Jos hyttynen pistää ensin HIV:n kantajaa ja sen jälkeen esim. minua, miksi se ei muka voi lehittää tätä HIV:ä? Hyttynen voi tunnetusti pistää useamman kerran ja maailmalla monet taudit leviävät juuri erilaisten hyönteisten välittäminä. Miksi HIV ei voisi levitä Suomessa hyönteisten välityksellä?
Paarmoilla on leuvat ja ne purevat pienen avohaavan. Ilmeisesti myös ne purevat usemman kerran. Vähemmästäkin HIV tarttuu, jos on kyse neuloista tai instrumenteista.
On myös melko tavallista, että purrut tai pistänyt hyönteinen karkotetaan kesken ruokailutoimituksen. On tietysti epätodennäista, että yksi tietty hyönteinen välittäisi virusta eteenpäin mutta hyönteisten pistoja voi saada kesän mittaan satoja ja hyönteisiä on miljardeitain. Vain yksi arpa tarvitaan.
Hyönteiset tuskin valikoivat uhrejaan ihonvärin tai sen mukaan, onko maahanmuuttaja tai HIV:n kantaja. Mistä voin tietää, ketä se on viimeksi pistänyt tai purrut?
Miksi ei tutkita ja selvitetä oikeasti !
HIV tartunta hyttysenpistosta tai puremasta ?
12
1761
Vastaukset
- To--mi
HIV-virus ei leviä hyönteisten välityksellä ja jos se niin tekisi,olisi sairastuneiden määrä jo 9/10 osaa väestöstä.
HIV-virus ei myöskään tartu kovinkaan helposti,mutta tuossahan sitä on lisää tietoa:
hyttynen ei levitä hiv- Miksi hyttynen
To--mi kirjoitti:
eli siis tuo:
http://www.miestenkesken.fi/hiv-ja-muut-seksitaudit/hivtai hyönteiset eivät levitä noita tauteja?
- A.p.
Miksi hyttynen kirjoitti:
tai hyönteiset eivät levitä noita tauteja?
Luulisi paarman leukojen sopivan tarkoitukseen siinä missä lasinkappaleen tai injektioneulankin. Vihreät ovat varmaan tutkineet asiaa, ainakin propagandamielessä.
Mistä olet saanut päähäsi, ettei asiaa olla tutkittu?
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/2479697
Toisaalta, jos HIV-verta kantavan hyönteisen liiskaa omalle iholleen, on olemassa teoreettinen tartuntavaara, mutta niin pieni, että tuosta ei ole yhtään varmistettua havaintoa, eli on moninkertainen negatiivinen lottovoitto. Paljon, siis todella paljon todennäköisempää on saada HIV raiskaajalta, joka on taudinkantaja.- 15+1
Hyttynen voi muka levittää spermaruttoa ja se voi muka aivan hyvin levittää muka vaikka rahat tiskiin tai se voi muka pelata pulun kanssa muka pasianssia.
- dudenamedex.
Teoriassa; voit saada mainitsemasi tavalla Hiv:n - erittäin epätodennäköisesti.
Et voi tietää ketä hyttynen on pistänyt viimeksi jne.
Paljon todennäköisempää on kuitenkin saada vaikkapa meteoriitista päähän. Tai jäädä rattijuopon auton alle.
Unohda koko juttu, niin pääset helpoimmalla. - maksakuolema
Entäs c-hepatiitti tai b-hepatiitti.Itikan,paarman,punkin tai hirvikärpäsen pistosta.
- sairis
Teoreettinen mutta totuuden mukainen tilanne.Olemme laavulla ,mukana päihde kuntoutettavia ex narkkareita.Kävelemme päivän metsässä ja tulemme kämpille.Meissä jokaisessa on hirvikärpäsiä ja rupeamme nukkumaan....Jokainen nykyään tietää,että hirvikärpänen imee verta myös ihmisestä,ja jokainen joka on kyseiseen otukseen tutustunut tietää,että otusta on vaikea nitistää.VASTAUKSIA KIITOS.
Olen saanut terveyden huollon koulutuksen,ja tiedän että ko taudit ei tartu niin herkästi kuin "pelotellaan"(hepatiitti,hiv) koska eurooppalainen väestö omaa immuniteetin ko tauteja vastaan,geeni poikkeaman takia.Geenipoikkeama johtuu sairastetuista taudeista esim musta surma.(rutto joka levisi musta rotan mukana)KOMMENTOIKAA SUOMEKSI TAI VAIKKA ULKOMAAKSI - pitäisiköhuolesta
sairis kirjoitti:
Teoreettinen mutta totuuden mukainen tilanne.Olemme laavulla ,mukana päihde kuntoutettavia ex narkkareita.Kävelemme päivän metsässä ja tulemme kämpille.Meissä jokaisessa on hirvikärpäsiä ja rupeamme nukkumaan....Jokainen nykyään tietää,että hirvikärpänen imee verta myös ihmisestä,ja jokainen joka on kyseiseen otukseen tutustunut tietää,että otusta on vaikea nitistää.VASTAUKSIA KIITOS.
Olen saanut terveyden huollon koulutuksen,ja tiedän että ko taudit ei tartu niin herkästi kuin "pelotellaan"(hepatiitti,hiv) koska eurooppalainen väestö omaa immuniteetin ko tauteja vastaan,geeni poikkeaman takia.Geenipoikkeama johtuu sairastetuista taudeista esim musta surma.(rutto joka levisi musta rotan mukana)KOMMENTOIKAA SUOMEKSI TAI VAIKKA ULKOMAAKSINo jos kärsään jää positiivista verta,siis kärsän sisään tai pinnalle,niin totta kai se tarttuu.Hepatiitin tarttumiseen riittä tutkimuksien mukaan silmälle näkymätön veri määrä tai plasma.ÖÖÖÖ vai valehdeltiinko minulle huume valistus tunnilla.
- numeoita on paljon
Totta kai ne levittävät sitä.
Siitä on ollut paljon keskustelua tieteellisissä piireissä ja on vieläkkin.
Nukyään se on media sensuurin alainen asia ettei paniikki leviöäisi ja ihmiset tappaisi HIV positiiviaisa naapureitaan koska hyttyset eivät pensas aidasta välitä.
Käytä jotain muuta hakukonetta kuin google. adeos suvun hyttyset ainakin levittävät sitä. - sdfk45h34wh3w
Toisaalta onhan kaikki aikaisemmatkin virukset, joita ihmiskunta on kohdannut lieventynyt vuosien saatossa kesymmäksi esim. herpekset jne. immuniteetin tottuessa ja sittemmin lääkkeiden kehittyessä. Enemmän vahinkoa aiheuttaa kaikessa sensuuri ja tosiasioiden kätkeminen. Kansalaisten pitäminen vauvoina, kehdosta hautaan, vaikka olisit ollut kuka, vaikka olisit minkä tasoinen, vaikka tietäisit mitä. Silti kohdellaan vaavina ja turvallisuuden nimissä tehdään kauheimmat hirveydet, kidutukset ja raiskaukset, joihin verrattuna HIV, AIDS tai muut lässytykset ovat mitättömiä, koska voivat tartuttaa piikillä suoraan kaikki taudit, jos haluavat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2432211Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151440Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141406Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3711255Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t22984Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist176877Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19816- 75762
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.57746Oon varma siitä
Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä101685