Hyväksytkö huumeet?

jasPERI

Hyväksyisitkö mies-/naisystävälläsi huumeidenkäytön? Oletko asiassa täysin ehdoton vai hyväksyisitkö vaikkapa vain pilvenpolttamisen? Entä pillereiden popsimisen että saisi bileissä paremman fiiliksen? Entä rännääminen tai koksun vetäminen nenään? Mitä mieltä olet, ja miksi?

Kertokaa.

44

272

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nainen Espoosta

      En hyväksyisi. Enkä huolisi myöskään mitään entistä käyttäjää. Epäluotettavia, arvaamattomia ja usein tunnemaailmaltaan vajavaisia ihmisiä. Käyttö jättää myös pysyvät jäljet niin terveyteen, kuin psyykkeeseenkin.

    • Me

      No!
      いいえ!
      Nein!
      ¡No!
      לא!
      Нет!
      Nej!
      Ei!
      Ne!
      Hayır!
      Nee!

    • En hyväksy

      En tosiaan hyväksy. Joskus nuorena parikymppisenä seurustelin tytön kanssa jonka ex käytti huumeita. No tää tyttö jonka kanssa olin niin jätti mut ja alkoi seurustella hänen exän kanssa. Tää ex sitten puukotti tätä mun exää huumepäissään. Ei onneks kuollut mut ei kaukana ollut. Kaikki nää piripäät on vitun hulluja ja arvaamattomia.Pysykää erossa niistä.

    • ap

      Okei, muutamia vastauksia jo tullut hyvä hyvä, mutta sanokaa selkeästi oletteko TÄYSIN ehdottomia KAIKKIEN huumeiden suhteen. Ovatko kaikki yllä mainitsemani huumeet mielestäni absoluuttinen turn off?

      • ap

        mielestänne*


      • Miesasialuuseri

        Höh, sinusta KAIKKI naiset on lutkia, teki ne mitä tahansa tai oli ne mitä tahansa.
        Tiesitkös, että neitsyt nainen on sinun panosi jälkeen lutka tuolla omalla oudolla periaatteellasi?

        Miten ihmeessä tulet koskaan saamaan naista, kun olet sitä mieltä, että kaikki naiset on lutkia?


      • Miesasialuuseri

        Ehei, sinä pysyisit omalla tasollasi aina paskan luonteesi takia mutta neitsyen sinä alentaisit lutkaksi uitettuasi pikku pippeliäsi sisällä.

        Et saa naista koskaan, koska vihaat heitä ja lutkittelet jokaisen taustoista huolimatta. Ei sinua kukaan neitsyt halua.


      • Miesasialuuseri

        Tyttö muuttuisi lutkaksi. Jätät hänet heti kun vähänkin vanhenee ja vaihdat nuorempaan?


      • Miesasialuuseri

        Kestää, jos on kykeneväinen tuntemaan rakkautta toista kohtaa mutta epäilen, että sinä tuskin kykenet siihen.


      • sir_eino

        En olisi täysin ehdoton kaikkien huumeiden suhteen mutta narkkaria en katsoisi päivääkään. Ei se kuitenkaan mua haittaa jos nainen joskus sattuisi vaikka polttamaan pilveä tai vetämään sieniä. Nykyinen ei käytä kun alkoholia ja sitäkin aika vähän, mutta en tosiaan ole täysin ehdoton.


    • Eewuli.....

      No sanotaanko nyt näin, että kannabishan ei periaatteessa ole huume vaan lääkeyrtti.
      Kannattaa muistaa, että viina on vahvempaa ja vaarallisempaa kuin kannabis sekä viinaan on moni kuollut, kannabiksen käyttöön ei yksikään.

      Minua ei haittaa, jos mies polttelisi harvakseltaan silloin tällöin kannabista.

      • Neiti Groove

        Kannabispsykoosiin on kyllä useampi joutunut, eikä sekään ihan mukava tila varmaan ole.

        Joo, mutta omastakin mielestä viina on vaarallisempaa.


      • Eewuli.....
        Neiti Groove kirjoitti:

        Kannabispsykoosiin on kyllä useampi joutunut, eikä sekään ihan mukava tila varmaan ole.

        Joo, mutta omastakin mielestä viina on vaarallisempaa.

