Liian hyvä?

(ei kirjautuneena)

"Se Brad Pitt soitti ja pyysi mua treffeille."
No ei nyt ihan, mutta melkein, ainakin näin omasta näkökulmastani..

Eli jos saat treffipyynnön "liian hyvältä", mitä teet?

42

217

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AKT-mies

      Flirttailetko vain "liian hyvien" kanssa?

      Siitähän tämä tietenkin johtuu...

      • (ei kirjautuneena)

        No enpä yleensä juurikaan flirttaile, varsinkaan "liian hyvien" kanssa.
        Olen piiloujo.


      • AKT-mies
        (ei kirjautuneena) kirjoitti:

        No enpä yleensä juurikaan flirttaile, varsinkaan "liian hyvien" kanssa.
        Olen piiloujo.

        Ajatteleppa. Kyllä nyt tulee kaikki ystävättäresi kateellisiksi kun sait oman YT-miehen. Eikö olekkin kivaa?


      • (ei kirjautuneena)
        AKT-mies kirjoitti:

        Ajatteleppa. Kyllä nyt tulee kaikki ystävättäresi kateellisiksi kun sait oman YT-miehen. Eikö olekkin kivaa?

        Oota.. ku mietin..


      • AKT-mies
        (ei kirjautuneena) kirjoitti:

        Oota.. ku mietin..

        Mihin tulokseen tulit?


      • (ei kirjautuneena)
        AKT-mies kirjoitti:

        Mihin tulokseen tulit?

        Ei tämä nyt noin nopea prosessi ole :D


    • itmies

      Eipä ole semmosta tullut vastaan. Mutta suostuisin ilman muuta.

    • jackaroo

      No itse olisin ainakin vähän epäluuloinen siitä että mitä ihmettä se toinen muka voisi haluta minusta. Mutta kyllä kai tuota nyt ainakin treffeillä voisi käydä katsomassa että onko se toinen sittenkään niin "hyvä" kuin sitä itse luulee. Joskus ne valokuvat vähän vääristävät totuutta ja toinen voi olla ulkonäöstään huolimatta täysin epäkelpo kumppani sinulle. Ei kannata aina tuijottaa pelkästään sitä toisen ulkonäköä, vaan pitää pystyä antamaan toiselle ihmiselle edes mahdollisuus osoittaa olevansa hyvä kumppani sinulle.

      • (ei kirjautuneena)

        Kyse on sellaisesta ihmisestä, johon jostain syystä törmään aina ilman meikkiä, tukka sekaisin ja höhlävaatteissa, ts. koiraa ulkoiluttaessa tms.

        Nyt pyysi numeroani, ja treffikutsu napsahti heti.

        Muutoin saan kyllä paljonkin huomiota vastakkaiselta sukupuolelta, mutta kuten kerroin, olosuhteet eivät ole varsinaisesti olleet puolellani.. ;)

        Yleensä koitankin olla liikaa tuijottelematta ihmisen ulkonäköä jne.. mutta.. mietityttää.
        Hiukan meinaa rimakauhua pukata..


      • kilotaat
        (ei kirjautuneena) kirjoitti:

        Kyse on sellaisesta ihmisestä, johon jostain syystä törmään aina ilman meikkiä, tukka sekaisin ja höhlävaatteissa, ts. koiraa ulkoiluttaessa tms.

        Nyt pyysi numeroani, ja treffikutsu napsahti heti.

        Muutoin saan kyllä paljonkin huomiota vastakkaiselta sukupuolelta, mutta kuten kerroin, olosuhteet eivät ole varsinaisesti olleet puolellani.. ;)

        Yleensä koitankin olla liikaa tuijottelematta ihmisen ulkonäköä jne.. mutta.. mietityttää.
        Hiukan meinaa rimakauhua pukata..

        Ehkä ihastui siis luonnollisuuteesi. Miten paksusti aiot meikata treffeille?


