MIEHET! Mielipiteitä seinäruusuista? TURN OFF naisessa?

Seinäruusutar

Olen 28-vuotias heteronainen, ja haluaisin kuulla teidän miesten mielipiteitä siitä mikä voisi olla syy siihen miksi jään lähes aina miesten huomionosoitusten ja kiinnostuksen ulkopuolelle, samalla kun kanssasisareni saavat sitä haluamattaankin.

Olen sellainen perusnätti (en mikään kedon kaunein ruusu, mutta en missään nimessä ruminkaan), pukeudun hyvin (en mitenkään anteliaasti, mutta kuitenkin persoonallisesti), olen mukava, enkä luule itsestäni liikoja. En ole myöskään mikään tyhjäpää, vaan mielipiteitä löytyy ja osaan keskustella eri asioista sujuvasti. Yritän olla positiivinen, ja sen lisäksi olen myös h-tajuinen. En halua tuoda itseäni mitenkään alleviivatusti esille, koska en pidä itseni tyrkyttämisestä.

Mitä muuta pitäisi olla, että saisin jonkun mukavan ja katseenkestävän miehen kiinnostumaan itsestäni?

Siis kyllähän minua sellaiset itseäni huomattavasti vanhemmat...no miten sen nyt kiltisti sanoisi...pubi-sankarit yrittävät usein lähestyä, mutta ei kiitos sellaisille. En koe kuitenkaan olevani liian nirso. Sellainen mukavan näköinen ja fiksu (oman ikäiseni) mies kelpaisi oikein mainiosti.

Asia on aina ollut näin, ja alkaa jo pikkuisen kirvelemään tämän miettiminen, että mikähän minussa mahtaa olla vikana. Itseni lisäksi myös monet muut ovat ihmetelleet miksi olen vieläkin sinkku.

Voisiko minulla olla jonkinlainen asennevamma mitä en itse huomaa, mikä työntää miehet pois luotani?

Mikä Sinusta on TURN OFF naisessa?

76

528

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ratwya4wgrwa4yga

      Pukeudu anteliaasti, luule itsestäsi liikoja, älä esitä mielipiteitä, tuo itseäsi esille ja tyrkytä. Problem solved. Free of charge.

    • ...öölölö

      Ethän sinä mikään oikea seinäruusu ole siinä tapauksessa, että jotkut miehet, vaikka vanhemmatkin lähestyvät ja vielä usein.

      ATM:ää ei lähesty ikinä kukaan nainen.

      • watgwsgswrat4gsgt

        Voi kun surettaa. Tahtoisin vähän silittää ATM:ää.


      • ...

        "ATM:ää ei lähesty ikinä kukaan nainen."

        Kyllä ainakin joitain tämän palstan AaTeeÄmmiä lähestyy (täältä lukemani mukaan), mut ne on just niitä vääriä eli vanhoja, rumia ja lihavia (eli sama toisinpäin kuin ap:tä lähestyvät miehet)


      • Hardcore ATM
        ... kirjoitti:

        "ATM:ää ei lähesty ikinä kukaan nainen."

        Kyllä ainakin joitain tämän palstan AaTeeÄmmiä lähestyy (täältä lukemani mukaan), mut ne on just niitä vääriä eli vanhoja, rumia ja lihavia (eli sama toisinpäin kuin ap:tä lähestyvät miehet)

        Minusta eivät ole kiinnostuneet edes lihavat tai vanhat naiset. Minusta ei ole kiinnostunut kukaan.


    • Karppa kakkonen

      Sellainen joka työkseen provosoi miehiä. Lupaa kutrit heiluen, mutta tosipaikan tullen pakenee.
      Niin ja käskyttäjä. Jyrä. Luotaantyöntävää naisessa.

    • Ongelmasi ydin

      Olisitko sinä kiinnostunut niistä seinäruusu-miehistä?

      Siinäpä sinulle kysymys vastauksena omaan kysymykseesi.

      • Naisasialooseri.

        Niin, siinä se tuli se vastatus hyvin selvästi.


    • Mies1985

      Mahdollisuuksia;
      -et ole ihan niin hehkeä kuin kaverisi
      -hautaudut kaveriesi sekaan

      Kannattaa jutella ja vaikka tanssia. Vaikka olisit kuinka kaunis, eikä mitään syytä mikseivät miehet lähestyisi sinua, ei myöskään mitään syytä miksi miehet lähestyisivät juuri sinua jos et tee mitään.

    • Jos ei millään tavalla osoita kiinnostusta esim. flirtin muodossa niin se ainakin mulle tekee sen että ei kannata edes yrittää tehdä lähempää tuttavuutta.

    • joopa joooo

      Muuten ikäisesi vapaana olevat sinkkumiehet eivät välttämättä enää edes käy missään menopaikoissa, ja jos käyvätkin niin eivät ne ole itseään siellä sinulle tunkemassa.
      Se kuitenkin askarruttaa kun sanot ikäisiäsi varattuja miehiä ympärilläsi pyörivän, mutta että he eivät ole kiinnostuneita sinusta. Tämä viittaa siihen että et oikeasti ole ulkonäöltäsi ja olemukseltasi edes keskitasoa.
      Nuorta hyvän näköistä naista ympäröi aina mieslaumat häntä iskemässä.

    • turnoff=väärä seura

      ---En ole myöskään mikään tyhjäpää, vaan mielipiteitä löytyy ja osaan keskustella eri asioista sujuvasti. Yritän olla positiivinen, ja sen lisäksi olen myös h-tajuinen. En halua tuoda itseäni mitenkään alleviivatusti esille, koska en pidä itseni tyrkyttämisestä

      pubi-sankarit yrittävät usein lähestyä---

      Tuostahan tuo käy heti selväksi:

      Onko tullut mieleen että liikut ihan väärissä paikoissa ja väärässä seurassa? Ei normaali 25-vuotias vaan voi viihtyä kapakoissa... ei mies, ei nainen. eli tasoistas seuraa on turha sieltä odottaa. eikä fiksut naiset (mille vaikutat) ole edukseen sellaisissa paikoissa. ihan muilla avuilla siellä pärjätään.

    • Tyttönen_82

      Seinäruusutar:

      En osaa auttaa sinua ongelmasi kanssa, mutta haluan sanoa ettet ole yksin asian kanssa. Minulla on sama ongelma, ja yhdellä tutulla naisella myöskin joka on myös samanikäinen. Miehet eivät vain ole kiinnostuneita meistä, ainakaan sellaiset joiden kanssa voisi alkaa rakentaa yhteistä elämää. Sinun tilanteestasi en tiedä, mutta minulle riittäisi kyllä seksiseuraa erityisesti varatuista miehistä. Eli ihan niin paha tilanne minulla ei ole ettei kukaan koskaan ikinä lähestyisi eli kuitenkin joidenkin miesten kiinnostus herää. Sellaisia miehiä ei ole tarjolla, joiden kanssa olisi mahdollista alkaa rakentaa mitään yhteistä, vaan minua lähestyvät miehet ovat joko moniongelmaisia tai sitten varattuja. Myös vanhemmat miehet lähestyvät joskus. En voi astua jalallanikaan mihinkään keski-ikäisten paikkaan, sillä en saa siellä hetkenkään rauhaa.

      Voisiko sinulla olla sama ongelma, että olet jotenkin liian kiltin (eli ts. tylsän) näköinen. Olemme vuosien pohdinnan jälkeen tulleet siihen tulokseen, että minun kohdalla vika ei ole ulkonäössä tms vaan ilmeessä ja olemuksessa, se ei herätä kiinnostusta niissä oman ikäluokan normaaleissa miehissä, jotka etsivät parisuhdetta. Voisiko sinulla olla sama tilanne?

      Se on muuten totta, että omassa ikäluokassa (ja vähän vanhemmassa/nuoremmassa) niitä sinkkumiehiä on koko ajan vähemmän. Väittäisin myös, että pukkuhiljaa osa siirtyy viettämään iltaa yökerhoista istuskelupaikkoihin, varsinkin jos seurueeseen kuuluu niitä pariutuneita.

      Ehkäpä voisit yrittää tutustua miehiin muualla kuin baarissa. Itse olen ainakin miettinyt, että miehiin on helpompi tutustua "vaivihkaa" jossain muualla missä pariutuminen ei ole heti ensimmäisenä mielessä kuten baarissa. Tällaisia paikkoja ovat kai koulu, työpaikka, harrastustoiminta, järjestötoiminta, kavereiden kautta tutustuminen, niin, ja netti. Itselläni on kyllä vähän huonoja kokemuksia tuolta treffi-palstalta, mutta jos et ole kokeillut sitä niin kannattaa kokeilla.

      Itse olen ainakin jo tavallaan alistunut tähän tilanteeseen, enkä jaksa enää nousta yrittämään taas uudestaan ja uudestaan. Olen kai sitten jo 90%:sesti hyväksynyt asian, että kaikille ei löydy kumppania. Ilmettä ja olemustakin on vaikea muuttaa, jos ei siitä mitään vikaa löydä, muut ihmissuhteet kuitenkin onnistuvat, töissä pärjää eikä edes keksi millaiseksi sitä lähtisi muuttamaan. Jotenkin ymmärtäisi, että vakavaa ihmistä kehottaisi hymyilemään enemmän, mutta minä olen jo valmiiksi hymyilevä ja naurava. Olen muuten sitäkin kokeillut, että olen vakava ja ehkä jopa hiukan vihaisen näköinen. Se toimi niin ettei sitten kukaan tullut juttusille. :o)

      Tottakai jos sellainen ihme tapahtuisi, että jostain ihmeen kautta se mies eteeni tupsahtaisi, niin olisin sitten valmis yrittämään, mutta itse en jaksa enää uhrata aikaani ja energiaani asian eteen. Olenkin nyt tutustunut sinkkumiehiin kaveripohjalta täältä netistä, yhden jo tavannut ja yhteyttä pitänyt, toinen juttu vielä alkuvaiheessa joten aika näyttää.

      Oikein paljon aurinkoa ja iloa elämääsi, Seinäruusutar. Toivotaan että aurinko paistaisi joskus risukasaankin. :o)

      • hghfg655gff455

        No mikä sun ilmeessä ja olemuksessa olis vikana? Voiko vikaa korjata?


      • Seinäruusutar

        Tyttönen_82,

        Kiitoksia paljon tästä ihanasta ja kannustavasta viestistä! :) Annoit paljon ajattelemisen aihetta. Ja iloa ja onnea "etsintöihisi" myös. :)


      • ikisinkku 35

        No mun naamassa se vika varmasti on. Mulla on naamakuva deitti netin peilikuva palvelussa ja 6.6 on keskiarvo. Eli oon aika ruma mies. Eipä tässä sit muut kun tarvii vaan tyytyy kohtaloon et joutuu olee yksin seuraavat 35 vuotta.


      • ikisinkku 35
        ikisinkku 35 kirjoitti:

        No mun naamassa se vika varmasti on. Mulla on naamakuva deitti netin peilikuva palvelussa ja 6.6 on keskiarvo. Eli oon aika ruma mies. Eipä tässä sit muut kun tarvii vaan tyytyy kohtaloon et joutuu olee yksin seuraavat 35 vuotta.

        http://galleria.city.fi/kuvagalleria/kuvat/01/26/59/26/1265926_large.jpg

        Kattokaa nyt meikän naaamaa. Ei ihme et naiset väistelee.


      • Totuuden Torvi

      • ikisinkku 35
        Totuuden Torvi kirjoitti:

        Jännä juttu muuten, ihan kohtalainen naama toi on nyt vaikka ei komea mutta en sanoisi rumaksi. Tosin naiset haluavat komean miehen vaikka olisivat itse varpusia.

        Niin, kohtalainen naama ei kelpaa. pitää olla vautsi vau naama. Sekin todistaa jotain et mulla on varmaan kolme vuotta ollut treffi ilmoitus suomi 24:sessa.
        tasan nolla vastausta, , vaikka itse olen kirjoittanut tosi monelle.


      • Seinäruusutar
        ikisinkku 35 kirjoitti:

        Niin, kohtalainen naama ei kelpaa. pitää olla vautsi vau naama. Sekin todistaa jotain et mulla on varmaan kolme vuotta ollut treffi ilmoitus suomi 24:sessa.
        tasan nolla vastausta, , vaikka itse olen kirjoittanut tosi monelle.

        Tuli tuosta muuten mieleen, että minullakin on joskus ollut kuviani peilikuvassa. Arvostelut vaihtelivat 8 ja 9 väliltä. Mikä sekin omalta osaltaan "todistaa", etten ainakaan toivottoman ruma ole.


    • Tyttönen_82

      Sehän se ongelma juuri onkin, että kun ei tiedä mikä on vikana, millaiseksi sen muuttaisi ja miten.

      Vaikka olenkin jo 90%:sesti hyväksynyt asian, lohduttaudun vielä yhdellä ajatuksella. Äidilläni oli nuorena samankaltainen tilanne kuin minulla. Hän tuli myös siihen tulokseen ettei taida löytyä sopivaa miestä hänelle, kunnes päälle kolmekymppisenä tapasi isäni ja se parisuhde löytyi lopultakin. Ehkäpä minullakin on siis vielä pieni toivo, häviävän pieni...

    • mies 35

      Ei sussa mitään vikaa ole. et vaan saa tuotua itseäsi tarpeeksi esille et joku huomaisi. Sun varmaan pitää puhuu suoraan jos oot kiinnostunut jostain miehestä. Pyydät miestä itse kahville tai baariin ottamaan drinkkejä. Jos et puhu mitään niin luultavasti miehet luulevat että et ole kiinnostunut kenestäkään.

    • Tyttönen_82

      Niin se varmaan on. Joskus vaan hiukan ihmetyttää, kun olemme olleet baarissa ystävien kanssa (kaikki ystäväni ovat varattuja). Jos joku mies/porukka tulee juttelemaan, he tulevat juttelemaan aina ystävilleni. Yritän kuitenkin päästä juttuun mukaan, enkä vetäydy piiloon nurkan taakse, mutta miehet lähinnä vain vilkaisevat minua tai ohittavat minut kokonaan ja pyrkivät jututtamaan ystäviäni. Minun pitäisi jutella sitten yksinäni ja tyytyä siihen ettei vastausta tule. Kun sitten selviää että ystäväni eivät ole kovin innokkaita jatkamaan jutustelua ja ovat varattuja, osalla jo sormukset sormessakin, niin miehet lähtevät paikalta. Näin se yleensä menee.

      • mieti näitä

        mut onko ne miehet sun tyyppiäkään? baareissa ne rohkeasti naisia lähestyvät miehet on usein sillai tientynlaisia. ehkä susta näkee ettet ole yhden yön seikkailun perään?

        lisäks yleensä nuo miehet on ujoja itsevarmojen ja älykkäiden naisten kanssa eivätkä edes kiinnostuneita heistä kun haluavat olla niskan päällä ja em naisten kanssa heistä ei siihen ole.


      • sdsdsjg.

        Olet toivoton tapaus. Ei mahda mitään. Et kai eritä tarpeeksi feromoneja.


    • Tyttönen_82

      Joo tuo on myös tullut esille usein kun tätä asiaa on pohdittu. Eli minusta näkee kilometrin päähän etten ole yhden yön suhteiden harrastaja ja siksi varmasti karsiudun baarissa miesten listoilta heti kättelyssä...

      • Huoleton poikamies

        No jos haluat niin voidaan vaihtaa sähköpostiosoitteita ja voin ihan neutraalisti arvioida kuvan pohjalta ulkonäköäsi. Voin jotain vinkkejä tarjota noin muutenkin miehen iskemiseen.
        Olen itsekin aika huono valokuvissa ja esimerkiksi netistä ei sen takia kannata etsiä seuraa. Sama lopputulos on kuin sinulla eli kuva ei moniakaan naisia miellytä. Kyse on noista ilmeistä ja olemuksista joista saa ehkä sen liian pehmeän vaikutelman mikä on tietyllä tavalla aika hassua ajatellen minun luonnetta.

        Ehkä voidaan vaihtaa molemmat kuvia ja arvioida toisen ulkonäköä tai ihan miten vaan.

        Asun toisella puolella maata ainakin vielä tällä hetkellä joten tuskin aivan heti ainakaan kohtaamme missään. Juttujesi perusteella vaikutat ihan potentiaaliselta kumppanilta monellekin "tavalliselle" miehelle. Joukossa oli paljon sellaistakin joka minuakin kiinnostaisi ja kerrot niistä aidon tuntuisesti sekä rehellisesti.
        Jos asuisin pääkaupunkiseudulla niin uskoisin että ottaisin sinuun yhteyttä ihan treffimielessäkin. Tapaamattahan on tietysti mahdoton tietää miten jutut sujuu.

        Jos tällainen järjestely kiinnostaa niin [email protected] on sähköpostini.


    • Zimpanzi

      Täysin mahdoton vastata ilman kuvaa.

    • Huoleton poikamies

      Yritän naisissa keskittyä enemmän niihin turn-onneihin kuin turn-offeihin.

      Monista naisista voi löytää aina jotain "tartuttavaa" jonka kautta kiinnostua. Ulkonäössä se voi olla pienetkin asiat kunhan kokonaisuus on suurin piirtein kunnossa. Lähinnä odotan tällöin että naisen keho muistuttaa normaalivartaloista eikä siis ole esimerkiksi ylipainoinen. Liika negatiivisuus on myös pahasta, mutta ymmärrän esimerkiksi jos ei nauti oleskelusta baarissa jos se sattuu näkymään myös ulospäin.

      Mielestäni baareissa usein liikkuminen on turn-off naisissa koska joko mies on epätoivoinen miesten metsästäjä, nauttii baareista joista minä en tee (en käy nykyään enää muuta kuin ottamassa yhdet/kahdet jne) tai sitten hakee enemmän seksisuhteita kuin pysyvämpää tai kuvittelee että yhden yön juttu sen kulmakunnan hottiksen kanssa muuttuu kiihkeäksi rakkaussuhteeksi.

      Myös kaikki merkit siitä että nainen on väen vängällä tyrkyttämässä itseään "ota minut, ota minut" katellen kaikkia miehiä varpaista silmiin ilman että on aidosti kiinnostunut juuri minusta tai toisaalta jos kattelee kuin halpaa makkaraaa johon joutuu tyytymään kun a-luokan makkarat on jo viety lihatiskiltä ovat ehdottomia turn-offeja.

      Lisätään listaan vielä passiivisuus eli "tee sä työt niin mä katon vierestä saatko iskettyä mut" asenne. Innokkuus puolestaan ei haittaa kunhan siitä ei huomaa että se on vain tekaistua tai näyttäisi että voi haihtua nopeasti pois.

      Baarissa voi olla vaikea antaa sitä "kohtuullista" vaikutelmaan sekä olla sillä tavoin vuorovaikutteinen että tulee selväksi että tahdot treffeille etkä pidä vain hauskaa tai hae seksiä.

      Yks ongelma on myös se että jos käytöksesi poikkeaa selvästi muista seurueen naisista niin tavallaan se tynnyrin pohjimmainen jää poimimatta. Se ei tarkoita että siinä kasvaisi matoja vaan se on siellä minne ei kunnolla heti ylety.

      • Huoleton poikamies

        "Mielestäni baareissa usein liikkuminen on turn-off naisissa koska joko mies on epätoivoinen miesten metsästäjä,"

        Siis nainen on. Enhän mä nyt homoseksuaalia etsi.


      • Huoleton poikamies

        Yks unohtu joka liittyy tuohon "katotaan saatko iskettyä mut".
        Se on "entertain me" -asenne.

        Olen itsekin baarissa ollessa viihteellä ja varsinkin parisuhdetta luodessa miehelläkin on olla hyvä jotain virikettä ja viihdettä.

        Pelkkänä naisena oleminen vaikka kuin nätti olisi ja kivasti kikattelisi jutuille ei ole vielä välttämättä fiksusta miehestä viihdyttävää. Enhän minä ole mitään opetettua studioyleisöä tai marakattia ettimässä suhteeseen.


    • Seinäruusutar

      Minun täytyy kai tähän kohtaan tarkentaa, että yritän joskus lähestyä miehiä myös itse, jolloin yritän näyttää parhaimmat puoleni miehelle ja olla viehättävä. Joten en ole täysin passiivinen! Mutta en sitten tiedä, että yritänkö ehkä hieman "liikaakin", sillä tähän mennessä yksikään jota olen itse lähestynyt, ei ole syttynyt aloitteestani. Ei se nyt suoranaista torjumista ole, mutta ei sellaista kunnollista viehätystäkään. Joskus tulee kieltämättä ruma olo, ja etsin syitä ulkonäöstäni, mutta sitten lopulta tulen taas järkiini, ja etsin sitä vikaa sisimmästäni (sitä vikaa kuitenkaan löytämättä). Kyllä minun käytöksessä täytyy olla jotain sellaista mikä ei sytytä...kunpa vain tietäisin mikä se on.

      • Huoleton poikamies

        Voit sinäkin laittaa sähköpostia jos haluat että arvioin ulkonäköäsi. Lupaan olla suora, rehellinen, mutta silti kohtelias.

        Älkääkä hyvät naiset ettikö sitä vikaa "sisimmästänne". Ei se tarkoita että olet joku viallinen kapistus jos joku ei kiinnostu teistä. Usein kyse nimenomaan on olemuksen ja käytöksen yhdistelmästä joka jollain tasolla ei vain sytytä toista osapuolta. Samassa veneessä ollaan.


      • kuulostaa kyllä uskomattomalta, varsinki jos vielä itse olet myös aktiivinen, tuohon en oikein usko että nainen voi yrittää ´´liikaa´´ ainakaan kovin helposti, ja ainakin itse olen huomannut että nais porukassa aina on se ´´tähti´´ joka puhuu eniten ja on kaiken keskipiste, kyllä se varmasti eniten kerää miehiäkin, mutta ainakin itse jätän sen rauhaan ja keskityn niihin hiljasempiin paljon mukavempia luonteeltaan,, oletko kokeillut koskaan mennä yksin baariin? yksinäistä naista on niin paljon miesten helpompi lähestyä, ainakin täälä meillä päin ei naisen tarvi kyllä kauan olla yksin ja kyllä siihen välillä tulee ihan asiallisiakin ja potentiaalisia mies ehdokkaita :)


    • Tyttönen_82

      Seinäruusutar: Veit sanat suustani, ja lisäksi, minun kohdalla aina vaan useammin tulee vastaan se tilanne että mies onkin jo varattu.

      Huoleton Poikamies: Kiitos sinulle kun olet jo useammassa ketjussa jaksanut kommentoida tätä ongelmaani. Mä laitan harkintaan tuon sun ehdotuksen kuvien vaihdosta ja viestittelystä. :o)

      • Huoleton poikamies

        Joo, mieti asiaa. Tuskin siinä nyt menettää ainakaan mitään ja olethan lähettänyt varmaan aiemmin kuvia nettitreffeillä kohtaamillesi miehille.

        Poistunen nyt muihin puuhiin, ei ole ihan mun paikka tämä palsta.


    • usko pois

      "minusta näkee kilometrin päähän etten ole yhden yön suhteiden harrastaja ja siksi varmasti karsiudun baarissa miesten listoilta heti kättelyssä..."

      Miksi ihmeessä sitten edes oletat että löytäisit sieltä seuraa? Ne kaltaisesi miehet jotka käy baarissa ei uskalla lähestyä ketään tai sitten sinä et kiinnitä heihin huomiota vaikka jotain vähän yrittäisivätkin...

      Jokaiselle löytyy joku, sun pitää vaan etsiä eri paikasta kuin tähän asti. Baari ei ole paikka jossa äly, itsevarmuus (naisen), luotettavuus yms hyvät puolet olis arvossa...

      En usko että ulkonäössäsi on mitään vikaa. Et vain käyttäydy tavalla joka viehättää yöelämän miehiä. Et ole avuton nainen jota mies vie tahtonsa mukaan. Yksi nimimerkki kirjoittaa usein kuinka naisen saa sänkyynsä kun onnistuu luomaan tunnelman että nainen kokee "sen (yhteisen yön) vain tapahtuneen". Sun kaltaiselle naiselle ei tosiaan mitään vain "tapahdu"... Sinua ei ulkoaopituilla iskureploilla vietellä, ja kun alan miehillä ei ole muutakaan tarjottavaa, eivät he osaa olla kanssasi.

      • usko pois

        "Kyllä minun käytöksessä täytyy olla jotain sellaista mikä ei sytytä...kunpa vain tietäisin mikä se on"

        tänne kirjoittaa vissiin kaksikin seinäruusuksi itsensä kokevaa. katsopa tuosta ylempää käytöksestä...


    • Tyttönen_82

      Mun kohdalla tuo ongelma on ihan joka paikassa eikä pelkästään baarissa, mutta baarissa se ongelma on ehkä pahimmillaan. Enkä minä baarissa kovin usein käykään. Yleensä silloin kun on joku ns. hyvä syy lähteä, eli on jonkun synttärit, tuparit tms ja ilta jatkuu baarissa ja menen sinne muiden mukana. Minulla käy myös jonkun verran vieraita toisesta kaupungista täällä Helsingissä, ja yleensä ne vieraat ovat innokkaita lähtemään Helsingin yöelämään. En ole sitten viitsinyt sanoa että ei käy, vaikka ihan älytöntä intoa ei olisikaan.

      Sinkkuna kuitenkin ajattelen että silmät kannattaa pitää auki joka paikassa, sillä mistä sitä koskaan tietää mistä sen miehen tapaa. Ihan yllättävissäkin paikoissa voi tutustua ihmisiin. Ja toisaalta, miksi ei siellä baarissa voisi miestä tavata. Kyllähän moni on tavannut baarissa myös sen tulevan tyttö/poikaystävän, ja ei kai baarin ihan joka ikinen mies ole pelkästään yhden yön seuraa hakemassa. Ja nekin jotka ovat eivät sitä ihan ensimmäisenä pamauta vaan juttelevat ensin muuta.

      • kyllä niissä baareissa käy ihan normaaleita, ihmisiä, ei kaikki ole jotain moni ´´ongelmaisia´´ alkoholisteja, ja kaikki miehet ei etsi yhden yön panoja vaan sitä elämän kumppania,


      • ikisinkku 35

        Mä en edes käy baareissa enään. Uutena vuotena kävin viimeks baarissa ja ihan turha paikka se baari nykyään on.


    • Sekava vastaus

      Vastaan nyt sitten tietysti vain omasta puolestani siitä mikä herättää/vähentää kiinnostusta ja missä mahdollisesti vika. Vastaus ei varmaan ole monenkaan mieleen mutta minkäs sille sitten voi. Itse en ole lähestynyt koskaan naista, vaan asiat ovat tapahtuneet toisein päin. Kuitenkin, lyhesti: kiinnostun sitä enemmän mitä toinen osoittaa kiinnostusta, ja nimen omaan seksuaalista kiinnostusta.

      Naisen joka antaa tai haluaa, tai antaa ymmärtävän että antaa tai haluaa vaikka ei annakkaan, tai luo ainakin mielukuva että voi antaa/haluata, herättää kiinnostusta. Kiinnostus vähenee jos nainen antaa ymmärtää tai naisesta saa kuvan, ettei löydetä osoitetta samaan sänkyyn ennen kuin olaan mahdolliset käytä tulevat lapsi ja avioliitto asiat, tms. läpi (koska tällöin mielikuva loittonee aina yhä kauemmaksi ja tulee jotenkin vaativa mielikuva). Kiinnostusta lisää myös se jos toinen on kovin itsevarma kiinnostuksen tai haluan osoituksessa, (eli itsevarmuus kaunistaa). Naisen ei tarvitse olla sujuva keskustelija, mielipiteitä löytyä joka asiasta, puhelias, eli voi olla ihan hiljainenkin, se ei vaikuta kiinnostukseen, riittää kunhan antaa jotenkin ymärtää haluavan ja olevan sillä tavalla kiinnostunut. Toinen mikä vähentää kiinnostuksen on se, että nainen osoittaa kiinnostusta liian äidillisesti/isällisesti, siis tapu, tapu, kun olet mukava mies, (eli kiinnostus tuntuu olevan enemmän hoivaamisessa).

      Jos lähestyisin naista, niin perusnätti ulknäkö riittäisi, ja sen jälkeen katsoisin hymyileekö tai onko rento. Mutta kuitenkin päällinmäisenä mielessä on päästä joskus samaan punkkaan, ja kaikki mikä naisen toiminnassa ja käyttäytymisessä lisää viitteitä sen mahdollisuuteen herättää lisää kiinnostusta. Positiivisuus ja huumorintaju ovat hyviä, mutta käytännössä ei yksin riitä ellei sitten ne kata juuri myös kyseistä osa aluetta.

      Sitten tuohon sinun viestiin peilaten sitä mitä äsken kirjoitin omista ajatuksista. Niin siitä puuttui vähän se miten osoitat kiinnostusta toiselle, eli ehkä tosiaan olet liian taka-allalla ja pitäisi olla tyrkympi ja tuoda itseään enemmän esiin (pyydä sitten vaikka sitä huomiota), että saisit kiinnostuksen heräämän. Jos olet myös kaverien seurassa kokoajan niin varmasti sekin vähentää mahdollisuutta, että joku lähestyisi ja huomoisi. Itse en ole kiinnostus pelkästä listasta, enkä siten oikein ymmärtänyt kysymyksiä missä kysytään mikä vikana ja sitten luetelleen vain omia, lähinnä hyviä ominaisuuksia. Mielestäni enemmän kertoisi jos toinen kertoisi viestissä esim. miten toimii eri tilanteissa ja miten yrittää saada toisen kiinnostuksen heräämään (kertoisi niistä epäonnistumisesta), tällöin on helpompi ottaa kantaa missä mahdollisesti on mennyt omasta mielestä vikaan, ja miten itse olisi toisen silloin halunnut toimivat.

      • Seinäruusutar

        Kun lähestyn miestä esim. baarissa, niin ensinnäkin hymyilen ja saatan ensi alkuun kysyä jotain. Ja jos vastaanotto ei ole erityisen nuivaa, niin jatkan keskustelua suhteellisen innokkaasti/rennosti/itsevarmasti. Mutta useimmiten se olen minä joka joutuu ylläpitämään keskustelua, koska mies on minusta vain semi-kiinnostunut ja vilkuilee samalla muihin pöytiin. Siinä vaiheessa yleensä toivotan hyvät illan jatkot ja siirryn takaisin omaan pöytään, koska en halua tyrkyttää itseäni. Minun mielestäni sen pitäisi riittää, että tekee sen aloitteen, juttelee ja hymyilee, sekä ehkä hieman flirttailee (niin kuin minä yleensä teen katseellani).

        Eikä tämä huono tuurini miesrintamalla rajoitu vain pelkästään baari-elämään, vaan MYÖS esim. silloin kun yritän lähestyä jotain netissä tai vapaa-ajallani. Ja ylipäätään koko elämässä, arjessa, tuntuu että miehet "vihaavat" minua tai vähintään ignooraavat. Kauniimmille neitosille toki avataan ovia ja hymyillään (mikä on sinänsä järkeenkäyvää, sillä totta kai kauniit saavat enemmän huomiota ja ehkäpä jopa erityiskohtelua), mutta minulle on kerran jopa paiskattu ovi päin naamaa. :D Ja jotain ulkonäköön kohdistuvaa nälvintää olen saanut kuulla myös miesten suusta, vaikka en olekaan ruma tai lihava (läskiksi lesboksi näemmä sanottu jne.). Olen normaalipainoinen ja ihan nätti, ja yleensä saankin tunnustusta siitä nättiydestä vain naisilta, mikä on kieltämättä outo juttu. :)

        Ehkä en näe tätä asiaa tapeeksi objekstiivisesti, jotta pystyisin löytämään sen vian itsestäni. Tottakai minussa on vikoja, niin kuin kaikissa muissakin ihmisissä, mutta ei niiden pitäisi olla niin suuria, että ne estävät minua tutustumasta uusiin ihmisiin.

