostari lässytystä lopulta.

Pitäisi olla köyhä ja kärsiä, miksi?

Amerikka rikkauksineen ja suurine määrineen varakkaita ja rikkaitakin uudestisyntyneitä "protestantteja" (kutsukaa vaikka niin) on selkeä merkki siitä mikä on oikea uskonto.

"Keskitie joka johtaa pelastukseen" on mieleen ja uskoon liittyvä käsite, ei rikkauteen ja köyhyyteen.

Amerikka on merkki, hehän levittävät Jeesuksen sanaa sinnekin minne se ei aiemmin yltänyt, kuten Afganistaniin. Selkeä uusi Jumalan valittu kansa siis.

"Autuaita ovat köyhät, sillä HEIDÄN on taivasten valtakunta!"
        Rikkaalle miehelle: "Myy kaikki mitä sinullla on, ja anna rahat köyhille, niin sinulla on aarre taivaassa ja tule sitten ja seuraa minua"(Jeesuksen puheesta)

Ei ole totta, että maallinen "raha"-rikkaus pelastaisi ihmisen, useimmiten päinvastoin, he lävistävät itsensä monella himolla, ja keräävät vihaa päälleen, erotellessaan ihmisiä varallisuuden perusteella.

• ltte piru

"Tämä SUURI mies on laskenut Raamatun Sanaan perustuvan monimutkaisen matemaattisen kaavan avulla"

Mihin Raamatun laitokseen? Niitä kun on monella kielellä ja monta käännöstä.

• Tiede hukassa

On vain yksi Raamattu, ja on aina ollutkin, kaikki mahdolliset käännöksissäkin tapahtuneet virheet ovat Jumalan Tahto.

• Toivon, ettei maailmanloppu tule aivan vielä, sillä emme ole vielä ehtineet lukea nimimerkki viksumpin ainoata oikein käännettyä laitosta.

• 2152011

Matt 24:36 Mutta siitä päivästä ja hetkestä ei tiedä kukaan, eivät taivasten enkelit, eikä myöskään Poika, vaan Isä yksin.

Mark 13:32 Mutta siitä päivästä tai hetkestä ei tiedä kukaan, eivät enkelit taivaassa, eikä myöskään Poika, vaan ainoastaan Isä.

Että kerrohan sitten? Jos todella jeesuskaan ei tiedä lopun päivää niin miten joku amerikkalainen uskonlahkon ennustaja sen tietää?

• ...

"Jos todella jeesuskaan ei tiedä lopun päivää niin miten joku amerikkalainen uskonlahkon ennustaja sen tietää?"

Kyllähän ne usein ovat tietäneet. Kuitenkin niin, että monella asiaansa mentaalisesti lukittuneella ennustajalla on tullut se henkilökohtainen maailmanloppu. Jos ei aivan sinä päivänä kuin ovat ennustaneet, mutta melko pian sen jälkeen.

Ikävä puoli tässä on se, että aina se maailmanloppu ei ole ollut ainoastaan henkilökohtainen.

• A-KR

Jeesus muistaakseni juuri Matteuksessa julisti tuosta, kun kertoi, että TURMION ILJETYS tulee temppeliin, ja mainitsi Danielista, eli JOS VUOSISATOJA laskee Danielista lähtien, voisi SE aika olla jo nyt, mutta enpä tiedä. Myös samaisessa 24 luvussa hän kertoo, että temppeleitä tuhotaan, koska vuosisata 24 ylittää jo tuntien määrän ja ennustelut käyvät samaistamisilla entistä vaikeammiksi...

• Tiede hukassa

http://en.wikipedia.org/wiki/2011_end_times_prediction

Tässä löytyy vastaus, tietyt Raamatun kohdat paljastavat miten tuo Jeesuksen sanoma lause ei koske todellisia nykykristittyjä. Toisin sanoen nämä kohdat uudelleen tulkitsevat Jeesuksen sanomaa. Lainaus:

However, Camping and his followers respond that this principle only applied to the "church age" or "pre-tribulation period" and does not apply to the present day, citing other verses (such as 1 Thessalonians 5:1-5:5) in their rebuttal.[26]

In a 2001 pamphlet, Camping asserted that believers should "flee the church," resigning from any church they belong to, because the "Church Age" is over and the "Great Tribulation" has begun.[27]

Tälläinenkin kommentti oli eräässä keskustelussa:

If you read 1Th 5:1-4 then you'll (hopefully) realize that Christ comes as a 'thief in the night' for the unsaved.

The true believers know the 'times and the seasons'.

Täällä on lisää asiaan liittyvää tulkintaa:

http://www.asa3.org/ASA/PSCF/1970/JASA9-70Camping.html

• Tiede hukassa

Eli siis todelliset uudelleen syntyneet pystyvät kyllä laskemaan tuon hetken, Jeesus tulee "kuin varas yöllä" vain epäuskoisille, kuten Paavali korjaa Jeesuksen sanoja.

• kysymysk
        Tiede hukassa kirjoitti:

Eli siis todelliset uudelleen syntyneet pystyvät kyllä laskemaan tuon hetken, Jeesus tulee "kuin varas yöllä" vain epäuskoisille, kuten Paavali korjaa Jeesuksen sanoja.

Mistä sitten johtuu että valtaosa "oikeista kristityistä" kieltää tuon ennustuksen? Tarkoitatko että ihmisen pitää uskoa tuohon yhden miehen tekemään profetiaan ollakseen yhtäkkiä autuas? Jos asia olisi niin päivänselvä ja havaittavissa, on outoa että veikkaukseni mukaan reilusti alle 10% tunnustavista kristityistä kiistää moisen ennustuksen. ja uskistenhan pitää olla keskenään yksimielisiä raamatun mukaan. Suurin osa kristityistä varmasti odottaa tuomionpäivää päivämäärää tietämättä, jos se kuitenkin on niin selkeä niin mikseivät useammat usko sitä? Et kai vain meinaa että tämäkin virhe laitetaan näkymättömän sielunvihollisen, eikä terveen järjen piikkiin?

• ...
        Tiede hukassa kirjoitti:

"Jeesus tulee kuin varas yöllä..."

Tämähän tarkoittaa sitä, että päiväsaikaan ei Jeesuksen tulosta ole pelkoa. Lisäksi on hyvä muistaa, että maapallolla on jollain alueella aina päivä, joten...

Siitä riippumatta kaikki vähänkään arvokas on järkevää laittaa lukkojen taakse Jeesuksen vierailun varalta.

• Hullua Touhua

Ooksää jätkä järjissäs kerra oot antanu sun romuski jo kirkolle.

• 2152011

Maailmanloppuja on ennustettu ennenki lukemattomat kerrat, suurinpiirtein alusta asti eikä yksikään ole ennustus toteutunut vaikka on tosi tarkat laskelmat ollut. Aina niissä silti menee jokin pieleen?

• On tietysti tapauksia, joissa jopa lahkojen johtajat ovat oikeasti uskoneet maailmanloppuun. Yleisempää lienee kuitenkin puhdas kylmä hyväksikäyttö.

Joissain tapauksissa uskonführerit ovat halunneetkin tehdä itsemurhan, mutta sitä ennen hyväksikäyttää mahdollisimman monta lahkolaista, etenkin seksuaalisesti.
        Yleisintä nykyään lienevät kuitenkin varmaan nämä Il Ducet, jotka haluavat lahkolaisten omaisuuden ja häipyvät "maailmanlopun" koittaessa kuin pieru saharaan. Rikkaina miehinä.

Hölmöjä on yllättävän helppo jymäyttää.

• A-KR

Nooan vedenpaisumuksen allakin, Nooa julisti maailmanlopusta ja vaati ihmisiä kääntymään, onnistumatta YHDENKÄÄN suhteen.

Nyt on mm. Maya-kalenteri ennustamassa maailmanloppua päivämäärälle 21.12.2012, mutta siihen ei uskota. Mitä sitten, jos joku hullu onnistuu siihen mennessä vaikkapa ydinpommin pudottamaan jonnekin?

Tuntuisi tosin uskomattomalta, että maailman poliittinen tilanne ehtisi suuremmin räjähtää NÄIN LYHYESSÄ ajassa, mutta ken elää, se näkee tuleeko loppu tuolloin. Vuorokausi tuosta, niin veljeni ja minun ikäni ensimmäistä kertaa ylittää yhteenlaskettuna isämme iän....

