Kemin Kenkäkeskuksen palvelu huonoa

Palvelu ei pelaa

Minusta Kemin Kenkäkeskuksessa on tyly palvelu, etenkin se miesmyyjä käyttäytyy tosi tylysti.

188

11175

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 45 ja risat

      al bandy on hyvä jätkä

    • Kenkiä muualtakin

      En osta sieltä kyllä ikinä kenkiä, olen saanut niiin töykeää kohtelua sieltä.
      Jos et osta tai miellytä omistajaa niin saat kyllä sen kuulla.

      • SURKEAA PALVELUA

        Huonoa kohtelua omistajalta sain minäkin. Soittaa suutaan ja haukkuu asiakasta. Tuntuu aivan uskomattomalta että tällaista kohtelua voi olla olemassa. Liikkeessä ei uskalla asioida. Ihme että putiikki yleensä on pystyssä kun asiakkaiden kohtelu on noin huonoa.

        En aio asioida enää ikinä.


    • monet kengät ostanut

      Ja höpö höpö - -huono provo.. Hyvä palvelu ja kaupungin paras valikoima sekä asiantuntevuus.

      • Asioinut mutta ei as

        ei todellakaan provo, jos palvelu pelais niin asioisin mielelläni. Palvelun pitää olla sellaista että asiakas voi mennä hyvillä mielin liikkeeseen ja kysyä kaikesta, kokeilla kenkiä rauhassa ilman purevia tylyjä huomautuksia.


      • Anonyymi
        Asioinut mutta ei as kirjoitti:

        ei todellakaan provo, jos palvelu pelais niin asioisin mielelläni. Palvelun pitää olla sellaista että asiakas voi mennä hyvillä mielin liikkeeseen ja kysyä kaikesta, kokeilla kenkiä rauhassa ilman purevia tylyjä huomautuksia.

        Just niin ja katella ja sovittaa rauhassa varsinkin katella ilman että joku vahtaa koko ajan vieressä, ossaa se asiakas kyssyy sit kun jottai asiaa on.


    • Unnah Anumemah

      Ne on perseaukisia jotka KKK:ta haukkuu. Menkää Halpa-halliin tai Tampereen Tex:iin.

      • junanviemä

        Olen samaa mieltä kerrankin...


      • Anonyymi

        Kyllä. Näin olen tehnyt jo pitkään.


    • maria------

      kyllähän se niin on että ihan perseestä se asiakaspalvelu siellä on!!! jos et osta nii vittu mikä ilme tulee sieltä... ja se tyrkytys huh huh.. ne apina siellä ei tiedä asiakaspalvelusta yht mitn... ja niin en ole perseaukinen =) omat kengät maksaa aina sen 200 kun käytän vain ja ainoastaan kunnon merkkejä

      • Unnah Anumemah

        200€ mitää kunnon kenkiä saa, kyl ne on siinä 450-600€ ja naisille noin tonnin (1000€)
        Nii että köyhä oot.


      • Anonyymi
        Unnah Anumemah kirjoitti:

        200€ mitää kunnon kenkiä saa, kyl ne on siinä 450-600€ ja naisille noin tonnin (1000€)
        Nii että köyhä oot.

        599 € maksasin en alle.


    • sfdsfdsdf

      Tai sitten sää oot vaan niin vitun tyhmä, että ostat niin kalliita kenkiä!

      • Unnah Anumemah

        Ei sen väliä mitä maksaa, kuhan on hyvät eikä ensinmäisen käyttöviikon jälkeen hajoo.
        Katteellisena siinä vaan vituttelet. Vituttaako?


      • fafsaasffas
        Unnah Anumemah kirjoitti:

        Ei sen väliä mitä maksaa, kuhan on hyvät eikä ensinmäisen käyttöviikon jälkeen hajoo.
        Katteellisena siinä vaan vituttelet. Vituttaako?

        Ei vituta.


      • Unnah Anumemah
        fafsaasffas kirjoitti:

        Ei vituta.

        No hyvä.
        Leppoisaa juhannusta U A


    • 150 km suuntaansa

      Ainoa paikka josta olen moneen vuoteen kenkäni ostanut, koska valikoima on hyvä. Kai se palvelukin on erittäin hyvää, kun myyjä tietää, suoraan ehdottaa aina sopivia malleja.

      Ainakaan minä en ole koskaan saanut huonoa palvelua, ja aion jatkosakin tulla kenkäni Kemistä ostamaan. Jos on saanut jostain paikasta huonoa palvelua, voihan sitä mennä jatkossa toisiin liikkeisiin.

      • kengän tallaaja

        Siinä kenkäkeskuksessa hinnatkin on ylikalliita, samat kengät maksaa muissa liikkeissä kymmeniä euroja vähemmän. Lisäksi marketeissa on 14 pv vaihto/palautusoikeus jos kotona huomaa että ostikin epäsopivat kengät.