        Ja oikeastaan ihan turhaan kysyn tätä keneltäkään netissä, koska minut pitäisi nähdä oikeassa elämässä itse "toiminnassa" ennen kuin kukaan voi antaa "pätevää" lausuntoa, siitä mikä vialla. Mutta arvostan toki kaikkia täältä saamiani vinkkejä ja mielipiteitä, jotka ovat omalta osaltaan auttaneet minua miettimään asiaa hieman objektiivisemmin. :)


      • Sekava vastaus
        Seinäruusutar kirjoitti:

        Kun lähestyn miestä esim. baarissa, niin ensinnäkin hymyilen ja saatan ensi alkuun kysyä jotain. Ja jos vastaanotto ei ole erityisen nuivaa, niin jatkan keskustelua suhteellisen innokkaasti/rennosti/itsevarmasti. Mutta useimmiten se olen minä joka joutuu ylläpitämään keskustelua, koska mies on minusta vain semi-kiinnostunut ja vilkuilee samalla muihin pöytiin. Siinä vaiheessa yleensä toivotan hyvät illan jatkot ja siirryn takaisin omaan pöytään, koska en halua tyrkyttää itseäni. Minun mielestäni sen pitäisi riittää, että tekee sen aloitteen, juttelee ja hymyilee, sekä ehkä hieman flirttailee (niin kuin minä yleensä teen katseellani).

        Eikä tämä huono tuurini miesrintamalla rajoitu vain pelkästään baari-elämään, vaan MYÖS esim. silloin kun yritän lähestyä jotain netissä tai vapaa-ajallani. Ja ylipäätään koko elämässä, arjessa, tuntuu että miehet "vihaavat" minua tai vähintään ignooraavat. Kauniimmille neitosille toki avataan ovia ja hymyillään (mikä on sinänsä järkeenkäyvää, sillä totta kai kauniit saavat enemmän huomiota ja ehkäpä jopa erityiskohtelua), mutta minulle on kerran jopa paiskattu ovi päin naamaa. :D Ja jotain ulkonäköön kohdistuvaa nälvintää olen saanut kuulla myös miesten suusta, vaikka en olekaan ruma tai lihava (läskiksi lesboksi näemmä sanottu jne.). Olen normaalipainoinen ja ihan nätti, ja yleensä saankin tunnustusta siitä nättiydestä vain naisilta, mikä on kieltämättä outo juttu. :)

        Ehkä en näe tätä asiaa tapeeksi objekstiivisesti, jotta pystyisin löytämään sen vian itsestäni. Tottakai minussa on vikoja, niin kuin kaikissa muissakin ihmisissä, mutta ei niiden pitäisi olla niin suuria, että ne estävät minua tutustumasta uusiin ihmisiin.

        Ja oikeastaan ihan turhaan kysyn tätä keneltäkään netissä, koska minut pitäisi nähdä oikeassa elämässä itse "toiminnassa" ennen kuin kukaan voi antaa "pätevää" lausuntoa, siitä mikä vialla. Mutta arvostan toki kaikkia täältä saamiani vinkkejä ja mielipiteitä, jotka ovat omalta osaltaan auttaneet minua miettimään asiaa hieman objektiivisemmin. :)

        Jos olet lähestynyt ja teet aloitteita, flirttailet, niin kuulostaahan tuo sitten jokseenkin oudolta. Tosin kommunikointi eroihin todennäköisesti nuo mahdolliset jutut itselläkin ovat yleensä lopahtaneet; toinen ehkä odottanut/halunnut, että pitäisin jonkinlaista samantasoista puheliasta keskustelua yllä, ja sitten poistunut kun huomannut ettei näin ei oikein käy, (tämä tapahtuu yleensä alle 5 minuutissa). Mutta noin yleisesti ottaen luulisin että baarissa on niitä puheliaampiakin miehiä.

        Kun juttu mennyt siten, että ollaan koko ilta yhdessä, niin sitten mahdolliset lopahtamiset puolestani, vaikka toinen haluaisi jatkaa, on tapahtunut siinä, että koen toisen enemmän vain kaverina, (jonkinlainen kemia puuttunut tai se ollut erittäin heikkoa, ei ole ollut juurikaan mitään flirttailua, kiusottelua illan aikana). Tällöin asia on joskus tullut vähän pettymyksenä toiselle, kun toinen on ehkä olettanut muuta.

        Aika vaikea uskoa, että miehet yleisestiottaen ignooraisivat sinua, vaikka tuollainen nälviminen oudolta kuulostaakin, (jossakin yhteisessäkö/koulussa tapahtuvaa?).


      • 1+1
        Seinäruusutar kirjoitti:

        Kun lähestyn miestä esim. baarissa, niin ensinnäkin hymyilen ja saatan ensi alkuun kysyä jotain. Ja jos vastaanotto ei ole erityisen nuivaa, niin jatkan keskustelua suhteellisen innokkaasti/rennosti/itsevarmasti. Mutta useimmiten se olen minä joka joutuu ylläpitämään keskustelua, koska mies on minusta vain semi-kiinnostunut ja vilkuilee samalla muihin pöytiin. Siinä vaiheessa yleensä toivotan hyvät illan jatkot ja siirryn takaisin omaan pöytään, koska en halua tyrkyttää itseäni. Minun mielestäni sen pitäisi riittää, että tekee sen aloitteen, juttelee ja hymyilee, sekä ehkä hieman flirttailee (niin kuin minä yleensä teen katseellani).

        Eikä tämä huono tuurini miesrintamalla rajoitu vain pelkästään baari-elämään, vaan MYÖS esim. silloin kun yritän lähestyä jotain netissä tai vapaa-ajallani. Ja ylipäätään koko elämässä, arjessa, tuntuu että miehet "vihaavat" minua tai vähintään ignooraavat. Kauniimmille neitosille toki avataan ovia ja hymyillään (mikä on sinänsä järkeenkäyvää, sillä totta kai kauniit saavat enemmän huomiota ja ehkäpä jopa erityiskohtelua), mutta minulle on kerran jopa paiskattu ovi päin naamaa. :D Ja jotain ulkonäköön kohdistuvaa nälvintää olen saanut kuulla myös miesten suusta, vaikka en olekaan ruma tai lihava (läskiksi lesboksi näemmä sanottu jne.). Olen normaalipainoinen ja ihan nätti, ja yleensä saankin tunnustusta siitä nättiydestä vain naisilta, mikä on kieltämättä outo juttu. :)

        Ehkä en näe tätä asiaa tapeeksi objekstiivisesti, jotta pystyisin löytämään sen vian itsestäni. Tottakai minussa on vikoja, niin kuin kaikissa muissakin ihmisissä, mutta ei niiden pitäisi olla niin suuria, että ne estävät minua tutustumasta uusiin ihmisiin.

        Ja oikeastaan ihan turhaan kysyn tätä keneltäkään netissä, koska minut pitäisi nähdä oikeassa elämässä itse "toiminnassa" ennen kuin kukaan voi antaa "pätevää" lausuntoa, siitä mikä vialla. Mutta arvostan toki kaikkia täältä saamiani vinkkejä ja mielipiteitä, jotka ovat omalta osaltaan auttaneet minua miettimään asiaa hieman objektiivisemmin. :)

        Kirjoitustesi perusteella ongelmasi on todennäköisesti ulkonäössäsi. Luultavasti olet miesten makuun liian lihava vaikka koet olevasi normaalipainoinen. Ongelma on kuitenkin suhteellisen helppo ratkaista. Laita ruokavalio kuntoon ja lisää liikuntaa, niin liikaläskit karisee ja voit muutenkin paremmin.


      • sir_eino
        Seinäruusutar kirjoitti:

        Kun lähestyn miestä esim. baarissa, niin ensinnäkin hymyilen ja saatan ensi alkuun kysyä jotain. Ja jos vastaanotto ei ole erityisen nuivaa, niin jatkan keskustelua suhteellisen innokkaasti/rennosti/itsevarmasti. Mutta useimmiten se olen minä joka joutuu ylläpitämään keskustelua, koska mies on minusta vain semi-kiinnostunut ja vilkuilee samalla muihin pöytiin. Siinä vaiheessa yleensä toivotan hyvät illan jatkot ja siirryn takaisin omaan pöytään, koska en halua tyrkyttää itseäni. Minun mielestäni sen pitäisi riittää, että tekee sen aloitteen, juttelee ja hymyilee, sekä ehkä hieman flirttailee (niin kuin minä yleensä teen katseellani).

        Eikä tämä huono tuurini miesrintamalla rajoitu vain pelkästään baari-elämään, vaan MYÖS esim. silloin kun yritän lähestyä jotain netissä tai vapaa-ajallani. Ja ylipäätään koko elämässä, arjessa, tuntuu että miehet "vihaavat" minua tai vähintään ignooraavat. Kauniimmille neitosille toki avataan ovia ja hymyillään (mikä on sinänsä järkeenkäyvää, sillä totta kai kauniit saavat enemmän huomiota ja ehkäpä jopa erityiskohtelua), mutta minulle on kerran jopa paiskattu ovi päin naamaa. :D Ja jotain ulkonäköön kohdistuvaa nälvintää olen saanut kuulla myös miesten suusta, vaikka en olekaan ruma tai lihava (läskiksi lesboksi näemmä sanottu jne.). Olen normaalipainoinen ja ihan nätti, ja yleensä saankin tunnustusta siitä nättiydestä vain naisilta, mikä on kieltämättä outo juttu. :)

        Ehkä en näe tätä asiaa tapeeksi objekstiivisesti, jotta pystyisin löytämään sen vian itsestäni. Tottakai minussa on vikoja, niin kuin kaikissa muissakin ihmisissä, mutta ei niiden pitäisi olla niin suuria, että ne estävät minua tutustumasta uusiin ihmisiin.

