Aurinkoista päivää kaikille :)

Eewulin haamu

Ulkona on aivan ihana ilma, nousinki jo puoli yhdeksältä ja lähdin koiran kanssa pariksi tunniksi ulos. Takaisin tullessa tiskasin.
Mutta on se vaikeaa aloittaa aina se tiskaus, onko muut sitä huomannut?
Siis ne jotka tiskaavat käsin. Minusta se on hyvä tapa purkaa ärtymystä mutta silloin kun ei ärsytä niin se tuntuu vastenmieliseltä tehtävältä :)

No sain kuitenki tiskattua ja sitten valtasikin halu pyöräyttää pannaria joten taikinankin jo pyöräytin. Sitten mietin, että mitä söisin mutta enköhän minä loihdi jotain herkullista kaappini aineksista.

Tänään vain on kerrassaan hyvä päivä, ihanaa olla iloinen ja tehdä kaikkea mukavaa.
Hauskaa päivää kaikille muillekkin palstalaisille!

25

114

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Free Fanny

      Minä tulin töihin kuudeksi jotta pääsen poiskin ajoissa. Huomenna vain yksi kokous ja muutoin edessä ihanan pitkä vapaa viikonloppu.

      • Eewulin haamu

        Minulla on huomenna valmistujaiset, laitan itseni nätiksi, haen paperit pois ja sitten täytyykin vloppuna suunnata kotia kohti pitämään sukulaisten ja valittujen ystävien kesken varsinaiset juhlat.

        Toivottavasti paistaa aurinko kummanki suunnalla :)


    • pirun sosiaalistajat

      Olen samaa mieltä, ihana päivä tänään! :) Minä keittelin aamuukahvit, söin pari voileipää ja mukavan aamun kunniaksi pari palaa suklaatakin. Sitten lähdin koiran kanssa ulos. Yksi vastaantulija sanoi koiraani komeaksi ja toinen hyvin koulutetuksi. Jälkimmäinen palaute varsinkin oli mukavaa, kun koira on sellainen murkkuikäinen tapaus. :)

      Tiskaamisesta olen kanssasi samaa mieltä. Jotenkin sen aloittaminen on vaikeaa, mutta sitten kun siihen ryhtyy, huomaa taas, miten pikkuhomma on kyseessä.

      Kissa nukkuu tuossa läppärin vieressä ja koira jaloissa. Mukava on tässä istua ja surffata netissä, mutta taidan kuitenkin lähteä kirjastolle palauttamaan muutaman lainan.

      Hauskaa päivää kaikille! :)

    • Ilona Birgerström

      Ihana päivä. Puhelinmyyjä herätti yhdeksältä ja tarjosi Tuulilasi-lehteä melkein ilmaiseksi!!! Kieltäydyin kuitenkin tarjouksesta. En saanut enää adrenaliinihyöyltä unta vaan haaveilin miten harjoittelen fellaatiota haulikonpiipulla. No, mutta pillua tekis taas mieli (sellaista ihan spesiaalia, uniikkia pillua, ettette suutu) joten elämän halukin säilyy niin kauan kuin tajuaa olla runkkaamatta. Kofeiinilla on hyvä nostaa itsensä torporista ja ehkä menen kylille vähän pyörimään ja katselemaan ämmien perseitä. Kyllä se tästä vielä lähtee. Hauskaa päivänjatkoa.

    • Juu, käsin tiskaan ja kyllähän sen aloittaminen usein nihkeältä tuntuu, mutta vielä hirveämmältä tuntuu ju näyttää tiskiä täynnä oleva tiskipöytä.. se hieman motivoi.

      Minä olen kanssa kerinnyt jo yhden lenkin tekeen tänä aamuna kun kävin kaupassa, ja kohta olisi tarkoitus lähteä muuten vaan kävelylle, koska on todellakin mukava keli täälläkin. Täytyy nauttia näistä hetkistä kun ei ole pakkasta ja lunta.

      Mä inhoan ruuanlaittoa ja välttelen sitä heti kun vaan voin. Nyt olen yksin joten ruokakin on aika simppeliä ja nopeasti valmistuvaa. Olen jo monena päivänä syönyt päivälliseksi Piltti Villinlännenpadan 4 riisikakkua sulatejuustolla ja tuorekurkulla. Valmistuu nopeasti ja vaivattomasti.