      • Anonyymi
        kengän tallaaja kirjoitti:

        Siinä kenkäkeskuksessa hinnatkin on ylikalliita, samat kengät maksaa muissa liikkeissä kymmeniä euroja vähemmän. Lisäksi marketeissa on 14 pv vaihto/palautusoikeus jos kotona huomaa että ostikin epäsopivat kengät.

        Todellakin


    • 12v

      vittu se mies myyjä tyrkytti saakeli mulle eccon kenkiä vaik vittu oon 12v ja poika ei saakeli ku olin äitin kaa kattomasa sielä jotaki paskaa

    • Köyhän sandaalit

      Jalkahoitaja kehui sandaalini ja kyseli, mistä olen sellaiset löytänyt /ostanut? Ne sandaalit ostin Tamppiksesta, Kemistä ja ne maksoi silloin markoissa 10 markkaa! Ja nuo sandaalit ovat edelleen käyttökelpoiset.
      Jalkahoitaja antoi hyviä ohjeita kenkien ostoon ja kertoi, ettei Adidas tai mikään muu "merkki" tuote, kengissä takaa sitä, että ne ovat sopivat ja hyvät jaloille! Ei myöskään sitä, kauanko kestävät. Eli merkillä tai kallilla hinnalla ei välttämättä saa jaloille hyviä kenkiä.
      Ja kenkiä ostaessa kannattaa ajatella muutakin, kuin ulkonäköä, merkkiä, hintaa. Koska jalat ovat erittäin tärkeät, meille ihmisille ja varsinkin vanhempana sen sitten huomaa jos on huonoilla, epäsopivilla kengillä tallustellut.... jos kävelee huonoilla tai omalle jalalle epäsopivilla kengillä se juontaa selkään, lonkkiin, polviin, nilkkoihin. Joka ei välttämättä näy, eikä tunnu heti, eikä vielä vuoden tai parinkaan kuluttua, mutta sitten.... Kenkä ei saa olla pohjastaan liian kova, eikä pehmeä ( tämän voi testata vääntämällä kenkää käsin ns. puneille, jos kenkä ei mene yhtään tai hyvin vähän puneelle on se liian kova, jos taas taipuu kuin rupeli, se on liian pehmeä ), kenkä pitää olla kantapään puolelta, tasaisella alustalla katsottuna suora. ei saa olla kallellaan mihinkään suuntaan. Kengät ei myöskään saa puristaa ( nahka kenkä puristaa hieman uutena, se ei haittaa ), eikä kenkä saa olla liian pieni, painaa varpaita.

      • kalliilla huonoa

        Ostin urheiluliikkeestä kahdet erimerkkiset kalliit lenkkkarit kun oli jalkavaivoja. Vaivat paheni entisestään, esim. Nike maksoi satasen, jalat kipeytyi ja pohjasta irtosi pala jo kesän kävelyn jälkeen, kengät oli vetkut ja pehmeät, asicit väänsi polvet mutkalle.


      • dssdasadsad
        kalliilla huonoa kirjoitti:

        Ostin urheiluliikkeestä kahdet erimerkkiset kalliit lenkkkarit kun oli jalkavaivoja. Vaivat paheni entisestään, esim. Nike maksoi satasen, jalat kipeytyi ja pohjasta irtosi pala jo kesän kävelyn jälkeen, kengät oli vetkut ja pehmeät, asicit väänsi polvet mutkalle.

        Ei aina voi syyttää kenkiä. Jos jalat on paskana, ne on paskana. Ei siinä kengät auta. Kyllä urheiluliikkeissä osataan jokaiselle sopivat kengät katsoa, kun apua pyytää. Ei ainakaan minulla ole ollut ongelmia.


      • kenkkäskengät

        Lopetin käymisen kyseisessä liikkeessä jo silloin ku se oli vanhassa puutalossa. Oli tunne että ku oven avasit niin osta tai poistu heti.


    • Unna A

      Nuolkaa mun eccoja!

      haluan kakkakullia . T: U A

    • Kylvain

      En ole siis ainoa joka on saanut kenkäkeskuksessa huonoa palvelua. Sain sitä jo aikanaan sen ollessa siinä puutalossa keskuspuistokadulla. Kerran kävin enkä toisten käy. Meinaakohan se kauan olla edes pystyssäkään - käykö siellä edes kukaan?

      • asiakas aina vääräs

        Et todella ole ainoa joka on saanut huonoa palvelua. Käyn ostamassa kenkäni Oulusta tai Rovaniemeltä jos en löydä Kemin muista kaupoista mieluisia kenkiä.


      • Anonyymi

        Jaahas on näköjää muutkin saaneet huonoa palvelua, oli toso tosi törkeetä.


    • kengätön

      ja tosi töykeää aika ajoin.

    • Loistavaa palvelua

      Totta. Siinä kaupassa asiakas ei ole oikeassa. Kierrämme vastedes kaukaa tämän liikkeen. Pari vuotta sitten Ilmeisesti sama myyjä koitti myydä kenkiä vaimolleni, ja suuttui, kun sanoin vaimolleni että kengät eivät näyttäneet hyviltä. Kannattaisi parantaa asiakaspalvelua eikä täällä klikkailla peukaloita, ei se mitään hyödytä.

      • "vaimolleni" voi

        "koitti myydä vaimolleni"...voi vittu mikä mies oikein olet ? Et taida olla MIES ollenkaan" Toivottavati naisesi jättää sinut ajoissa ettei sikiä lisää tuhkamunia tähän suomen maahan,..


      • Sopimaton
        "vaimolleni" voi kirjoitti:

        "koitti myydä vaimolleni"...voi vittu mikä mies oikein olet ? Et taida olla MIES ollenkaan" Toivottavati naisesi jättää sinut ajoissa ettei sikiä lisää tuhkamunia tähän suomen maahan,..

        Taisi kalikka jälleen kerran kalahtaa :)
        Älähän hermostu, asiakas ei siis ole oikeassa, vaan asiakas on tuhkamuna. En siis edelleenkään asioi liikkeessänne, mikäli asenne on tuollainen. Mainostan muillekin hyvää käytöstänne.


      • kengät kauempaa

        En tiedä miten nykyään, mutta lähes vastaavasti käynyt useamman kerran iäkkään äitini kanssa, joka todella tarvitsee apua kenkien ostoon, kunnes lopetimme käymästä. Ei selvästi tykätä kun "ulkopuolinen" tulee tuputuksen väliin, mutta oli pakko kun myydään kalliita kenkiä joilla ei olisi voinut kävellä.


    • 6 inch+

      kemin kenkäkeskuksessa on paras palvelu koko kemissä. ...ja minähän sen tiedän....

      • 6.5 inch

        Totta kai omistaja tuntee kauppansa, sitä ei käy kiistäminen.


    • mo

      Kenkä Keskuksen palvelu on ielestäni miesmyyjän ansiosta hyvä.. Muista myyjistä en men takuuseen..

    • buutsit ostamatta

      Juu on se ilmapiiri siellä niin ahdistava, että ei tee mieli asioida uuteen paikkaan poikkesin vahingossa ja heti kn näin sen miesmyyjän niin painelin ovesta ulos. Voihan se olla tietysti asiantunteva kengissä... Muodista siinä liikkeessä ei ymmmärretä, ihan aataminaikaset valikoimat. Ikävä kyllä ostovalintaan vaikuttaa usein oikea fiilis.Tyrkyttämisestä semmonen ei tule.

      • junanviemä

        Mikä teitä oikein vaivaa kun ulvotte pimeästi selän takana ilman, että tekisitte asialle jotain? En usko sanaakaan tuosta panettelusta. Pitäisiköhän teidän, jos luonnetta on, mennä antamaan itse liikkeessä palaute.

        Pelkkää ilkivaltaa tuollainen nimetön ja pahantahtoinen nettikirjoittelu. Todellisia syitä voi vain arvailla, itse epäilisin kateutta.


    • Lahjakengät edelleen

      Kerran olen käynyt ko. liikkeessä, olipa kokemus. Tytär haki kenkiä eikä siitä mitään tullu, lähin ulos tupakalle. Tulin takas ni isäntä haukku minut kun olin saanut Sievin Jalkineesta ilmaiset kengät käydessäni tutustumassa kengän tekoon !!!? Tulipa syyllinen olo ja eiku taas tupakalle joten terveyskin siellä menee !

      • Anonyymi

        Eiii hitto mitä se sille kuuluu, niin onhan se siltä pois kun et ostanu häne kaupasta.


    • ration

      Ihan hyvä valikoima on talossa, mutta miesmyyjä todellakin on hieman omalaatuinen. Kemissä käydessäni asioin myymälässä satunnaisesti silti, vaikka kaveri on palvellessaan joka kerta vähintäänkin piikittelevä.

      • 9

        Ettei tämä miesmyyjä olisi johtaja ite.


      • VeneiIijä
        9 kirjoitti:

        Ettei tämä miesmyyjä olisi johtaja ite.

        On on.


      • Tuttu mies
        9 kirjoitti:

        Ettei tämä miesmyyjä olisi johtaja ite.

        Kyllä hän on ja minäkään en ikinä osta häneltä,lähden pois jos ei muita paikalla..kerrankin suuttui kun en ostanut numeroa liian isoja kenkiä...sanoin että enköhän itse tunne jalkani.muu henkilökunta todella ystävällistä ja valikoima hyvä :).
        Terv.Kemiläinen kenkien kuluttaja


    • Voihan vattu

      En enää ikinä käy siinä puljussa! Muutama vuosi sitten erehdyin ostamaan sieltä kengät. Kävi niin että menikö viikkoakaan niin koko kengänkanta irtosi. Kun menin valittaan niin juurikin tämä sama miesmyyjä haukkui minut siitä että OLIN KÄVELLYT VÄÄRIN NIILLÄ KENGILLÄ! Uskomatonta toimintaa "alan ammattilaiselta".

