Olen niin yksinäinen

Yksin(äinen)

Mikään ei ole kamalampaa kuin elää elämäänsä sinkkuna. Olen 20-vuotias (joo, tiedetään, elämä on vasta edessä) opiskelija ja asun yksin vuokralla pikkukämpässäni. Minulla on kyllä kavereita, mutta heistä suurimmalla osalla on poikakaverinsa, joten olen aina osaltani ulkopuolinen. Lisäksi lähisukulaisillani (minun ikäisilläni siis) on kaikilla poikaystävät, osa on jo ehtinyt minun iässä kihloihinkin ja tänä kesänä olisi jo yhdet häätkin tiedossa. Minä olen ainoa, jolla ei ole ketään, ja se tuntuu ahdistavalta. Sukulaiset, etenkin ne, joita ei päivittäin näe, kyselevät aina vieraillessaan, että: "Jokos sinulle on poikakaveri löytynyt?" NO EI OLE, EI! Tekisi mieli rueta itkemään aina kun kuulen tuon kysymyksen. On kuin vanhoja haavoja revittäisiin auki.

Mistä löytyisi Se Oikea? Tuntuu, että kaikilla vastaantulevillamiehillä, ainakin Oulussa, on jo oma kulta käsikynkässä, ja sellaisiahan on turha edes hapuilla. Enkä minä toisen omaa haluaisikaan viedä, mutta onko todella niin, ettei Oulusta löydy mitään paikkaa (muuta kuin kaljakuppilat), joista voisi löytyä elämänkumppani. Olen aina uskonut törmääväni tai muuten löytäväni sattumalta Sen Oikean, mutta kun kukaan ei ole törmännyt. Olen aina vannonut, että en etsimällä etsi ketään, vaan tapaan vielä jonkun, mutta ei. Täytyy varmaan rueta etsimällä etsimään. Vai?

23

490

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Same problem

      Samaa poteva miespuolinen henkilö täällä uudenmaan läänissä, eikä tunnu täältäkään löytyvän vaikka etsimällä etsisi. Turhankin monesti on vain kuullut sanat "Olet niin nuori, ota rennosti ja kyllä se sieltä tulee aikanaan". No kyllähän se varmaan aikanaan tuleekin, mutten mielelläni haluaisi olla siellä 35-50v alueilla kun tämäkin ihme tulee sattumaan kohdalle.
      Mutta kyllä se melkeinpä ollaan todettu, että ei se vääräkään edes löytyisi puhumattakaan siitä mister./ms.Right jos etsimällä alkaa etsiä, että kai se varmaan sitten on se paras tapa elää vaan elämäänsä niin hyvin kuin kykenee ja toivoa että joku alkaisi sinusta kiinnostua.

    • SinkkuM08
    • Hmm, vai oulussa. Mä asun aika lähellä samalla alueella. Ootkos muuten koettanut treffi-puolelta? Siellä on meistä miehistä ylitarjontaa, siitä vaan valitsemaan sopiva...

    • kyllä se vielä:)

      jooo,sanotaanko ettei tarvitse etsimällä etsiä vaan voi pitää silmät auki.Ja tiedän,että se on väsyttävää touhua,olen siis 25v eikä sitä oikeaa ole vielä tullut mutta uskon että se tulee.
      Mä olen myös sitä mieltä että suhteet jotka on etsimällä etittyjä,eivät ole niin kestäviä kuin ne mitkä on ajan kanssa vastaan tullleet.
      Ihan siitä syystä,että jos oikein ettimällä ettii,niin homma menee helposti siihen että melkein kuka vaan käy,jos yhtään sytyttää.Sitten sitä voikin huomata,muutaman vuoden päästä että ei se sitten kuitenkaan ollut sitä mitä halusin ja päätyy eroon.Tai pahimillaan on jo perustettu perhe ja kaikki ni sitten jäädään pelkästä velvollisuuden tunteesta voimaan pahoin seuraavat 20 vuotta.

      Ja noille sukulaisille voit haistattaa pitkät,niille ei kuulu sun yksityiselämä,kunhan hoitavan vaan omansa.
      Munkin suku on aina ollut todella kärkäs kyselemään ja juoruamaan suvun nuorten elämästä.Joten,naureskelen olen vastannut "ehkä on,ehkä ei".

    • hienoa.

      MANSE, MANSE, KIM JONG-IL!!1111

    • asdfjäköl

      Iteltäkin kyselee sukulaiset joka kerta joko on tyttöystävä, sitten ei ole ei, ja olen muistaakseni joillekkin sanonut että ja tuskin koskaan tulee, eli tarkotan etten jaksa kuulla enää samaa kysymystä vuodesta toiseen, noh sitten seuraavaksi alkaakin melkein se homo kysely ja kohta siihenkin vastaan varmaan joo joo oon homo vaikken oo jottai ei tarviis enää sitäkään kyselyä kuulla...

    • Se Oikea

      Monenko nussima olet? Paino? Kuppikoko? Oletko kaunis? Sheivaatko alapääsi vai annatko karvatuheron rehottaa? Vastaa noihin niin katsotaan rupeanko poikaystäväksesi.

      • tämä oikea

        Monenko itse olet? Pituus? Lihakset? Oletko komea? Vaihdatko kalsarisi vai annatko haista? Vastaa noihin, niin voidaan katsoa onko susta mihinkään.


    • ...

      Olet nainen, tulet löytämään kumppanin automaattisesti.

      • urbaanilegendaa

        Ja paskat.


    • jhkjhkjhk

      Heti oli 6-7 miestä pitämässä huolta. Jos mies valitaa yksinäisyyttä ei paljon naisia näy eikä kuulu. Tässä näkee miten naisista pidetään huolta ja paapotaan.