      • jackaroo
        (ei kirjautuneena) kirjoitti:

        Kyse on sellaisesta ihmisestä, johon jostain syystä törmään aina ilman meikkiä, tukka sekaisin ja höhlävaatteissa, ts. koiraa ulkoiluttaessa tms.

        Nyt pyysi numeroani, ja treffikutsu napsahti heti.

        Muutoin saan kyllä paljonkin huomiota vastakkaiselta sukupuolelta, mutta kuten kerroin, olosuhteet eivät ole varsinaisesti olleet puolellani.. ;)

        Yleensä koitankin olla liikaa tuijottelematta ihmisen ulkonäköä jne.. mutta.. mietityttää.
        Hiukan meinaa rimakauhua pukata..

        No jos mies on sinut jo nähnyt ilman meikkiä ja parhaimpia vaatteita ja silti pyytänyt sinua ulos, niin ei ehkä kannata ihan sitä kaikkein kovinta sotamaalausta ja vaatetusta laittaa päälle. Ehkä se mies pitää vähän vähemmän meikkaavista naisista?


    • (ei kirjauteena)

      No se on ihme, jos mun luonnollisuuteen tykästyy :)
      En normaalisti käytä kiloa meikkiä, joten en aio nytkään laittaa.

      Mutta tuo ei ollut pointti, vaan se että jos miettii onko vieraslistalla vai ruokalistalla.. On todennäköisesti jälkimmäisellä..
      Mutta toisaalta, mitä sellaista liikaa etukäteen miettimään.
      Vai torppaatteko muut sen vuoksi?

    • Mikä ihme on liian hyvä?

      • slnfsalödknsk

        Liian hyvä=
        - läskille naiselle urheilullinen mies
        - kollege pöksyissä liikkuvalle naiselle pukumies
        - purkki hernekeittoa kokkaavalle naiselle auton ja kodin korjaava mies
        sillä viissiin ymmärsit varmaan jo?


      • homonarsisti
        slnfsalödknsk kirjoitti:

        Liian hyvä=
        - läskille naiselle urheilullinen mies
        - kollege pöksyissä liikkuvalle naiselle pukumies
        - purkki hernekeittoa kokkaavalle naiselle auton ja kodin korjaava mies
        sillä viissiin ymmärsit varmaan jo?

        Puvussa liikkuu aika monenlaista miestä.


      • lsdafkjsalödkf
        homonarsisti kirjoitti:

        Puvussa liikkuu aika monenlaista miestä.

        Pukumiehellä en tarkoita kirjaimellisesti pukumiestä vaan hyvin pukeutuvaa miestä.


      • dgfhjbknmlö,
        lsdafkjsalödkf kirjoitti:

        Pukumiehellä en tarkoita kirjaimellisesti pukumiestä vaan hyvin pukeutuvaa miestä.

        Merkkifarkut ja merkki T-paita? Valkoiset tennarit ainakin ja lahkeet sukkien sisään.... karseinta mitä olla voi.


      • slnfsalödknsk kirjoitti:

        Liian hyvä=
        - läskille naiselle urheilullinen mies
        - kollege pöksyissä liikkuvalle naiselle pukumies
        - purkki hernekeittoa kokkaavalle naiselle auton ja kodin korjaava mies
        sillä viissiin ymmärsit varmaan jo?

        Eli koska mulla on mua nuorempi, komea ja kiinteä kroppainen mies ja mä olen jo vanhempi vanhettuneempi ja vetelämpi kroppainen nainen. Niin mä olen saanut itselleni liian hyvän miehen? Ymmärsinkö oikein.

        Mä kuljen olohousuissa ja en kauheasti edes meikkaa. Hyvin vähän kulmia ja ripsiä.


      • lsdöfjlkasj
        tinka_tiger kirjoitti:

        Eli koska mulla on mua nuorempi, komea ja kiinteä kroppainen mies ja mä olen jo vanhempi vanhettuneempi ja vetelämpi kroppainen nainen. Niin mä olen saanut itselleni liian hyvän miehen? Ymmärsinkö oikein.

