A. Saan tehdä mitä huvittaa
Mä sen sijaan olen joutunut kyseenalaistavan keskustelumenetelmäsi takia kasvattamaan mielettömän vammaisryhmän, ihmisryhmän ja hypoteesin, useaan eri otteeseen, jopa itseäni vahingoittaen. Frustraatio ei ole yleisesti hyväksytty asia. Enkä hyväksy sitä lyhenteiden ml- ja pl-takia.
B. Joudut mielisairaalaan, mihin sua huvittaa?
Tarinat sukupolvista ja sukupuolitaudeista ovat hieman liian kohtuuton väestöllinen taakka, varsinkin niihin liittyvine eristyksineen. Onko kommunisti? Haluaako poistaa uskonnon maapallolta? Tarkoitatko ihan koko kokous-järjestelmää ml. ja pl.-lyhenteellä ja siitä tulevaa hyväksyntää?
Omalla kehollani
10
97
Vastaukset
- Ihanasti:Sinde-82
Elikkä la-ajatus, minun la-ajatukseni.
"Onko minulla siis lievä kehitysvamma?" On varmasti... Tarkoitatko ihan todellakin jo tulevaisuus, turvallisuus ja todellisuus-ajatuksia, jossa ei olisi ml. ja pl. frustraatiota? Hakisitko jotakin muuta asiaa, kuin narsisti koko ajan. Voi etsitkö jotain muuta työtä S.N:lle?
"Oletko hieman liian haistattava?" Kilpailet tällä ajatuksella ihan missä sua huvittaa, ihan miten sua huvittaa, yleisesti puhutaan kapitalismista ja kyseenalaistavasta keskustelumenetelmästä. Olla todellisuudessa, olla oikeassa, vara rättfulla. "Ei, hän ei keskustele helmet, helmet-kieltä" En vielä ollut huomannutkaan tätä trulli-sukunimeä. kts. Jarno Trulli. Mä en oikein koskaan saanut olla yksin tai lapsi, olla yksin ja lapsi, fransiskaanius-suggestion, Äiti Teresa-myytin, Amnestyn ja maahanmuuttajaan peilautumisen kanssa.
Mun ajatus tästä päivästä, että tutkitaan näin kauttaviivoin sitä Linjen- ruotsin kirjasarjaa. Se on nyt ainakin on kritisoitavissa. Se on hieman liian vaikea tajuinen, koska ympäristö ei ole sisältänyt lainkaan alkuperäistä kieltä. Ei se ole mun syyni. Ihan vain esimerkkinä. Entä haluatko siihen liittyvän masturbointi runon- Re-ajatustoisto maaseudun rauhasta?
"Missä olen sä
Missä olet sä
Siitähän masturboinnista
Keskustelet
Vailla luottamusta
Luonnon pilaa
Ilokuva elämästä
Kaiken pilaa
Onnea ja autuutta.
Tarjolla on yksityisyyttä
Frustraatiossa kaikki mennyt
Ilosanomanne evankeliumista
Kaikki ovat nähneet
Autorisointi ulapan takana kaukana
Merkitykset vain noissa yksityisissä..
Kuinkahan paljon autisti kärsii kristillisestä kirkosta?
Kuinkahan paljon S.N. kärsii eeli eeli lama sabaktanista? Maaseutu syöpänäkin siitä voi keskutella, kärsimyksenä kristillisestä kirkosta. Hivenen katson raiskaussyytteeksi. "Kaikki syyttää mua tästä, kaikki syyttelevät mua tästä!" Miksi en saa painaa Flesh all a mesh-hommaa. Tyttöni mun 1: toisinto: "liha kaikki yhdessä"
jos ei saa keskustella näin, niin se on: yliviivaus, nainen ja naiseus tai jotain sinnepäin. Kapitalismi ja täydellisyys eli vammaisryhmät, ekonomia ja florismi on melko turhaa ja paskantärkeää. Mitä onkaan taas tapahtunut aikaisemmin? Jaa-ha kuinkahan kauan sitten? 30-vuotta sitten? Vuosikymmen sitten vai kenties ihan pari vuotta sitten entä mitä tapahtuu tulevaisuudessa? Voi osta masturbointisi jo ulkopuoliselta, se on tulevaisuutta, turvallisuutta ja todellisuutta!
Joo, kiellätkö paskantärkeyttäsi koko ajan S.N.:ltä? Mihin uskontoon tämä liittyy, mä en puhu uskonnosta vaan lahkosta? Entä lapsuus ja frustraatio? Miksi haistatat? No todellisuuden, tulevaisuuden ja turvallisuuden takia. On teillä taas päihdehoitolaitoksissa taas ohjelmat tällekin kesälomalle. (kts. katekismus: Kunnioita isääsi ja äitiäsi)
Mun mielestä virhe naiskuvassa: Helle Stangerup WSOY Punahilkan hautakirjoitus. Entä lapsellisuus "Kaikki syyttää mua tästä, kaikki syyttelevät mua tässä"- Mustalisuus:Sinde82
"Anne tuijotti punaruskeata viinä, väri vaikutti rauhoittavasti ja hän tunsi heti paremmin tajuavansa ympäristönsä. Tuo masennus tuli aina aaltoina, tunkeutui äkkiä hänen tajuntaansa ja teki hänet suorastaan epätoivoiseksi. Ja sitten se yhtäkkiä liukui taustalle ja häipyi. Sen tuottaman tuskan turrutti häntä ympäröivä todellisuus.
- Sinä et kuuntele, Anne. Oletko taas mietteissä?
Anne naurahti.
-Minä kuulen jokaikisen sanan."
Höyrykone-lääkärileikki
Mutta kuka mulle osoittaa näin syöpää? Etkö itse tiedä? Päihdehoitolaitokset ja diakonin poika fiktiivisinä hahmoina. Lapsellisuus ja sukupuoli "Kaikki syyttää mua tästä, kaikki syyttelevät mua tässä" - Kyllä, siinä te olette oikeassa. Vainoaminen, vakoileminen ja seuraileminen eivät ole minkään naiskuvan perusta. Kuka täti kysymyksessä? Keskustelu lapsipsykoterapiasta myös: Jokainen voi siis päästä näiden täällä olevien matkatavaroiden luo?
vrt. "Jokainen voi siis käyttää näitä täällä olevia matkatavaroita" Mitä pidätte SAPO-sarjasta? Perinteinen salapoliisiromaani ,kuin labyrintti, klassikko, kuin labyrintti, modernia jännitystä, kuin labyrintti.
Kehitätkö pois jo äänihysteriasi, kehitätkö jo äänellä pois hysteriasi, kehittääkö äänesi hysteriaa?? - RyhmäKokkola:Sinde
Mustalisuus:Sinde82 kirjoitti:
"Anne tuijotti punaruskeata viinä, väri vaikutti rauhoittavasti ja hän tunsi heti paremmin tajuavansa ympäristönsä. Tuo masennus tuli aina aaltoina, tunkeutui äkkiä hänen tajuntaansa ja teki hänet suorastaan epätoivoiseksi. Ja sitten se yhtäkkiä liukui taustalle ja häipyi. Sen tuottaman tuskan turrutti häntä ympäröivä todellisuus.
- Sinä et kuuntele, Anne. Oletko taas mietteissä?
Anne naurahti.
-Minä kuulen jokaikisen sanan."
Höyrykone-lääkärileikki
Mutta kuka mulle osoittaa näin syöpää? Etkö itse tiedä? Päihdehoitolaitokset ja diakonin poika fiktiivisinä hahmoina. Lapsellisuus ja sukupuoli "Kaikki syyttää mua tästä, kaikki syyttelevät mua tässä" - Kyllä, siinä te olette oikeassa. Vainoaminen, vakoileminen ja seuraileminen eivät ole minkään naiskuvan perusta. Kuka täti kysymyksessä? Keskustelu lapsipsykoterapiasta myös: Jokainen voi siis päästä näiden täällä olevien matkatavaroiden luo?
vrt. "Jokainen voi siis käyttää näitä täällä olevia matkatavaroita" Mitä pidätte SAPO-sarjasta? Perinteinen salapoliisiromaani ,kuin labyrintti, klassikko, kuin labyrintti, modernia jännitystä, kuin labyrintti.
Kehitätkö pois jo äänihysteriasi, kehitätkö jo äänellä pois hysteriasi, kehittääkö äänesi hysteriaa??Keskustelu lapsipsykoterapiasta: Coping-keino ja pelkotilat
"Ei, hän ei keskustele helmet, helmet-kieltäsi."
Tämä kyseenalaistava keskustelumenetelmä liittyy hyvin paljon uskonnolliseen syrjintaa. Miksi me ei saada tähän suojelupoliisia tähän:
"Se kertoo lahkosta, siitä ei saa jutella." Sanoo joku pieni ääni pääni oskilloskoopissa.
"Voi paa! vaikka Saksaks."
Imbesilli ja kuolemantuomio
>Miten innostun siitä?<
> Miten innostun kuolemantuomista?< Katso ja Herran Enkeli saapui: On olemassa sellainen tunnerobotti, että vammaiseen kehittyy herkkyys. Ihan kiintyminen ja tunne-elämä, kuten pitääkin ja kuuluukin. Pitäisikö kaikki vamamiset tappaa? No en todelakaan vastaa enää sellaisiin puhekielisiin frustraatioihin, kuitenkin jatkat jatkuvasti tätä keskustelua. "Istuin jossakin kopissa poliisilaitoksella. Hei, mä en todellakaan ollut tehnyt mitään. Mulla oli päällä paskaiset farkut, vanha ja kulunut farkkutakki ja lenkkarit.
- Hei! Saitiko sä sinne edes korkokengät?Mun hiukset eivät olleet nähneet kampaajaa vuosiin. Ne olivatkin melko vaaleat ja mulla oli hyvä olo, taas. Ja hiukset olivat pitkät ja koin niistä elämäntarmoa ja elämänhalua."
"En ymmärrä, ettei syövällä höyrykone-lääkärileikitä." Doremifasollasido: Diakonin poika, mania ja rasismi. Sukupolvi ja kyseenalaistava keskustelumenetelmä. Joo, on v****N hyvä asia taas.
Peter: "Mä haen pakkohoitopäätöksen itselleni. En osaa purkaa valtiota!"
Kaikki syyttää mua tästä! Kaikki syyttelevät mua tässä! Mä unohdin taas mitä mun piti tehdä. Maailmanparannusta ja esteettisesti steriilin vastaisia asioita. Eli siis prostituutiota, 'huoraamista', 'näkymättömyyttä' ja muuta nestehukanhoitoa jne. (kts. hysteria)
"Joo, mä osaan nyt! Mä en saa neuroosia ja nestehukka-frustraatiota, jotka luokitellaan helmet-helmet-frustraatioiksi. Näitä ei saa ohjata ymäristöön." Tekstisarja: Mä en saa! Mä en osaa!
Lapsen ääni: höyrykone jne...
"Niin mulle ei tuu yksityisyydensuoja-paperit mieleen"
Keille ei tule mieleen erota kirkosta yksityisyydensuojalle? Hysteerikoille!!!
Poliisi: Koin tällaisen kirkosta erottamisen traumaattiseksi. Se olikin jo olemassaoikeusjuttu. - RyhmäKokkola:Sinde
RyhmäKokkola:Sinde kirjoitti:
Keskustelu lapsipsykoterapiasta: Coping-keino ja pelkotilat
"Ei, hän ei keskustele helmet, helmet-kieltäsi."
Tämä kyseenalaistava keskustelumenetelmä liittyy hyvin paljon uskonnolliseen syrjintaa. Miksi me ei saada tähän suojelupoliisia tähän:
"Se kertoo lahkosta, siitä ei saa jutella." Sanoo joku pieni ääni pääni oskilloskoopissa.
"Voi paa! vaikka Saksaks."
Imbesilli ja kuolemantuomio
>Miten innostun siitä?<
> Miten innostun kuolemantuomista?< Katso ja Herran Enkeli saapui: On olemassa sellainen tunnerobotti, että vammaiseen kehittyy herkkyys. Ihan kiintyminen ja tunne-elämä, kuten pitääkin ja kuuluukin. Pitäisikö kaikki vamamiset tappaa? No en todelakaan vastaa enää sellaisiin puhekielisiin frustraatioihin, kuitenkin jatkat jatkuvasti tätä keskustelua. "Istuin jossakin kopissa poliisilaitoksella. Hei, mä en todellakaan ollut tehnyt mitään. Mulla oli päällä paskaiset farkut, vanha ja kulunut farkkutakki ja lenkkarit.
- Hei! Saitiko sä sinne edes korkokengät?Mun hiukset eivät olleet nähneet kampaajaa vuosiin. Ne olivatkin melko vaaleat ja mulla oli hyvä olo, taas. Ja hiukset olivat pitkät ja koin niistä elämäntarmoa ja elämänhalua."
"En ymmärrä, ettei syövällä höyrykone-lääkärileikitä." Doremifasollasido: Diakonin poika, mania ja rasismi. Sukupolvi ja kyseenalaistava keskustelumenetelmä. Joo, on v****N hyvä asia taas.
Peter: "Mä haen pakkohoitopäätöksen itselleni. En osaa purkaa valtiota!"
Kaikki syyttää mua tästä! Kaikki syyttelevät mua tässä! Mä unohdin taas mitä mun piti tehdä. Maailmanparannusta ja esteettisesti steriilin vastaisia asioita. Eli siis prostituutiota, 'huoraamista', 'näkymättömyyttä' ja muuta nestehukanhoitoa jne. (kts. hysteria)
"Joo, mä osaan nyt! Mä en saa neuroosia ja nestehukka-frustraatiota, jotka luokitellaan helmet-helmet-frustraatioiksi. Näitä ei saa ohjata ymäristöön." Tekstisarja: Mä en saa! Mä en osaa!
Lapsen ääni: höyrykone jne...
"Niin mulle ei tuu yksityisyydensuoja-paperit mieleen"
Keille ei tule mieleen erota kirkosta yksityisyydensuojalle? Hysteerikoille!!!
Poliisi: Koin tällaisen kirkosta erottamisen traumaattiseksi. Se olikin jo olemassaoikeusjuttu.Poliisi: Niidenkö päälle ei saa käydä siitä helmet-helmet-frustraatiosta?
Katso:helluntailaisuus,
S.N Tarkoittaa helluntailaisuutta... Perheellisyys: "Koska he ovat vieraassa uskossa" Falsetti ja fiktio
Poliisi: Ei varmasti ole S.N:n vika tai S.N:n järjestämää
(kts. kastraatio) Luuletko, että jaksaa tuollaista radio-amatööripaskaa, "Koska he eivät ole tässä uskossa."
S.N järjestelmä ja S.N.:n järjestelemää: Jumalkäsitys: Kaikki näkee mut-Olen yksin-ajauts. Kiinnitäthän kuitenkin huomiota, ettet saa lainmukaan itsekkään esiintyä kompostina.
S.N kommentoi: vain uskonnollinen ja status osoittaa niin. He ovat vain osoittavia. Että silleen, että valaistuminen sinällään on ihan normaali Jumalkäsitys. Aikaisemmin sellaisena oli kai pidetty dysleksiaa tai sanasokeutta.
Lääkärileikin pitää tällä hetkellä saada kaikki maniassa reinkarnaatioon. Missä on todellisuus, tulevaisuus ja turvallisuus. (kts. ihmiskauppa, intimiteetti, sen seuraaminen ja maanisuus)
Lapsen ääni: psykopaatti eli manipulatiivinen. Tarkoittaako tämä Deja Vu:ta?
S.N. vastaa: Ei, se tarkoittaa S.N.:ää nk. piilovittuilua ja näin peilautumista mielenosoitukseen, mielipiteisiin ja elämän uskoon. - Ilmaiseksi;Sinde-82
RyhmäKokkola:Sinde kirjoitti:
Poliisi: Niidenkö päälle ei saa käydä siitä helmet-helmet-frustraatiosta?
Katso:helluntailaisuus,
S.N Tarkoittaa helluntailaisuutta... Perheellisyys: "Koska he ovat vieraassa uskossa" Falsetti ja fiktio
Poliisi: Ei varmasti ole S.N:n vika tai S.N:n järjestämää
(kts. kastraatio) Luuletko, että jaksaa tuollaista radio-amatööripaskaa, "Koska he eivät ole tässä uskossa."
S.N järjestelmä ja S.N.:n järjestelemää: Jumalkäsitys: Kaikki näkee mut-Olen yksin-ajauts. Kiinnitäthän kuitenkin huomiota, ettet saa lainmukaan itsekkään esiintyä kompostina.
S.N kommentoi: vain uskonnollinen ja status osoittaa niin. He ovat vain osoittavia. Että silleen, että valaistuminen sinällään on ihan normaali Jumalkäsitys. Aikaisemmin sellaisena oli kai pidetty dysleksiaa tai sanasokeutta.
Lääkärileikin pitää tällä hetkellä saada kaikki maniassa reinkarnaatioon. Missä on todellisuus, tulevaisuus ja turvallisuus. (kts. ihmiskauppa, intimiteetti, sen seuraaminen ja maanisuus)
Lapsen ääni: psykopaatti eli manipulatiivinen. Tarkoittaako tämä Deja Vu:ta?
S.N. vastaa: Ei, se tarkoittaa S.N.:ää nk. piilovittuilua ja näin peilautumista mielenosoitukseen, mielipiteisiin ja elämän uskoon.Mulla on ehdoton yliopistokielteisyys.
S.N. psykologi: Intimiteetillä ja yksityisyydellä.
"No, mitä se sitten tarkoittaa se S.N´, no että se on vähän S/M:n"
Ihan tällä tavalla, ihan frustraatiossa, ihan koko elämä, ihan koko vauva ja ihan koko leikki-ikä
Et saa mielestäni työskennellä ilman S/M:ää, joksi prostituutio luokitellaan.
Peter: Yritin näin evätä työpaikkaa, että *leikkaus eväisi nesteenkertymisen keuhkoihin* Olikohan mulla joku syöpäkin taas?
Poliisi:Luovu kyseenalaistavasta keskustelumenetelmästä. Yleensä yksilöä yhteiskunnassa ja/sekä sen jäsenenä. Psalmi 54: "Kääntyköön vihollisteni pahuus heitä itseään vastaan. Herra, sinä olet uskollinen, vaienna heidät!" Minä uhraan sinulle kiitokseksi, minä ylistän sinun nimeäsi, Herra, sillä se on minulle hyvä."
Luin juuri: Minä uhraan sinut laitoksella
Peter: V''''u, kirjoita paremmin , tää vähän toistuu - RyhmäKokkolaSinde
Ilmaiseksi;Sinde-82 kirjoitti:
Mulla on ehdoton yliopistokielteisyys.
S.N. psykologi: Intimiteetillä ja yksityisyydellä.
"No, mitä se sitten tarkoittaa se S.N´, no että se on vähän S/M:n"
Ihan tällä tavalla, ihan frustraatiossa, ihan koko elämä, ihan koko vauva ja ihan koko leikki-ikä
Et saa mielestäni työskennellä ilman S/M:ää, joksi prostituutio luokitellaan.
Peter: Yritin näin evätä työpaikkaa, että *leikkaus eväisi nesteenkertymisen keuhkoihin* Olikohan mulla joku syöpäkin taas?
Poliisi:Luovu kyseenalaistavasta keskustelumenetelmästä. Yleensä yksilöä yhteiskunnassa ja/sekä sen jäsenenä. Psalmi 54: "Kääntyköön vihollisteni pahuus heitä itseään vastaan. Herra, sinä olet uskollinen, vaienna heidät!" Minä uhraan sinulle kiitokseksi, minä ylistän sinun nimeäsi, Herra, sillä se on minulle hyvä."
Luin juuri: Minä uhraan sinut laitoksella
Peter: V''''u, kirjoita paremmin , tää vähän toistuuToistuu 90-luvun puolivälistä, tämäkin kesäloma.....
Tiedätkö milainen on imbesilli?
Kuka imbesilli taas lähestynyt S.N:ää?
Kuka imbesilli tekee taas trilleri-elettä?
Hae nyt p***'le se lakimuutos jo! Rumpali-poikapatsas ja läpsyttelyleikki: Nämä ovat aitoja kärsimysongelmia ja lapsettomuuden osuus näistä on myös realiteetein tutkittavissa. Pääsen vain turhuuteen, kuten "Millainen tosi tappo? Millainen tosi murja?" Tänään on tosi huono heinäkuun hellepäivä, tuulinen. Olen itkuinen, en nauti elämästä. Historia TV-ohjelma toi onnea, ei Raamattu. Joku nero keksi siitä valtiossamme synnin nimeltä: "Koska he eivät ole enää tässä uskossa, koska he ovat vieraassa uskossa"
Peter: Voi ei, saatana, katso ympäristö. Mä en saanut koskaan tietää, oliko sillä sitä skitsofreniaa vai ei.
Poliisi: Sä saat tappaa
S.N: Vieressä mulla on ihania kuitukärkikyniä, mä taas en niitäkään ehdi juuri käyttää Piiip... Sitä selvitetään mielensairauden kohdalta. Kaupungissamme sitä nimitetään Havis Amandaksi. Hyvin nopeasti mulle kirjoitettiin aakkosista päähän hahmo-J.A."