        Niin, jos käyttää jatkuvalla syötöllä eikä esimerkiksi hallitusti puolen vuoden välein.

        Mistäkö tiedän, siitä, että olen katsonut asiaa hyvin läheltä.


    • liibalaaba.

      > kannabiksen käyttöön ei yksikään.

      Täyttä roskaa. Kannabispsykoosi on aiheuttanut todella paljon itsemurhia.

      • ....................

        Kerro yksikin. Vain jos käyttää kaikkia aineita sekaisin, aiheuttaa psykoosin ja johtaa jos johtaa itsemurhaan.


      • ....................
        .................... kirjoitti:

        Kerro yksikin. Vain jos käyttää kaikkia aineita sekaisin, aiheuttaa psykoosin ja johtaa jos johtaa itsemurhaan.

        Miinustelkaa vaan, itsenne siinä paljastatte kun huomaatte olleenne väärässä. Pelkän kannabiksen käyttäminen ei johda kuolemaan.


      • ....................

        rastafari
        21.7.2004 13:42

        Kannabis ei tapa!
        Suora lainaus kokototuus.com:sta:
        Akuutit riskit
        Kannabis ei ole myrkyllistä suurinakaan annoksina eikä myrkytyskuolemia tunneta. (Heinälä 1998). Eläinkokeissa niitä saadaan aikaan, mutta vain sellaisilla määrillä, joita ei voi uskoa ihmisen pystyvän tai suostuvan nauttimaan (Saarnio 200, s. 160; Hall, Room & Bondy 1995). Kannabispäihtymyksen ja väkivallan yhteydestä ei ole näyttöä (Saarnio 2000, s. 162).
        Se niistä kannabiskuolemista siis!!!

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/1076709


    • En hyväksyisi.

      • Ja siis kyllä tämä on aikasen ehdoton joo.


    • En hyväksyisi. En tykkää ihmisen itsetuhoisuudesta muutenkaan. Saati että mun pitäisi jakaa elämäni sellaisen kanssa, joka ei välitä omastaankaan. Noup.

    • "Hyväksyisitkö mies-/naisystävälläsi huumeidenkäytön? "
      -En

      "Oletko asiassa täysin ehdoton vai hyväksyisitkö vaikkapa vain pilvenpolttamisen?"
      -Olen ehdoton

      "Entä pillereiden popsimisen että saisi bileissä paremman fiiliksen?"
      -Ei hyväksy tätäkään

      "Entä rännääminen tai koksun vetäminen nenään?"
      -En hyväksy

      "Mitä mieltä olet, ja miksi?"

      -En hyväksy huumeita enkä halua olla lähelläkään käyttäjiä. Käyttäjät ärsyttää mua myös siksi että niiden takia koko paskaa ei saada loppuun, ja ihmisten kärsimykset vaan jatkuu tuon ympärillä.

      • Erikoista kun

        Kuitenkin itse juot ja poltat?


    • NoForDrugs

      En hyväksyisi ja olen asian suhteen täysin ehdoton. Lähipiirissäni on henkilö jonka aloitti nuorena tällä monien harmittomaksi väittämällä kannabiksella. Hiljalleen hän siirtyi kovempiin ja nyt ei ole enää siitä ihmisestä mitään jäljellä.

      • ....................

        Se on ihmisestä kiinni siirtyykö kovempiin aineisiin.
        Kaikki ei ole heikkoja eikä siirry vaan pysyy kannabiksessa.

        Kannabis on harmiton, jos osaa kontrolloida itsensä eikä käytä jatkuvalla syötöllä.


      • NoForDrugs
        .................... kirjoitti:

        Se on ihmisestä kiinni siirtyykö kovempiin aineisiin.
        Kaikki ei ole heikkoja eikä siirry vaan pysyy kannabiksessa.

        Kannabis on harmiton, jos osaa kontrolloida itsensä eikä käytä jatkuvalla syötöllä.

        Pitää varmasti osittain paikkana. En vain näe mitään järkeä siinä, että ottaisin sellaisen riskin miesystävän suhteen. Vahvastakin ihmisestä voi tulla heikko, kun elämässä tulee paljon vastoinkäymisiä. Silloin viihdepössyttely ei välttämättä enää riitä.
        Olen myös sitä mieltä, että ne henkisest kaikkein vahvimmat miehet/naiset eivät käytä kannabista!