        Mä kuljen olohousuissa ja en kauheasti edes meikkaa. Hyvin vähän kulmia ja ripsiä.

        Kyllä, olet saanut itsellesi liian hyvän miehen.


      • tinka_tiger kirjoitti:

        Eli koska mulla on mua nuorempi, komea ja kiinteä kroppainen mies ja mä olen jo vanhempi vanhettuneempi ja vetelämpi kroppainen nainen. Niin mä olen saanut itselleni liian hyvän miehen? Ymmärsinkö oikein.

        Mä kuljen olohousuissa ja en kauheasti edes meikkaa. Hyvin vähän kulmia ja ripsiä.

        Niin ja olin aika läskissä kunnossa, kun tutustuttiin. Enkä muutenkaan mikään kedon kaunein kukkanen. Onko nyt kauhea vääryys tapahtunut? Kulahtanut mummo vei komean nuoren miehen ja joku kauniimpi ja parempi olis sen oikeasti ansainnut?

        Hahhaa..*tööt* x')


      • lsdöfjlkasj kirjoitti:

        Kyllä, olet saanut itsellesi liian hyvän miehen.

        Joo, kyllä mun kelpaa. :-D


      • lsdfkjasfö
        tinka_tiger kirjoitti:

        Niin ja olin aika läskissä kunnossa, kun tutustuttiin. Enkä muutenkaan mikään kedon kaunein kukkanen. Onko nyt kauhea vääryys tapahtunut? Kulahtanut mummo vei komean nuoren miehen ja joku kauniimpi ja parempi olis sen oikeasti ansainnut?

        Hahhaa..*tööt* x')

        Kyllä, vääryys on tapahtunut. Minua ei ainakaan naurata.


      • Bamboleiaaa
        tinka_tiger kirjoitti:

        Niin ja olin aika läskissä kunnossa, kun tutustuttiin. Enkä muutenkaan mikään kedon kaunein kukkanen. Onko nyt kauhea vääryys tapahtunut? Kulahtanut mummo vei komean nuoren miehen ja joku kauniimpi ja parempi olis sen oikeasti ansainnut?

        Hahhaa..*tööt* x')

        Kyllä tässä nyt täytyy olla jotain sellaista, että mies ei ole kovin ulospäinsuuntautunut, tai jotain sellaista. Tai sitten tasottelu ei aina pidä paikkaansa. Tai Tinka ei ymmärrä omaa (korkeaa) tasoaan.


      • (ei kirjautuneena)
        slnfsalödknsk kirjoitti:

        Liian hyvä=
        - läskille naiselle urheilullinen mies
        - kollege pöksyissä liikkuvalle naiselle pukumies
        - purkki hernekeittoa kokkaavalle naiselle auton ja kodin korjaava mies
        sillä viissiin ymmärsit varmaan jo?

        En ole mikään noista yllä kuvatuista naistyypeistä.. ;)
        Päinvastoin, kuten jo kerroinkin, saan paljonkin huomiota, treffikutsujakin.
        Tarkoitin lähinnä sosioekonomista asemaa jne.


      • lsdfkjasfö kirjoitti:

        Kyllä, vääryys on tapahtunut. Minua ei ainakaan naurata.

        Ei se mitään, mua naurattaa sitäkin enemmän. Voittajan on helppoa hymyillä. :-D

        Vähänkö mun tarttee olla erinomainen ja hyvä!!! Ajattele, erinomainen. Mulla on mua helkkarin paljon vetävämpi ukko. Kyllä mä olenki kattellu kuinka naiset sitä kattelee tuolla kylillä. Mua ne vaan vilkasee ynseesti.

        Mut joteki oon niin kauhean ittevarma ittestäni. Damn.