      • Anonyymi

        Ai niitä on vääriäki tapoja kävellä ei tsiisus.ei jatkoon.


    • leveälastinen

      Olen osanut ja ostan kenkäni sieltä. Joskus sorrun köyhyyttäni halpahalleihin ja vastaaviin, mutta kun jalat kipeytyy niin palaan aina "kiltisti" ruotuun. Se mies löytää aina hyvät kengät. Hyvä, asiantunteva palvelu. Kiitos.

      • Korjailija

        Korjaus: "Se mies löytää mielestään aina hyvät kengät."


      • Anonyymi

        Ostan cittarista hyvin kestäny jo monta talavee vaikka halavat oli,


    • -L-

      Huh huh... Vanha ketju mutta meno ko. kaupassa näköjään edelleen samanmoista. Varmaankin se sama mieskenkilö joka minuakin "palveli". Olen kyllä kuullut tuosta liikkeestä kauhutarinoita jo 20 vuoden takaa kun se sijaitsi siinä Keskuspuistokadun puutalossa, ostamatta ei kuulemma ulos päässyt.

      Menin tänään katselemaan tennarihyllyä ja siinä ollessani tämä mieshenkilö tuli kysymään tarvitsenko apua. Kiitin ja sanoin, että ei kiitos katselen vähän. Vastaus oli asiallinen: katsele vain, kysy jos tarvitset apua ja sovitussukkia on tuolla. Tähän asti kaikki vaikutti huhuista huolimatta lupaavalta...

      Mutta auta armias kun erehdyin sovittamaan mustia sandaaleita ja kävelemään ne jalassa muutaman metrin. Mies singahti perääni "sovitussukat" kourassa. ilmoittaen että sukat jalkaan ettei kenkiin tule "varpaidenjälkiä"! ...ja jatkoi vielä että onneksi otit sentään nuo mustapohjaiset eikä ne ruskeat tai muuten oltaisiin päästy tekemään kenkäkaupat.

      Mitä H****ttiä!? Varpaan jäkiä? Missä kurassa se tyyppi kuvitteli minun kahlanneen ennen kenkäkauppaan tuloani. Tai kyllähän joihinkin kenkiin ajan kanssa käytössä painuu omistajansa vapaankuvat sisäpohjaan, mutta ei niitä nyt ihan kymmenen askeleen testikävelyllä saa kukaan aikaiseksi!

      Vai olenko minä kohta 30 vuotta ymmärtänyt sovitussukkien tarkoituksen väärin? Olen luullut että ne on sitä varten että sellaisia ohuita sukkia joskus käyttävät saavat kokeilla kenkien sopivuutta niiden kanssa, ei siksi että kenkäkauppias suojelee kenkiä potentiaalisten asiakkaitten jaloilta?! En minä ikinä käytä sellaisia ohuita ja liukkaita sukkia, eikä minun ole järkeä sovittaa mitään pikkukenkiä sellaisten sukkien kanssa, koska silloin ne eivät eivät pysyisi jalassa askeltakaan... Enhän minä silloin tiedä sopiiko ja pysyykö ne kengät minun paljaassa jalassani! Sovittamattako minun kuuluisi kenkäni ostaa vai mitä ihmettä?

      Hämmentävää tässä on se, että osa porukasta ei ilmeisesti meinaa päästä ko. liikkestä ulos ostamatta mitään ja osaa estetään edes sovittamasta kenkiä, mikä on kyllä takuuvarma konsti estää kauppoja syntymästä. Halutaanko siellä siis, että niitä kenkiä ostetaan vaiko ei... kummallista.

      Jos ko. "asiakaspalvelija"/omistaja tämän sattuu lukemaan, niin toivottavasti tunnistaa. Ja ei, tämän suorempaa palautetta en todellakaan aio antaa... Koska ensikosketus liikkeen palveluun oli täysin asiaton, niin äänestin jaloillani. Kävelin suoraan intersportiin ja ostin ne siinä tennarihyllyllä alunperin katselemani Converset sieltä.

      • Straw man

        Eihän sitä tiedä tarttuiko sinusta jalkasieni, legioonalaistauti tai jopa espanjantauti?
        Valitettavasti nykyään jopa kenkiä sovitettaessa voi saada jos minkäkimoisen taudin.
        Niin ja hikoileehan ihminen aina jonkinverran, kenkiä kokeillessa saattaa sitten jäädä jonkinmoinen jälki sisäpohjalliseen?
        Siksipä minä tykkäänkin ostaa kengät kyseisestä kaupasta, kun tiedän ne puhtaiksi ja tasakokoisiksi.


