Kaiken tausta / apuja maanmiehellenne

Mr. Pressure

Jos et ymmärrä alapuolella olevaa tekstiä, älä osallistu tähän aiheeseen, kiitos!

.

Kaiken tausta.

Kaiken taustana toimivat erittäin nopeat ja erittäin pienet tihentymät mahdollistavat kaiken havaittavan olemassa olon!

ne ovat erittäin paljon pienempiä kuin fotonit ja erittäin paljon nopeampia kuin fotonit.

ne liikkuvat näkyvän maailmankaikkeuden läpi erittäin nopeasti ja niistä absorboituu koko ajan lisää ikuista asiaa kaikkiin näkyvän maailmankaikkeuden tihentymiin.

Siksi kaikki näkyvän maailmankaikkeuden tihentymät laajenevat koko ajan kolmiulotteisesti.

Siksi emme tarvitse

1. laajenevaa avaruutta!

2. Emme vetävää voimaa!

3. Emme kaareutuvaa tilaa!

4. Emme ylimääräisiä tilaulottuvuuksia

1 2 3 4 = Spaghetti hirviö



Jos ymmärsit pointin, voit nyt tulla mukaan mullistamaan maailmankuvaamme, muokkaamalla englanninkielistä tekstiä paremmaksi, kiitos!

Of all backgrounds.

all the background work very fast and very small Population concentrations allow any perceived existence!

they are very much smaller than photons, and very much faster than photons.

they move through the visible universe very quickly and is absorbed by all the time for all things eternal visible universe denser.

Therefore, all the visible universe Population concentrations expanding all the time in three dimensions.

Therefore, we need to

1. expanding space!

2. We are not pulling power!

3. We curved space!

4. We are extra dimensions of space

1 2 3 4 = Spaghetti Monster

.

8

69

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • valkotakin varjossa

      Kävit sitten taas vaihteeksi mainostamassa älykkyysosamäärääsi. Hullujenhuoneellako tuollaista oppii?

    • Sekoilusi vaikuttaa yhä enemmän epätoivoiselta uuden uskonnon perustamisyritykseltä, mutta eipä taida onnistua tuokaan, kun et osaa sen enempää suomea kuin englantiakaan ja karismasi puoleensavetävyys on mädän kalakukon luokkaa. ; )

      • Mr. Pressure

        Kollimaattori se tieteellisen kokeen mukaan kyttää täällä kuola valuen, milloin pääsee taas kommentoimaan avaamiani aiheita.

        Asiaa on tutkittu tieteellisesti ja näin se näyttäisi olevan.

        Toivottavasti sinulla on muutakin elämää.

        .


    • Mr. Tulkki

      Tässä sama vähän selkeämmin ja yksinkertaisemmin:

      Hi, my name is Jukka and I'm an idiot!

      • Mr. hoitaja

        And i am a writer from menthal hospital.


        Ole hyvä eikä maksa mitään


    • Mentholist

      Tarkoititko menthol hospital vai mitä, joku kirjoitusvirhe sinulle taisi sattua????

    • Mrs. Hoitaja

      Jukkaa! Tulepas tänne Lapinlahden laitokselle takaisin kipin kapin! Ruoka jäähtyy!

      • Geograafiset tosiasiat kylläkin viittaisivat Niuvanniemeen...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1432
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      110
      1193
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1023
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      974
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      871
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      823
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe