Evoluutio on ihmisoikeusrikos

Ihminen2011

Olen ihminen ja minut on luotu Jumalan kuvaksi. Olen arvokas ja tärkeä Jumalan silmissään. Siksi minulle kuuluu ihmisoikeudet ja loukkaamaton ihmisarvo.

Evoluutio-opetuksen kautta ihmisarvoani on kuitenkin loukattu. Evoluutioteorian mukaan olen vain joku eläin, joka on sukua apinalle ja kaukaisempaa sukua matelijoille ja kaloille.

Tämä on räikeä loukkaus minua ja monia, ellei kaikkia ihmisiä, kohtaan. Se on pahempaa kuin mikään rasismi.
Kenelläkään ei ole oikeutta riistää minulta tai muilta ihmisiltä heidän ihmisarvoaan minkään opetuksen muodossa.

Edellä olevan perusteella kehoitankin täten ihmisoikeusjärjestöjä ja humanitäärisiä piirejä tai yksittäisiä ihmisiä tekemään asiasta rikosilmoituksen kaikkia niitä tiedemiehiä, tutkijoita, koulujen biologian kirjojen tekijöitä, TV:n ohjelman tuottajia ja muita henkilöitä vastaan, jotka ovat myötävaikuttaneet tai edelleen vaikuttavat siihen, että tällaista oppia Suomessa opetetaan ja suositaan.

Samalla vaadin koulujen biologian opetukseen sellaista muutosta, että mainitun kaltaiset ihmisoikeusrikkomukset poistetaan koulujen opetusohjelmista.

13

195

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olenko arvoton?

Voi voi. Ja kun minä olen luullut, että ihmisarvo syntyy aivan jostain muusta kuin ikivanhoista tarinoista tai jostain nykyaikaisesta teoriasta. Voi voi sentään, Ihminen 2011.

• Evoluution ollessa fakta ja kirkkosi rikkoessa ihmisoikeuksia enemmän kuin juuri mikään muu järjestö on pakko sanoa, että voi voi ihmislasta...

• Joukko uskonveljiä

Mistä tiedät, mihin kirkkokuntaan avaaja kuuluu?

Suomen evankelis-luterilainen kirkko kyllä nykyisin rikkoo Raamatun sanaa ja luterilaista oppia vastaan, mutta tuskin nyt sentään ihmisoikeuksia vastaan?

• Ihminen2011

"Evoluution ollessa fakta ja kirkkosi rikkoessa ihmisoikeuksia enemmän kuin juuri mikään muu järjestö on pakko sanoa, että voi voi ihmislasta... "

Jos evoluutio on fakta ja ihminen on vain eläin, niin muista huomioida se myös omassa elämässäsi. Kun seuraavan kerran sairastut, muista mennä eläinlääkärin vastaanotolle hoitoa saamaan.

Kirkolla ja sen teoilla ei ole mitään tekemistä tämän kysymyksen kanssa.

• Ihminen tosiaan on eläin, täällä hirnutaan sinun logiikallesi ja analogioillesi! :D

• jaadejuude joo

Muista seuraavalla kerralla kun sairastut, niin lääketeollisuus ja lääketiede perustuu biologiaan, joka on rakennettu evoluutioteorian pohjalle.

Kannattaa siis jäädä kotiin vaan rukoilemaan, että ne sappikivet tms. lähtee pois jollain ihmeellä.

• jepjep.

Eikö sitten uskonnon varjolla tehdyt noitaroviot, kivitykset, raipaniskut, syrjinnät ym. ole loukanneet ihmisoikeuksia?

• Huoh...

Jo kerran postasit saman viestin ja esitinkin sinulle kysymyksen.
      Kumpi loukkaa enemmän ihmisarvoasi:

Jumala joka tekee sinusta kuvansa vai evoluutio, joka tekee sinusta ihmisen?

• kuoleva eläin

näitä, omasta mielestään "jumalan kuvia", hilluu kirveet ja pyssyt kourissa ympäri "jumalan pallon", eli tappavat ja raiskaavat jumalan nimissä. "jumala on suuri" - suuri MIKÄ ? Minun mielestäni tämän suuren paskan ympärille luodut kultit ovat perseestä.

• nykyihminen

Itsehän olen mielummin esimerkki luonnon muovaamasta mestariteoksesta kuin jonkun korkean voiman leikkikalu joka on valmistettu siitä epämääräisestä moskasta mitä sängyn alle kertyy ellei imuroi. Mutta makunsa kullakin

• JeesusKraistus

Troll troll lol lol?

Lopetetaan samantien lääketieteelliset tiedekunnat ja poistetaan kokonaan sairaanhoitajan ja lääkärin ammatti nimikkeistä työpaikkoihin.

• Daijujujuuu

Poistetaan myös kokonaan lääketeollisuus ja apteekit.

• nwofrl

Ei sinulle kuulu mitään. Sinun pitää ottaa.

Sinä olet eläin. Jos tämä tosiasia loukkaa sinua, niin olet melko outo.

Suck it up!

Uskonnollisten ihmisten ongelma on juuri tuo "Jumal-kompleksi".

"Minut on luotu Jumalan kuvaksi jne". Yritä tulla alas sieltä taivaastasi, ja herätä todellisuuteen.

Ihmisen muodostuminen alkulimasta on todella mielenkiintoinen asia. Se on hienoa. Ei siitä tarvitse loukkaantua.

- Veljesi on apina, ja apina on veljesi. (lol)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4098
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe