Hei haloo Miehet treffipalstalla!

vastaankylläkaikille

Tuli tuossa vain mieleeni, kun aika monella lukee sivullaan "Kysy ihmeessä, jos kiinnostuit edes vähän", "Vastailen mielelläni", "Kuvia saa kun pyytää", Rohkeasti vain viestiä tulemaan", "Olen huomaavainen ja ystävällinen jne..jne.." Niin että tosi ikävää ettei kuitenkaan vastata mitään, sitten kun laittaa viestiä. Voisi edes sanoa, että ei ole itse kiinnostunut. Käydään vain päivittäin urkkimassa viestin lähettäjän omaa sivua, mutta ei voida mitään vastata! Sanokaa nyt ihmiset suoraan ettei kiinnosta jos ei kiinnosta ja lopettakaa vähintäänkin se profiilin kurkistelu, jos ette halua viestitellä/ tutustua. Sama juttu monella tutulla täällä.. Ja samahan koskee myös naisia, jos he toimivat näin joitakin miehiä kohtaan.

5

127

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • N26_***___***

      Ollanpa sitä sinisilmäisiä :)

      Kysy ihmeessä, jos kiinnostuit edes vähän", "Vastailen mielelläni", "Kuvia saa kun pyytää" jne. kaltaiset koukut deittiprofiileihin on laitettu niitä ihmisiä varten, joihin kyseinen ilmoituksen jättäjä haluaa tutustua. Niillä koitetaan vain onnea eikä ne oikeasti kuvasta deiti-ilmoituksen empaattisuutta ja avarakatseisuutta.

      Valehtlu ja vastaamatta jättäminen ei tunnu niin loukkaavalta netissä, kun toisten ilmeitä ja pettymystä ei näe.

    • Mulla kyllä on tuollaista kohtelua, kun viestin laittaa jollekin naiselle niin käyvät vain kattoon profiilin mutta eivät edes kirjoita että ei kiinnosta. Tämä on tuttu juttu, vaikka täyttäisi ihanteen täysin. Ihan jokaiselle kirjoitan kyllä erikseen että ei voi siitä olla kyse. Vielä kun naisella lukee profiilissa että kysele pois niin siltikään ei vastata... että ihme hommaa sanon minä.

    • Cranky_geek

      Aika monet on selkeesti treffipalstoilla ihan uteliaisuuttaan. Kunhan katselevat kenet saisivat, kuka on kiinnostunut tai miten niitä yritetään iskeä. Tai sitten lueskellaan vaan millaisilla ilmoituksilla ihmiset hakee seuraa ja millä meriiteillä.

      Monilta unohtuu helposti myös käytöstavat netissä, kun ei tarvi katsoa vastapuolta silmiin. Varmaan tossa on sitäkin, että todellisuudentaju katoaa ja yksikin särö täydellisyyden illuusiossa riittää kiinnostuksen lopahtamiseen. Tai jos löytääkin jonkun mielenkiintoiselta vaikuttavan ihmisen, niin aletaan miettimään, että mitäpä jos ensi viikolla löytyisi vielä parempi.

      Ihan korulauseita ja kliseitähän noi on mitä sä tossa mainitsisit. Itse en laittaisi mitään noista treffi-ilmoitukseeni, koska ei noilla erotu mitenkään muista treffailijoista.

    • No sano jos minä olen jättänyt vastaamatta niin käyn samantien vastaamassa jotain...

      Noin varmuuden vuoksi.

      ...

      Jää mulla välil vastaamatta. Syitä voi olla se että... Joo ois se kohteliasta sanoa, jos ei onnaa...

      Ainakin yhdessä tapauksessa tosin, luulen että on jäänyt vastaamatta... Mutta kun en ole varma... Kun olen sählännyt 20 viestin inboxin kaa... Luulen että olen ehkä vastannutkin, mutta en muista... Ja ... No ei sitten viitti uutta pistää, jos onkin jo pistäny...

    • Hiukan sapettaa

      Tuttua juttua ja sinäänsä harmittaa, koska siis itse olen ihan oikeasti vakavissani liikenteessä ja haluaisin kunnon pitkäkestoisen suhteen. Lähettelen sitten viestejä näille naisille joiden vaatimukset näyttäisin täyttävän ja mitä saadaan takaisin? yks nopea vilaisu täyteen kirjailtua profiiliani ja ei mitään viestiä... Kyllä sitä nyt voisi sentään antaa sen "sori et oo mun tyyppiä" viesti sentään, jos ei kiinnosta.
      Siis enemmän kuin muutaman kerran ollaan mietitty, että mitä nää naiset tuolla treffipalstoilla sitten oikein liikkuvat kun ei kelpaa kunnollisilta miehiltä lähestymiset. Ilmoituksissa ja profiileissa lukee että ihan vakavaa suhdetta halutaan jne mutta sitten kun vaatimukset täyttävä mies lähettää viestiä niin ei mitään...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ampumisvälikohtauksen syynä kahden eri romanisuvun erimielisyydet

      Ikaalislainen romaniseurue joutui tahtomattaan tulitaisteluun etelä-pohjalaisen romanisuvun kanssa. Tilanne ei ratkennu
      Seinäjoki
      67
      1425
    2. KJ Konetimber OY

      Haettu konkurssiin Eläke yhtiö Ilmarisen toimesta.
      Kuhmo
      70
      1418
    3. Laaja sähkökatko Sallilan verkossa!

      Mä heräsin yhden maissa UPS:n piipittkseen, koska sähköt poikki ja on edelleen. Odottelin jonkun aikaa ja soitin vikanum
      Loimaa
      38
      1416
    4. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      268
      1315
    5. Millä kirjaimella nimeni alkaa

      Ja montako kirjainta sukunimestäni voi laskea? N to M
      Ikävä
      63
      1085
    6. Hyviä tehokkaira vinkkejä erittäin pinttuneen wc pytyn puhdistukseen

      Eli semmonen vuokra-asunnon pytty jossa hyvin sitkeään pi ttyny se vesiosa. Kloriittia olen liottanu yön yli ja yleispuh
      Ikävä
      124
      832
    7. Voiko "miehisen kunnian" käsitteen ohittaa?

      Palstalla kovasti pidetään minua jollain tavoin sairaana, kun puhun miehisestä kunniasta. Voidaanko me siis täysin ohi
      Sinkut
      148
      809
    8. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      57
      788
    9. Et uskaltaisi kuitenkaan nähdä enää

      Niin mitäpä sitä enää vatkaamaan.
      Ikävä
      52
      761
    10. Voi että, kaikki on nyt ohi

      Aijon nyt unohtaa kaiken. Morjes. Mieheltä
      Ikävä
      59
      727
    Aihe