Eelis muistaa nuoruuden kesistään ne yöt, jolloin lämpimässä suviyössä kuljettiin kohden piikatytön aittaa ja koputettiin oveen. Eelis oli itse tällöin renkipoikana saman maatilan palveluksessa. Käki kukkui ja satakieli siritteli konserttiaan läpi lämpimien kesäöiden sarjaa, jolloin ilma oli niin lämmintä, että sitä olisi voinut veitsellä leikata.
Ah, kun Eelis näin palajaa nuoruuteensa, niin sitä melkein pystyy unohtamaan nykyiset kylmät ja koleat kesät. Vasta pistäytyminen iltalenkillä ulos tuo Eeliksen karusti nykyaikaan, kun vaatetta pitää yllensä lisätä.
Eeliksen nuoruuden kesät
6
61
Vastaukset
- huohh...
Miksi retard varastelet muiden nimimerkkejä? Miksi olet noin lapsellinen pelle?
- --------------
Minullakin on ihan samanlaiset muistikuvat kuin Eeliksellä. Kyllä ennen oli lämpimämpää!
- Torakan pieru
No, sinun hatarat muistikuvasi tiedetään virheellisiksi. Tuosta voit tarkistaa ihan mitattua faktaa siitä, että tässä kuussa rikottiin monena päivänä luotettavan mittaushistorian ajankohdan kuumuusennätykset:
http://ilmatieteenlaitos.fi/kesakuu
Eli kyllä nykyään vaan on lämpimämpää, tai jopa kuumempaa, koska ilmasto se vaan lämpenee.
- Vähäpaljo
Kyllä Eelis tietää!
- amisfyysikko
Mikä retard on tuon toisten nimimerkkien varastelusi tarkoitus?
- Eelis Permanen
Halipatsuijaa. Retardit vauhdissa. Kyllä Eelis nuoruudestaan lämmintäkin muistaa mutta kyllä oli kylmääkin. Ja ei tällaisia hellejaksoja kuin viime kesänä ( 37,2!) ja tänä kesänä heti kesän alussa sentään ollut. Terveisin se oikea
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225115Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303658No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241504- 231391
- 141292
- 271198
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221117