Arktiset syklit, ei CO2

Sähköteurastaja

23

218

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 4+8

      Noin on mutta millä taot tuon agw -uskovaisten umpiluuhun.

    • Sähköteurastaja

      Jos ne oppis lukemaan, ja sitten vielä ymmärtämään lukemansa.
      Kielitaitokin olisi suotavaa.

      • kielitaitoinen

        Sinäkö muka osaat kieliä? Niin monta kertaa olet ymmärtänyt ihan simppeliä englantia väärin. Minä en kehtaisi alkaa arvostelemaan muita, jos oma kielitaito on noin heikkoa.


    • Niin. Vielä toistaiseksi on ilmaston lämpeneminen sen verran pientä, että sen vaikutuksen näkee vain pitkäaikaisella seurannalla, nykyisin pystyessään vain voimistamaan lämpenevää sykliä ja heikentämään viilenevää.

      Itsekin jännään tulevien sukupolvien puolesta sitä, pystyykö AGW nostamaan lämpötiloja niin paljon, että vääjäämättä eteen tuleva jääkautemme glasiaalikausi jää tuhnuksi. Kolmas ikävä mahdollisuus on ilmaston lämpiäminen korventavaksi helvetiksi.

      Kolme vaihtoehtoa, mitä veikataan? Veikkaamansa voi välittää tietona lapsilleen, niin nämä sitten jatkavat perinnettä. ; )

    • Sähköteurastaja

      Siis maalitolpat ovat siityneet hamaan tulevaisuuteen.
      Kuka välittää kun Taalas FMI,n arvovallalla saarnaa ihmiskunnan tuhoutuvan vuosisadan loppuun mennessä, silloinhan ei kukaan sen jälkeen ole havainnoimassa olivatko limatolookit oikeassa.
      Koka piittaa moisista hourimoinnesta, kun kuitenkin olemme tuhon omia
      Peelo Petterin hihhuloinnin mukaan.

      • Kerropas Sähköteurastaja yksinkertaisella vastauksella A, B tai C oma arviosi yksinkertaiseen kysymykseen:

        Kolmenkymmenen vuoden havaintojaksojen perusteella globaali ilmasto kolmenkymmenen seuraavan vuoden aikana

        A) viilenee

        B) pysyy jokseenkin samana mittaustarkkuuden rajoissa

        C) lämpenee

        ?


    • Sähköteurastaja

      No on edessä 30 vuoden viilenevä jakso.
      Saattaa olla vähän kylmempi kuin 40 luvulta alkanut joka kääntyi lämpenevään suuntaan 70 luvulla.
      Limatolookit ovat tehneet liian hätäisiä päätöksiä 2000 luvun lopusta.
      On vain ajan kysymys milloin alkavat alarmisoimaan tulossa olevasta jääkaudesta, 10 vuoden kuluttua mallinnukset ovat havainnoista niin kaukana
      että väärennöksille nauravat naurismaan aidatkin.
      Tämä on vain ajan kysymys.Tuohan on selitetty aloituslinkissä.
      http://www.appinsys.com/GlobalWarming/ArcticCycles.htm

      • -

        Tiede nyt kuitenkin kertoo, että ilmasto on lämmennyt ja tulee lämpenemään edelleen.


    • Sähköteurastaja

      Tiede nyt kuitenkin kertoo, että ilmasto on kylmentynyt ja tulee kylmenemään edelleen.

      • -

        Tiede nyt kuitenkin kertoo, että ilmasto on lämmennyt ja tulee lämpenemään edelleen.

        Haluatko muutaman lähdelinkin vai uskotko ilman?


    • Sähköteurastaja

      Missä tiede väittää moista.
      Tiede väittää kyllä että joskus on lämmennyt ja joskus taas kylmentynyt,
      kuten nyt jo kymmenkunta vuotta.
      Älä suottas laita niitä vanhentuneita linkkejäs viime vuosituhannelta.
      Ne on nähty tuhansia kertoja.

    • Sähköteurastaja

      No ilmoita spämmäilysi suomi24,lle sähköpostiosoitteesi kera.
      Minä en ole koskaan ilmoittanut viestejäsi asiattomaksi, minun ei tarvitse.
      Näyttää vaan että S24 on ryhtynyt toimiin palstan siivoamiseksi.

      • -

        Vain sinähän täällä spämmäät, tieteenvastaista huuhaa-paskaasi loputtomasti.


      • Sähköteurastaja
        - kirjoitti:

        Vain sinähän täällä spämmäät, tieteenvastaista huuhaa-paskaasi loputtomasti.

        Laitoithan taas linkkiripulointisi.


      • -
        Sähköteurastaja kirjoitti:

        Laitoithan taas linkkiripulointisi.

        Itsehän kysyit, että "Missä tiede väittää moista.". Ja minä kerroin. Joten mikä on ongelmasi?


    • Sähköteurastaja

      Sanoin vaine ettei tarvi laittaa vanhentunutta linkkilitaniaasi.
      Sehän on viime vuosituhannelta, AGW,n kulta ajoilta.
      Nyt AGW on muisto vain, etkö ole sattunut huomaamaan.
      Ookko nähnyt ilmastoavauksia mediassa viime aikoina? Täh.

      • --------

        Linkkilista ei ole vanhentunut eikä viime vuosituhannelta.

        Eikä AGW ole muisto vaan edelleenkin täyttä totta.

        Miksi sinulla ei ole mitään muuta elämää kuin tuo täysin järjetön lässytyksesi?


    • Sähköteurastaja

      Onko näkynyt AGW hihhulointia enään muualla kun tällä palstalla?
      Sulla on vaan jäänyt AGW-levy soimaan, ei voi auttaa.
      Tarvitset AGW vieroitushoitoa, jonninlaista terapiaa.

      • -

        Näyttäisi edelleenkin vähän siltä, että vain sinä harrastat hihhulointia. Ihmetyttää vain se, että miksi sinulla ei ole mitään muuta elämää kuin tuo tieteenvastainen hihhulointisi.


    • Sähköteurastaja

      Vuoden 2011 joulukuu mallinnuksessa, aina vain paranee.
      Ja taalaskin mallintaa että ihmiskunta on tuhoutunut vuoteen 2100 mennessä.
      Ihmeellistä hihhulointia, ilmastouskonnollista lopunajan alkua.
      Antakaa mun kaikki kestää.
      Hansen mallintaa että merenpinta nousee 75 metriä.
      Kyllä ne on päästään sekaisin.

      • -

        Näyttäisi vähän siltä, että vain sinä olet päästäsi sekaisin.

        Miksi sinulla ei ole mitään muuta elämää kuin tuo täysin järjetön hörhöilysi?


    • Sähköteurastaja

      No ei siinä puhuta mitään vuoden 2010 joulukuusta,
      onko lukutaitosi noin heikko.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      119
      1170
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    4. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      77
      697
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      88
      653
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      27
      537
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      107
      477
    Aihe