      • Bamboleiaaa kirjoitti:

        Kyllä tässä nyt täytyy olla jotain sellaista, että mies ei ole kovin ulospäinsuuntautunut, tai jotain sellaista. Tai sitten tasottelu ei aina pidä paikkaansa. Tai Tinka ei ymmärrä omaa (korkeaa) tasoaan.

        Njoo. Kyllä se ulospäin on suuntaunut, riittävästi. Ei nyt tosin mikään lipevä louskuttaja. Järki mies. Tykkää järki naisesta, ehkä se syy on siinä. ;-)

        Mun taso? Hah, Mervi tapola.


      • dslfasjdkl
        (ei kirjautuneena) kirjoitti:

        En ole mikään noista yllä kuvatuista naistyypeistä.. ;)
        Päinvastoin, kuten jo kerroinkin, saan paljonkin huomiota, treffikutsujakin.
        Tarkoitin lähinnä sosioekonomista asemaa jne.

        Et ilmeisesti osaa lukea kirjoitin "sillä viissiin ymmärsit varmaan jo?"
        Tai sitten et tosiaan ymmärtänyt eli sulla ei vie hissi ihan ylös asti.

        Sosioekonominen asema on ihan samaa "liian hyvä" hommaa. Näin, liian hyvä=
        - merkonomille tai lähihoitajalle juristi tai dippainssi
        - paskaduunari naiselle hyvätuloinen päällikkö
        - köyhälle naiselle rikas mies

        ja sillä viissiin etiäppäin, viekö hissi vieläkään ylös asti?


      • eofasdldffjalsfk
        tinka_tiger kirjoitti:

        Ei se mitään, mua naurattaa sitäkin enemmän. Voittajan on helppoa hymyillä. :-D

        Vähänkö mun tarttee olla erinomainen ja hyvä!!! Ajattele, erinomainen. Mulla on mua helkkarin paljon vetävämpi ukko. Kyllä mä olenki kattellu kuinka naiset sitä kattelee tuolla kylillä. Mua ne vaan vilkasee ynseesti.

        Mut joteki oon niin kauhean ittevarma ittestäni. Damn.

        Sulla on itseäsi parempi ukko sen takia että se tyytyi sinuun. Ehkä ajatteli ettet lähde vaikka saisitkin sen kiinni pettämisestä.


      • eofasdldffjalsfk kirjoitti:

        Sulla on itseäsi parempi ukko sen takia että se tyytyi sinuun. Ehkä ajatteli ettet lähde vaikka saisitkin sen kiinni pettämisestä.

        Voihan se olla, että tyytyi. Itse kyllä on eri mieltä. No meillä on aika selvää mitä pettämisestä seuraa. Jos pettää, on turha jatkaa. Se on ohi silloin, kunnioitus ja rakkaus. Ja yhteinen elämä.


      • 10+12
        tinka_tiger kirjoitti:

        Njoo. Kyllä se ulospäin on suuntaunut, riittävästi. Ei nyt tosin mikään lipevä louskuttaja. Järki mies. Tykkää järki naisesta, ehkä se syy on siinä. ;-)

        Mun taso? Hah, Mervi tapola.

        Kiitän potentiaalisen kilpailijan eliminoimisesta parisuhdemarkkinoilla.


      • violet.
        (ei kirjautuneena) kirjoitti:

        En ole mikään noista yllä kuvatuista naistyypeistä.. ;)
        Päinvastoin, kuten jo kerroinkin, saan paljonkin huomiota, treffikutsujakin.
        Tarkoitin lähinnä sosioekonomista asemaa jne.

        On kokemusta irl.

        Mies on nähnyt mut vain sellaisena kun en yleensä ole (työvaatteissa ja/tai muuten itselleni ei-tyypillisesti pukeutuneena ja/tai ilman meikkiä) ja persoonastakin ehkä syntynyt väärä kuva, jos työn kautta tavattu. Eli mies on kiinnostunut mielikuvasta joka ei vastaa todellisuutta. Eivät kyllä itsekään ole olleet tyyliltään sitä mistä tykkään, ja sitten on vielä ollut koulutus- ja tuloeroa ym joka tosin heillä tiedossa mutta on haitannut mua... Olen jättänyt sikseen.


