Valkosuklaamousse kakkuun + mitä?

kakutusketutus

Eli. Tahtoisin kokeilla tota valmista blå bandin (?) valkosuklaa-nougat moussea täytekakun täytteeksi oikeaa valkosuklaata hienona raasteena. Kuitenkin mun mielestä se kaipaa kaverikseen jotain, mikä ei ole niin makeaa. Mansikoita, suomalaisia sellasia kun ei mistään meinaa saada ja vatuissa on siemeniä joista ei juhlaväki välitä, niin mikä avuksi? Mienasin päästä helpolla, niin ehkä joku piltti? Kuningatar tai vatukka-päärynä, näistä ei niitä siemeniä niin löytyisi? Kumpi? Ei kumpikaan? Joku ihan muu? Mangoa heitän juustikseen, niin samaa ei viitsis täyskäriin laittaa.
En muuten ole maistanut tota pussimoussea, mielipiteitä kuulisin mieluusti myös siitä! Onko se niin tönkköäklömakeeta kuin mitä nimi antaa ymmärtää? Kermaa tulee kakun väliin hieman lisäksi.
Mutta näin lyhyesti, mikä sopis valkosuklaan kanssa ylipäätään?

1

1376

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onnelasta

      Tuo ko. "pussimousse" on muuten oikeasti ihanaa, itse ainakin tykkään kovasti - eikä se muuten mun mielestä tarvtise valkosuklaalisää kun siinä on sitä jo hippusina joukossa - ei siis ole vaan esanssi tms. vaan ihan oikeasti maistuu myös siinä valmiissa moussessa.

      Nythän on raparperisesonki, miten olis raparperi? Siitähän äkkiä keittelee hillokkeen ja on mukavan raikasta makean valkosuklaan kaveriksi. Ja saahan sitä valmiina hillonakin, ettei tarvitse välttämättä itse tehdä. =)

      Pilteissä voisi kokeilla ehkä omenaa? Päärynäkin vois olla jännä? Noissa muuten kannattaa muistaa että Pilteissä on vähemmän hedelmää kuin Muksuissa. Siksi meillä pojallekin syötetään Muksuja ;) Enemmän makua, vähemmän vettä. =)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1315
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1155
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1070
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      60
      888
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      762
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      692
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      691
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      669
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      656
    Aihe