Aamupala klo 8: Puolikas juustopatonki jossa sisässä majoneesiä, juustoa, kurkkua, tomaattia ja tonnikalaa. Juomana tuoreappelsiinimehua kaksi lasillista.
Välipala klo 10: Kulho fetasalaattia jossa jäävuorisalaattia, PALJON feta-juustoa, kurkkua ja tomaattia. Lasillinen rasvatonta maitoa.
Lounas klo 12:30: Valmis maksalaatikko puolukkahillolla. Lasillinen pepsimaxia.
Välipala klo 14-15: Itse tehty smoothie jossa maustamatonta jogurttia, mansikoita, mustikoita, vadelmaa ja kiiwiä.
Päivällinen klo 17: Kulhollinen juustopastaa. Lasillinen rasvatonta maitoa.
Illallinen klo 19: 10 maksapihviä puolukkahillolla. Juomana teetä, hunajalla.
Tietenkin vettä on aina pullossa pitkin päivää.
>>Viikonloppuisin ruokavaliossa on kevyt limua ja KARKKIA; suklaata ja normi sokerinameja (la-su herkuttelua).
Miksi en liho vaikka syön näin?
6
4438
Vastaukset
- What's wrong
Unohtui tietoa tuosta tekstistä joten laitan sen tähän:
Olen syönyt tämäntapaista ruokaa jo 28 päivää.
Entäpä lisänä niitä sokerimyslejä, muromyslejä siis? Ne hyvänmakuisuuden takia sopisivat minulle - niissähän on paljon kaloreita lihomisen kannalta. - Grill
Olisi tietenkin kiva tietää miksi lihotat itseäsi?
Mutta tuohon ruokavalioon lisäisin vielä enemmän hiilareita. Jättäisin valmisruuat pois, tee itse ruuat niin tiedät mitä ne sisältää. Miksi juot rasvatonta maitoa ja kevyt limuja jos lihotat itseäsi?
Kannattaisi ehkä perehtyä asiaan enemmän jos olet tosissasi? Tuossa ruokavaliossa on vielä moni asia vialla. Et voi syödä vain "lempiruokiasi"! - Maltti on valttia
Kysy vaikka lääkäriltä lisää neuvoja, mutta syö nyt niitä hiilareita ja rasvaa reilummin. Esim makkaraa, perunaa..käytä öljyisiä salaatin kastikkeita. Pikkuhiljaa voit suurentaa annostenkin kokoa.
- SuviP
Oma painoni pomppii 59-62 välillä, enkä liho sen enempää vaikka söisin kuinka. Ennen painoin noin 66 ja siihen pyrin nytkin, mutta en tiedä miksi olen nyt jämähtänyt 62:n.
- Lihominen on pop
Morjens! Päivitä ruoka-aineesi. Esim. jos käytät leivän päällä margariinia, päivitä se voihin. Jos käytät kevyt juustoa, päivitä se normaaliin rasvaiseen juustoon. Lisää leikkeleitä leivän päälle. Lisää välipalaasi iso kourallinen pähkinöitä tai syö lisäksi voileipä.
Lisää maksalaatikkoosi iso nokare voita.
Lihominen on liiankin helppoa jos oikeasti lihomiseen on tarvetta :D
Käyttää vain maalaisjärkeä. Syöt enemmän kuin kulutat ja lisää ruokavalioosi enemmän rasvaa ja hiilihydraatteja. Limpparinki voit päivittää normaaliin sokeripitoiseen. Maksapihvit voit paistaa pannulla reilussa määrässä voita tai öljyä.
- mummapumma
Ruokavaliosi näyttää aika kevyeltä. Ja jos todella syöt 10 maksapihviä illalla, ja joka ilta, luulen siitä tulee ongelmia. Ensimmäiseksi, jos olet todella laiha, siis luuviulu, niin mene lääkäriin. Joillakin aineenvaihdunta on sellainen ettei liho vaikka söisi kilon voita päivässä. Tai on jokin sisäelinsairaus joka aiheuttaa laihtumista, se pitäisi ensin tutkia.
Sitten tuosta ruokavaliosta. Miksi syöt kevyttuotteita jos haluat lihoa. kaikkien makeutusaineitten tilalle sokerillisia tuotteita, ei missään vaiheessa mitään laittia.Perunaa ja puuroa lisää ruokavalioon. Tuohan on liki laihdutusruokavalio jota noudatat.
Liha itsessään ei lihota, jos haluat lihoa sinun pitää saada enemmän energiaa kuin kulutat. Toisaalta jos olet terve ja jaksat tehdä kaikki päivittäiset toimesi,niin solakkuutesi kuuluu ehkä nuoruuteen, ja lihot kun ikää tulee lisää.
Nuorena notkea vanhana pullukka
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1717073
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes642772- 562188
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se661359Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3601310- 561274
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l181186Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171020Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384988Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79980