        Ja oikeastaan ihan turhaan kysyn tätä keneltäkään netissä, koska minut pitäisi nähdä oikeassa elämässä itse "toiminnassa" ennen kuin kukaan voi antaa "pätevää" lausuntoa, siitä mikä vialla. Mutta arvostan toki kaikkia täältä saamiani vinkkejä ja mielipiteitä, jotka ovat omalta osaltaan auttaneet minua miettimään asiaa hieman objektiivisemmin. :)

        Tämä ei ole millään pahalla mutta naiset ja miehet arvioivat naisen ulkonäköä vähän eri tavalla. Esimerkiksi se Sinkkuelämää-nainen on naisten mielestä nätti. Ei miesten.

        Mutta tuskin ulkonäkösi nyt yksin syy on ellet ole aivan susiruma ja sen kyllä tietäisit. Kai sun olemus on sitten sellainen ettet kaipaa seuraa tai vaikutat tylsältä. Tämä voi kuulostaa oudolta mutta kyllä me miehetkin etsitään baarissa naista vähän sillä silmällä että viihtyisikö tuon kanssa ehkä vähän pidempäänkin kun yhden illan.


      • ES
        sir_eino kirjoitti:

        Tämä ei ole millään pahalla mutta naiset ja miehet arvioivat naisen ulkonäköä vähän eri tavalla. Esimerkiksi se Sinkkuelämää-nainen on naisten mielestä nätti. Ei miesten.

        Mutta tuskin ulkonäkösi nyt yksin syy on ellet ole aivan susiruma ja sen kyllä tietäisit. Kai sun olemus on sitten sellainen ettet kaipaa seuraa tai vaikutat tylsältä. Tämä voi kuulostaa oudolta mutta kyllä me miehetkin etsitään baarissa naista vähän sillä silmällä että viihtyisikö tuon kanssa ehkä vähän pidempäänkin kun yhden illan.

        Öh, no esim. mun mielestä se Sinkkuelämää-nainen ei ole nätti. Tai saahan se hiuksilla ja vaatteilla aika paljon nättiinnystä aikaan.


      • Seinäruusutar
        ES kirjoitti:

        Öh, no esim. mun mielestä se Sinkkuelämää-nainen ei ole nätti. Tai saahan se hiuksilla ja vaatteilla aika paljon nättiinnystä aikaan.

        Niin, no voihan se sitten olla, etten vain ole tarpeeksi nätti. Mutta läski en ole... sen verran itsekriittinen olen, että kyllä tietäisin jos minussa höllyvää olisi! :D Olen noin 165/60 eli normaalipainoinen, mutta en mikään supertimmi, eli siinä olisi kyllä parantamisen varaa. Mutta eipä ne mun lähentelyn kohteiksi joutuneet miehetkään ole olleet esim. treenattuna tai mitään superkomeita. :)

        Tylsä? Hmm...no sitäkin olisi syytä miettiä. Ainakin mitä luin noita miun tänne kirjoittamia tekstejä, niin kyllähän minusta kieltämättä hieman tylsän kuvan saa. :D En siis ole näin asiallinen ja "tiukkis" oikeassa elämässäni. Tai siis, no asiallinen kyllä, mutta en tylsä (ainakaan omasta mielestäni, mutta eihän kukaan toisaalta ole Omasta mielestään tylsä). :)


      • Seinäruusutar
        ES kirjoitti:

        Öh, no esim. mun mielestä se Sinkkuelämää-nainen ei ole nätti. Tai saahan se hiuksilla ja vaatteilla aika paljon nättiinnystä aikaan.

        Tarkoitatko muuten sitä Sinkkuelämän Carrieta? Ei hän minustakaan ole kaunis, mutta jonkinlaista karismaa hänessä kyllä on. :)


      • Seinäruusutar
        ES kirjoitti:

        Öh, no esim. mun mielestä se Sinkkuelämää-nainen ei ole nätti. Tai saahan se hiuksilla ja vaatteilla aika paljon nättiinnystä aikaan.

        Tarkoitatko muuten sitä Sinkkuelämän Carrieta? Ei hän minustakaan ole erityisemmän kaunis, mutta jonkinlaista karismaa hänessä kyllä on. :)


      • sir_eino
        Seinäruusutar kirjoitti:

        Tarkoitatko muuten sitä Sinkkuelämän Carrieta? Ei hän minustakaan ole kaunis, mutta jonkinlaista karismaa hänessä kyllä on. :)

        Se päänainen. En muista niiden nimiä kun olen katsonut sitä sarjaa vaan tyttöystävien pakottamana.


      • sir_eino
        Seinäruusutar kirjoitti:

        Niin, no voihan se sitten olla, etten vain ole tarpeeksi nätti. Mutta läski en ole... sen verran itsekriittinen olen, että kyllä tietäisin jos minussa höllyvää olisi! :D Olen noin 165/60 eli normaalipainoinen, mutta en mikään supertimmi, eli siinä olisi kyllä parantamisen varaa. Mutta eipä ne mun lähentelyn kohteiksi joutuneet miehetkään ole olleet esim. treenattuna tai mitään superkomeita. :)

        Tylsä? Hmm...no sitäkin olisi syytä miettiä. Ainakin mitä luin noita miun tänne kirjoittamia tekstejä, niin kyllähän minusta kieltämättä hieman tylsän kuvan saa. :D En siis ole näin asiallinen ja "tiukkis" oikeassa elämässäni. Tai siis, no asiallinen kyllä, mutta en tylsä (ainakaan omasta mielestäni, mutta eihän kukaan toisaalta ole Omasta mielestään tylsä). :)

        No en mä tiedä miltä sä näytät. Ei me miehet noin yleisesti ottaen odoteta että nainen on supermalli joten ulkonäössäsi tuskin nyt on niin suurta vikaa että se sen yksin estää.

        Tylsyys... No, ajattelin että jos susta tulee sellainen ensivaikutelma siellä live-elämässä ettet ole kovin mukavaa seuraa niin se karsii miehiä. Oli se vaikutelma sitten tyly tai tylsä tai mitä vaan. Ei se sitä tarkoita että olisit välttämättä tylsä mutta jos se vaikutelma on sellainen niin ei miehet tule juttelemaan. Baarissa ollaan pitämässä hauskaa ja jos nainen näyttää siltä että se antaa varmat pakit tai on muuten ikävää seuraa niin ei sitä lähesty.

        Enkä nyt tarkoita että mielenkiintoisen naisen synonyymi on verkkosukkahousut, minihame joka peittää pakarat puoleen väliin ja erittäin antelias paita. On sekin tavallaan hauskaa mutta lähestymisen arvoiselta voi vaikuttaa muullakin tavalla. Kun aika monet sinkkumiehetkin etsii pohjimmiltaan sitä tyttöystävää, ja tyttöystävän kanssa pitäisi viihtyä.


      • Sekava vastaus
        Seinäruusutar kirjoitti:

        Niin, no voihan se sitten olla, etten vain ole tarpeeksi nätti. Mutta läski en ole... sen verran itsekriittinen olen, että kyllä tietäisin jos minussa höllyvää olisi! :D Olen noin 165/60 eli normaalipainoinen, mutta en mikään supertimmi, eli siinä olisi kyllä parantamisen varaa. Mutta eipä ne mun lähentelyn kohteiksi joutuneet miehetkään ole olleet esim. treenattuna tai mitään superkomeita. :)

        Tylsä? Hmm...no sitäkin olisi syytä miettiä. Ainakin mitä luin noita miun tänne kirjoittamia tekstejä, niin kyllähän minusta kieltämättä hieman tylsän kuvan saa. :D En siis ole näin asiallinen ja "tiukkis" oikeassa elämässäni. Tai siis, no asiallinen kyllä, mutta en tylsä (ainakaan omasta mielestäni, mutta eihän kukaan toisaalta ole Omasta mielestään tylsä). :)

        Mitäs jos seuraavaksi kokeilisit erinlaista lähestymista tapaa, miestä lähestyessä. Mitäs jos menisit vain viereen istumaan ja flirttailisti, tai vähän tökkisit kylkeen ja sanoisit "meille vai teille ;)". Miltä kuulostaa? Kuulostaako toteuttamis kelpoiselta?


      • Seinäruusutar
        Sekava vastaus kirjoitti:

        Mitäs jos seuraavaksi kokeilisit erinlaista lähestymista tapaa, miestä lähestyessä. Mitäs jos menisit vain viereen istumaan ja flirttailisti, tai vähän tökkisit kylkeen ja sanoisit "meille vai teille ;)". Miltä kuulostaa? Kuulostaako toteuttamis kelpoiselta?

        Sekava vastaus:

        Ei kuulosta toteuttamiskelpoiselta, koska en halua antaa sellaista kuvaa itsestäni, että etsin yhdenyönpanoa. Ja jos jotain tuollaista pitäisi tehdä saadakseen joku kiinnostumaan, niin mieluummin olen yksin. :) Flirttailu on ihan jees, mutta ei sillä tavalla, että "lupaa" jotain heti ensikättelyssä. Ja jos tämä tekee minusta tylsän, niin olkoot sitten. :)


      • Etsipä semmoinen!!!!
        Seinäruusutar kirjoitti:

        Sekava vastaus:

        Ei kuulosta toteuttamiskelpoiselta, koska en halua antaa sellaista kuvaa itsestäni, että etsin yhdenyönpanoa. Ja jos jotain tuollaista pitäisi tehdä saadakseen joku kiinnostumaan, niin mieluummin olen yksin. :) Flirttailu on ihan jees, mutta ei sillä tavalla, että "lupaa" jotain heti ensikättelyssä. Ja jos tämä tekee minusta tylsän, niin olkoot sitten. :)

        Oletko flirtannut miehelle joka olisi sua älykkäämpi? Monet miehet pelkää itseään vahvempia naisia. Jos sua nimitellään tylsäksi, liikut liian tyhmien porukoissa.


      • sir_eino
        Seinäruusutar kirjoitti:

        Sekava vastaus:

        Ei kuulosta toteuttamiskelpoiselta, koska en halua antaa sellaista kuvaa itsestäni, että etsin yhdenyönpanoa. Ja jos jotain tuollaista pitäisi tehdä saadakseen joku kiinnostumaan, niin mieluummin olen yksin. :) Flirttailu on ihan jees, mutta ei sillä tavalla, että "lupaa" jotain heti ensikättelyssä. Ja jos tämä tekee minusta tylsän, niin olkoot sitten. :)

        En nyt tiedä mitä tarkoitat mutta flirttailussa pitäisi olla sellaista lämpöä mukana että lupaa että on ainakin mahdollisuuksia. En mä ainakaan jaksa yrittää jos nainen on liian kaverillinen. Tai siis voihan sitä jutella mutta en mä kovin pitkään jaksa piirittää naista jonka käytös on sellaista että olen vain kaveri. Sitten ollaan vain kavereita ja etsin tyttöystäväkseni naisen joka pitää minua seksuaalisestikin kiinnostavana miehenä.

