NOAA mittasi yli 600 astetta

Sähköteurastaja

Michigan järven lämpötilaksi.
Lieneekö sama olivattenko Celsiuksia tai Farenhaittoja.
Kalasoppa on varmasti kypsää, vai oliko vain hailit jäljellä?

http://www.vermonttiger.com/content/2010/08/noaa-measures-604ºf-water-temperature-in-lake-michigan.html

Uskokaa tai älkää, noilla tiedoilla syötetään maailman keskilämpö puppugeneraattoria.

12

84

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eelis Permanen

Höpön pöpön. Oletpa tyhmä. Tapahtui virhe, joka on korjattu ajat sitten. Todeksiko luulit? Röhönaurua.

• Misi Kani

Näytä missä se on korjattu, kun se on keran edessäsi.
      Näetkö hirvittävät asteet, jotka automaattisesti syötettiin maailman limatolookeille.
      Eikö Michigan järrvi olekkin ennätyskuuma kun mallintaa taakseppäin.

http://www.vermonttiger.com/content/2010/08/noaa-measures-604ºf-water-temperature-in-lake-michigan.html

• :-)

Ollaan palattu normaaliin päiväjärjestykseen. Sähköteurastaja spämmää linkkeja aamusta yöhön. Uskaltaa jopa käyttää omaa nimimerkkiään. Eikä vieläkään ymmärrä itse asian päälle höykäsen pöläystä. :-)

• Sähköteurastaja

Kysymyshän on vain siintä, että lopetin spämmäämisesi.
      Turha kysyä, miten sen tein.
      Mielestäni Suomi24 on kyllästynyt linkkilitaniohin mitä spämmäät.
      Syytä ylläpitoa, ja kerro samalla millä sähköpostiosoitteella valitat.

• Sähköteurastaja

NOAA mittasi ja jakeli joka tapauksessa yli 600 astetta eikä kertonut asiakkailleen.
      Vähän sama kuin sodankylän helteet talvella.

• kas, himohiihtäjä

"Vahinkoja" sattuu. Vahingolla tarkoitan tässä tapauksessa sitä, että menivät jäämään kiinni.

• Sähköteurastaja

Nämä "vahingot" johtivat Suomessakin ennätys"kuumaan" huhtikuuhun, mikä
      ei ollut havaittavissa muualla kuin tilastoissa ja eteläisinä lumisateina.

• kas, himohiihtäjä

Joo, sen minäkin huomasin, tai siis en huomannut, vai miten se nyt meni.

• Greenman

Yksi asia aina häiritsee Sähköteurastajien linkeissä. Niissä viitataan aina huuhaa sivuille, joiden uskottavuus on heikko. Pitäisi olla alkuperäinen nettisivu. Tässäkin tapauksessa on arveluttava nettisivu vermonttiger.com, kun viittaus pitäisi olla NOAA:n nettisivulle. En taaskaan pystynyt tarkastamaan tiedon luotettavuutta, ja se aiheuttaa minussa epäuskoa.

• Sähköteurastaja
      • Greenman

Juuri, kun olin ehtinyt sanoa, että pitäisi antaa alkuperäinen lähdetieto, niin Sähköteurastaja ohjaa taas epämääräiselle “uutis-sivulle” Agora News. Ei kaikki mitä on kirjoitettu nettiin ole totta!

• kepstikko

Sielläpä onkin ollut sitten ilmaista kalakeittoa valmiina. Sen kun vain lapioi järvestä kalakeittoa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      724
      2381
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      344
      1971
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      24
      1856
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      10
      1663
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1478
    6. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1022
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      17
      990
    8. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      63
      855
    9. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      55
      840
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      2
      798
    Aihe