Poliisi: Tämäkö oli jatkunut, vaikka kuinka kauan tämä kyseenalaistava keskustelumentelmä pelleily?
S.N.: Tunne oli vaarallinen ja siinä ei tarvinnut olla yksin. - Ihmiskunta
RyhmäKokkolaSinde kirjoitti:
Toistuu 90-luvun puolivälistä, tämäkin kesäloma.....
Tiedätkö milainen on imbesilli?
Kuka imbesilli taas lähestynyt S.N:ää?
Kuka imbesilli tekee taas trilleri-elettä?
Hae nyt p***'le se lakimuutos jo! Rumpali-poikapatsas ja läpsyttelyleikki: Nämä ovat aitoja kärsimysongelmia ja lapsettomuuden osuus näistä on myös realiteetein tutkittavissa. Pääsen vain turhuuteen, kuten "Millainen tosi tappo? Millainen tosi murja?" Tänään on tosi huono heinäkuun hellepäivä, tuulinen. Olen itkuinen, en nauti elämästä. Historia TV-ohjelma toi onnea, ei Raamattu. Joku nero keksi siitä valtiossamme synnin nimeltä: "Koska he eivät ole enää tässä uskossa, koska he ovat vieraassa uskossa"
Peter: Voi ei, saatana, katso ympäristö. Mä en saanut koskaan tietää, oliko sillä sitä skitsofreniaa vai ei.
Poliisi: Sä saat tappaa
S.N: Vieressä mulla on ihania kuitukärkikyniä, mä taas en niitäkään ehdi juuri käyttää Piiip... Sitä selvitetään mielensairauden kohdalta. Kaupungissamme sitä nimitetään Havis Amandaksi. Hyvin nopeasti mulle kirjoitettiin aakkosista päähän hahmo-J.A."
Poliisi: Tämäkö oli jatkunut, vaikka kuinka kauan tämä kyseenalaistava keskustelumentelmä pelleily?
S.N.: Tunne oli vaarallinen ja siinä ei tarvinnut olla yksin.Niin, se on sen diakonian uskontohäiriötä eli kyseenalaistavaa keskustelumentelmää, joka on inhimmilliteetti, intimiteetti, ihmiskauppa.
Poliisi: Jossa mä en saa kupata missään ihmiskaupassa
Kela: Eikö olekin totta, että teillä on tekemättä tämä neuroosiarvio:
Helmet-helmet- frustraatio
Nuoleva-nuoleva- frustraatio
Seksitavat päälle hysterian sijaan
Anteeksi mä en erota tätä vielä.
Poliisi: MÄ en saa tehdä sitä v'''n neuroosia!
Poliisi: Mä en saa tehdä sitä v'''tun baptistia neuroosia! - RyhmäKokkolaSinde
Ihmiskunta kirjoitti:
Niin, se on sen diakonian uskontohäiriötä eli kyseenalaistavaa keskustelumentelmää, joka on inhimmilliteetti, intimiteetti, ihmiskauppa.
Poliisi: Jossa mä en saa kupata missään ihmiskaupassa
Kela: Eikö olekin totta, että teillä on tekemättä tämä neuroosiarvio:
Helmet-helmet- frustraatio
Nuoleva-nuoleva- frustraatio
Seksitavat päälle hysterian sijaan
Anteeksi mä en erota tätä vielä.
Poliisi: MÄ en saa tehdä sitä v'''n neuroosia!
Poliisi: Mä en saa tehdä sitä v'''tun baptistia neuroosia!Oliko teillä ylipainoinen, syömishäiriöinen sosiaalityöntekijä? ¨
Robotti:Viime yönä kyseltyinä...
Et siis osaa minkäänlaista Post Scriptumia
Katselu:
Jumalkäsityksinä mulla on päässä Kaikki katsoo mua-Olen yksin-ajatus, vähän kuin Junttila
A.R.: Muistatko, miksi et saa jäädä tähän?