        Ei se sitten sitä tarkoita että pitäisi olla heti hyppäämässä sänkyyn. Nykyistäkin tapailin reilun kuukauden ennen kuin harrastimme seksiä. Mutta se kyllä kiusasi minua sillä tavalla ettei jäänyt epäselväksi että olen hänelle kyllä miehenäkin ihan kiinnostava tapaus...


      • Sekava vastaus
        Seinäruusutar kirjoitti:

        Sekava vastaus:

        Ei kuulosta toteuttamiskelpoiselta, koska en halua antaa sellaista kuvaa itsestäni, että etsin yhdenyönpanoa. Ja jos jotain tuollaista pitäisi tehdä saadakseen joku kiinnostumaan, niin mieluummin olen yksin. :) Flirttailu on ihan jees, mutta ei sillä tavalla, että "lupaa" jotain heti ensikättelyssä. Ja jos tämä tekee minusta tylsän, niin olkoot sitten. :)

        Kunhan testasin miten huumorilla ja rennosti suhtaudut. Voihan nuokin kääntää muuksi kuin mitä antavat ehkä aluksi ymmärtää. Minkälaisen vaikutelman haluat välittää miehelle, joka sitten saisi miestä viemään juttu eteenpäin? Mikä on kilpailu valtti jolla yrität päihittää mahdolliset kilpailijat?


      • sir_eino
        sir_eino kirjoitti:

        En nyt tiedä mitä tarkoitat mutta flirttailussa pitäisi olla sellaista lämpöä mukana että lupaa että on ainakin mahdollisuuksia. En mä ainakaan jaksa yrittää jos nainen on liian kaverillinen. Tai siis voihan sitä jutella mutta en mä kovin pitkään jaksa piirittää naista jonka käytös on sellaista että olen vain kaveri. Sitten ollaan vain kavereita ja etsin tyttöystäväkseni naisen joka pitää minua seksuaalisestikin kiinnostavana miehenä.

        Ei se sitten sitä tarkoita että pitäisi olla heti hyppäämässä sänkyyn. Nykyistäkin tapailin reilun kuukauden ennen kuin harrastimme seksiä. Mutta se kyllä kiusasi minua sillä tavalla ettei jäänyt epäselväksi että olen hänelle kyllä miehenäkin ihan kiinnostava tapaus...

        Eli ehkä tuossa voisi olla jotain apua? Mies haluaa myös olla naisen silmissä haluttava. Ei se tarkoita sitä että tarvitsee heti ekalla tapaamisella olla pöydän alla antamassa käsihoitoa mutta käyttäydy niin että mies tuntee olonsa mieheksi. Sellaiseksi jota pidät komeana, haluttavana, seksuaalisesti kiinnostavana.

        Kaverikohtelulla saa vain kavereita.


      • Seinäruusutar
        sir_eino kirjoitti:

        En nyt tiedä mitä tarkoitat mutta flirttailussa pitäisi olla sellaista lämpöä mukana että lupaa että on ainakin mahdollisuuksia. En mä ainakaan jaksa yrittää jos nainen on liian kaverillinen. Tai siis voihan sitä jutella mutta en mä kovin pitkään jaksa piirittää naista jonka käytös on sellaista että olen vain kaveri. Sitten ollaan vain kavereita ja etsin tyttöystäväkseni naisen joka pitää minua seksuaalisestikin kiinnostavana miehenä.

        Ei se sitten sitä tarkoita että pitäisi olla heti hyppäämässä sänkyyn. Nykyistäkin tapailin reilun kuukauden ennen kuin harrastimme seksiä. Mutta se kyllä kiusasi minua sillä tavalla ettei jäänyt epäselväksi että olen hänelle kyllä miehenäkin ihan kiinnostava tapaus...

        No siis, itse kun flirttailen, niin annan katseillani ymmärtää, että mies on minusta kiinnostava ja seksikäs. Ja joskus jopa sanon sen suoraan, tai ainakin silleen rivien välistä. :) Mutta siihen onkin sitten vaikea vetää rajaa mikä on flirttailua ja mikä ei. "Meille vai teille" -ehdotus on minusta silti niin loppuun käytetty, ja jopa mauton fraasi, etten viitsi sellaista sanoa mikä ei ole minulle luontevaa. Flirttailen siis katseellani, mutta haluan pitää jonkinlaisen etäisyyden sillä tavalla, että en ole kuitenkaan antanut lupaa halata/suudella. Fyysiset kontaktit tulee minusta kysymykseen vasta ensimmäisillä treffeillä. Mutta enhän minä sinne asti KOSKAAN pääse! :D

        Eli siis, pitäisikö minun yrittää olla "rohkeampi", vaikka se ei ole minulle luontevaa?


      • Sekava vastaus
        Seinäruusutar kirjoitti:

        No siis, itse kun flirttailen, niin annan katseillani ymmärtää, että mies on minusta kiinnostava ja seksikäs. Ja joskus jopa sanon sen suoraan, tai ainakin silleen rivien välistä. :) Mutta siihen onkin sitten vaikea vetää rajaa mikä on flirttailua ja mikä ei. "Meille vai teille" -ehdotus on minusta silti niin loppuun käytetty, ja jopa mauton fraasi, etten viitsi sellaista sanoa mikä ei ole minulle luontevaa. Flirttailen siis katseellani, mutta haluan pitää jonkinlaisen etäisyyden sillä tavalla, että en ole kuitenkaan antanut lupaa halata/suudella. Fyysiset kontaktit tulee minusta kysymykseen vasta ensimmäisillä treffeillä. Mutta enhän minä sinne asti KOSKAAN pääse! :D

        Eli siis, pitäisikö minun yrittää olla "rohkeampi", vaikka se ei ole minulle luontevaa?

        Jos puhutaan, että olaan tavattu baarista ja ollaan kenties monta tuntia yhdessä, niin itselle jää etäinen vaikutelma jos välillä ei ole mitään fyysistä kontaktia tai toinen suhtautuu kielteisesti illan aikana kaikkeen fyysiseen, (käsikkäin kävely, halaamista, kainalossa oloa, suukkoa, seksiä, tms.). En keksisi oikein mikä kyseisessä tilanteessa motivoisi jatkamaan tai yrittämään eteenpäin, kun kuitenkin suhteelta fyysistä läheisyyttä olen ensisijaisesti hakemassa. Tietty jos toinen sanoo seksikääksi voisi viitata johonkin, mutta mielummin vaihtaisin sen käsikkäin kävleyyn, (eli mielummin kuitenkin enemmän tekjoja ja vähemmän puhetta, vaikka Einon puheet haluttavuudesta ovatkin täysin totta).

        Työpaikalla flirttailaan sillä tasolla, ettei mitään fyysistä tapahdu, ja joku vanhempi täti voi tökätä joskus kylkeen, ja sielläkin mukavia ihmisiä. Tuntemattomien kanssa jotenkin sitä odottaa, että hommat eteneisi ehkä jotenkin nopeammin. Muutoin ainakin itselle käy siten, että baarissa tavattu uusi "tuttavuus" jonka kanssa ei käytännössä tapahtunut illan aikana mitään fyysistä, antaa vain herätteen lähteä pohtimaan kannattaisiko kuteinkin lähteä yritämään jotakin toista, (eli laittaa pohtimaan olisiko sitten mahdollisuudet kutenkin tuohon jonka tunnen paremmin ja pidempään ja joka kutienkin voisi myös olla kiinnostunut).

        Voihan sitä opetella olemaan vähän rohkeampi, ilman että väkisin tekee asioita. Kyllhän naisetkin jättää jos jättää huomioimisen, siten kuin he haluaisiivat, eikä siinäkään auta muu kuin opetella huomioimaan.


        [Toivottavasti et seuraavaksi kumoa edellista kirjoitukstasi, ja kirjoita että olet kuitenkin otanut yleensä fyysistä kontaksi ekana iltata...]


      • gjirt5
        sir_eino kirjoitti:

        Tämä ei ole millään pahalla mutta naiset ja miehet arvioivat naisen ulkonäköä vähän eri tavalla. Esimerkiksi se Sinkkuelämää-nainen on naisten mielestä nätti. Ei miesten.

        Mutta tuskin ulkonäkösi nyt yksin syy on ellet ole aivan susiruma ja sen kyllä tietäisit. Kai sun olemus on sitten sellainen ettet kaipaa seuraa tai vaikutat tylsältä. Tämä voi kuulostaa oudolta mutta kyllä me miehetkin etsitään baarissa naista vähän sillä silmällä että viihtyisikö tuon kanssa ehkä vähän pidempäänkin kun yhden illan.

        Eino on oikeassa siinä, että naisilla on tapana tsempata toisiaan "olet nätti"-jutuilla kun niiden sisältö oikeasti on "olet mukava". Lisäksi miehillä tosiaan on erilaisia kauneuskäsityksiä (harvempi mies pitää jostain kynitystä kananperäkampauksesta, mikä voi naisten mielestä olla hieno, samoin kuin vaikka omituiset silmälasit tai ivanahelsinki-vaate). Etenkin yöelämässä miehille "seksikäs" on hyvin pitkälti "hyvännäköisen" synonyymi.


    • Vaikee sanoo

      Edellä mainitu on sun oletuksi..en voi sanoa mitään
      enne kuin näen vaatteesi,kuvasi etc..
      Mut saattaa se olla henkistäkin laatua mene ja tiedä.

    • Tyttönen_82

      "läskiksi lesboksi näemmä sanottu jne"

      No tämä kuulostaa kyllä jo aika pahalta, minua ei ole kyllä kukaan sentään haukkumaan alkanut. Ainakaan ihan noin, jotain vähemmän imartelevia kommentteja miehiltä on kyllä tullut, sellaisia että ehkä eivät ole tarkoittaneet sanoessaan edes mitään pahaa mutta se on kuulostanut negatiiviselta omiin korviin. Tai suoraa rintojen koon arviointia esim. Onneksi nämäkin ovat loppuneet iän myötä kun itse on vanhentunut niin miehet ovat samalla vanhentuneet.