Danieli vaati jokaista kestämään ajan 1335 päivää, mutta mistä lukien? "Turmion iljetyksen pystyttämisestä temppeliin?"

• K-T boundary
        A-KR kirjoitti:

Nooan vedenpaisumuksen allakin, Nooa julisti maailmanlopusta ja vaati ihmisiä kääntymään, onnistumatta YHDENKÄÄN suhteen.

Nyt on mm. Maya-kalenteri ennustamassa maailmanloppua päivämäärälle 21.12.2012, mutta siihen ei uskota. Mitä sitten, jos joku hullu onnistuu siihen mennessä vaikkapa ydinpommin pudottamaan jonnekin?

Tuntuisi tosin uskomattomalta, että maailman poliittinen tilanne ehtisi suuremmin räjähtää NÄIN LYHYESSÄ ajassa, mutta ken elää, se näkee tuleeko loppu tuolloin. Vuorokausi tuosta, niin veljeni ja minun ikäni ensimmäistä kertaa ylittää yhteenlaskettuna isämme iän....

Danieli vaati jokaista kestämään ajan 1335 päivää, mutta mistä lukien? "Turmion iljetyksen pystyttämisestä temppeliin?"

Nythän temppeliä ei ole pystyssä joten tämä viittaa selvästi Al Aksaan jossa musulmaanit pyllistelevät tunnista toiseen.

• Töppis.
        A-KR kirjoitti:

»Nooan vedenpaisumuksen allakin, Nooa julisti maailmanlopusta ja vaati ihmisiä kääntymään, onnistumatta YHDENKÄÄN suhteen.»

Myöskään mitään vedenpaisumusta ei tullut.

Mayakalenteri muuten ei ennusta maailmanloppua 21.12.2012, kalenteri nyt vain on tehty ainoastaan siihen asti.

Maailmanloppuja on ennustettu maailman sivu, ja joka kerta ennustajat ovat pettyneet.

Miksi nyt pitäisi suhtautua toisin?

• krevonisti

Mikä on evolutionistien selitys intohimoiseen sokeasti uskovaan fundamentalismiin? Miten tälläinen ominaisuus on syntynyt evoluution tuloksena ihmisiin?
      Fundamentalistit johdattavat laumansa jopa joukkomurhiin ja myös joukkoitsemurhiin.

Rajua fundamentalismia esiintyy uskonnollisuuden lisäksi esimerkiksi evouskovaisissa ja muissa aatesuunnissa. Mitwn tämä palvelee lajin säilymistä?

• Villinä arvauksena voisin veikata, että fundamentalismi on halua kuulua joukkoon. Kyse on oman lauman puolustamista muita laumoja vastaan.

Hallistevalle joukolle fundamentalismi on tietysti lähinnä vallankäytön väline.

Kertoisitko esimerkin »joukkomurhiin ja myös joukkoitsemurhiin» johtavasta "evouskovaisten" toiminnasta.

• Töppönen kirjoitti:

Villinä arvauksena voisin veikata, että fundamentalismi on halua kuulua joukkoon. Kyse on oman lauman puolustamista muita laumoja vastaan.

Hallistevalle joukolle fundamentalismi on tietysti lähinnä vallankäytön väline.

Kertoisitko esimerkin »joukkomurhiin ja myös joukkoitsemurhiin» johtavasta "evouskovaisten" toiminnasta.

Haluaisin itsekin kuulla tällaisia esimerkkejä. Evoluutio ei voi mitenkään motivoida itsemurhaan paitsi sellaista idioottia joka päättelee ettei sen takia ole moraalia tai hyvää tai pahaa. Literalistit edustavat "tieteellisen kreationismin" ydintä ja enemmistöä, mistä johtuen yleistämiselle on paljon enemmän aihetta heidän kohdallaan kuin evoluutioon uskovien kohdalla. Tuskin edes 5% evoluutioon uskovista on dawkinsin kaltaisia höyrypäitä, mutta samaa en menisi sanomaan kreationisteista. Ja jos nämä joukkoitsemurhat ovat ateistien tekemiä, niin asiasta ei voi suoraan syyttää evoluutioteoriaa koska ne eivät ole toisilleen synonyymeja.

Sitäpaitsi ihminen taistelee luonnonvalintaa vastaan muutenkin kuin fundamentalistien kautta. Heikko-osaisten tukeminen ja homoseksuaalisuus ei tietääkseni palvele lajien kehitystä ihmisten keskuudessa, ja vaikka se kuulostaakin julmalta niin se ei kuitenkaan kelpaa evoluution vastaväitteeksi koska se perustuu etiikkaan eikä todistusaineistoon.

• asianharrastaja

"Rajua fundamentalismia esiintyy uskonnollisuuden lisäksi esimerkiksi evouskovaisissa ja muissa aatesuunnissa. Mitwn tämä palvelee lajin säilymistä?"

Myöntäisit nyt sinäkin biologien (jopa Dawkinsin) tavoin, että ihminen eroaa (muista) eläimistä kyvyssään tietoisesti toimia myös oman lajinsa säilymistä haittaavalla tavalla. Vähän ironisesti tälle piirteelle on annettu nimi kulttuurievoluutio, jonka eräista äärimmäisistä piirteistä tässä nyt keskustellaan.

• krevonisti

Saksalainen rodunjalostusoppi. Siinä meni juutalaiset, mustalaiset, kehitysvammaiset ym.jotka eivät sattuneet kuulumaan korkeampaan rotuun.

JoukkoItsemurhaan syyllistyviä evoluution perusteella en osaa kertoa, mutta yksittäisä itsemurhia löytyy kaikista mahdollisista syistä.

• »Saksalainen rodunjalostusoppi.»

Tarkoittanet Saksan kansallissosialistien toimintaa 1930-40 -luvuilla, johtajanaan muuan hassuilla viiksillä varustettu kreationisti.

• krevonisti
        Töppönen kirjoitti:

»Saksalainen rodunjalostusoppi.»

Tarkoittanet Saksan kansallissosialistien toimintaa 1930-40 -luvuilla, johtajanaan muuan hassuilla viiksillä varustettu kreationisti.

Kommenttisi osoittaa fundamentalistista tosiasioiden kieltämistä.

• krevonisti kirjoitti:

Kommenttisi osoittaa fundamentalistista tosiasioiden kieltämistä.

Etkö muka tiennyt, että Hitler oli kreationisti, joka kielsi makroevoluution ja väitti että esim. valkoinen rotu on luotu erikseen?

• krevonisti

Etkö muka tiennyt, että Hitler oli kreationisti, joka kielsi makroevoluution ja väitti että esim. valkoinen rotu on luotu erikseen?

Kyllä evojen perusideat ovat kantavana voimana H:lla.

Makroevoluution käsite. Mikä se on ollut tuona aikana? Ehkä H uskoi luojaan, mutta ei se ole ristiriidassa uskossa evoluutioon. Kyllä luojastakin löytyy mainintoja H:n tuotannossa.

Olet ilmeisesti uskonut suoraan, kun joku on sanonut, että H on kreationisti.

Mein kampf 11 luku:

"Mutta niin vähän toivottavaa kuin luonnon kannalta onkin heikon yksilön parittuminen vahvemman kanssa, vielä vähemmän toivottavaa on ylemmän rodun sulautuminen alhaisempaan, koska muussa tapauksessa sen koko siihenastinen, mahdollisesti satatuhatvuotinen jalostustyö olisi taas yhdellä kertaa mennyttä.

Historiallisella kokemuksella on esitettävänä lukemattomia todistuksia tämän paikkansapitävyydestä. Historia osoittaa peloittavan selvästi, että kaikesta arjalaisen veren sekoittumisesta alempien kansojen kanssa on ollut seurauksena kulttuurinkannattajien loppu.

