olen tehnyt jälleen elämäni virheen muita ajatellen ja itse saan siitä kärsiä. en löydä elämästä enää mitään hyvää, mitään hauskaa ei ole tapahtunut vähään aikaan., mahtaako enää tapahtuakkaan..? elämä tuntuu olevan ohi..vai onko? voiko asiat parantua enää koskaan..?
piristäisikö joku minua..?
3
69
Vastaukset
Elämän virhe ei ole virhe. se on kasvamista johonkin joka on tulossa näin näen sinulle.
Hyvää tulee mutta aika on viel verhon takana ekana on kasvetava siihen pisteseen et sinulle voidaan antaa. jotta se on sellainen että osaisit kunnoitaa.
tämän aijan muotiilmiö on ahdistus ja se on paljolti siitä mitä itse vaadimme ja haluamme ja kun tuntuu et paha kasvaa niin emme näe sitä pientä valoa joka on siinä ihan liki.
Eli hyvää on tulossa ei heti sanoisin et vuoden vaihteen tienoilla.- jumissa aina
niin,en tiedä enää mistään mitään..en jaksa uskoa mihinkään enää. millaistahan hyvää olisi tulossa? olisiko joskus tulossa jotain pysyvää hyvää,sellaista mitä ei koskaan oteta multa pois..?loppuuko tämä painajainen joskus? nyt tuntuu ettei mikään auta..
- Momone*
Miksi ihmeessä ihmiset luopuvat niin helposti... eihän kukaan jää ikuisesti jumiin !!
Virheitä tapahtuu kaikille, virheistä oppi tai sitten ei opi, mutta periksi ei ainakaan kannata antaa. Olet ajatellut muita, ja se jos mikään on hieno ominaisuus. Mutta ajattele myös itseäsi. Ole rohkeasti itsekäs, Ota mitä elämältä haluat.
Tulee vielä paljon hauskoja/miellyttävimpiäkin asioita. Useimmat onnettomat haluavat kaiken nyt ja heti... mutta pitää olla malttia, uskoa ja toivoa.
Tiedän, että Sinuakin vielä Onnistaa. :))
Kulman takaa löytyy vielä vaikka mitä ! Älä luovuta, liikahda - ja hei, huomaatko... ethän sinä jumissa ole.
Kesäaika on mitä parhainta aikaa kehittää itseään, hakeutua uusille poluille, löytää ihmeitä ympäriltään.
Herätys !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1064858Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403233Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503155Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4152276Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2371402Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111233- 761217
- 711166
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311138Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1211042