      • (ei kirjautuneena)
        dslfasjdkl kirjoitti:

        Et ilmeisesti osaa lukea kirjoitin "sillä viissiin ymmärsit varmaan jo?"
        Tai sitten et tosiaan ymmärtänyt eli sulla ei vie hissi ihan ylös asti.

        Sosioekonominen asema on ihan samaa "liian hyvä" hommaa. Näin, liian hyvä=
        - merkonomille tai lähihoitajalle juristi tai dippainssi
        - paskaduunari naiselle hyvätuloinen päällikkö
        - köyhälle naiselle rikas mies

        ja sillä viissiin etiäppäin, viekö hissi vieläkään ylös asti?

        Koitan välttää liikahappamuutta, kaikin tavoin.
        On terveydelle haitallista.


      • 13+13
        10+12 kirjoitti:

        Kiitän potentiaalisen kilpailijan eliminoimisesta parisuhdemarkkinoilla.

        Älä välitä. Löydät oman Mervisi jostain.


      • violet.
        violet. kirjoitti:

        On kokemusta irl.

        Mies on nähnyt mut vain sellaisena kun en yleensä ole (työvaatteissa ja/tai muuten itselleni ei-tyypillisesti pukeutuneena ja/tai ilman meikkiä) ja persoonastakin ehkä syntynyt väärä kuva, jos työn kautta tavattu. Eli mies on kiinnostunut mielikuvasta joka ei vastaa todellisuutta. Eivät kyllä itsekään ole olleet tyyliltään sitä mistä tykkään, ja sitten on vielä ollut koulutus- ja tuloeroa ym joka tosin heillä tiedossa mutta on haitannut mua... Olen jättänyt sikseen.

        En heitä sinänsä liian "hyvinä" ole pitänyt, vain vääränlaisinä.


      • 10+12 kirjoitti:

        Kiitän potentiaalisen kilpailijan eliminoimisesta parisuhdemarkkinoilla.

        My pleasure. :-D


      • Kummastelen vaan
        slnfsalödknsk kirjoitti:

        Liian hyvä=
        - läskille naiselle urheilullinen mies
        - kollege pöksyissä liikkuvalle naiselle pukumies
        - purkki hernekeittoa kokkaavalle naiselle auton ja kodin korjaava mies
        sillä viissiin ymmärsit varmaan jo?

        Mitä jos nainen liikkuu vaan lenkillä collegepöksyissä, onko pukumies silloinkin liian hyvä?
        Vai pitäisikö naisen pukeutua lenkille erittäin epämukavasti vain että näyttäisi hyvältä?

        Ja en nyt usko, että jotain pukumiestä haittaisi, jos rakastamansa nainen kulkisi joskus collegeissa ihmisten ilmoilla. EI siinä ole mitään hävettävää.


      • (ei kirjautuneena)
        Kummastelen vaan kirjoitti:

        Mitä jos nainen liikkuu vaan lenkillä collegepöksyissä, onko pukumies silloinkin liian hyvä?
        Vai pitäisikö naisen pukeutua lenkille erittäin epämukavasti vain että näyttäisi hyvältä?

        Ja en nyt usko, että jotain pukumiestä haittaisi, jos rakastamansa nainen kulkisi joskus collegeissa ihmisten ilmoilla. EI siinä ole mitään hävettävää.

        Hassuahan se olisi, jos olisin koiran kanssa pöpelikössä kulkiessani samassa tällingissä, kuin töissä tai radalla.