Pohjois-Amerikassa, jonka väestö on muodostunut verrattomasti suurimmalta. osaltaan germaanisista aineksista, jotka ovat ainoastaan hyvin vähässä määrin sekoittuneet alempiin värillisiin kansoihin, on toisenlainen ihmisaines ja kulttuuri kuin Keski- ja Etelä-Amerikassa, missä pääasiallisesti romaaniset maahantulijat ovat usein suuressa mitassa sekaantuneet maan alkuasukkaisiin. Jo tästä yhdestä esimerkistä voi selvästi ja selkeästi huomata rodunsekoituksen vaikutuksen. Amerikan mantereen rodultaan puhtaina ja sekoittumattomina säilyneet germaanit ovat kohonneet mantereen valtiaiksi; ja niin kauan he sen valtiaina pysyvätkin, kun eivät itse joudu sukurutsauksen uhriksi. Jokaisen rodunristeytymisen tulos on siis, aivan lyhyesti sanottuna, aina seuraava:

a) ylemmän rodun tason aleneminen;

b) ruumiillinen ja henkinen taantuminen ja samalla joskin hitaan, kuitenkin varmasti edistyvän sairauden alku."

• krevonisti kirjoitti:

Makroevoluution käsite. Mikä se on ollut tuona aikana? Ehkä H uskoi luojaan, mutta ei se ole ristiriidassa uskossa evoluutioon. Kyllä luojastakin löytyy mainintoja H:n tuotannossa.

Mein kampf 11 luku:

"Mutta niin vähän toivottavaa kuin luonnon kannalta onkin heikon yksilön parittuminen vahvemman kanssa, vielä vähemmän toivottavaa on ylemmän rodun sulautuminen alhaisempaan, koska muussa tapauksessa sen koko siihenastinen, mahdollisesti satatuhatvuotinen jalostustyö olisi taas yhdellä kertaa mennyttä.

Historiallisella kokemuksella on esitettävänä lukemattomia todistuksia tämän paikkansapitävyydestä. Historia osoittaa peloittavan selvästi, että kaikesta arjalaisen veren sekoittumisesta alempien kansojen kanssa on ollut seurauksena kulttuurinkannattajien loppu.

Pohjois-Amerikassa, jonka väestö on muodostunut verrattomasti suurimmalta. osaltaan germaanisista aineksista, jotka ovat ainoastaan hyvin vähässä määrin sekoittuneet alempiin värillisiin kansoihin, on toisenlainen ihmisaines ja kulttuuri kuin Keski- ja Etelä-Amerikassa, missä pääasiallisesti romaaniset maahantulijat ovat usein suuressa mitassa sekaantuneet maan alkuasukkaisiin. Jo tästä yhdestä esimerkistä voi selvästi ja selkeästi huomata rodunsekoituksen vaikutuksen. Amerikan mantereen rodultaan puhtaina ja sekoittumattomina säilyneet germaanit ovat kohonneet mantereen valtiaiksi; ja niin kauan he sen valtiaina pysyvätkin, kun eivät itse joudu sukurutsauksen uhriksi. Jokaisen rodunristeytymisen tulos on siis, aivan lyhyesti sanottuna, aina seuraava:

b) ruumiillinen ja henkinen taantuminen ja samalla joskin hitaan, kuitenkin varmasti edistyvän sairauden alku."

"Kyllä evojen perusideat ovat kantavana voimana H:lla."

Eivät olleet, hän uskoi puolustavansa jumala luomistyötä.

"Makroevoluution käsite. Mikä se on ollut tuona aikana? Ehkä H uskoi luojaan, mutta ei se ole ristiriidassa uskossa evoluutioon. Kyllä luojastakin löytyy mainintoja H:n tuotannossa."

Hän väitti että lajit ovat pysyvät, että lajin sisäistä mikroevoluutiota kyllä tapahtuu, mutta että lajit eivät voisi muuttua toisiksi lajeiksi.

"Olet ilmeisesti uskonut suoraan, kun joku on sanonut, että H on kreationisti."

Olen lukenut hänen omia tekstejään:

Hitler kirjoitti Mein Kampfissaan myös näin:

"White Aryans are the special creations of God, the "highest image of the Lord""

"“Hence today I believe that I am acting in accordance with the will of the Almighty Creator: by defending myself against the Jew, I am fighting for the work of the Lord.”

Muualta löytyy:

"The fox remains always a fox, the goose remains a goose, and the tiger will retain the character of a tiger."

"From where do we get the right to believe, that from the very beginning Man was not what he is today? Looking at Nature tells us, that in the realm of plants and animals changes and developments happen. But nowhere inside a kind shows such a development as the breadth of the jump , as Man must supposedly have made, if he has developed from an ape-like state to what he is today."

Hän vastusti Darwinia suoraan ja laittoi Darwinin kirjat kiellettyjen kirjojen listalle, joihin kuului myös kristinuskoa kritisoivia kirjoja, koska sanoihan hän myös: "My feeling as a Christian points me to my Lord and Savior as a fighter." (Adolf Hitler, speech, April 12 1922, published in My New Order)

• ltte piru
        krevonisti kirjoitti:

Mein kampf 11 luku:

Eugeniikka oli jo ennen Hitleriä voimissaan Yhdysvalloissa (jonka väestö on keskimäärin varmasti uskonnollisempaa kuin esimerkiksi pohjoismaiden):

http://fi.wikipedia.org/wiki/Eugeniikka

Esim: "1900-luvun alkupuolella Yhdysvaltoihin ja Kanadaan alkoi saapua entistä enemmän siirtolaisia eteläisestä ja itäisestä Euroopasta. Eugeniikan asiantuntijat, esimerkiksi Lothrop Soddard ja Harry Laughlin esittivät väitteitä, että nämä olivat alempia rotuja, jotka saastuttaisivat kansallisen geenikannan, jos heidän lukumääräänsä ei rajoitettaisi. Väitetään, että juuri tämä sai Yhdysvallat ja myös Kanadan luomaan saapuville siirtolaisille hierarkian kansallisuuden mukaan - korkeimmalla hierarkiassa olivat siirtolaiset anglosaksisista maista ja Pohjoismaista, kun taas vastaavasti kiinalaisia ja japanilaisia estettiin lähes kokonaan saapumasta maahan."

• krevonisti

"Kyllä evojen perusideat ovat kantavana voimana H:lla."

Eivät olleet, hän uskoi puolustavansa jumala luomistyötä.

"Makroevoluution käsite. Mikä se on ollut tuona aikana? Ehkä H uskoi luojaan, mutta ei se ole ristiriidassa uskossa evoluutioon. Kyllä luojastakin löytyy mainintoja H:n tuotannossa."

Hän väitti että lajit ovat pysyvät, että lajin sisäistä mikroevoluutiota kyllä tapahtuu, mutta että lajit eivät voisi muuttua toisiksi lajeiksi.

"Olet ilmeisesti uskonut suoraan, kun joku on sanonut, että H on kreationisti."

Olen lukenut hänen omia tekstejään:

Hitler kirjoitti Mein Kampfissaan myös näin:

"White Aryans are the special creations of God, the "highest image of the Lord""

"“Hence today I believe that I am acting in accordance with the will of the Almighty Creator: by defending myself against the Jew, I am fighting for the work of the Lord.”

Muualta löytyy:

"The fox remains always a fox, the goose remains a goose, and the tiger will retain the character of a tiger."

"From where do we get the right to believe, that from the very beginning Man was not what he is today? Looking at Nature tells us, that in the realm of plants and animals changes and developments happen. But nowhere inside a kind shows such a development as the breadth of the jump , as Man must supposedly have made, if he has developed from an ape-like state to what he is today."

Hän vastusti Darwinia suoraan ja laittoi Darwinin kirjat kiellettyjen kirjojen listalle, joihin kuului myös kristinuskoa kritisoivia kirjoja, koska sanoihan hän myös: "My feeling as a Christian points me to my Lord and Savior as a fighter." (Adolf Hitler, speech, April 12 1922, published in My New Order)

Yllä lainaamani ote jatkuu näin:
        "Mutta sellaisen kehityksen aiheuttaminen ei toki ole mitään muuta kuin synnin tekoa ikuisen Luojan tahtoa vastaan. Mutta sellaisesta teosta on synnin palkkakin. Yrittäessään niskoitella luonnon rautaista johdonmukaisuutta vastaan ihminen joutuu taisteluun niiden peruslakien kanssa, joita hänen itsensäkin yksinomaan on kiittäminen olemassaolostaan ihmisenä. Niin siis täytyy hänen luonnonvastaisen menettelynsä johtaa hänen omaan tuhoonsa. "

Hitler uskoi siis luojan luoneen ihmisen tappelemaan, voittamaan ja jalostumaan. Hän perusteli luojan luomistyöllä evo-oppia.