      En usko että kummankaan ulkonäössä on vikaa, vaan se on juurikin se särmä ja karisma, mikä meissä kummassakaan ei ole niiden normimiesten mieleen. Miten sitä karismaa sitten saisi hankittua, se on jo kinkkisempää. Ulkonäköäänkin on paljon helpompi muuttaa. Esim. eräs ystäväni on todella lihava, pukeutuu "kaapuihin", lyhyt ja ohut tukka, silmälasit, paha akne, eli aivan ääripää kuin perinteinen naisihanne, ja tämä ystäväni ei ole koskaan ollut yksin yläasteen jälkeen. Eikä hänen tarvitse itse tehdä mitään asian eteen. Hän on sellainen "vähän" pomottaja-tyyppinen nainen, määrää aina kaikesta niin mies- kuin ystäväsuhteissaan, hänessä on tietynlaista karismaa joka näkyy päällepäin. Kun hänen kanssaan liikkuu, kaikki miehet tulevat poikkeuksetta tälle ystävälle juttelemaan, ja me muut jäämme auttamatta taustalle, vaikka joukossa on oikeasti nättejä ja hoikkiakin tyttöjä. Tuossa juuri huomaa, miten paljon merkitystä sillä karismalla on, ja ulkonäkö tulee vasta sen jälkeen. En väitä että hän vetoaisi jokaiseen mieheen, mutta kun hänen kanssaan liikkuu, kukaan mies ei lähesty muuta porukan naista ja ne jotka lähestyvät lähestyvät aina tätä yhtä naista.

      • Seinäruusutar

        Tyttönen_82:

        Niin no tuollaista lapsellista suoraan haukkumista on tapahtunut viimeeksi muutama vuosi sitten, eli ei ne miehet enää ihan noin lapsellisia ole. :) Mutta jotain rivien välistä ilkeäksi tulkittavaa olen vielä tänäkin päivänä saanut kuulla. Miehille kun tuntuu olevan ylitsepääsemätön asia, että naisella on lyhyet hiukset. En tiedä, ehkä olen sitten vain törmännyt harvinaisen pinnallisiin ja lapsellisiin yksilöihin. :/

        Tiedän myös tuollaisia kuvailemiasi karismapakkauksia. Heitä on kyllä kieltämättä helppo lähestyä. Eikä tosiaan kauneimmasta päästä nekään. :)

        Ääripäänä ihmetyttää sellaiset pariskunnat, joissa toinen osapuoli on kaunis/komea ja kaikinpuolin mukava, ja sitten he ovat pariutuneet epäviehättävien, käytökseltään suorastaan inhottavien ihmisten kanssa. Niihinkin on törmännyt _yllättävän_ usein.


      • Kotona viihtyvä mies

        Hei tyttönen_82, kysymys sulle. Miksi sanot, että baarissa miehet näkevät sinusta kilometrin päähän ettet ole irtoseksin harrastaja, mutta toisaalta sanot, että varatut naistenmiehet pitävät sinusta ja kaikenlaiset rentut?


      • miekkonen 81
        Kotona viihtyvä mies kirjoitti:

        Hei tyttönen_82, kysymys sulle. Miksi sanot, että baarissa miehet näkevät sinusta kilometrin päähän ettet ole irtoseksin harrastaja, mutta toisaalta sanot, että varatut naistenmiehet pitävät sinusta ja kaikenlaiset rentut?

        Mitenkähän ne miehet näkevät tuosta tyttösestä myös ettei ole irtoseksin harrastaja, mutta tyttönen itse ei näe miehistä ovatko he niitä irtoseksin harrastajia?

        Miehillä taitaa olla naisia paremmat vaistot loppujen lopuksi.


      • er 3e

        Hmm... Jos tuo kaverisi istuukin kaapuineen ja värikkäine persoonineen enemmän siihen ympäristöön ja siellä liikkuvien heebojen pirtaan kuin sinä? Meinaan että jos itse näytät suhteellisen konservatiiviselta ja liikutte (sen kaverisi aloitteesta) lähinnä jossain hampputukkapaikoissa, niin voi olla, että olet yklsinkertaisesti väärällä pelikentällä ja jossain muualla tyylisi toimisi aivan eri lailla.


    • Tyttönen_82

      Hyvä kysymys. Ehkäpä ne varatut ja rentut ajattelevat että kun tarpeeksi vonkaa niin annan periksi. Ehkäpä ne haluavat sellaisen kiltin tossukan jota voivat "pomottaa". En minä oikeasti tiedä muuta, kun että olen todella kiltin näköinen kuulemma. Kaipa he ajattelevat että suhteeseen minut on helpompi suostutella kun siihen irtoseksiin. Eli toisin sanoen ajattelevat että taivun suhteeseen varatun tai rentun kanssa kun ei muuta löydy, mutta irtoseksiin minua ei saa taivuteltua. Yhdenyön-hoitoja ne fiksut ja filmaattiset miehet löytävät varmaan helposti, varatun ja ongelmaisen voi olla jo vähän vaikeampi löytää seuraa.

      • miekkonen 81

        Minä vähän veikkaan että sulla olis valinnanvaraa eli loppujen lopuksi sua kiinnostaa vain ne fiksut ja filmaattiset joihin sulla ei ole mahkuja ja loput miehet saa olla seinäruusuja.

        Näitä seinäruusuja sinä et edes huomaa ja loput miehet jaat sitten tavallisiin (komeisiin jne.) ja renttuihin/varattuihin.

        Tällä tavoin kun et kiinnitä huomiota näihin seinäruusuihin miehissä niin saat tekosyyn sille etteivät he edes lähesty sinua koska et vaikuta heistä kiinnostuneilta.

        Toisin sanottuna nuo rentutkin pääsevät sinun kanssa pidemmälle ja varmaan joku noista ongelmaisista eksyy sinun sänkyynkin kun haaveilet vain fiksuista ja filmaattisista, mutta seinäkukkamiehet ovat sinulle vain osa baarin kalustustta eivätkä edes miehiä.


      • ilmaa
        miekkonen 81 kirjoitti:

        Minä vähän veikkaan että sulla olis valinnanvaraa eli loppujen lopuksi sua kiinnostaa vain ne fiksut ja filmaattiset joihin sulla ei ole mahkuja ja loput miehet saa olla seinäruusuja.

        Näitä seinäruusuja sinä et edes huomaa ja loput miehet jaat sitten tavallisiin (komeisiin jne.) ja renttuihin/varattuihin.

        Tällä tavoin kun et kiinnitä huomiota näihin seinäruusuihin miehissä niin saat tekosyyn sille etteivät he edes lähesty sinua koska et vaikuta heistä kiinnostuneilta.

        Toisin sanottuna nuo rentutkin pääsevät sinun kanssa pidemmälle ja varmaan joku noista ongelmaisista eksyy sinun sänkyynkin kun haaveilet vain fiksuista ja filmaattisista, mutta seinäkukkamiehet ovat sinulle vain osa baarin kalustustta eivätkä edes miehiä.

        Sama kävi minulla mielessä. Tyttönen kertoo, miten miehet lähestyessään kiinnittävät huomiota vain hänen karismaattisimpiin kavereihinsa. No itse olen huomannut, että jos muutaman miehen seurueella olemme menneet johonkin naisseurueeseen juttua heittämään, niin kaikki naiset, myös ne vaisummat, kiinnittävät huomionsa siihen moottoriturpa-osastoomme (1-2 tyyppiä) muiden ollessa kuin ilmaa naisille, vaikka siis teemme myös jotain avauksia niille seurueen hiljaisemmille tytöille.


      • miekkonen 81
        ilmaa kirjoitti:

        Sama kävi minulla mielessä. Tyttönen kertoo, miten miehet lähestyessään kiinnittävät huomiota vain hänen karismaattisimpiin kavereihinsa. No itse olen huomannut, että jos muutaman miehen seurueella olemme menneet johonkin naisseurueeseen juttua heittämään, niin kaikki naiset, myös ne vaisummat, kiinnittävät huomionsa siihen moottoriturpa-osastoomme (1-2 tyyppiä) muiden ollessa kuin ilmaa naisille, vaikka siis teemme myös jotain avauksia niille seurueen hiljaisemmille tytöille.

        Kyllä, kyllä, juuri näin.

        Eikä kyse edes ole moottoriturvasta vaan nainen muotoilee asian että kunhan mies olisi "mukava ja katseenkestävä". Huomaamatta sitten miehen ei välttämättä tarvitse olla 10 tai 9 ulkonäöltään mutta nainen EI KIINNITÄ LAINKAAN huomiota 5 tai 6 miehiin esimerkiksi. Vaikka itsekin on lähinnä lähempänä 1 tai 5 kuin 10.

        Tämä on niin nähty ja tietysti miehet varsinkin jos mieskin on seinäruusu ei viitsi edes naista lähestyä kun ei saa mitään kiinnostusta naiselta. Nainen myös mahdollisesti lähes unohtaa että joku seinäruusu hänelle jotain jutteli. Ehkä se oli joku homppel tai suurin piirtein yhtä kiinnostava kuin tuntematon nainen joka yritti tehdä tuttavuutta.

        Sitten naista vituttaa kun "karismaattiset" kaverit vie nenän edestä ne superurokset tai vähintään ne joita nainen edes noteeraa uroksina.

        Näistä naisista näkee että itsestä on kuitenkin jossain kovat luulot ja omaa pinnallisuutta ja kriteerejä miehille paetaan selityksillä että "Kunhan kemiat pelais" tai "ihan tavallinen mies" (siis se 25% parasluokka) kelpaa. Samalla naisten itsetunto on kuitenkin säpäleinä sen vuoksi kun juuri noilta miehiltä ei saa huomiota.

        Asia tuskin paranee sitten suhteessa kun joku tavallisempi mies saa tuollaisen naisen suhteeseen kanssaan. Nainen silti haaveilee niistä tyypeistä jotka ei noteeraanut häntä baareissa ja tyttöjen iltoina käydään varattuinakin hakemassa ekstramunaa.

        Näin se vain menee näiden naisten kanssa. Kovasti on vilpittömät jutut ja haaveet, mutta jos kattoo tarkemmin niin jos mies kirjoittaisi vastaavanlaisen sepustuksen seinäruusuna olemisesta niin samat naiset toteaisivat ettei tollaisella luuserilla tee mitään.


      • miekkonen 81
        miekkonen 81 kirjoitti:

        Kyllä, kyllä, juuri näin.

        Eikä kyse edes ole moottoriturvasta vaan nainen muotoilee asian että kunhan mies olisi "mukava ja katseenkestävä". Huomaamatta sitten miehen ei välttämättä tarvitse olla 10 tai 9 ulkonäöltään mutta nainen EI KIINNITÄ LAINKAAN huomiota 5 tai 6 miehiin esimerkiksi. Vaikka itsekin on lähinnä lähempänä 1 tai 5 kuin 10.

        Tämä on niin nähty ja tietysti miehet varsinkin jos mieskin on seinäruusu ei viitsi edes naista lähestyä kun ei saa mitään kiinnostusta naiselta. Nainen myös mahdollisesti lähes unohtaa että joku seinäruusu hänelle jotain jutteli. Ehkä se oli joku homppel tai suurin piirtein yhtä kiinnostava kuin tuntematon nainen joka yritti tehdä tuttavuutta.