    • no nay never!

      En hyväksy missään tapauksessa minkäänlaisia päihdyttävien aineiden käyttöä olipa ne pillereitä, poltettavia, nuuskattavia tai piikitettäviä aineita. Minusta elämä on ihanaa ihan päihteettömänäkin, joten en missään tapauksessa ottaisi elämääni ketään, joka käyttää laittomia aineita.

      Itse asiassa ihannemieheni ei edes polta tupakkaa eikä käytä alkoholia. Käytännössä kuitenkin on pakko hyväksyä tupakointi ja alkoholin kohtuukäyttö, jotta on edes teoreettisia mahdollisuuksia löytää elämäänsä miestä.

      Minusta elämässä voi rentoutua ihan täysin kuuntelemalla hyvää musiikkia, syömällä hyvää ruokaa ja vaikka lojumalla lämpimässä kylvyssä. En ymmärrä ollenkaan, että miksi pitäisi yrittää päästä vielä siitäkin johonkin parempaan olotilaan maksullisilla laittomilla keinoilla. Miedotkin huumeet pilaavat terveyttä (poltettavat keuhkoja/aivoja, verenkiertoon pääsevät mm. maksaa).

    • 167

      En ole täysin ehdoton. Alkoholikin on huume, ja aika vahva sellainen.
      Itsekin olen nuorempana poltellut pilveä ja käyttänyt erilaisia piristeitä bileissä. Ei siinä mitään kummallisempaa ole kuin dokaamisessakaan.

      Monet sanovat, että siitä vähästä se alkaa, ja sille tielle jää. Ja kertovat kuinka joku tuttukin siirtyi kovempiin aineisiin ja on nyt ihan ihmisraunio. Tottakai niin voi käydä, ja joillekin käy. Mutta se ei ole vain laittomat huumeet, kuinka monta miestä ja naista on alkoholi vienyt? Tämän monet ihmiset helposti unohtavat.

      No, se oli sellaista parikymppisen huoletonta elämää se biletys. Nyt on muut asiat kiikarissa. Joskus poltan vähän, pari kertaa vuodessa. Taitaa olla aika sama noilla vanhoilla tutuilla. Opiskelut hoidettu ja työura alussa. Perheitä ruvetaan perustamaan. Ihan kunnon kansalaisia meistä tuli. Ei kukaan arvaisi että miten nuorempana juhlittiin, ihan tavallisia ihmisiä ollaan.

    • Huumeisiin ehdoton EI.

    • ottaen huomioon että itellekki riittää ihan vaan se viina ja satunnainen tupakka niin.. enpä kyllä oikein suvaitse muuta toiseltakaan, varsinkaan jos käytös muuttuu huomattavasti.. liian arvaamatonta, vaikka sitähän se viinaki teettää joillekki. muutaman veikon kyllä tiiän jotka jotain käyttää tai käyttäny ja ihan jees tyyppejä silleen mut parempi että säilyttää ihan vaan tuttavana/kaverina sellaiset, TÄYSIN ehdoton en silti oo, just tuo pilven polttelu vois olla vielä ok.

    Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      375
      1890
    2. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      49
      1597
    3. Miksi toisten toiveet ahdistavat teitä?

      Kertokaapa miksi toisen ihmisen toiveet mahdolliselle kumppanilleen ahdistavat niin kovasti? Oletatko, että hän vaatii j
      Sinkut
      208
      1290
    4. Mitä tuntemuksia

      sinulle tulee, kun hän ilmestyy näköpiiriin? Vaihtelevatko ne?
      Ikävä
      84
      1066
    5. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      58
      928
    6. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      48
      762
    7. T mies missä oot

      T mies pääsetkö lähtemään sieneen villasukat tein sulle 💕🐶
      Ikävä
      69
      735
    8. Homouden synti

      Kerrotaan faktoja alkuun. On olemassa vain kaksi sukupuolta ja aviolIiitto on vain ja ainoastaan miehen ja naisen välin
      Luterilaisuus
      257
      716
    9. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      103
      706
    10. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      46
      650
    Aihe