Jos Hitlerin ajatuksissa luoja korvataan ateismilla, oppi ja sen toteutus ei muutu lainkaan. Jos taas evolutionistiset ajatukset ihmisroduista korvataan ajatuksella ihmisestä Jumalan rakkauden arvokkaana kohteena, niin opin toteutus ja itse oppi muuttuu täysin.

On suorataan lapsellista ja naurettaa väittää, ettei Hitlerin toiminnan kantavana voimana olisi ollut evoluution perusperiaatteet. Hitler toteutti evolutionääristä oppia rodun jalostuksesta aivan samalla tavalla kuin karjaa on jalostettu Suomessa viimeiset 60-80 vuotta.

--
        Mutta minä lähden mökille.

• krevonisti kirjoitti:

Yllä lainaamani ote jatkuu näin:
        "Mutta sellaisen kehityksen aiheuttaminen ei toki ole mitään muuta kuin synnin tekoa ikuisen Luojan tahtoa vastaan. Mutta sellaisesta teosta on synnin palkkakin. Yrittäessään niskoitella luonnon rautaista johdonmukaisuutta vastaan ihminen joutuu taisteluun niiden peruslakien kanssa, joita hänen itsensäkin yksinomaan on kiittäminen olemassaolostaan ihmisenä. Niin siis täytyy hänen luonnonvastaisen menettelynsä johtaa hänen omaan tuhoonsa. "

Hitler uskoi siis luojan luoneen ihmisen tappelemaan, voittamaan ja jalostumaan. Hän perusteli luojan luomistyöllä evo-oppia.

Jos Hitlerin ajatuksissa luoja korvataan ateismilla, oppi ja sen toteutus ei muutu lainkaan. Jos taas evolutionistiset ajatukset ihmisroduista korvataan ajatuksella ihmisestä Jumalan rakkauden arvokkaana kohteena, niin opin toteutus ja itse oppi muuttuu täysin.

On suorataan lapsellista ja naurettaa väittää, ettei Hitlerin toiminnan kantavana voimana olisi ollut evoluution perusperiaatteet. Hitler toteutti evolutionääristä oppia rodun jalostuksesta aivan samalla tavalla kuin karjaa on jalostettu Suomessa viimeiset 60-80 vuotta.

--
        Mutta minä lähden mökille.

"Yllä lainaamani ote jatkuu näin:
        "Mutta sellaisen kehityksen aiheuttaminen ei toki ole mitään muuta kuin synnin tekoa ikuisen Luojan tahtoa vastaan. Mutta sellaisesta teosta on synnin palkkakin. Yrittäessään niskoitella luonnon rautaista johdonmukaisuutta vastaan ihminen joutuu taisteluun niiden peruslakien kanssa, joita hänen itsensäkin yksinomaan on kiittäminen olemassaolostaan ihmisenä. Niin siis täytyy hänen luonnonvastaisen menettelynsä johtaa hänen omaan tuhoonsa.""

Eli sinä siis tiesit jo, että hän oli Luojaan uskova kreationisti.

"Hitler uskoi siis luojan luoneen ihmisen tappelemaan, voittamaan ja jalostumaan. Hän perusteli luojan luomistyöllä evo-oppia."

Hän oli kreationisti, joka halusi säilyttää mielestään kirkkaimman Jumalan luomistyön, valkoisen rodun.

"Jos Hitlerin ajatuksissa luoja korvataan ateismilla, oppi ja sen toteutus ei muutu lainkaan. Jos taas evolutionistiset ajatukset ihmisroduista korvataan ajatuksella ihmisestä Jumalan rakkauden arvokkaana kohteena, niin opin toteutus ja itse oppi muuttuu täysin."

Höpsis. Silloin Hitler ei olisi poltattanut Darwinin kirjoja roviolla. Nyt poltatti, koska ne olivat hänen mielestään Jumalaa pilkkaavia ja vaarallisia ajatuksia sisältäviä.

"On suorataan lapsellista ja naurettaa väittää, ettei Hitlerin toiminnan kantavana voimana olisi ollut evoluution perusperiaatteet."

Eivät olleet, toisten populaatioiden tuhoaminen ei ole evoluution perusperiaatteita.

"Hitler toteutti evolutionääristä oppia rodun jalostuksesta aivan samalla tavalla kuin karjaa on jalostettu Suomessa viimeiset 60-80 vuotta."

Hän toki yritti jalostaa ja puhdistaa rotuaan, silti hän ei uskonut lajien syntyneen toisistaan, vaan hän oli kreationisti joka uskoi Jumalan luoneen lajit pysyviksi.

"Mutta minä lähden mökille."

Hauskaa mökkiviikonloppua.

• moloch_horridus kirjoitti:

"Mutta sellaisen kehityksen aiheuttaminen ei toki ole mitään muuta kuin synnin tekoa ikuisen Luojan tahtoa vastaan. Mutta sellaisesta teosta on synnin palkkakin. Yrittäessään niskoitella luonnon rautaista johdonmukaisuutta vastaan ihminen joutuu taisteluun niiden peruslakien kanssa, joita hänen itsensäkin yksinomaan on kiittäminen olemassaolostaan ihmisenä. Niin siis täytyy hänen luonnonvastaisen menettelynsä johtaa hänen omaan tuhoonsa.""

"Hitler uskoi siis luojan luoneen ihmisen tappelemaan, voittamaan ja jalostumaan. Hän perusteli luojan luomistyöllä evo-oppia."

Hän oli kreationisti, joka halusi säilyttää mielestään kirkkaimman Jumalan luomistyön, valkoisen rodun.

"Jos Hitlerin ajatuksissa luoja korvataan ateismilla, oppi ja sen toteutus ei muutu lainkaan. Jos taas evolutionistiset ajatukset ihmisroduista korvataan ajatuksella ihmisestä Jumalan rakkauden arvokkaana kohteena, niin opin toteutus ja itse oppi muuttuu täysin."

Höpsis. Silloin Hitler ei olisi poltattanut Darwinin kirjoja roviolla. Nyt poltatti, koska ne olivat hänen mielestään Jumalaa pilkkaavia ja vaarallisia ajatuksia sisältäviä.

"On suorataan lapsellista ja naurettaa väittää, ettei Hitlerin toiminnan kantavana voimana olisi ollut evoluution perusperiaatteet."

Eivät olleet, toisten populaatioiden tuhoaminen ei ole evoluution perusperiaatteita.

"Hitler toteutti evolutionääristä oppia rodun jalostuksesta aivan samalla tavalla kuin karjaa on jalostettu Suomessa viimeiset 60-80 vuotta."

Hän toki yritti jalostaa ja puhdistaa rotuaan, silti hän ei uskonut lajien syntyneen toisistaan, vaan hän oli kreationisti joka uskoi Jumalan luoneen lajit pysyviksi.

»"Mutta minä lähden mökille."

Hauskaa mökkiviikonloppua.»

Toivottavasti ei jää viimeiseksi hauskaksi viikonlopuksemme. Meitä syntisiä uskonnottomia hirviöitä kun ei kai tempaista, vaan joudumme samaan helvettiin muiden kamalien otusten ja vääräuskoisten (kuten Mahatma Gandhi) kanssa.
        Pitääkin tilata hetimiten audienssi.

• A-KR
        krevonisti kirjoitti:

Mein kampf 11 luku:

Makroevoluutioon uskovat katsovat lopputulosta kaikesta suunnittelusta, kyllä meidät on suunniteltu aivan kuin laitteemme on suunniteltu.

Mikroevoluutiota on sitten se, mitä eri laijien kuten "tietokone, televiso, videokamera" kussakin kehitysketjussa tapahtuu...
        Mikä tässä on niin vaikeaa evojen omaksua?

Ei se lopputulos näistä ole tapahtunut siten, että television ja tietokoneen välillä olisi "väiimuotoja", vaan suunniteltu tulos oli kummassakin päämäräänä tehdä nämä "lajit" erikseen.....