        Sitten naista vituttaa kun "karismaattiset" kaverit vie nenän edestä ne superurokset tai vähintään ne joita nainen edes noteeraa uroksina.

        Näistä naisista näkee että itsestä on kuitenkin jossain kovat luulot ja omaa pinnallisuutta ja kriteerejä miehille paetaan selityksillä että "Kunhan kemiat pelais" tai "ihan tavallinen mies" (siis se 25% parasluokka) kelpaa. Samalla naisten itsetunto on kuitenkin säpäleinä sen vuoksi kun juuri noilta miehiltä ei saa huomiota.

        Asia tuskin paranee sitten suhteessa kun joku tavallisempi mies saa tuollaisen naisen suhteeseen kanssaan. Nainen silti haaveilee niistä tyypeistä jotka ei noteeraanut häntä baareissa ja tyttöjen iltoina käydään varattuinakin hakemassa ekstramunaa.

        Näin se vain menee näiden naisten kanssa. Kovasti on vilpittömät jutut ja haaveet, mutta jos kattoo tarkemmin niin jos mies kirjoittaisi vastaavanlaisen sepustuksen seinäruusuna olemisesta niin samat naiset toteaisivat ettei tollaisella luuserilla tee mitään.

        Tiivistettynä näillä naisilla ehkä ulkonäkö ei ole niin hyvä kuin he itse olettavat, mutta toisaalta vaikkeivät he ehkä niitä komeimpia miehiä katsele niin silti miehiä jotka ovat heidän ulkonäkötasoaan ylempänä.

        He eivät tietysti haluaisi puhua ulkonäkötasoista vaikka he itse tekevät samaa tasojen jakoa kun valitsevat miehiä joita he edes huomaavat.

        He ovat tallaan oman käytöksensä ja ajattelunsa uhreja tajuamatta sitä itse koska eivät ymmärrä omaa tasoaan.

        Siihen viittaa nämä miten haluttua meistä kuvaillaan sekä että viitataan että lähestyvät miehet on aina renttuja jne. Ei mene oikein jakeluun tuo.


    • Tyttönen_82

      En lähesty komeita miehiä, vaan ihan tavallisia miehiä, jotka ovat ns. tavallisen näköisiä, mukavan ja kiltin oloisia jne sellaista "poikaystävätyyppiä". Katseeni kiinnittyy yleensä sellaisiin rauhallisiin, ehkä vähän hiljaisen tai jopa ujon oloisiin miehiin. Sellaiset kovaääniset tai muuten "esiintymishaluiset" miehet aiheuttavat minussa hieman torjuvan olon. Minua taas lähestyvät yleensä varatut miehet, joskus 20-30 vuotta vanhemmat (ja yleensä myös varattuja) ja sitten ne ongelmaiset miehet.

      Syitä voi vain arvailla. Minulla on oikeastaan aina ollut tämä sama ongelma, ja olenkin nyt aivan varma että se ongelma on tosiaan siinä ilmeessä ja olemuksessa. Osa asioista joita olen tuonut tässä esille, ovat vaan arvauksia. Tätä asiaa on pohdittu vuosien varrella monen monta kertaa niitä ystäviään kuin heidän miehiäänkin myöten. Olen saanut joka puolelta palautetta siitä että olen kauhean kiltin ja jopa vähän ujon oloinen. Siksi monet ovat heittäneet esiin ajatuksen, että yhden yön -suhteita hakevat eivät minua ainakaan siksi lähesty, koska vaikutan niin varmasti siltä etten niitä suhteita harrasta ja se onkin totta. Miksi sellainen mies minuun aikaa tuhlaisikaan, koska baarista löytyy taatusti muitakin naisia sitä varten. Miksi sitten varatut tai ongelmaiset lähestyvät? No, siihenkin voi vain syitä arvailla. Ehkäpä kuitenkin vaikutan niin kiltiltä, että minut ajan kuluessa olisi mahdollista suostutella "kakkoseksi", vaikkei se heti ekana iltana onnistuisikaan, ja ilmeisesti sitten olen niin kiltin oloinen että miehet katsovat että minusta saa hyvän kuuntelijan ongelmilleen. Mikä muu selittäisi sen, että miehet ovat aina tutustumishetkellä suht "normaaleja" ja alkuun tavatessa, ja sitten kun on vähän enemmän tutustuttu niin alkavat sitten avautua ja heillä onkin vaikka mitä ongelmia elämässä. Kun olen sitten tätä kavereille ihmetellyt, he sanovat ettei heille juurikaan koskaan kukaan mies mitään ongelmiaan ala valittaa missään vaiheessa. Toki sellaisia arkipäivän ongelmia on kaikilla, sellaista pientä, mutta että heillä olisi elämä ihan sekaisin, ei kavereilleni sellaiset miehet tule edes juttelemaan. Tottakai joskus joku mies alkaa jo heti valittaa ongelmiaan, ja yritän silloin liueta melko nopeasti paikalta, sillä enhän minäkään halua istua baari-iltaa murehtimassa jonkun vieraan ihmisen elämää.

      • Tyttönen_82

        Ja siis, enhän minä tiedäkään ihan kaikista että ovatko renttuja vai eivät, mutta niin se on yleensä mennyt, että kun ole alkanut jotain sinkkumiestä tapailla joka suvaitsee osoittaa minua kohtaan kiinnostusta, niin yleensä mies on paljastunut todella ongelmaiseksi, todella rentuksi, tai sitten näiden yhdistelmäksi. Lisäksi, olen siis tutustunut miehiin enimmäkseen muualla kuin baarissa. Koska joskus kuitenkin joku järjestää jotain juhlia (synttäreitä, tupareita, kihlajaisia, häitä tms) jossa on paikalla myös miesten kavereita, niin yleensä juuri ne tosi sikamaiset miehet ovat aina minusta kiinnostuneita. Jopa heidän kaverinsa saattavat ja toiset naiset sitten varottavat minua, että älä vaan sekaannu siihen mieheen, on sellainen ja sellainen, niin sitä kautta minä sitten saan varmuuden asialle. Näitä on itse asiassa...äkkiseltään tulee mieleen heti 3 miestä, jotka ovat kavereiden poikaysävien kavereita ja varsinaisia naissankareita, ja he ovat puhuneet minusta jo vuosia tavatessaan tätä yhteistä tuttavapariskuntaa. Miten olen niin ihana ja kiva ja kiltti ja söpö ja...kyselleet kovasti aina kuulumisiani. Nämä pariskunnat tietysti sitten varoittavat (ihan miehetkin) että minun ei kannata siihen mieheen sekaantua vaikka kiinnostusta miehen puolelta olisi, kun mies on sellainen naissankari. Tiedän myös 2 tapausta yhteisestä tuttavapiiristä, jossa molemmilla on tod. pahoja mt-ongelmia (toinen 30, asuu vanhempien luona, ei ole peruskoulun jälkeen tehnyt mitään eikä aiokaan tehdä), hän on myös puhunut minusta vuosia, miten olen niin ihana ja kiva ja on niin ihastunut. Toinen ei kai ihan vuosia mutta ainakin on ollut hyvin kiinnostunut ja ehkä olisi kysellyt perääni...vuoden pari? Sitten jos tuttavapiirissä on joku "normaali" mies, jonka muutkin voivat varmistaa että mies on ihan normaali, ei mikään naissankari tai kärsi mt-ongelmista ja asiat ovat muutenkin ihan ok elämässä, näille miehille olen ilmaa; miehiä ei vain kiinnosta. Kuitenkaan mitään järkevää selitystä en ole saanut asialle, että miksi ei. Ei vaan "nappaa", ilmeisesti.

        Kyllähän tämä tietysti vähän mietityttää ja ihmetyttää (oikeastaan kaikkia sukulaisia ja tuttaviakin), mutta eipä tälle kai voi mitään tehdä. Pakko vaan hyväksyä, että joskus elämässä vaan käy niin ettei kaikille löydy kumppania, enhän minä kuitenkaan ainoa ihminen maailmassa ole. Pitää vaan saada se oma huomio pois tästä asiasta, jota olen nytkin pohtinut tällä palstalla useissa keskusteluketjuissa jo niin paljon, etten enää muista mitä olen mihinkin ketjuun kirjoittanut ja kenen kanssa.


      • ikisinkku35

        No mä olen sellanen rauhallinen, kiltti ja hiukan ujokin, mut mua ei kukaan ikinä lähesty. Ja jos mä lähestyn jotakuta niin juosten lähtee karkuun.


      • miksi pitäisi kiinno

        Osuiko kuvaus turhan lähelle?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ampumisvälikohtauksen syynä kahden eri romanisuvun erimielisyydet

      Ikaalislainen romaniseurue joutui tahtomattaan tulitaisteluun etelä-pohjalaisen romanisuvun kanssa. Tilanne ei ratkennu
      Seinäjoki
      96
      2428
    2. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      360
      1608
    3. KJ Konetimber OY

      Haettu konkurssiin Eläke yhtiö Ilmarisen toimesta.
      Kuhmo
      77
      1557
    4. Laaja sähkökatko Sallilan verkossa!

      Mä heräsin yhden maissa UPS:n piipittkseen, koska sähköt poikki ja on edelleen. Odottelin jonkun aikaa ja soitin vikanum
      Loimaa
      43
      1467
    5. Millä kirjaimella nimeni alkaa

      Ja montako kirjainta sukunimestäni voi laskea? N to M
      Ikävä
      64
      1135
    6. Hyviä tehokkaira vinkkejä erittäin pinttuneen wc pytyn puhdistukseen

      Eli semmonen vuokra-asunnon pytty jossa hyvin sitkeään pi ttyny se vesiosa. Kloriittia olen liottanu yön yli ja yleispuh
      Ikävä
      134
      934
    7. Mitä tuntemuksia

      sinulle tulee, kun hän ilmestyy näköpiiriin? Vaihtelevatko ne?
      Ikävä
      83
      883
    8. Voiko "miehisen kunnian" käsitteen ohittaa?

      Palstalla kovasti pidetään minua jollain tavoin sairaana, kun puhun miehisestä kunniasta. Voidaanko me siis täysin ohi
      Sinkut
      148
      859
    9. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      58
      838
    10. Miksi toisten toiveet ahdistavat teitä?

      Kertokaapa miksi toisen ihmisen toiveet mahdolliselle kumppanilleen ahdistavat niin kovasti? Oletatko, että hän vaatii j
      Sinkut
      135
      804
    Aihe