Jutut pysyy samoina

Eewulin haamu

Näköjään pysyy jutut samanlaisina, ei muutu aloitukset juuri mitenkään.
Palstan miehet kokevat olevansa etuoikeutettuja ja parhaimmistoa ja varaa on nimitellä palstan naisia, edelleen.
Eli taidan jatkaa taukoani ja katsoa taas jonkun ajan päästä ovatko palstan tietyt miehet aikuistuneet lainkaan vai jatkavatko he samaa rataa kuinka me naiset ollaan niin lutkia ja käytettyjä ettei meitä kukaan enää huoli muuksi kuin panoksi jne jne ja kuinka heillä on oikeus saada tyyliin 13-19 vuotiaalta pillua.

Koittakaa tyväret tet jaksaa jätkien älyttömyyksiä.

Back to the life bro!

23

120

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • isomies99

      onko naisilla oikeus avata keskustelu täällä?

      • White wolf

        No miksi ei olisi, eihän tämä ole miesten oma palsta. Sovinisti on hyvä ja hillitsee mölyjä kaljamasussaan.


      • No minun mielestäni 12-vuotiaalla ei pitäis olla asiaa täällä pyöriä.


      • hahmotelma kirjoitti:

        No minun mielestäni 12-vuotiaalla ei pitäis olla asiaa täällä pyöriä.

        Tai kutsua itseään isoksi mieheksi...


    • FF

      Juu, ei vakkarikirjoittajilla ole edes halua hankkia seuraa, palsta on vain löydetty ja hyväksi todettu naisvihan purkamiseen, kun täällä ei ole sheriffiä.

      Sairaalloisuudessaan tavallaan kiehtovakin ilmiö, mutta en kyllä tänne tulisi ihan varta vasten. Silloin jos muutenkin istun koneella ja on "luppoaikaa" (isoja tulostustöitä tai muuten mahdollisuus selata toisessa ikkunassa jotain) niin käyn ja katselen. Lähden pois sitten kun saan tarpeekseni.

      • Free Willy

        Älä selittele, sä roikut täällä joka päivä, varmaan kaltaistesi seura vetää puoleensa.


      • sir_eino

        Kyllä mä täältä joskus kirjoittelutaipaleeni alkuvaiheessa koetin yhdestä naisesta saada seuraa, mutta se leikki vaikeaa.

        En mä enää ole jaksanut eikä mulla kyllä ole seuran tarvettakaan.


    • teen-lover-MAN

      Varokaa tätä vanhaa netti-pedofiilia...

      • Kyllä_

        _varomme. Sinut on huomattu sairaaksi kyllä, mutta hyvä että ymmärrät itsekin varoitella itsestäsi ja tunnustat pedofiliasi.


      • teen-lover-MAN
        Kyllä_ kirjoitti:

        _varomme. Sinut on huomattu sairaaksi kyllä, mutta hyvä että ymmärrät itsekin varoitella itsestäsi ja tunnustat pedofiliasi.

        Tarkoitin tietysti Free-Fannya, tuota karvattomien pippelien imijää.


    • Heh heh, empä ole tuollaisia kirjotellut.

      Tekis mieli kyllä lähteä tältä palstalta kokonaan, mutta mitäpä sitä muuta tekis? Ehkä töitä jos saan niitä ja sitten olla 24/7 duunissa jolloin tulee rahaa...

      • Miesasialuuseri

        Ehkä Eewu tarkottiki näitä tiettyjä "ovatko palstan tietyt miehet aikuistuneet lainkaan" eikä sinua.


      • Miesasialuuseri kirjoitti:

        Ehkä Eewu tarkottiki näitä tiettyjä "ovatko palstan tietyt miehet aikuistuneet lainkaan" eikä sinua.

        Oho ei tullut luettua aloitusta kunnolla... mulla on näköjään lukihäiriö.
        Sekin pitää vielä lisätä negatiivisten asioiden listaan.


    • ES

      Jep, sama täällä. Ei täällä oikein jaksa enää pyöriä. Ainaista naisvihaa muodossa tai toisessa. Ei jaksa vaikkei mulla oikein tekemistä ole ja vaikka ei ole sosiaalisia kuvioita.

    • Reipas Poikamies

      Palstalla jauhavat parasta jargonia miehet joilla on pienimmät edellytykset olla parisuhteessa normaalin naisen kanssa.

      Nämä tosin uudet palstan tyypit yrittää muka-kiltisti flirtata toisilleen ja tekemällä pikku kivoja aloituksiaan jotta näyttäisivät paremmilta, mutta peruskuvio ei muutu parin muodostuksessa. Se alkaa samoin, ja se toimii samoin.

      Jotta mies ei omaisi "naisvihaa" tulee seksi-cv:Ssä olla selvät todisteet naisille kelpaamisesta: vain se asia merkkaa ja sitä ilman jäävät miehet demonisoidaan varsin helposti friikeiksi.