    • mies32

      Tietysti sitä pitää etsimällä etsiä ja tuosta kaljakuppila-allergiasta on päästävä eroon.

      On teillä kanssa ongelmat.. herrajumala.

      Vähän kuin ruoka olisi kaapista loppu, niin "en minä nyt etsimällä etsimään viitsi alkaa ja kauppaan lähteä, kai sitä ruokaa jostain ilmaantuu.."
      Tai työpaikan tarttisin, mutta "enhän minä nyt etsimään ala.."

      • Tasokas sinkku

        Tasokkaat sinkut ei käy baareissa. Siellä käy vain kaltaisesi hieman vajaat.


      • mies32
        Tasokas sinkku kirjoitti:

        Tasokkaat sinkut ei käy baareissa. Siellä käy vain kaltaisesi hieman vajaat.

        Tasokas sinkku pysyköön sitten tasollaan ypöyksin ja itkeköön muiden omantasoistensa foorumille S24:ään.

        Itse en kyllä näe baarista löytämissäni akateemisissa teinineitsytkaunottarissa tasollista vikaa. Mutta ehkäpä heidän tasoaan sitten laskee se, että olivat baarissa kun tapasimme.


      • hehee
        mies32 kirjoitti:

        Tasokas sinkku pysyköön sitten tasollaan ypöyksin ja itkeköön muiden omantasoistensa foorumille S24:ään.

        Itse en kyllä näe baarista löytämissäni akateemisissa teinineitsytkaunottarissa tasollista vikaa. Mutta ehkäpä heidän tasoaan sitten laskee se, että olivat baarissa kun tapasimme.

        "teinineitsytkaunottarissa"

        Arvasin että olet ATM.


      • mies32
        hehee kirjoitti:

        "teinineitsytkaunottarissa"

        Arvasin että olet ATM.

        Erona se, että ATM vain haaveilee..


      • kiinni jäit
        mies32 kirjoitti:

        Erona se, että ATM vain haaveilee..

        Taidat haaveilla sinäkin. Naisasialooseri, olet saanut liian vahvan lääkityksen ja nyt käyt sotaa oma ätmiyttäsi vastaan uuden alter egon turvin.


      • mies32
        kiinni jäit kirjoitti:

        Taidat haaveilla sinäkin. Naisasialooseri, olet saanut liian vahvan lääkityksen ja nyt käyt sotaa oma ätmiyttäsi vastaan uuden alter egon turvin.

        Ei siinä mitään haaveiltavaa loppupeleissä ole.
        En enää ainakaan toivo teinineitsytkaunottaria joutuvani korkkaamaan, vaikka ihan kivaahan se silloin oli.


    • Odotteleva mies

      Minäkin odottelen yksin kotona, että elämäni nainen tulisi hakemaan. Odottavan aika vain käy välillä pitkäksi.

      • mies32

        Sentään uskallat sinkkupalstalle kirjoittaa.
        Varo vaan, ettei joku sinkkutyttö bongaa sua täältä.


      • Odotteleva mies
        mies32 kirjoitti:

        Sentään uskallat sinkkupalstalle kirjoittaa.
        Varo vaan, ettei joku sinkkutyttö bongaa sua täältä.

        Kirjoitan varmuuden vuoksi anonyymisti pimeässä ja sängyn alla. Ei kaikki ole rohkeita YTM:ä.


    • rumamies

      Mä olen koht 40 v ja mulla ei ole ikinä ollut ystäviä. Eiole sukulaisia, ei vanhempia, ei tyttöystävää, ei kavereita eikä mitään. Turha itkeä kun kohtalon on se mikä se on, eli ikuinen yksinäisyys.

    • yksinäinen 22v.

      Vähän samat fiilikset täällä. Paitsi että mulla ei ole edes niitä kavereita.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ampumisvälikohtauksen syynä kahden eri romanisuvun erimielisyydet

      Ikaalislainen romaniseurue joutui tahtomattaan tulitaisteluun etelä-pohjalaisen romanisuvun kanssa. Tilanne ei ratkennu
      Seinäjoki
      75
      1901
    2. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      332
      1488
    3. KJ Konetimber OY

      Haettu konkurssiin Eläke yhtiö Ilmarisen toimesta.
      Kuhmo
      73
      1473
    4. Laaja sähkökatko Sallilan verkossa!

      Mä heräsin yhden maissa UPS:n piipittkseen, koska sähköt poikki ja on edelleen. Odottelin jonkun aikaa ja soitin vikanum
      Loimaa
      39
      1450
    5. Millä kirjaimella nimeni alkaa

      Ja montako kirjainta sukunimestäni voi laskea? N to M
      Ikävä
      64
      1105
    6. Hyviä tehokkaira vinkkejä erittäin pinttuneen wc pytyn puhdistukseen

      Eli semmonen vuokra-asunnon pytty jossa hyvin sitkeään pi ttyny se vesiosa. Kloriittia olen liottanu yön yli ja yleispuh
      Ikävä
      132
      878
    7. Voiko "miehisen kunnian" käsitteen ohittaa?

      Palstalla kovasti pidetään minua jollain tavoin sairaana, kun puhun miehisestä kunniasta. Voidaanko me siis täysin ohi
      Sinkut
      148
      829
    8. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      58
      808
    9. Mitä tuntemuksia

      sinulle tulee, kun hän ilmestyy näköpiiriin? Vaihtelevatko ne?
      Ikävä
      78
      782
    10. Et uskaltaisi kuitenkaan nähdä enää

      Niin mitäpä sitä enää vatkaamaan.
      Ikävä
      52
      781
    Aihe