Mua suositellaan sittenkin pakkohoitoon prostituutio kielteisyydestä
Lääkärileikki: Mä oon noin sekaisin diakonin poikana
Niin, hän on toki aivan sekaisin psykologiasta
Niinkö, mä rupean taas niitä kiristämään, kun mä olen narsisti? Mitään perhe- ja perheellisyysarviointeja ei ole saanut tehdä. Kuten "koska he ovat vieraassa uskossa, koska he eivät ole tässä uskossa" - Sinde vm-82
RyhmäKokkolaSinde kirjoitti:
Oliko teillä ylipainoinen, syömishäiriöinen sosiaalityöntekijä? ¨
Robotti:Viime yönä kyseltyinä...
Et siis osaa minkäänlaista Post Scriptumia
Katselu:
Jumalkäsityksinä mulla on päässä Kaikki katsoo mua-Olen yksin-ajatus, vähän kuin Junttila
A.R.: Muistatko, miksi et saa jäädä tähän?
Mua suositellaan sittenkin pakkohoitoon prostituutio kielteisyydestä
Lääkärileikki: Mä oon noin sekaisin diakonin poikana
Niin, hän on toki aivan sekaisin psykologiasta
Niinkö, mä rupean taas niitä kiristämään, kun mä olen narsisti? Mitään perhe- ja perheellisyysarviointeja ei ole saanut tehdä. Kuten "koska he ovat vieraassa uskossa, koska he eivät ole tässä uskossa"Oletko uskonnollisen hyökkäyksen kohteena ja uhrina?
Viime kertaisin apu kesälomallenne...
Poliisi: Jatkuva avuntarve
"Niitä ei ole kellään muulla maailmassa"
Voi vitsit, tiedätkö millaista on kirkon isättömyys? Mun mielestä se on antikvariaattia.
Peter: Isätön maailmankuva "Mä haluan kostaa" Ilman suunliikeratoja, ilman amorinkaarta
Matt. 7:18-19
Päivän Sana viime vuoden heinäkuulta
" Ei hyvä puu voi tehdä kelvottomia, eikä huono puu hyviä hedelmiä. Jokainen puu, joka ei tee hyvää hedelmää, kaadetaan ja heitetään tuleen." Sairaimpia otteita Raamatusta, miten nämä luetaan? Manowar:Master of the Wind "Clouds below, Higher send, It is." Ilmatila ja Luonto, avaruus, kuin fokusaatio.
Franchising: Master Blaster-johtaja, on vaaleanpunainen unelma.
Sossu: Olen sekoittanut
S.N. "En tule koskaan olemaan käytöshäiriöisissä, olen niin kiireinen.
Peter: Mitä varten mulla on tässä, Franchising, tässä?
Sossu: Niin viime vuoden heinäkuulta, niin miksi tämä ei mene pois...?
S.N. Se ei ole tulevaisuus, turvallisuus ja todellisuus, se hänen ajatuksensa. Näihin on jo pakotteet olemassa, ihan Jumalkäsityksestä, ihan Jumalkäsityksissä määritelty.
- Sinde vm-82
Mitä olet viimeksi sitten tehnyt?
Jouduin jäämään ulkonäköhoitoihin kuuluvan leikkauksen takia vuosiksi pois koulusta. Huolehtimaan masennukseen sairastuneesta tädistä hänen ympäristönsä merkeissä ja kasvattamaan pikkuveljeäni. Aikaa tähän meni reilu vuosikymmen. Tarvitsin tuona aikana mm. paljon apua ihan käräjäoikeudesta. Hoitamaan ja kasvattamaan pikkusisartani sosiaalisesti akuutin tarpeen vuoksi. Milloin pääsen lomalle?
Sitten löysin käräjäoikeudesta isyystestistöt ja oma elämäni jäi kohtuuttoman tasoisesti vaakalaudalle. Tilanne saattoi ryhtyä tekemään isäpuolestani varasta. Hän saattaa kokea minut vaarallisesti, koska jää paitsi elämästäni. Tämä voi olla hänelle tärkeää, voin hetkittäin olla hänelle tärkeä. Väh. isäpuoleni?. Tilanne saattaa ärsyttää häntä suuresti, mutta moni asia on oikeasti vähän järjestynyt hänen avullaan. En halua häiritä häntä juuri nyt, haluan että hänellä olisi omien toiveidensa ja tapojen mukainen elämä.
Miksi elämä on niin vaikeaa?
Entä voiko pitää muita isä-tuttuja? Osittain koko juttu on sairas pila, vähän niinkuin ne naivistiset alttaritaulut eräässä Keski-Suomen kirkossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760