Onko

exä minäkin

väliä montako exää on takana? Yksi vai viisi.. Taitaa painoarvo olla kuitenkin nykyisellä seurustelukumppanilla. Voiko paljon exiä omaava seurustella sellaisen kanssa jolla vain yksi exä takana. Onko silloin ikäero liian suuri?

14

106

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gujkgjhgjh

      Onko tämä joku robotti postaaja joka heittää tänne aloituksia 1,5 tunnin välein - 10 minuuttia. Jälleen samanlainen kysymys ilman pohjustusta omastaelämästä. Koko sta*nan aloitus on joku fraasikeräelmä jostain. Hohoijaa. Jos olet vähänkään tätä palstaa seurannut niin tiedät varmaan että yhdelläkään miehellä täällä ei ole mitään mahdollisuutta pariutua. Kun tämän jutun tajuaa jonku "mahdollisen" kumppanin exät ovat aika evvk kamaa koska sellaisia asoita ei koskaan joudu todellisuudessa miettimään.

      • ...

        Ei täällä kannata kenenkään itseään (suht´koht) normaalina pitävän kertoa mitään elämästään jollei halua ripulipaskaryöppyä yllensä..


      • Rippe_paskaa
        ... kirjoitti:

        Ei täällä kannata kenenkään itseään (suht´koht) normaalina pitävän kertoa mitään elämästään jollei halua ripulipaskaryöppyä yllensä..

        No miksi sitten itse tekee kyssärinä aloituksen, utelee tietoja toisista, muttei itse kerro mitään. Ripulipaskat ne kuitenkin tulee jokaisen päälle, sanoit juu tai ei..


    • .................

      Ei se nyt minusta mikään etu ole, että on monta suhdetta takana. Väkisinkin siellä jossain mielen sopukassa pyörii jonkun potentiaalisen tavatessa, että mikäköhän tällä kertaa voi mennä pieleen. Muuten en näe kuitenkaan mitään väliä, mutta se voi vaikuttaa ratkaisuihin itse suhteessa onko ollut rikkinäisempi historia vai onko sopiva pitkäaikainen kumppani tupsahtanut lähes automaattisesti. Jos ensin mainittu on ottanut opikseen, hän luultavasti on valmis tekemään enemmän kompromisseja suhteen eteen.

    • "väliä montako exää on takana? Yksi vai viisi.."
      -Ei väliä kunhan niitä kuitenkin on.

      "Taitaa painoarvo olla kuitenkin nykyisellä seurustelukumppanilla."
      -Jaa että ko. tyyppi jo seurustelee jonkun muun kanssa? En mä sitä sitten huolisi.

      "Voiko paljon exiä omaava seurustella sellaisen kanssa jolla vain yksi exä takana. "
      -Voi

      "Onko silloin ikäero liian suuri?"
      -Miten tämä liittyy tähän?

    • En tiedä siksi kysyn

      Onko tärkeää että takana olevat suhteet ovat kummallakin samankaltaisia? Eli molemmilla vakavia ja pitkiä tai molemmilla kevyempiä ja lyhyitä tapailuja.

      • sir_eino

        En usko. Tärkeintä on että odotukset nykysuhteesta ovat samansuuntaiset.


    • kunniallinen mies

      Jokainen exä tekee naisesta vähemmän haluttavan, ja yhden illan jutut varsinkin. Odotan naiselta itsehillintää ja järjenkäyttöä.

    • sir_eino

      No ei mua pahemmin tyttöystävän menneisyys kiinnosta. Kunhan nyt jotain parisuhdekokemusta on ettei ihan nollasta lähdetä.

      Eihän mullakaan varsinaisia seurustelusuhteita ole takana kuin kolme, ja sitten nykyinen.

      • sir_eino

        Ja ennen kun joku alkaa vänkäämään niin parin viikon tapailu ei ole "seurustelua" vaikka siihen liittyisi seksiä ja jopa ihastumisen tunteita.


      • Herkules-mies
        sir_eino kirjoitti:

        Ja ennen kun joku alkaa vänkäämään niin parin viikon tapailu ei ole "seurustelua" vaikka siihen liittyisi seksiä ja jopa ihastumisen tunteita.

        Eino mä niin ihailen sua.


    • Hmm, mulle ei ole väliä onko takana yhtään vai on jo jotain. Pääasia on siinä että tavoitteet on samanlaisia ja se että on hyvä olla yhdessä, muuten kapsahtaa heti.

      • rwararawra

        Onko itmies käyttämätön?


      • rwararawra kirjoitti:

        Onko itmies käyttämätön?

        Mitä sillä on väliä, kun ei kuitenkaan nuo 2 asiaa kohtaa?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ampumisvälikohtauksen syynä kahden eri romanisuvun erimielisyydet

      Ikaalislainen romaniseurue joutui tahtomattaan tulitaisteluun etelä-pohjalaisen romanisuvun kanssa. Tilanne ei ratkennu
      Seinäjoki
      75
      1901
    2. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      332
      1488
    3. KJ Konetimber OY

      Haettu konkurssiin Eläke yhtiö Ilmarisen toimesta.
      Kuhmo
      73
      1473
    4. Laaja sähkökatko Sallilan verkossa!

      Mä heräsin yhden maissa UPS:n piipittkseen, koska sähköt poikki ja on edelleen. Odottelin jonkun aikaa ja soitin vikanum
      Loimaa
      39
      1450
    5. Millä kirjaimella nimeni alkaa

      Ja montako kirjainta sukunimestäni voi laskea? N to M
      Ikävä
      64
      1105
    6. Hyviä tehokkaira vinkkejä erittäin pinttuneen wc pytyn puhdistukseen

      Eli semmonen vuokra-asunnon pytty jossa hyvin sitkeään pi ttyny se vesiosa. Kloriittia olen liottanu yön yli ja yleispuh
      Ikävä
      132
      878
    7. Voiko "miehisen kunnian" käsitteen ohittaa?

      Palstalla kovasti pidetään minua jollain tavoin sairaana, kun puhun miehisestä kunniasta. Voidaanko me siis täysin ohi
      Sinkut
      148
      829
    8. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      58
      808
    9. Mitä tuntemuksia

      sinulle tulee, kun hän ilmestyy näköpiiriin? Vaihtelevatko ne?
      Ikävä
      78
      782
    10. Et uskaltaisi kuitenkaan nähdä enää

      Niin mitäpä sitä enää vatkaamaan.
      Ikävä
      52
      781
    Aihe