      • Straw man

        Eihän sitä tiedä tarttuiko sinusta jalkasieni, legioonalaistauti tai jopa espanjantauti?
        Valitettavasti nykyään jopa kenkiä sovitettaessa voi saada jos minkäkimoisen taudin.
        Niin ja hikoileehan ihminen aina jonkinverran, kenkiä kokeillessa saattaa sitten jäädä jonkinmoinen jälki sisäpohjalliseen?
        Siksipä minä tykkäänkin ostaa kengät kyseisestä kaupasta, kun tiedän ne puhtaiksi ja tasakokoisiksi.


      • Hopsista

        Kyllä nykyajan käytöstapoihin kuuluu käyttää sovitussukkia hygieniasyistä. Käytit niitä sitten ostamiesi kenkien kanssa tai et. Pelkkkä ajatuskin hikisistä ja kenties minkätautisista jaloista sovittamassa kenkiä, jotka kenties minä myöhemmin ostan, inhottaa... Hyvää kengätöntä kesää sinulle!

        PS. Kyseinen kauppa on ihan ookoo ja olen saanut siellä aina hyvää palvelua, kiitos!


      • Anonyymi

        Tää on vähän niinkuin kansan radio. Ja hyvä tietää mitä toisilla on sanomista.


      • Anonyymi
        Straw man kirjoitti:

        Eihän sitä tiedä tarttuiko sinusta jalkasieni, legioonalaistauti tai jopa espanjantauti?
        Valitettavasti nykyään jopa kenkiä sovitettaessa voi saada jos minkäkimoisen taudin.
        Niin ja hikoileehan ihminen aina jonkinverran, kenkiä kokeillessa saattaa sitten jäädä jonkinmoinen jälki sisäpohjalliseen?
        Siksipä minä tykkäänkin ostaa kengät kyseisestä kaupasta, kun tiedän ne puhtaiksi ja tasakokoisiksi.

        Otatteko katoo ihka uuvet sovitussukat matkaan vai kelepaako kaupan sovitussukat ja minkä väriset pn mieluisan väriset sukat?
        Onko hänellä erivärisiä sukkia josta valita?


      • Anonyymi
        Straw man kirjoitti:

        Eihän sitä tiedä tarttuiko sinusta jalkasieni, legioonalaistauti tai jopa espanjantauti?
        Valitettavasti nykyään jopa kenkiä sovitettaessa voi saada jos minkäkimoisen taudin.
        Niin ja hikoileehan ihminen aina jonkinverran, kenkiä kokeillessa saattaa sitten jäädä jonkinmoinen jälki sisäpohjalliseen?
        Siksipä minä tykkäänkin ostaa kengät kyseisestä kaupasta, kun tiedän ne puhtaiksi ja tasakokoisiksi.

        Jääkö se sitten ostamatta hyllyyn.


      • Anonyymi

        Eiks ne sovitussukat ole naisten kenkiin tarkotettuja,


    • sukaetit

      Mitäpä luulette niistä kauppojen sovitussukista tarttuvan ? Vuodesta toiseen siinä rullaantuneina jalasta toiseen... nam. Vai luuletteko, että ne joka sovituksen jälkeen laitetaan pesuun :)

    • WaitingClown

      minä vaihdan salaa vuosia käytetyn sovitussukan omaani...keittelen siitä viiden litran kattilassa teetä jonka sitten jäähdytän ja lopuksi pakastan pienissä erissä lopullista käyttöä varten odottamaan. odottavan aika voi joskus olla pitkä.

    • -L-

      No sitä minäkin ihmettelen, että ei ne sovitussukat kyllä kenenkään JALKOJA ainakaan suojaa yhtään miltään, jos ne kiertää jalasta toiseen ties kuinka monta kuukautta... niitten kuvotuskerroin on kyllä satakertaa pahempi kuin jonkun normaalikuntoiseen paljaaseen jalkaan sovittaman kengän :D Että se niistä hygieniasyistä sitten.

      Ymmärrän kyllä sen, että jos tietää jaloissaan olevan jotain mahdollisesti tarttuvaa, tai vaikka vaan rikkinäistä ihoa syystä tai toisesta, niin on ehkä kanssasovittajia ajatellen hyvien tapojen mukaista käyttää jotain sukkia kenkiä sovittaessaan, tai ainakin jotain ongelmakohdan peittävää jalan ja kengän välissä. Omalla kohdallani yhtään minkäänlaisen sukan tunkeminen kengän ja jalan väliin vaan tekee koko kenkien sovittamisesta yhtä tyhjän kanssa ja ihan tarkoituksella olin flip-flopeissa liikkeellä ettei tarvi hikisiin jalkoihin niitä kenkiä sovitella...

    • 4+16

      Olen samaa mieltä, siksi en siellä asioikaan. Ja se ei johdu siitä ettei olisi varaa, vaan siitä että palvelu todellakin on töykeää ja huonoa.