• T.
        A-KR kirjoitti:

Makroevoluutioon uskovat katsovat lopputulosta kaikesta suunnittelusta, kyllä meidät on suunniteltu aivan kuin laitteemme on suunniteltu.

Mikroevoluutiota on sitten se, mitä eri laijien kuten "tietokone, televiso, videokamera" kussakin kehitysketjussa tapahtuu...
        Mikä tässä on niin vaikeaa evojen omaksua?

Ei se lopputulos näistä ole tapahtunut siten, että television ja tietokoneen välillä olisi "väiimuotoja", vaan suunniteltu tulos oli kummassakin päämäräänä tehdä nämä "lajit" erikseen.....

Onko se makroevoluutiota, kun McGyver tekee polkupyörästä hitsausvälineet?

• A-KR

- Voi, voi, pahasti ootte harhassa Hitlerinkin suhteen. Hän pyysi Jumalta, että saisi toteuttaa unelmansa, suuren sodan ja 4. valtakunnan perustamisen... Molemmat pyynnöt Jumala hyväksyi. Eikä se, että kuoli kaiken lisäksi suht' vanhana tehnyt hänen elämästään sen suurempaa tuhoa, kuin kenen tahansa muunkaan, joka oli kuollut suurinpiirtein saman ikäisenä, voi voi.....
        Ei ole paljoa se pienempi tuho, minkä tavallinen kiltti maallikkokristitty tekee elämässään kun tapaa ruokapöytäänsä arviolta kokonaisen lehmän....
        = Sodassa ihmiset saivat tapaa muutaman muun ihmisen, ja saivat helvetin sillä itselleen, SE ON VARMA ASIA!

• 2152011

Jos minä vielä sunnuntaina taplaan täällä maapallolla niin kyllä tekis mieli tavata tämä Harold Camping ihan henkilökohtaisesti.

• .-.-.-.-.-.-.-.-.-.-

Luulen, että hänellä on kiireitä uusien entistä tarkistetumpien maailmanlopunlaskujen laskujen tekemisessä.

• vai niin

(Ap. t. 1:7 )"Ei teidän kuulu tietää aikoja eikä hetkiä, jotka Isä oman valtansa nojalla on asettanut"
      (tess2)"Me pyydämme, veljet,ettette heti menetä malttianne ja säikähdä, jos joku vedoten Hengen ilmoitukseen tai muka meidän puheeseemme tai kirjeeseemme väittää, että Herran päivä on jo käsillä.Älkää antako kenenkään millään tavoin johtaa itseänne harhaan. Ennen tuota päivää näet tapahtuu uskosta luopuminen ja ilmaantuu itse laittomuus ihmishahmossa, kadotuksen ihminen."

• Raamatun pohjalta voi tehdä vedenpaisumuslaskelman, varsinkin kun tietää sen Mount Everestin koon.... X = 8850 m

Vedenpaisumuksen kestoaika oli 335 päivää, kun vähennetään itse sadeaika. 1.1.1678:aan eri varsinaiseen kuivumiseen oli 318 päivää...
      (1.1.1677-27.3.1676) = 278 päivää
      (27.2.1677-27.3.1676) = 335 päivää...
      1.10.1676:een meni 27.3.1676:sta = 187 päivää
      1.10 vuoren huiput tarkoittanevat juuri Araratia?
      => 40 päivää vielä vedet aleni:
      Tämä oli 11.11.1676
      => 227 päivää
      Lopullinen laskutoimitus tasaisella veden vajuulla:
      (278-227)/278 * 8850 = 1592 m
      ((278-227-14)/278 *8850 = 1146 m)

Ja toinen ylävarvo 14 päivää lintujen lähettelyjä...
      (335-241)/335 * 8850 = 2483 m
      ((335-227)/335 *8850 = 2853 m)

1951,5 m on keskiarvo...

Jos sen sijaan katsoo takaperoisesti, suoraan vähentää päivämäärästä 27.2.1677 päivämäärän 1.1.1677 ja kaksi viikkoa lintujen lähettelyä?.
      => 31 27 2*7 = 72 päivää ja vielä yksi-kaksi päivää, jotenkin epätarkkuuden piikkiin?

(73/335) * 8850 = 1928 m
      Tämä on myös havaittu korkeus löydetylle Nooan arkin paikalle, sille joka löytyy myös netistä....
      Tuloksen saa muutenkin, mutta todellisuus on se, että kuivuminen ei välttämättä ole ollut vakionopeutista ja todellisen kuivimuspäivämäärän joutuu pistämään juurikin 1.1.1676 ja 27.2.1677 väliin, jolla välillä suhteuttuna kyllä tulos pysyy (1920 metriä)...

• Lopullinen laskutoimitus tasaisella veden vajuulla:
        (278-227)/278 * 8850 = 1623 m
        (278-227-14)/278 *8850 = 1178 m

2034,25 m on näiden kaikkien keskiarvo...
        Tämä tulos heittää noin 100 metriä mitatusta korkudesta...

• A-KR
        akikarppinen kirjoitti:

Lopullinen laskutoimitus tasaisella veden vajuulla:
        (278-227)/278 * 8850 = 1623 m
        (278-227-14)/278 *8850 = 1178 m

2034,25 m on näiden kaikkien keskiarvo...
        Tämä tulos heittää noin 100 metriä mitatusta korkudesta...

Jos sen sijaan katsoo takaperoisesti, suoraan vähentää päivämäärästä 27.2.1677 päivämäärän 1.1.1677 ja kaksi viikkoa lintujen lähettelyä?.
        => 31 27 2*7 = 72 päivää ja vielä yksi-kaksi päivää, jotenkin epätarkkuuden piikkiin?
        => (73/335) * 8850 = 1928 m

Tämä on myös havaittu korkeus löydetylle Nooan arkin paikalle, sille joka löytyy myös netistä....

Tuloksen saa muutenkin, mutta todellisuus on se, että kuivuminen ei välttämättä ole ollut vakionopeutista ja todellisen kuivimuspäivämäärän joutuu pistämään juurikin 1.1.1677 ja 27.2.1677 väliin, jolla välillä suhteuttuna kyllä tulos pysyy (noin 1920 metriä arkin löytöpaikka)...

Tuloksen saa myös alusta laskemalla siten, että:
        334 päivää sateen loppumisesta miinus päivämäärä 11.11.1676: 228
        => 334 - 228 = 106
        Jos tähän laskee itse vedenapaisumuskeston tai vielä toisen kerran sen 40 päivää kuivumsta => 106 - 40 = 66
        Tähän lisätään 7 päivää linnun(korppi aluksi) lähettelyjä? (miksi lisää?)
        => 66 7 = 73
        => 73/334 * 8850 m = 1934 m
        Tämä lukema ei ole kuitenkaan ihan fysikaalisesti ja matemaattisesti oikein muodostettu näin etuperin ajateltuna....

lmeisesti kyseessä on vielä omassa Raamatussamme käännösivirhe, ellei tulosta saada juurikin täksi...Takaperoisesti PITÄISI tulla sama arvo, kuin etuperin, mutta ilmeisesti itse vedenpaisumus saattoi aiheuttaa jonkin laskuvirheen - ylipäänsä....

• O'ou

Voi voi. Nyt sitten kävi niin, ettei jb/a./viksumpi ym ym ym. sitten lopultakaan ehtinyt meille epäuskoisille ennen ylöstempausta kertoa niitä täysin varmoja ja kiistattomia luomisen todisteita, joita on monta kertaa lupaillut. Minäkään en tänään enää taida ehtiä nettiin (on niin paljon kiinnostavampaa tekemistä ennen sitä ylöstempausta) ja huomenna se on jo myöhäistä :-(

• Taidan mennä maailmanloppua odotellessani naimaan nuorikkoni kanssa. Uskaltaisko olla tänään niin tuhma, ettei sammuttaisi valoja.

See you in Hell. Muuten menen ensviikolla käymään HELLsingissä.

• A-KR
        Töppönen kirjoitti:

Taidan mennä maailmanloppua odotellessani naimaan nuorikkoni kanssa. Uskaltaisko olla tänään niin tuhma, ettei sammuttaisi valoja.

Lainaus:
        Taidan mennä maailmanloppua odotellessani naimaan nuorikkoni kanssa. Uskaltaisko olla tänään niin tuhma, ettei sammuttaisi valoja.

