Tyttökaverin vuokraus??

vuokralle?

Terveppä hei.

Tuossa katselin laskupinoa ja mietin mitähän sillekki tekis. Pistäiskö silppuriin ja muuttais Siperiaan karkuun ulosottomiestä vaiko käyttäiskö vessapaperina. Töitä tästä tuppukylästä ei saa, eikä muuttaakkaan voi.

Bussissa sitten mietiskelin mistä sitä rahaa saisi. Olen suht ok näköinen 25v tyttö, osaan puhua politiikkaa ja paskaa. Osaan pukeutua ja mennä tilanteiden mukaan.

Raskassa tää tyttöystävän vuokraaminen on kovinkin suosittu juttu. Leffaan, drinksuille, koti-iltaa viettämään, kavereiden pippaloisiin, kaupunkia näyttämään,... Juujuu, prostituoidun nimikkeen alle se menee mutta mutta..

Minkähän moinen kiinnostus suomalaisilla miehillä olis vuokrata tyttöystävä?

22

3605

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No reiluna sä tietysti vuokraat ittes. Etkä tyttöystävää, onhan ne sentään sun laskutkin.

      • elämä.palstalla

        Jessus, jaana riehui jo tuolloin täällä.


    • vuokralle?

      Nii.. eihän tuo Suomessa laitonta ole, tietääkseni. Eikä tälläi sinkkutytöllä esteitäkään olisi moiselle harrasteelle.

    • Samat asiat saa kamunaisiltakin, että ei mulla ainakaan olisi kiinnostusta tuollaiseen. Varmaan ne kaikkein epätoivoisimmat jotka eivät muutenkaan tule toimeen kenenkään naisen kanssa olisivat tuosta kiinnostuneita.

    • N26_**___**

      Vaikka AP:llä on selkeästi ruuvit löysällä eikä älli riitä edes tavallisen elämän pyörittämiiseen jossain tuppukylässä, niin vastaan naisnäkökulmasta.

      Oishan tyttöystävä-palvelun vuokraaminen ilman seksiä, pelkällä seuralla, houttelevampi tapa ansaita rahaa, mutta en kyllä luottaisi tyttöystävä-palvelua käyttäviin miehiin sen vertaa, että he osaisivat käyttää "ostamaansa palvelua" oikein. Voisi olettaa, että Suomessa tyttöystävä-palvelua käyttäisivät suurimmaksi osaksi häiriintyneet ja sosiaalisesti syrjäytyneet miehet, jotka olisivat kiusallista seuraa ihan vaan leffasakin ja jotka eivät koko elämän mittaisessa puutteensa osaisi olla seksuaalisesti häiritsemättä, vaikka tyttöystävä-palvelu tarjoaisi vain seuraa.

      Keskivertoinen suomimies on sen verran juntti, ettei se käsittäisi seuraneidin ideaa vaan jossain välissä alkaisi mankumaan pusuja, haleja tai lupaa hiplata naista. Kun tyttöystävä-palvelusta vuokrattu seuralainen sitten kieltäytyisi niin perisuomimies aloittaisi todennäköisesti varsin tyylittömän mölyn, että vittu mä oon ostanut sut ja sä teet mitä mä sanon!

      Joo. Ei kiinnosta tässä puukkojunkkareiden maassa seuraneidiksi vuokraantua

      • Sosiaalinenjunkkari

        Juuri tällaisten tyttöjen takia tyttöystävän vuokraus olisi erittäin hyvä palvelu. Ääliöitä on varmasti miehissä, mutta moinen yleistys on typerää.
        Mieskin voi olla sosiaalinen, mutta esimerkiksi ujo, jolloin voi olla vaikeaa tutustua varsinkin vastakkaiseen sukupuoleen.
        Väittäisin kuitenkin myös että tuo olemassaoleva tyttöystävän vuokrauspalvelu saattaa sisältää muutakin kuin illallisseuraa :)


    • sabrina85

      Vuokraan itseäni, eikä tuollaisia miehiä juurikaan ole ollut. Tietysti kun asioista sovitaan ennen kuin nähdään, mitä tehdään ja koska ja kuinka, ei synny hälyä eikä meteliä, kun peli on selkeä molemmille mitä tuleman pitää. Onhan sitä tietysti sänkyynkin menty.. mutta pakko sinun ei tätä ole tehdä. Kroppa on omasi vaikka mies aikasi on ostanut.