    • ei ole liian hyviä

      Totta kai kannattaa katsastaa tilanne. Ja siinä samalla nostat omaa tasoasi. Seuraavalla kerralla se "liian hyvä" onkin samalainen hyvä ja sitten ihan sopivan hyvä mulla. Näin. Eikun treffeille jos mies itse pyytää. Mutta älä jää roikkumaan äläkä osoita liikaa mielenkiintoa.

      • cvn,cmnb,c

        "äläkä osoita liikaa mielenkiintoa."

        Mutta saa siellä treffeillä silti puhua kiinnostavia asioita. On istuttu nimittäin ihan riittävän monta kertaa treffeillä jossa "ei osoiteta liikaa" mielenkiintoa, eikä paljon muutakaan.


      • (ei kirjautuneena)

        En ole roikkuja.. :)

        Olen ihan hukassa näiden "tasojen" kanssa.
        Ehkä olen lukenut liikaa palstaa, ja se alkaa syömään minua hiljalleen ja salakavalasti.. ;)


      • (ei kirjautuneena)
        (ei kirjautuneena) kirjoitti:

        En ole roikkuja.. :)

        Olen ihan hukassa näiden "tasojen" kanssa.
        Ehkä olen lukenut liikaa palstaa, ja se alkaa syömään minua hiljalleen ja salakavalasti.. ;)

        Lisään vielä, että "sosiaalisessa stauksessani" ei ole mitään vikaa, aivan päinvastoin.
        Olen vaan niin idealisti, etten ole rahasta koskaan juurikaan välittänyt, enempää kuin on pakko.

        Siinä mielessä voin pitää jotakuta itselleni vääränlaisena.
        Jokaisella pitää olla unelmia ja tavoiteltavia asioita, mutta jonkun toisen ihmisen taloudellinen menestys tai menestymättömyys ei niin itseisarvona kiinnosta.


    • Ei kai?

      En ole ikinä saanut treffipyyntöä liian hyvältä, sen sijaan olen itse kokenut monta kertaa olevani liian hyvä, ja torjun tietysti tyypit jotka eivät minua miellytä, niin helppoa se on. Liian hyvällä voi vain tarkoittaa todellakin paljon, en koe olevani ylimielinen vaikka näin teenkin, vältän vain ikävyyksiä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ampumisvälikohtauksen syynä kahden eri romanisuvun erimielisyydet

      Ikaalislainen romaniseurue joutui tahtomattaan tulitaisteluun etelä-pohjalaisen romanisuvun kanssa. Tilanne ei ratkennu
      Seinäjoki
      67
      1425
    2. KJ Konetimber OY

      Haettu konkurssiin Eläke yhtiö Ilmarisen toimesta.
      Kuhmo
      70
      1418
    3. Laaja sähkökatko Sallilan verkossa!

      Mä heräsin yhden maissa UPS:n piipittkseen, koska sähköt poikki ja on edelleen. Odottelin jonkun aikaa ja soitin vikanum
      Loimaa
      38
      1416
    4. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      268
      1315
    5. Millä kirjaimella nimeni alkaa

      Ja montako kirjainta sukunimestäni voi laskea? N to M
      Ikävä
      63
      1085
    6. Hyviä tehokkaira vinkkejä erittäin pinttuneen wc pytyn puhdistukseen

      Eli semmonen vuokra-asunnon pytty jossa hyvin sitkeään pi ttyny se vesiosa. Kloriittia olen liottanu yön yli ja yleispuh
      Ikävä
      124
      832
    7. Voiko "miehisen kunnian" käsitteen ohittaa?

      Palstalla kovasti pidetään minua jollain tavoin sairaana, kun puhun miehisestä kunniasta. Voidaanko me siis täysin ohi
      Sinkut
      148
      809
    8. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      57
      788
    9. Et uskaltaisi kuitenkaan nähdä enää

      Niin mitäpä sitä enää vatkaamaan.
      Ikävä
      52
      761
    10. Voi että, kaikki on nyt ohi

      Aijon nyt unohtaa kaiken. Morjes. Mieheltä
      Ikävä
      59
      727
    Aihe