      Kiitos samoin :D

      • Tuli tuosta ylläolevasta mieleen, että minutkin herätti tänään Roope-setää myyvä puhelinterroristi :D


    • perskutarallaaa

      Menkää akat töihin...perkele...jupinaa..

      • White wolf

        Onko pakko laittaa aina jotain negatiivista? Miksei saa ihmiset olla iloisia?


      • älä on hapan

        Miesten tehtävä on käydä töissä ja elättää. Naiset tekee kotitöitä.


    • kkkjhhuyuyutyff

      Huomauttaisin ystävällisesti, ettei tämä ole päiväkirjapalsta. Sinä kuten ES:kin voisitte painua vittuun täältä.

      • hmmmmmh

        Sinua harmittaa Eewulin positiivisuus ja ES:n harkitut ja hyvin kirjoitetut aloitukset? Ei joidenkin miesten negatiiviset jankkaukset?


      • tqweat<qwe34t

        Minä miEs URUUURUUGGGHGHH!!! öööröröögöhöhöhöhöh!!! pröött


      • Miesasialuuseri

        Parempi tämä aloitus on kuin miesten ainaiset "rumalla naiselle ei tee mitään" ja "lutkat sitä ja tätä". Että mieluummin tälläisiä lisää kiitos.


    • hauskaa viikkoa

      Ihanan positiivinen kirjoitus:)
      Itsekkin mietin vaikka vohvelien tekoa.

      Harmi kun ei ole ulkoilutettavaa koiraa tai ukkoa.

      Tiskikoneeseen astiat.

      Ulos aurinkoon!

      • .................

        Älkää akat syökö niin paljon niitä herkkuja tai teistä tulee läskejä, jollette jo ole.


      • ++++++++++++++
        ................. kirjoitti:

        Älkää akat syökö niin paljon niitä herkkuja tai teistä tulee läskejä, jollette jo ole.

        Likö sillä sulle mitään merkitystä? Eriasia jos suomessa olisi komeakroppaisia ja -naamaisia tavoittelemisen arvoisia miehiä.


      • White wolf
        ................. kirjoitti:

        Älkää akat syökö niin paljon niitä herkkuja tai teistä tulee läskejä, jollette jo ole.

        Noh kun liikkuu säännöllisesti ja pitää itsensä kunnossa, on pieni herkuttelu sallittua silloin tällöin. Jos kerran parissa kuussa tekee esim vohveleita, ei todellakaan tarkoita että koko ajan syö ja siitä läskistyy. Voi teitä miehiä..


      • ...
        White wolf kirjoitti:

        Noh kun liikkuu säännöllisesti ja pitää itsensä kunnossa, on pieni herkuttelu sallittua silloin tällöin. Jos kerran parissa kuussa tekee esim vohveleita, ei todellakaan tarkoita että koko ajan syö ja siitä läskistyy. Voi teitä miehiä..

        Viron kaunottaret syö vain hapankaalia eikä herkkuja.


      • White wolf
        ... kirjoitti:

        Viron kaunottaret syö vain hapankaalia eikä herkkuja.

        Hyi hapankaalia.. Mutta silti, jos pitää itsensä muutoin kunnossa niin pieni herkutteluhetki ei tee kenestäkään lihavaa, sori vaan poitsuliini, kun rikoin valheellisen totuuden kuplasi.

        Saahan miehetkin silloin tällöin herkutella eivätkä hekään liho kun pitävät itsestään huolta. Se on kiinni itsestään. Jos herkuttelee jatkuvasti eikä liiku ja kuluta sitä kalorimäärää niin tottakai sitten lihoo.
        Jokseenkin et tunnu silti käsittävän tuota yhtälöä. Sinulle se lienee vain tälläinen yhtälö: nainen säännöllinen liikunta silloin tällöin/harvoin herkuttelu=saletisti lihoo
        Itsekkin juuri herkuttelen aprikooseilla


      • pöööööööö,,
        White wolf kirjoitti:

        Hyi hapankaalia.. Mutta silti, jos pitää itsensä muutoin kunnossa niin pieni herkutteluhetki ei tee kenestäkään lihavaa, sori vaan poitsuliini, kun rikoin valheellisen totuuden kuplasi.