      Miehet ovat kiireisiä businessmiehiä tai ihan tavallisia tallaajia joita ei parisuhdedraamat kiinnosta, haluavat vain esim. viedä jonkun käsikynkässä teatteriin tai illalliselle. Ja kyllä niitä syrjäytyneitäkin riittää ketkä haluaa vain olla jonkun kanssa sohvalla vieretysten katsellen elokuvaa. Huonoja kokemuksia ei ole ollut, ainakaan vielä, joten jatkan samalla mallilla.

      Maksuistakaan ei kukaan ole mitään sanonut, kun homma menee niin että mies maksaa matkustuskulut, sekä sitten tuntitaksan. Huoraksi en itseäni nimitä, vaan nimenomaan vuokratuksi tyttöystäväksi, joskus kun menen ihan vain siivoamaankin. Suosittelen jos et ap mistään muualta rahaa saa. :) Muista vain olla fiksu ja kertoa jollekulle missä menet ja tehdä tarkistussoittoa, että olet kunnossa.

      (saa pistää postia) ;)

      • Sano mitä sanot

        Ihan samahan se miksi itseään nimittää, mutta määritelmäthän on aika selkeitä. Maksullinen seuralainen menty sänkyyn = prostituutiota. Prostutioitu = huora.


    • kiinnostunut mies

      Minä olen ajatellut vuokrata seuralaisen tai oikeastaan voisin palkata sellaisen, niin tulee hoidettua kaikki verot ja muut asiat oikein. Sopivalla kuukausi- tai tuntipalkalla sovitaan mitä kaikkea kivaa tehdään.

      Olen urheilullinen, erittäin hyvätapainen, ihan ok näköinen "unelma vävy" ja saan helposti seuraa muutenkin, mutta jotenkin kiinnostaisi mukava seura, joka on kiinnostunut silloin kun minäkin, eikä välttämättä niin usein. Vaimo ja tyttöystävä tuo mukanaan niin paljon muuta sitoutumista ja parisuhteeseen saa näköjään panostaa puolet ajasta, kaikki rahat ja silti se ei toimi, niin täytyy miettiä muita vaihtoehtoja.

      Ongelma on vain löytää se aito ja oikea viehättävä nainen.

    • G.F.E.

      En usko että pelkälle tyttöystävälle riittää paljoa kysyntää ilman että siihen sisältyisi myös sitä seksiä. Jos tarjoat hyvää seuraa ja seksiä, niin kyllä siitä 12h keikasta voi nuorempi tyttö helposti sen 800-1000 euroa pyytää.

    • sabrina85

      kiinnostunut mies, pistähän viestiä meiliin :)
      [email protected]

      Anteeksi ap:lle keikan viennistä ;)

    • kiinnostunut mies

      Vastausta odotellen ;)

    • nöösi_poika

      Lähdetkö lounaalle?

      Jos sun tuppukylässä on lentokenttä, voit lentää luokseni. Vietetään kesäpäivä yhdessä. Palkkaa en kyllä maksa, kun mitään seksuaalista ei ole mielessä, mutta lennot toki maksan ja kaikki päivän aikana tulevat kulut esim. ruokailut jne.

      Jos omasta kotikaupungistani saisi vuokrata naisseuraa, siis ihan leffaan/kahville jne, olisin hyvin kiinnostunut. Seksiä en osta, mutta naisseuraa olisin valmis ostamaan vaikka heti!