      Pimeyden alku parisuhdemarkkinoilla:
      Poikuus
      Peräkammarit
      Työttömyys

      Yhden kuin poistaa niin se yleensä käynistää miehen elämässä suunnan muutoksen jolla pääsee toiseen listassa jolloin viimeinen onkin helpoin asia poistaa.

      Kyse on muutoksen halusta ja siitä onko miehessä sitä mitä siihen tarvitsee.
      Muu on tyhjää jargonia ja pikkunäppärien herjojen viskelyä "naiset sitä naiset tätä". Kun pitää miettiä hetki mitkä ovat ne omat reaaliteetit naisten silmissä.

      Eevulion negatiiviset tunteet palstaa kohtaan eivät ota laantuakseen, syy on juuri sen knock outin jonka hänen persoona sai kun Hän luuli että palstalla jokainen sinkku mies alkaa flirtata hänelle kuten baareissa on tapana naiselle alkaa. Tämä shokki on liikaa hyvään asiakaspalveluun tottuneille nuorille naisille. Ette pärjää ilman miesten huomiota. Voitteko edes kuvitella mitä on palsta random miehen elämä ollut, kun tarkoitan koko elämä, ilman juuri minkäänlaista positiivista seksuaalista asiaa naisen kanssa? Voitteko sitä kokemusta vastaan käsittää miten se viha alkaa sisällä syntyä tälläisellä miehellä: kun en kelpaa niin olkoon. Kun näkee miten siellä baareissa ne tyypit on joka vkl eri muijan kanssa kiehnäämässä ja kielareita vetämässä. Panevat toki illan päätteeksi. Mikä valta naisella onkaan. Tuomita joku mies katkeruuteensa ja vihaansa vaikka loppu iäksi. Ja mikä pahinta: usea mies ei tule koskaan tietämään syytä siihen, monella ei ole työkaluja analysoida itseään niin pitkälle. Palstalla on näitä miehiä, eikä naiset tee muuta kuin lokaavat heitä lisää.

      En tuomitse naisia, ymmärrän jopa heitä miksi on parempi valita suulas cool baari mestari kuin se hiljaisempi seinäruusumies. Onnen lahjat ei käy tasan, mutta totta vie jokaisella on oikeus olla onnellinen omaan elämäänsä. Ilman tätä palstaa tai sen kanssa.

      • Eewulin haamu

        No johan on puheet sullaki.. En tottavie ole luullu, että mulle alkais täällä kaikki flirttailla. En etsi netistä seuraa koskaan ihan turvallisuuden vuoksi, netissä moni esittää olevansa muuta kuin mitä oikeasti on.
        Onhan se joskus kivaa saada huomiota mutta enpä mie välitä koko ajan saada. Esim ei minua kiinnosta aina mitä miehet aattelee mistäki minun kohalla.

        Ja täytyy kyl sanoa, etten mie sitä huomiota aina saa eikä siinä ole mitään pahaa. Kiva olla rauhassaki välillä.


      • Turskainen silli

        Eimen, brotha. RP suoltaa hyvää sanaa jälleen kerran.

        Olen itsekin tätä miettinyt juuri että miten naisten identiteetti ja sosiaalisuus ja toimiminen etenkin parisuhdemaailmassa perustuu jatkuvaan miehiltä saatuun huomioon. Erityisesti tietenkin kauniit naiset seilaavat elämänsä läpi pelkästään tämän varassa. Naiset jotka ovat tottuneet saamaan miehiltä huomiota - no jos ei nyt "koko ajan" niin kuitenkin suht. säännöllisesti - voiko sellainen ymmärtää ollenkaan miestä, jossa ei ole ulkoisesti "mitään vikaa" - ja unohtakaa nyt ne tämän palstan lutkittelijat koska en puhu niistä - siis miestä jossa ei näyttäisi olevan mitään vikaa, mutta joiden huippusaavutukset naisten kanssa liittyy aina sinne kaverisektorille pääsyyn, jos sinnekään. Monesti heille jaksetaan lässyttää tsemppausta "kyllä susta joku vielä hyvän miehen saa", mutta pointti on se että se on aina "joku", eli joku muu kuin se kohdalla oleva nainen. Siis voiko naiset ymmärtää sellaisen miehen kokemusmaailmaa joka ei ole koskaan saanut naiselta myönteistä seksuaalista huomiota - älkääkä puuttuko tuohon sanaan "seksuaalinen", en tarkoita että juostaan vain "pillun perässä" tms. vaan sitä että se huomio tulee joltain muulta taholta kuin äitiltä tai sossun tätiltä, että miehestä ollaan kiinnostuneita ns. miehenä.


      • Turskainen silli
        Turskainen silli kirjoitti:

        Eimen, brotha. RP suoltaa hyvää sanaa jälleen kerran.