        Saahan miehetkin silloin tällöin herkutella eivätkä hekään liho kun pitävät itsestään huolta. Se on kiinni itsestään. Jos herkuttelee jatkuvasti eikä liiku ja kuluta sitä kalorimäärää niin tottakai sitten lihoo.
        Jokseenkin et tunnu silti käsittävän tuota yhtälöä. Sinulle se lienee vain tälläinen yhtälö: nainen säännöllinen liikunta silloin tällöin/harvoin herkuttelu=saletisti lihoo
        Itsekkin juuri herkuttelen aprikooseilla

        fruktoosi lihottaa


      • White wolf
        pöööööööö,, kirjoitti:

        fruktoosi lihottaa

        Ei lihota kun liikkuu ja kuluttaa syömänsä. Oletko tyhmä vai etkö sinä helvetti käsitä selvää suomea? Sinusta varmaan naisen ei pitäisi syödä mitään. Voi elämä mikä idiootti olet oikeasti.

        Liikunta on kaiken a ja o, kunnon liikunta on hyvä ja herkuttelu silloin tällöin ei ole pahitteeksi. Joskus saa hemmotella itseensä. Ei vain miestä ja sen silmiä.


    • No ei tuo niin aurinkoista ollut aamulla pilvessä tuo oli, taivas nimittäin.
      Kävin ajeleskelemassa vähän joka suunnassa tänään, mut eipä sitä oikein mitään löytynyt.

      Mulle tiskaaminen menee kohtuudella, mut en mä mielellään tiskais. Se on semmonen asia et teen sen vasta pakon edessä.

    • jackaroo

      Täällä oli kyllä ihan aurinkoinen kesäpäivä ja kyllähän siitä ihan hyvälle mielelle taas tuli. En saanut mitään kunnollista tänään aikaiseksi kun oli niin hyvä ilma, mutta sain sentään siivoiltua ja vähän pihaa siistittyä kun aurinko paistoi ja oli niin lämmintä.

      Kesä se taitaa jo olla, huomiseksi lupailivat jo yli 25 lämpötiloja. Olisi ehkä pitänyt käydä ostamassa muutakin kesävaatetta kuin vain sandaalit.

    • Eewulin haamu

      Vaikka sää ei suosinutkaan oli silti hieno tunne nousta lavalle ja ottaa vastaan tutkintotodistus ja ruusu. Sitä on saavuttanut jotain ja voi olla itsestään ylpeä jopa senkin takia ettei ihan paskasti koulu sitten mennytkään.

      Tämäkin on hieno päivä säästä huolimatta. Nyt vain odottelemaan ihania kesäpäiviä ja työnhaku täytyy pitää käynnissä :)

    • .

      Känni päälle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ampumisvälikohtauksen syynä kahden eri romanisuvun erimielisyydet

      Ikaalislainen romaniseurue joutui tahtomattaan tulitaisteluun etelä-pohjalaisen romanisuvun kanssa. Tilanne ei ratkennu
      Seinäjoki
      96
      2428
    2. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      360
      1608
    3. KJ Konetimber OY

      Haettu konkurssiin Eläke yhtiö Ilmarisen toimesta.
      Kuhmo
      77
      1557
    4. Laaja sähkökatko Sallilan verkossa!

      Mä heräsin yhden maissa UPS:n piipittkseen, koska sähköt poikki ja on edelleen. Odottelin jonkun aikaa ja soitin vikanum
      Loimaa
      43
      1467
    5. Millä kirjaimella nimeni alkaa

      Ja montako kirjainta sukunimestäni voi laskea? N to M
      Ikävä
      64
      1135
    6. Hyviä tehokkaira vinkkejä erittäin pinttuneen wc pytyn puhdistukseen

      Eli semmonen vuokra-asunnon pytty jossa hyvin sitkeään pi ttyny se vesiosa. Kloriittia olen liottanu yön yli ja yleispuh
      Ikävä
      134
      934
    7. Mitä tuntemuksia

      sinulle tulee, kun hän ilmestyy näköpiiriin? Vaihtelevatko ne?
      Ikävä
      83
      883
    8. Voiko "miehisen kunnian" käsitteen ohittaa?

      Palstalla kovasti pidetään minua jollain tavoin sairaana, kun puhun miehisestä kunniasta. Voidaanko me siis täysin ohi
      Sinkut
      148
      859
    9. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      58
      838
    10. Miksi toisten toiveet ahdistavat teitä?

      Kertokaapa miksi toisen ihmisen toiveet mahdolliselle kumppanilleen ahdistavat niin kovasti? Oletatko, että hän vaatii j
      Sinkut
      135
      804
    Aihe