Jeesus sanoo, että on oleva samoin, kun Nooan arkin ja tulvan aikoihin, ihmiset söivät ja joivat, naivat ja naittivat, KUNNES Nooa meni arkkiin, ja tulva alkoi.

Ette te toteamalla, että teette juuri noin, itseänne pelasta, mutta miksi ylipäänsä haluta pelastusta? Olemattomuus eli Kuolema EI OLE onnellista, siinäkin saattaa olla jotain "tuskaa", sielunsa kadottamisesta aiemmassa elämässään....

Sielua ei pelasta sillä, että yrittää kaiken mahdollisen elää ja tehdä, tässä yhdessä elämässään, vaan juurikin inkarnaation ajatus on todempi, ja se on idän uskontojen olemus. Voimme kuitenkin aiheuttaa itsellemme ahneuksissamme niin paljon "pahaa karmaa", ettemme saa hyvää olemassaoloa, enää seuraavalla kerralla syntyessämme, vaan tapahtuu juurikin syntyminen uudestaan "alemmaksi eliöksi". Jos heitämme hukkaan kaiken sen, mistä Jumala mm. uskonnoissa tietää kertoa, emme ansaitse mitään ihmisyyttä korkeampaa vaan juurikin ihmisyyttä alemman olotilan....

• Töppönen.
        A-KR kirjoitti:

Lainaus:

Jeesus sanoo, että on oleva samoin, kun Nooan arkin ja tulvan aikoihin, ihmiset söivät ja joivat, naivat ja naittivat, KUNNES Nooa meni arkkiin, ja tulva alkoi.

Ette te toteamalla, että teette juuri noin, itseänne pelasta, mutta miksi ylipäänsä haluta pelastusta? Olemattomuus eli Kuolema EI OLE onnellista, siinäkin saattaa olla jotain "tuskaa", sielunsa kadottamisesta aiemmassa elämässään....

Sielua ei pelasta sillä, että yrittää kaiken mahdollisen elää ja tehdä, tässä yhdessä elämässään, vaan juurikin inkarnaation ajatus on todempi, ja se on idän uskontojen olemus. Voimme kuitenkin aiheuttaa itsellemme ahneuksissamme niin paljon "pahaa karmaa", ettemme saa hyvää olemassaoloa, enää seuraavalla kerralla syntyessämme, vaan tapahtuu juurikin syntyminen uudestaan "alemmaksi eliöksi". Jos heitämme hukkaan kaiken sen, mistä Jumala mm. uskonnoissa tietää kertoa, emme ansaitse mitään ihmisyyttä korkeampaa vaan juurikin ihmisyyttä alemman olotilan....

En usko historiallisena aikana olleeseen koko maan kattavaan vedenpaisumukseen, enkä sen enempää tuon hourupään maailmanlopunlaskelmiin.

En siis ole pelastamassakaan itseäni kuvitteelliselta maailmanlopulta.

• A_KR

Luomisen todisteet? Ettekö tiedä mitä sana "LUOMINEN" tarkoittaa, vai missä ongelma? Vihje: Kaikki, suunnittelu, laskeminen, rakentaminen, kirjoittaminen ja maalaaminen yms. on luomista... Mitä itsekään voit tehdä tai edes tänne kirjoittaa ilman LUOJAN apua? Muistakaa, eivät VÄÄRÄT ole perivä Jumalan valtakuntaa: Ei teillä ole puolustusta, jos luulette, että väärinpäin uskon Jumalaaan selittämällänne jotain hyvää mukamas aikaansaisitte, se vain hidastaa ja huonontaa Jumalan kunnian ja luomistekojen ilmaantumista ja tekemistä. Olette vain "rikkaruohoja elon pellossa"; ja ne ajallaan kitketään ja poltetaan....

• th

Todella harmillista, jos huomenna voitan Loton päävoiton sekä Jokerin. ...ja sitten tulee maailmanloppu.

Toisaalta, sehän toteuttaa lopulta oman mottoni; On parempi olla rikas ja terve kuin köyhä ja kipeä.

• Parempi olla fiksu ja terve kuin kreationisti ja kipeä.
        Roope Ankalta lainaamaasi mottoa mukaillen.

• Jipii! »Maailmanloppu 21.5 todistaa Nooan tulvan!raquo;

Tänään siis saamme lopultakin jonkin todisteen vedenpaisumuksesta?

Onkos muuten tarkempaa tietoa, koska alkaa rytistä? Tällä hetkellä ainakin päivästä näyttäisi tulevan oikein kaunis.
      Yöllä tuli laitettua ihmisen itu itämään (tuplavarmistuksella), olisi harmillista jos Jumala ilkeyksissään menisi tappamaan sen.

• Lothar01

Vai että itua pukkaa...?
      Minä kyllä pistäisin vielä varmistaen...
      Notta tsemppiä!

• »Minä kyllä pistäisin vielä varmistaen...»

Toki toki, useamman kerran päivässä :)

Musta tosin tuntuu, että tuo nuorikko syö vähän liikaa. Etenkin sellaisia pieniä valkoisia pillereitä ottaapi aamiaiseksi :(

• No voi että. Kukapa olisi oikeasti uskonut, että tuo toteutuu, mutta niin vain näyttää käyneen. Kaksi kristittyä kaveriani nousi yhtäkkiä ilmaan ja katosi yläilmoihin. Ja me muut nyt siten jäimme tänne tuskaan ja vaivaan. Voi voi.

• Ukko Ylijumala taas tempaisi yhden vanhaan suomalaisjumaliin uskovan ystäväni.
        Mahtaako eri uskontojen jumalat nyt pelastella omiaan?

• Tiede hukassa

Nyt odotellaan!!! n. 4 tunnin päästä pitäisi tempauksen tapahtua, klo 18 joka aikavyöhykkeellä!!!

Luin tänään lehdestä että jopa tuhannet tai sadat / kymmenet tuhannet ovat asettaneet uskonsa Herraan, myyneet omaisuutensa, ja jättäneet laskunsa maksamatta, sekä lahjoittaneet rahansa ja omaisuutensa pois!!!

Tuntuu hienolta että joillakin on vielä uskoa.

• "Nyt odotellaan!!! n. 4 tunnin päästä pitäisi tempauksen tapahtua, klo 18 joka aikavyöhykkeellä!!!"

Kaverini läksivät siis etuajassa.

"Luin tänään lehdestä että jopa tuhannet tai sadat / kymmenet tuhannet ovat asettaneet uskonsa Herraan, myyneet omaisuutensa, ja jättäneet laskunsa maksamatta, sekä lahjoittaneet rahansa ja omaisuutensa pois!!!

Tuntuu hienolta että joillakin on vielä uskoa."

Taitaapi olla kymmenillä/ sadoilla tuhansilla edessä uskonkriisi. Ja pienoinen velkaongelma.

• A-KR

"Nyt odotellaan!!! n. 4 tunnin päästä pitäisi tempauksen tapahtua, klo 18 joka aikavyöhykkeellä!!!"

"Luin tänään lehdestä että jopa tuhannet tai sadat / kymmenet tuhannet ovat asettaneet uskonsa Herraan, myyneet omaisuutensa, ja jättäneet laskunsa maksamatta, sekä lahjoittaneet rahansa ja omaisuutensa pois!!!

Taitaapi olla kymmenillä/ sadoilla tuhansilla edessä uskonkriisi. Ja pienoinen velkaongelma.

"Nyt odotellaan!!! n. 4 tunnin päästä pitäisi tempauksen tapahtua, klo 18 joka aikavyöhykkeellä!!!"

Mikä panee sinut tuollaisia höpöja ehdottelemaan?
        "Sitä hetkeä eivät tiedä ihmiset, eivät taivaan enkelit, ei edes poika, sen hetken tietää ainoastaan isä"...

• moloch_horridus kirjoitti:

»Taitaapi olla kymmenillä/ sadoilla tuhansilla edessä uskonkriisi. Ja pienoinen velkaongelma.»

Taitaapi muutama uskonführer olla äkkirikastunut.

• lopunloppu

maailmanlopun vouhottajia on aina ollut ja tulee olemaan, maailmanloppuun asti!