        Olen itsekin tätä miettinyt juuri että miten naisten identiteetti ja sosiaalisuus ja toimiminen etenkin parisuhdemaailmassa perustuu jatkuvaan miehiltä saatuun huomioon. Erityisesti tietenkin kauniit naiset seilaavat elämänsä läpi pelkästään tämän varassa. Naiset jotka ovat tottuneet saamaan miehiltä huomiota - no jos ei nyt "koko ajan" niin kuitenkin suht. säännöllisesti - voiko sellainen ymmärtää ollenkaan miestä, jossa ei ole ulkoisesti "mitään vikaa" - ja unohtakaa nyt ne tämän palstan lutkittelijat koska en puhu niistä - siis miestä jossa ei näyttäisi olevan mitään vikaa, mutta joiden huippusaavutukset naisten kanssa liittyy aina sinne kaverisektorille pääsyyn, jos sinnekään. Monesti heille jaksetaan lässyttää tsemppausta "kyllä susta joku vielä hyvän miehen saa", mutta pointti on se että se on aina "joku", eli joku muu kuin se kohdalla oleva nainen. Siis voiko naiset ymmärtää sellaisen miehen kokemusmaailmaa joka ei ole koskaan saanut naiselta myönteistä seksuaalista huomiota - älkääkä puuttuko tuohon sanaan "seksuaalinen", en tarkoita että juostaan vain "pillun perässä" tms. vaan sitä että se huomio tulee joltain muulta taholta kuin äitiltä tai sossun tätiltä, että miehestä ollaan kiinnostuneita ns. miehenä.

        Tietysti tällainen "epämies" on jotenkin säälittävä hahmo. Nyt kun luin tuon tekstini itsekin vielä läpi niin tulipa oikein epämiellyttävä olo itsellekin. Kuka nyt haluaisi tai olisi kiinnostunut tuollaisesta epämiehestä. Hyi olkoon!


      • ja paranee jutut
        Turskainen silli kirjoitti:

        Eimen, brotha. RP suoltaa hyvää sanaa jälleen kerran.

        Olen itsekin tätä miettinyt juuri että miten naisten identiteetti ja sosiaalisuus ja toimiminen etenkin parisuhdemaailmassa perustuu jatkuvaan miehiltä saatuun huomioon. Erityisesti tietenkin kauniit naiset seilaavat elämänsä läpi pelkästään tämän varassa. Naiset jotka ovat tottuneet saamaan miehiltä huomiota - no jos ei nyt "koko ajan" niin kuitenkin suht. säännöllisesti - voiko sellainen ymmärtää ollenkaan miestä, jossa ei ole ulkoisesti "mitään vikaa" - ja unohtakaa nyt ne tämän palstan lutkittelijat koska en puhu niistä - siis miestä jossa ei näyttäisi olevan mitään vikaa, mutta joiden huippusaavutukset naisten kanssa liittyy aina sinne kaverisektorille pääsyyn, jos sinnekään. Monesti heille jaksetaan lässyttää tsemppausta "kyllä susta joku vielä hyvän miehen saa", mutta pointti on se että se on aina "joku", eli joku muu kuin se kohdalla oleva nainen. Siis voiko naiset ymmärtää sellaisen miehen kokemusmaailmaa joka ei ole koskaan saanut naiselta myönteistä seksuaalista huomiota - älkääkä puuttuko tuohon sanaan "seksuaalinen", en tarkoita että juostaan vain "pillun perässä" tms. vaan sitä että se huomio tulee joltain muulta taholta kuin äitiltä tai sossun tätiltä, että miehestä ollaan kiinnostuneita ns. miehenä.

        Mitä vittua sinäkin taas sössötät? Jos sulla on tuskaista niin ei kai se kaikkien maailman naisten vika ole jos sinä et saa. Mieti oikein kovasti että olisko sussa sittenkin jotain ns vikaa jos et miellytä. Häh? Tommoinen jannu joka sanoo että ei kelpaa vaikka ei ole "ulkoisesti mitään vikaa" kuullostaakin ihan loisto saalillta. Onneksi, siis onneksi naiset on tajunnu pitää näppinsä erossa tuollaisesta "löydöstä".


      • Turskainen silli
        ja paranee jutut kirjoitti:

        Mitä vittua sinäkin taas sössötät? Jos sulla on tuskaista niin ei kai se kaikkien maailman naisten vika ole jos sinä et saa. Mieti oikein kovasti että olisko sussa sittenkin jotain ns vikaa jos et miellytä. Häh? Tommoinen jannu joka sanoo että ei kelpaa vaikka ei ole "ulkoisesti mitään vikaa" kuullostaakin ihan loisto saalillta. Onneksi, siis onneksi naiset on tajunnu pitää näppinsä erossa tuollaisesta "löydöstä".