      Sääli, miten harva nuori nainen tajuaa markkina-arvoaan. Kumpi on suurempaa hyväksikäyttöä: nuori nainen minimipalkalla jossain haisevassa Mäkkärin keittiössä, vai minun henkilökohtaisena assistenttina tarjoilemassa aamupalaa bikinit päällä 20 e/tunti nettopalkalla?

      Luulisi oveni takana olevan jonoa kesätyötä vaille jääneistä 18-vuotiaista naisista, jotka haluavat assarikseni...

      • ajlghlh

        Tarjoat 20e/h palkkaa?!?!? Ei ihme ettei halukkaita löydy :DDDDDD


      • mmm mjaaha
        ajlghlh kirjoitti:

        Tarjoat 20e/h palkkaa?!?!? Ei ihme ettei halukkaita löydy :DDDDDD

        Mitä te naisanonyymit muuten saatte siitä, että haukutte viikosta toiseen ja kuukaudesta toiseen palstan yksinäisiä miehiä?


      • lshglzh
        mmm mjaaha kirjoitti:

        Mitä te naisanonyymit muuten saatte siitä, että haukutte viikosta toiseen ja kuukaudesta toiseen palstan yksinäisiä miehiä?

        En tiedä, kun en ole haukkunut. Korkeintaan palauttanut maanpinnalle. Mikä on hyvä asia.


      • mmm mjaaha
        lshglzh kirjoitti:

        En tiedä, kun en ole haukkunut. Korkeintaan palauttanut maanpinnalle. Mikä on hyvä asia.

        Olen joskus miettinyt, että haluaisin sänkyyn jonkun palstan anonyymin naishuutelijan kanssa.

        Olen itsekin kyllä joskus huudellut täällä... Mieshuutelijoissa ja naishuutelijoissa on kuitenkin yksi ero. Miehet palstalla huutelevat yleistä vihastusta naisia tai naisryhmiä kohtaan. Naishuutelijat sen sijaan haukkuvat juuri palstan miehiä.

        Olisi aika mukavaa olla sängyssä ja helliä kiihkeästi jotain palstan naisanonyymiä. Olettaen siis, että nainen tietäisi, että minä olen yksi palstan mölöistä.

        Tilanteessa olisi jotain todella hienoa, koska tiedän olevani hellä mies, ja tiedän että miehiin pettyneet anonyymit naishuutelijat kaipaisivat ihan erityisesti hellää ja rakastavaa sänkykohtelua mieheltä.

        Tiedätkö, siinä tilanteessa olisi jotain hienoa, koska se olisi samalla seksiä, mutta samalla myös eräänlainen kosto. Olisihan se nyt anonyymille naishuutelijalle katastrofaalinen tilanne harrastaa seksiä AT-mölön kanssa ja nauttia siitä suunnattomasti.

        Jotenkin olisi aivan mahtava kosto. Veisin naishuutelijalta kyvyn huudella palstalla, koska sitten ainakin yksi naishuutelija tietäisi, että palstan mölö miehistä ainakaan kaikki eivät ole sellaisia kuin mitä naishuutelijat luulevat.


      • klhglfh
        mmm mjaaha kirjoitti:

        Olen joskus miettinyt, että haluaisin sänkyyn jonkun palstan anonyymin naishuutelijan kanssa.

        Olen itsekin kyllä joskus huudellut täällä... Mieshuutelijoissa ja naishuutelijoissa on kuitenkin yksi ero. Miehet palstalla huutelevat yleistä vihastusta naisia tai naisryhmiä kohtaan. Naishuutelijat sen sijaan haukkuvat juuri palstan miehiä.

        Olisi aika mukavaa olla sängyssä ja helliä kiihkeästi jotain palstan naisanonyymiä. Olettaen siis, että nainen tietäisi, että minä olen yksi palstan mölöistä.