    • Maikki

      Minä olen saanut aina itselleni sopivat ja kauniit kengät ja en ole saanut missään kenkäkaupassa niin hyvää ja osaavaa palvelua kuin Kemin kenkäkeskuksessa. Miesmyyjä eli omistaja on paras ja hankkii meille isokenkäisille aivan ihania kenkiä. Ollaan tyytyväisiä että meillä on täällä Kemissä tällainen hyvätasoinen kenkäkauppa.Välillä voi asiakaskin katsoa peilistä .

      • Arska K

        Oletko sinä, Maikki, kyseisen kenkäkaupan omistaja tai hänen puolisonsa? Heh, tämä on lystiä, kun on ees joku, joka kehhuu kyseistä liikettä. Onko siellä liikkeessä siis myös peili? Onko muuten kukaan käyny Sauvon kengässä tai Kyllösen kenkäkaupassa? Kertokaa mielipiteitä niistäkin. Minä kävin niissä kauan sitten.


      • KKK
        Arska K kirjoitti:

        Oletko sinä, Maikki, kyseisen kenkäkaupan omistaja tai hänen puolisonsa? Heh, tämä on lystiä, kun on ees joku, joka kehhuu kyseistä liikettä. Onko siellä liikkeessä siis myös peili? Onko muuten kukaan käyny Sauvon kengässä tai Kyllösen kenkäkaupassa? Kertokaa mielipiteitä niistäkin. Minä kävin niissä kauan sitten.

        Ei ole Mailli ainoa joka kyseistä liikettä kehuu.
        Kannattaa lukea koko ketju, niin löydät monta muutakin joilla ei ole negatiivista sanottavaa KeminKenkäKeskuksesta.


      • KKK
        KKK kirjoitti:

        Ei ole Mailli ainoa joka kyseistä liikettä kehuu.
        Kannattaa lukea koko ketju, niin löydät monta muutakin joilla ei ole negatiivista sanottavaa KeminKenkäKeskuksesta.

        PS. Anteeksi se nimi oli Maikki. Hih!


      • KukkeliKuuKemi
        KKK kirjoitti:

        Ei ole Mailli ainoa joka kyseistä liikettä kehuu.
        Kannattaa lukea koko ketju, niin löydät monta muutakin joilla ei ole negatiivista sanottavaa KeminKenkäKeskuksesta.

        Oikeesti ne on kaikki Maillin ja Maikin lähettämiä kehuja.


    • maiskis

      Voin kyllä yhtyä keskusteluun ja todeta, että jos haluaa tulla huonolle tuulelle, kannattaa mennä kyseiseen liikkeeseen! Voi Helv**** ne sovitussukat ja kaikenmoinen kyyrääminen ja kyttääminen siinä takana.. Kaiken kukkuraksi jos haluaa katsella rauhassa niin sekään ei tosiaan onnistu. Valikoima on jäänyt sitten sinne viime vuosisadalle.. En todellakaan voi suositella kyseistä kauppaa kellekkään! Itsekin isojalkaisena löydän kenkäni muualta.

    • KKK

      Perkeleen perseaukiset, kun teillä ei oo varaa ostaa kenkiä kyseisestä liikkeestä.

    • Koivuharju

      Kertokaa hyvät ystävät hyviä kenkäkauppoja Kemissä. Täytyyhän niin suuressa kaupungissa kuin Kemi olla parempiakia vaihtoehtoja. Siis mistä kenkäkaupoista on hyviä kokemuksia, missä on hyvä valikoima uusia kenkiä, missä palvelu on asiallista ja kenkiä voi kokeilla rauhassa ilman henkilökunnan suorittamaa häirintää. Minä tykkään naispuolisista myyjistä.

      • Kengänkäyttäjä

        Eikö Kemissä ole todellakaan yhtään kenkäkauppaa, jota voisitte suositella? Havaintojeni mukaan lähes kaikilla kemiläisillä näyttää kuitenkin olevan kengät jalassa.


      • kenkä on sko

        Käy Torniossa/Haaparannalla. Jos ei oteta markettikenkiä huomioon, niin kenkäkauppoja löytyy tarpeista riipuen ainakin 5 kappaletta. Ei tarvitse tyytyä yhteen ja palvelu pelaa. Siellä minäkin asioin.


    • KalOssiTossavainen

      ...siis tässä ketjussa on viitattu siihen, että KÖYHÄT EI ASIOI KEMIN KENKÄKESKUKSESSA. WTF? x)))
      Onko se muka joku statussymbooli, että talsii tuolla kenkäkeskuksen monot jalassa... Haloo hei!!!
      Itse olen käynyt ko. liikkeessä kerran ja toiste en mene. En heidän valikoimistaan tai laadusta tiedä, ei päästy koskaan niin pitkälle siellä asioinnissa.

      Enemmän kuin varallisuudesta kenkäkeskuksen monot taitaa kertoa omanarvon puuttumisesta, että siedetään huonoakin palvelua kunhan vaan saadaan sanoa, että on ostettu kalliilla. Kasvakaa jo aikuiseksi. Tai sitten myyjä tietää, miten nuoleskella että saa myytyä just näille tyypeille.