        No huh huh mikä idiootti sielä älähti. Sanoinko että on kaikkien maailman naisten vika. Enkä edes puhunut itsestäni. Mutta ihan sama. Suksi sinä spede vittuun.


    • FF

      "Jotta mies ei omaisi "naisvihaa" tulee seksi-cv:Ssä olla selvät todisteet naisille kelpaamisesta: vain se asia merkkaa ja sitä ilman jäävät miehet demonisoidaan varsin helposti friikeiksi."

      Kyllä te miehet itse demonisoitte tuota kokemattomuutta. En ihan oikeasti muista nähneeni täällä naisten avauksia tyyliin "Kokemattomalla miehellä ei tee mitään". Tokihan niitäkin saa kun aikansa itse länkyttää lutkista ja rumista naisista, mutta ihan väärää puuta haukut kun naisia pidät sen kokemattomuuden esilletuojana.

      Se mitä itse en ymmärrä on tämä ATM-kultti. Miten joku voisi kuvitella naisten kiinnostuvan itsestään jos itse pitää itseään jotenkin alempitasoisena?

      • perpetper

        En tiedä demonisoiko kukaan sen kummemmin, mutta jos itsekin tapaisit vaikka 25-vuotiaan kiinnostavan miehen joka sanoisi ettei hänellä ole mitään kokemusta naisista, ja samantapaisen, joka on seurustellut pari kertaa, niin onhan se valinta aika selvä?

        Ja tuskin ne ATM:t livenä puhuvat omasta "alempitasoisuudestaan".


      • parisuhdepeliä
        perpetper kirjoitti:

        En tiedä demonisoiko kukaan sen kummemmin, mutta jos itsekin tapaisit vaikka 25-vuotiaan kiinnostavan miehen joka sanoisi ettei hänellä ole mitään kokemusta naisista, ja samantapaisen, joka on seurustellut pari kertaa, niin onhan se valinta aika selvä?

        Ja tuskin ne ATM:t livenä puhuvat omasta "alempitasoisuudestaan".

        Höpöhöpö, eihän 25-vuotias ole välttämättä vielä edes päässyt neitsyydestään eroon. Ei kai kukaan tosissaan väitä, että esim. nettitreffeillä kertoisi heti, etttä olen muuten 25-vuotias mies ja en ole koskaan ollut naisen kanssa!!! Tuollaiset asiat kannattaa pitää salassa ja kertoa sitten vasta JÄLKIKÄTEEN, että BTW olit muuten mun ensimmäinen, jos sitä haluaa jakaa naisen kanssa asiaa.

        Tule sanomaan mulle neitsytmiehestä vasta sitten, kun puhut minun ikäluokan miehistä eli ikää 20 vuotta enemmän (ikäluokka n. 45 v) !!!!!!! Siinä iässä neitsyys saattaa jo olla parisuhteen este.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ampumisvälikohtauksen syynä kahden eri romanisuvun erimielisyydet

      Ikaalislainen romaniseurue joutui tahtomattaan tulitaisteluun etelä-pohjalaisen romanisuvun kanssa. Tilanne ei ratkennu
      Seinäjoki
      96
      2428
    2. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      360
      1608
    3. KJ Konetimber OY

      Haettu konkurssiin Eläke yhtiö Ilmarisen toimesta.
      Kuhmo
      77
      1557
    4. Laaja sähkökatko Sallilan verkossa!

      Mä heräsin yhden maissa UPS:n piipittkseen, koska sähköt poikki ja on edelleen. Odottelin jonkun aikaa ja soitin vikanum
      Loimaa
      43
      1467
    5. Millä kirjaimella nimeni alkaa

      Ja montako kirjainta sukunimestäni voi laskea? N to M
      Ikävä
      64
      1135
    6. Hyviä tehokkaira vinkkejä erittäin pinttuneen wc pytyn puhdistukseen

      Eli semmonen vuokra-asunnon pytty jossa hyvin sitkeään pi ttyny se vesiosa. Kloriittia olen liottanu yön yli ja yleispuh
      Ikävä
      134
      934
    7. Mitä tuntemuksia

      sinulle tulee, kun hän ilmestyy näköpiiriin? Vaihtelevatko ne?
      Ikävä
      83
      883
    8. Voiko "miehisen kunnian" käsitteen ohittaa?

      Palstalla kovasti pidetään minua jollain tavoin sairaana, kun puhun miehisestä kunniasta. Voidaanko me siis täysin ohi
      Sinkut
      148
      859
    9. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      58
      838
    10. Miksi toisten toiveet ahdistavat teitä?

      Kertokaapa miksi toisen ihmisen toiveet mahdolliselle kumppanilleen ahdistavat niin kovasti? Oletatko, että hän vaatii j
      Sinkut
      135
      804
    Aihe