• Liekö "Tiede hukassa" enää keskuudessamme vai sotkiko kesäaika aikataulut?

• todelisuusonpohjana

Nyt se maailmanlooppu tuli, kukaan ei vaan huomaa sitä koska ovat niin päissään.

• -.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

Kiinassa räjähti sentäs iPad-tehdas ja kaks tempaistiin.. jonnekin.

• +-0

Aloittajalle! Nyt kyllä valehtelit,tuntuuko hyvältä?

• Jjjb

Voi ei! Otin kymppitonnilla pikavippejä ja ryyppäsin kaikki rahat ja nyt alkaa näyttää siltä että maailma ei lopukkaan :'(

• #

Nyt sinä olet käsittänyt asian aivan väärin. OIKEAT USKOVAT tempaistiin ylös ja me muut jäämme tänne elämään, kuten ennenkin. (Eräs tuttavani, joka on uskossa, ei ole vastannut puhelimeen klo. 18 jälkeen...)

• # kirjoitti:

Nyt sinä olet käsittänyt asian aivan väärin. OIKEAT USKOVAT tempaistiin ylös ja me muut jäämme tänne elämään, kuten ennenkin. (Eräs tuttavani, joka on uskossa, ei ole vastannut puhelimeen klo. 18 jälkeen...)

Ensviikon lehdissä mahtaa olla paljon katoamisilmoituksia.

• # kirjoitti:

"Nyt sinä olet käsittänyt asian aivan väärin. OIKEAT USKOVAT tempaistiin ylös ja me muut jäämme tänne elämään, kuten ennenkin."

huomasin, että nimimerkki jb eli a. eli "viksumpi" jne. jäi tänne meidän muiden kanssa. Mitenhän kävi Möttöskälle ja Ynghhille?

• poikjuhg

*pul pul pul pul*

• Tiede hukassa

Täytyy myöntää että kyseessä oli väärä profeetta. Ei pitäisi asettaa tulkinnassa Paavalin sanoja tärkeämmäksi kuin Jeesuksen (Jeesus sanoi ettei Hetkeä tiedä edes hän itse, Paavali sanoi että todelliset uskovaiset voivat sen tietää).

Ja tuli tehtyä ehkä hieman tyhmästi kun annoin (vähät) omaisuuteni ja rahani pienelle seurakunnalleni, ne ovat kuulemma jo käytetty, mutta onneksi elämme Suomessa, ja saan apua muualta. Toisin on niillä tuhansilla (lähinnä amerikkalaisilla) jotka antoiavat aivan kaiken pois, jopa jättivät laskunsa maksamatta.

Elättelin vielä tänään toiveita maailmanlopusta kun kuulin tulivuorenpurkauksesta Islannissa. Ehkä se tuleekin 21 lokakuuta, jolloin Camping sanoi maailmankaikkeuden tuhoutuvan lopullisesti.

Mutta jokatapauksessa maailmanloppu tulee, Raamatun mukaan viimeistään kun Jerusalemin kallio-moskeijasta on päästy eroon, ja uusi Temppeli rakennettu paikalle!!! Tähän meidän kristittyinä pitää uskoa ja tähdätä!!

• Tiede hukassa

Täytyy kylläkin iloita siitä miten suuri pelko Jeesusta kohtaan on, esim. lukuisat Vietnamissa pakenivat metsään häntä piiloon.

• Eikö sinulle tule mieleen tämä parin päivän takainen kirjoituksesi:

"Tämän selkeämpää todistetta ei ole jos uskoo Raamatun olevan puhdasta Jumalan Sanaa! Voisi melkeinpä sanoa että Raamattu joutuu kyseenalaiseksi jos nämä laskelmat maailmanlopusta osoittautuvat vain tilastollisesti äärimmäisen epätodennäköiseksi sattumaksi. Miksi Jumala sitten olisi kätkenyt Raamattuun niin selkeän numerologisen viestin, vieläpä Nooan tulvan oikeaksi todistamisen yhteyteen?"

Nyt kun laskelmat osoittautuivat humpuukiksi, et kuitenkaan mitenkään osoita ymmärtäväsi, että ehkäpä laskelmat olivat oikein ja lähteessä olisi jotain pielessä.

• Kääpä-

Muistanet varmaan mitä Raamattu kertoo käyvän niille jotka seuraavat vääriä profeettoja...? Ei varmaan ihan hirveästi kannata enää sitä maailmanloppua odotella.

• A_KR

Eikö sinulle tule mieleen tämä parin päivän takainen kirjoituksesi:

"Tämän selkeämpää todistetta ei ole jos uskoo Raamatun olevan puhdasta Jumalan Sanaa! Voisi melkeinpä sanoa että Raamattu joutuu kyseenalaiseksi jos nämä laskelmat maailmanlopusta osoittautuvat vain tilastollisesti äärimmäisen epätodennäköiseksi sattumaksi. Miksi Jumala sitten olisi kätkenyt Raamattuun niin selkeän numerologisen viestin, vieläpä Nooan tulvan oikeaksi todistamisen yhteyteen?"

Nyt kun laskelmat osoittautuivat humpuukiksi, et kuitenkaan mitenkään osoita ymmärtäväsi, että ehkäpä laskelmat olivat oikein ja lähteessä olisi jotain pielessä.

Jo,ensinnäkin se, että vedenpaisumuksesta olisi ollut nyt jo 7000 vuotta, on ihan perseestä reväisty väite, 4000-1656 =2344 oli vuosia vedenpaisumuksen jälkeen, eli vedenpaisumuksesta on mennyt vasta 4355 vuotta...

• A_KR kirjoitti:

Jo,ensinnäkin se, että vedenpaisumuksesta olisi ollut nyt jo 7000 vuotta, on ihan perseestä reväisty väite, 4000-1656 =2344 oli vuosia vedenpaisumuksen jälkeen, eli vedenpaisumuksesta on mennyt vasta 4355 vuotta...

"Jo,ensinnäkin se, että vedenpaisumuksesta olisi ollut nyt jo 7000 vuotta, on ihan perseestä reväisty väite, 4000-1656 =2344 oli vuosia vedenpaisumuksen jälkeen, eli vedenpaisumuksesta on mennyt vasta 4355 vuotta... "

Oliko jb samaa mieltä, kun yhdessä pohditte näitä?

• A_KR
        A_KR kirjoitti:

Juutalaiset vähentäisivät tästäkin vielä noin 250 vuotta, eli todellinen aikamäärä voisi olla 4105 vuotta nyt vedenpaisumuksesta....

Katsokaa vaikkapa Jeesuksen sukuluetteloa: Jos katsotte, että sukuja on Nooasta Jeesukseen 67 kpl, ei kovin vanhaksi voi olettaa ihmisten siitosikää: esim. 67 * 30 vuotta = 2010 vuotta Nooasta Jeesukseen, ja saman verran siis Jeesuksesta meihin? Jaahas, tuostakin kyllä ehkä saisi sellaisen luulon, että nyt voisi tapahtua jotain jos sama määrä vuosi on Nooasta Jeesukseen, kuin Jeesuksesta meihin?

• A_KR kirjoitti:

Juutalaiset vähentäisivät tästäkin vielä noin 250 vuotta, eli todellinen aikamäärä voisi olla 4105 vuotta nyt vedenpaisumuksesta....

Katsokaa vaikkapa Jeesuksen sukuluetteloa: Jos katsotte, että sukuja on Nooasta Jeesukseen 67 kpl, ei kovin vanhaksi voi olettaa ihmisten siitosikää: esim. 67 * 30 vuotta = 2010 vuotta Nooasta Jeesukseen, ja saman verran siis Jeesuksesta meihin? Jaahas, tuostakin kyllä ehkä saisi sellaisen luulon, että nyt voisi tapahtua jotain jos sama määrä vuosi on Nooasta Jeesukseen, kuin Jeesuksesta meihin?

»Jos katsotte, että sukuja on Nooasta Jeesukseen 67 kpl..»

Jumpraviti, mistä olet löytänyt Jeesuksen sukuluettelon? Tuollaisen löytyminen olisi melkoinen sensaatio, kun vielä ei ole kyetty varmasti todistamaan edes Jeesuksen henkilöllisyyttä eikä edes sitä, oliko kyseessä vain yksi vaiko useampi henkilö.