    • Reddis

      En tiedä statuksista ynnä muista, mutta itse käyn kenkäkeskuksessä vai siksi, että siellä sattuu olemaan aina itselleni hyvä kengät. Olen kahlannut Prismat, Texit ja vastaavat läpi, mutta sieltä ei yksinkertaisesti löydy itselleni sopivia kenkiä. Kyllähän se hinta noissa kengissä hirvittää, mutta kyllä niillä tulee aina jonkin verran kuljettuakin.

      Miesmyyjä on kieltämättä hieman tyrkyttävä ja "manipuloiva", yrittää saada asiakkaat uskomaan että tämä kyseinen kenkä on juuri sinulle juuri se sopiva. Siinä täytyy vain itse pitää sitten pää kylmänä ja tunnustella kenkiä myyjästä välittämättä. Jossei anna kokeilla kenkiä kuten itse haluat, sitten on ehkä paras vaihtaa liikettä. En ole kuitenkaan mitenkään erityisen töykeää palvelua tuolla kohdannut, en toisaalta ole käynytkään siellä kuin kolme kertaa ja silloinkin hakenut vain kengät, en jäänyt rupattelemaan myyjän kanssa.

    • Riesen <3

      Se tyrkyttäminen tekee sen, että as.palvelu tulkitaan huonoksi ja ärsyttäväksi... Ja omistaja tuntuu "kettuuntuvan" jos asiakkaalla on oma mielipide...

    • Kengänkuluttaja

      Minä en ymmärrä sitä, että mennään Kemin Kenkäkeskukseen vaikka tiedetään sen palvelu töykeäksi. Kemissä on muitakin kenkäkauppoja. Esimerkkinä voin mainita heti Sauvon Kengän. Se on Valtakadulla. Menkää kaikki sinne ja kertokaa sitten kokemuksia kyseisen liikkeen palvelusta. Sekin on toiminut Kemissä monta kymmentä vuotta. Minä en rupea sitä kehumaan mutta kirjoittakaa omista kokemuksistanne.

    • pirkko

      kävin 1. 3 kemin kenkäkeskuksessa enkä löytäny itselleni sopivassa hintaluokssa ja mieluisia kenkiä en halunnu sovittaa niin miesmyyjä sano mulle : sinun pitää lähteä varmaan pois! sen puljun ovea en enää koskaan aukase, todella tylyä palvelua.

      • GeeGan

        Niin! Poishan sinun on lähettävä, jos ei sopivassa hintaluokassa ja mieluisia kenkiä löydy. Ne varmaan löytyy jostain Lidlin tai Texin alekorista?
        KKK:sa on vain laadukkaita ja käytännöllisiä kenkiä ja hinta on siihen nähden sopiva.
        Olisit ostanu markkinoilta, vai tulitko muuten vaan persaukisena tänne irvailemaan?


    • Ecco kenkäilijä.

      Kyllähän se on tosiasia että siellä on tyly palvelu,mutta eihän mies myyjä siitä välitä,silloin aikoinaan kun hänen setänsä Jorma oli vanhassa paikassa mukana oli iloinen meininki ja kauppa kavi,sieltä meillekkin ostettiin aina kaikki kengät ja olimme tyytyväisiä,mutta nykynen omistaja on perintö prinssi jonka ei tarvi ajatella kaupan käyntiä eikä asiakas palvelua kunhan vain saa päivänsä jotenkuten kulumaan.

      • Tietävä

        Eikä sinun ole näköjään tarvinnut opetella yhdyssanoja.


      • Anonyymi

        TOTTA PUHUT.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        TOTTA PUHUT.

        Jaa.


      • Anonyymi
        Tietävä kirjoitti:

        Eikä sinun ole näköjään tarvinnut opetella yhdyssanoja.

        Mi täs si nun on täy ty nyt o pe tel la?


    • ex kundi.

      Joo kyllä Ecco kenkäilijä on oikeassa,siellä Jorman(Naaman) aikana oli mukava mennä asioimaan kyseiseen liikkeeseen siellä oli leppoisa tunnelma oikein haikeilla mielin muistelen sitä aikaa.Mut sinnekkin tuli sellainen vanha kaljupäinen mies myyjä joka oli myös tympeä,mutta ei ollut omistaja,mutta jotenki sukuun kuuluva,ja niin minäkin lopetin sitten siellä kaupan käynnin.

    • Vähän rahaa,mutta on

      Hyvin siellä palveltiin ja löytyi sopivat kengät ja sopivaan hintaan.Osaavia naismyyjiä ja kyllä itse kauppiaskin osaa myydä. Kateus tai rahattomuus aiheuttaa valittajissa kränää. Muuten .... ei kauppa ole hyväntekeväisyyslaitos tai sosiaalihuolto. Pitää kauppiaankin elää myyntituloilla.

    • Ex kundi.