        Tilanteessa olisi jotain todella hienoa, koska tiedän olevani hellä mies, ja tiedän että miehiin pettyneet anonyymit naishuutelijat kaipaisivat ihan erityisesti hellää ja rakastavaa sänkykohtelua mieheltä.

        Tiedätkö, siinä tilanteessa olisi jotain hienoa, koska se olisi samalla seksiä, mutta samalla myös eräänlainen kosto. Olisihan se nyt anonyymille naishuutelijalle katastrofaalinen tilanne harrastaa seksiä AT-mölön kanssa ja nauttia siitä suunnattomasti.

        Jotenkin olisi aivan mahtava kosto. Veisin naishuutelijalta kyvyn huudella palstalla, koska sitten ainakin yksi naishuutelija tietäisi, että palstan mölö miehistä ainakaan kaikki eivät ole sellaisia kuin mitä naishuutelijat luulevat.

        Ihan kiva fantasia. Luulenpa vaan, että "anonyymeille naishuutelijoille" tämä palsta ei tosielämässä ole noin suuressa roolissa kuin oletat. Toisin sanoen kostosi menee hukkaan koska nainen ei sitä kuitenkaan tajua, ja jos tajuaakin niin vähät välittää siitä. Sitä paitsi palstan anomyymi-naiset taitavat olla ulottumattomissasi.

        Toivon kuitenkin, että pääset joskus harrastamaan seksiä ja voit kuvitella kaiken tuon päässäsi.


    • Jep...

      Paljon haluat? Käykö 1500e kuussa vai tarviiko vieläkin enemmän? :D Ja onko 18 liian nuori?

    • kiinnostunut mies

      Sabrina85 taisi lähteä lomalle, mutta palkkasin muutaman neitosen ja katsotaan tuleeko siitä sopivaa kipinää. Haasteena on toimia hienotunteisesti, etukäteen on vaikea tietää mitä toinen ajattelee ja en halua loukata. Tuommoinen selkeä vuokrajuttu tekee pelisäännöistä selvät.

    • mä luin,tyttökaverin vuoraus lol

    • Anonyymi

      👌👈😍🥰😘❤️❤️❤️❤️😘🥰😍🤑👄

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Laaja sähkökatko Sallilan verkossa!

      Mä heräsin yhden maissa UPS:n piipittkseen, koska sähköt poikki ja on edelleen. Odottelin jonkun aikaa ja soitin vikanum
      Loimaa
      38
      1416
    2. KJ Konetimber OY

      Haettu konkurssiin Eläke yhtiö Ilmarisen toimesta.
      Kuhmo
      70
      1408
    3. Ampumisvälikohtauksen syynä kahden eri romanisuvun erimielisyydet

      Ikaalislainen romaniseurue joutui tahtomattaan tulitaisteluun etelä-pohjalaisen romanisuvun kanssa. Tilanne ei ratkennu
      Seinäjoki
      66
      1394
    4. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      261
      1290
    5. Millä kirjaimella nimeni alkaa

      Ja montako kirjainta sukunimestäni voi laskea? N to M
      Ikävä
      63
      1085
    6. Hyviä tehokkaira vinkkejä erittäin pinttuneen wc pytyn puhdistukseen

      Eli semmonen vuokra-asunnon pytty jossa hyvin sitkeään pi ttyny se vesiosa. Kloriittia olen liottanu yön yli ja yleispuh
      Ikävä
      124
      822
    7. Voiko "miehisen kunnian" käsitteen ohittaa?

      Palstalla kovasti pidetään minua jollain tavoin sairaana, kun puhun miehisestä kunniasta. Voidaanko me siis täysin ohi
      Sinkut
      148
      809
    8. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      57
      778
    9. Et uskaltaisi kuitenkaan nähdä enää

      Niin mitäpä sitä enää vatkaamaan.
      Ikävä
      52
      751
    10. Voi että, kaikki on nyt ohi

      Aijon nyt unohtaa kaiken. Morjes. Mieheltä
      Ikävä
      59
      717
    Aihe