• Veikkaan muuten, että tässäkin käy niin, ettei jb ole sanansa mittainen:

""Yritä seuraavaksi linkittää jokin faktatieto evoluutiosta niin saat kympin."

Loistavaa. Evoluutiota on havaittu sekä laboratorioissa että luonnossa:

http://en.wikipedia.org/wiki/E._coli_long-term_evolution_experiment

http://www.wired.com/wiredscience/2009/11/speciation-in-action/

Lahjoita tuo kymppi uskonveljellesi nimimerkki "Tiede hukassa", kun hän meni lahjoittamaan loppukuun ruokarahansa köyhille uskonnollisten näkemystensä takia."

ja jb:n uskonveli kärsii nälissään.

• A_KR

"Loistavaa. Evoluutiota on havaittu sekä laboratorioissa että luonnossa:"

- Vitut me mitään evoluutiota enää havaitse, mistään emme enää voi olla varmoja, ja elämäkin katkeaa alle satevuotiaana, emmekä pääse mitään miljoonan vuoden sykliä koskaan näkemään kokonaisena.... Pahaa petosta kaikki....

• A_KR kirjoitti:

"Loistavaa. Evoluutiota on havaittu sekä laboratorioissa että luonnossa:"

- Vitut me mitään evoluutiota enää havaitse, mistään emme enää voi olla varmoja, ja elämäkin katkeaa alle satevuotiaana, emmekä pääse mitään miljoonan vuoden sykliä koskaan näkemään kokonaisena.... Pahaa petosta kaikki....

»elämäkin katkeaa alle satevuotiaana..»

Minunkin suvussani on moni elänyt yli satavuotiaaksi, eikä ihminen ole lähellekään vanhimmaksi elävä elollinen maapallolla.

»..emmekä pääse mitään miljoonan vuoden sykliä koskaan näkemään kokonaisena»

Evoluutiota tapahtuu paljon lyhyemmässäkin ajassa.

• Töppönen kirjoitti:

Minunkin suvussani on moni elänyt yli satavuotiaaksi, eikä ihminen ole lähellekään vanhimmaksi elävä elollinen maapallolla.

Vastailin vain irtokommennteihin ajankuluksi. Tylsää, niin tylsää.

Keksikää kretut jotain uusia kivoja väitteitä vaihteeksi.

• Tiede hukassa
        Töppönen kirjoitti:

Jos lääketiede kehittyy, voi olla että saavutamme "kuolemattomuuden" (sellaistahan ei lopulta ole, sillä tuhannen vuodenkin elämän aikana riski kuolla onnettomuudessa yms. tai henkirikoksessa kasvaa roimasti), jolloin siis lopulta voisimme nähdä todella tapahtuuko huomattavaa evoluutiota pitkällä aikavälillä.

Itselläni evoluution vastustaminen ei ole kiinni pelkästään tieteen todisteista suhteessa Raamattuun, mutta myös periaatteellisesti uskosta Raamattuun suhteessa koraaniin, sillä se väittää että luominen jatkuu edelleen, ja Raamattu ei mainitse asiasta mitään.

Mutta en usko että meillä on tarpeeksi aikaa elää enää kovinkaan pitkään (jotta voisimme todella tarkkailla evoluutiota), sillä kun uusi Temppeli rakennetaan, Jeesus tulee uudestaan ja jopa temppelin rakentaneet juutalaiset saavat kokea maailmanlopun ja kadotuksen.

Ja Raamattu asettaa selkeän aikarajan TODELLISELLE maailmanlopulle. Raamatun mukaan maailmanloppu tulee sukupolvi Israelin uudelleen perustamisesta, ja Raamatussa sukupolvi on 80 vuotta.

Eli kun Israel perustettiin 1948, maailmanloppu tulee siis viimeistään 2028!!!

• asianharrastaja
        Tiede hukassa kirjoitti:

Jos lääketiede kehittyy, voi olla että saavutamme "kuolemattomuuden" (sellaistahan ei lopulta ole, sillä tuhannen vuodenkin elämän aikana riski kuolla onnettomuudessa yms. tai henkirikoksessa kasvaa roimasti), jolloin siis lopulta voisimme nähdä todella tapahtuuko huomattavaa evoluutiota pitkällä aikavälillä.

Itselläni evoluution vastustaminen ei ole kiinni pelkästään tieteen todisteista suhteessa Raamattuun, mutta myös periaatteellisesti uskosta Raamattuun suhteessa koraaniin, sillä se väittää että luominen jatkuu edelleen, ja Raamattu ei mainitse asiasta mitään.

Mutta en usko että meillä on tarpeeksi aikaa elää enää kovinkaan pitkään (jotta voisimme todella tarkkailla evoluutiota), sillä kun uusi Temppeli rakennetaan, Jeesus tulee uudestaan ja jopa temppelin rakentaneet juutalaiset saavat kokea maailmanlopun ja kadotuksen.

Ja Raamattu asettaa selkeän aikarajan TODELLISELLE maailmanlopulle. Raamatun mukaan maailmanloppu tulee sukupolvi Israelin uudelleen perustamisesta, ja Raamatussa sukupolvi on 80 vuotta.

Eli kun Israel perustettiin 1948, maailmanloppu tulee siis viimeistään 2028!!!

Siitä vain pusket jo sutena uutta ennustusta, kun aikaisempi meni vasta toissapäivänä kumoon.

Taidat ollakin kreationismia parodioiva trolli.

• Tiede hukassa
        asianharrastaja kirjoitti:

Siitä vain pusket jo sutena uutta ennustusta, kun aikaisempi meni vasta toissapäivänä kumoon.

Taidat ollakin kreationismia parodioiva trolli.

Tiedoksi sinulle, tämä OIKEASTI Raamattuun perustuva ennuste, maailmanlopusta Israelin perustamisesta 80 vuoden (sukupolven) kuluessa, on ollut hyvinkin hyväksytty käsite Israelin perustamisesta lähtien, toisin kuin tämän ilmeisen väärän profeetan "numerologiset laskelmat" olivat. Jeesus tulee kun Temppeli rakennetaan uudelleen, oli se sitten vaikka radioaktiiviselle maalle!

Moni meni halpaan tässä "numerologiassa", minäkin toin Nooan tulvan esille koska siitä tämä maailmanloppu on laskettu. Mutta nyt näen asiassa hyviäkin puolia, sillä tästä lähtien tiedämme että voimme luottaa vain puhtaasti Raamattuun kun yritämme päätellä maailmanlopun tuloa.

• Kääpä-
        Tiede hukassa kirjoitti:

Tiedoksi sinulle, tämä OIKEASTI Raamattuun perustuva ennuste, maailmanlopusta Israelin perustamisesta 80 vuoden (sukupolven) kuluessa, on ollut hyvinkin hyväksytty käsite Israelin perustamisesta lähtien, toisin kuin tämän ilmeisen väärän profeetan "numerologiset laskelmat" olivat. Jeesus tulee kun Temppeli rakennetaan uudelleen, oli se sitten vaikka radioaktiiviselle maalle!

Moni meni halpaan tässä "numerologiassa", minäkin toin Nooan tulvan esille koska siitä tämä maailmanloppu on laskettu. Mutta nyt näen asiassa hyviäkin puolia, sillä tästä lähtien tiedämme että voimme luottaa vain puhtaasti Raamattuun kun yritämme päätellä maailmanlopun tuloa.

"Tiedoksi sinulle, tämä OIKEASTI Raamattuun perustuva ennuste, maailmanlopusta Israelin perustamisesta 80 vuoden (sukupolven) kuluessa, on ollut hyvinkin hyväksytty käsite Israelin perustamisesta lähtien"

Ja Jeesus ennusti ilmaantuvansa takaisin vielä saman sukupolven aikana... mutta ilmeisesti sillä kertaa sukupolvi tarkoittikin jotain ihan muuta?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      17
      2497
    2. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      169
      2298
    3. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1938
    4. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      154
      1870
    5. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      480
      1433
    6. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      92
      1235
    7. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      22
      1205
    8. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      55
      1031
    9. Syntymän ja kuoleman aallot

Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa
      Hindulaisuus
      427
      961
    10. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      941
    Aihe