      Eihän nyt ollut siitä kysymys että kauppiaakin pitää elää kaupalla niin pitääkin,mutta asiakkaan kohtelu,huomioiminen,eikai kukaan kadehdi semmoista joka on tyly asiakkeilleen.

      • GeeGan

        Mikäli nyt oikein ymmärrän, niin voihan se olla vaikeaa ex kundille siron näköisiä 45 korkkareita löytää?
        Kannattaa kääntyä Vanila Sky:n puoleen, ehkäpä heiltä löytyy.


    • yks kengänostaja

      Meneppä kyseenalaistamaan kengän istuvuus sovituksen jälkeen sellaisista kengistä joita tämä miesmyyjä (johtaja/omistaja) on sinulle tarjonnut... Alkaa tulla melkoista stooria vanhan tätinsä ohjeista yms... ihan oikeasti paljon valikoimaa, mutta... Tai meneppä käymään pienen vasta kävelemään oppineen lapsen kanssa siellä, huh huh... Oon mä tuolta monet kengät ostanut, mutta aina pitää muistaa kenen kanssa asioi, ettei suututa sitä ukkoa...

    • ei ikinä enää

      ilmeisesti sama meno jatkuu edelleen. ei se tympeys ja viha ole siitä miehestä mihinkään lähtenyt. hänellä on vara valita asiakkaansa. jos naama kuuluu jollekkin raharikkaalle kemin kuuluisuudelle niin kyllä ollaan mielinkielin ja annetaan alennusta ennen kengän sovitusta. loput asiakkaat ovat kirpputorikamaa joita saa kohdella kuten poisheitettäviä tuotteita. talvialennuksen huippu oli 30%, paitsi niistä gore-tex kengistä ja sievin kengistä joita katselin alennus olikin 15%. sinne jäivät roikkumaan ensi talvea ootellen.

    • topsi3

      Jatkoa.....toteaisn myös että omat kokemukseni ovat vain positiivet... tarinaa ukolta tulee... ja mitä itse tiedän niin asiakaspalvelu on haastavalaji.. kuka jaksaa kuunnella kettuilua päivsät toiseen??

    • coolman3

      Pete perkule! Sama meno jatkuu edelleen. Erittäin outoa ja ahdistavaa käytöstä osittain kaljulta harmaahiuksiselta mieheltä. En asioi enään ikinä liikkeessä. Etenkin lapsia kohtaan käytös käsittämätöntä.

    • juhanipekka69

      Miksi tämän kaupan keskustelu pompahtaa jatkuvasti esiiin. Kyseinen kauppahan on ollut jo hyvin pitkään kemissä. Luulisi, että asiakkat olisivat jo kaupan hyljänneet... ainakin näiden kommenttien perusteella..... Liekkö edes totta kyseiset keskustelut

      • Ahmed Khaheli

        Se on kuule se paikallinen katteus, joka sieltä välillä päätään nostaa.


      • Saapasmies.
        Ahmed Khaheli kirjoitti:

        Se on kuule se paikallinen katteus, joka sieltä välillä päätään nostaa.

        No kuule, miksi katteus ei kohdistu muihin kenkäkauppoihin? Vieressä on toinenkin kenkäkauppa, joka on toiminut Kemissä arviolta vähintäänkin 50 vuotta. Kukaan ei ole katteellinen sille. Omien kokemuksieni mukaan Kemin Kenkäkeskukseen kohdistuva kritiikki on aivan aiheellista.


    • 4587

      On kyllä todella asiatonta palvelua ja minua ihan pelottikin tämä kyseinen miesmyyjä..

      • Tane.

        "minua ihan pelottikin tämä kyseinen miesmyyjä.. "
        Onko se sama myyjä, jolla on kalu esillä.


    • pärs Saukkonen

      mie oon 9 vuotias, Ja äitinni kielttää minuua käymästä tässä kauppasa. Vaikka haluaisin uudet lakosteen kenkät, niin äiti ostaa mulle aina citimarketista jotkut vitttun rumat kenkät

      • Tane.

        Me mennään isän kanssa aina Sauvon kenkään. Isä on ostanut kenkänsä sieltä jo kouluikäisenä. Nyt siellä on kuitenkin eri kengät ja mallit. Myyjätki on vaihtunu melkein kaikki. Isoisäkin oli ostanut sieltä kenkänsä.


    • EN YMMÄRRÄ

      Kävin kattomassa ensin kenkä-keskuksessa kenkiä niin katsoin kenkiä niin makso 89 ja vähän päälle, menin seuraavana päivänä sauvon-kenkä liikeeseen niin yhet kengät makso noin 39.90e että onhan niissä ihan pikkusen eroa

      EI NIIN HYVÄ PALVELU!

      Jos sanot että en tarvitse apua yms, ns loukkaanutaan ja mennään pois ja tykätään niin huonoa.... En ymmärrä, en ymmärrä, en oikeesti ymmärrä!!

      • Laatua olla pitää

        Näihin halpoihin kenkiin täytyy kertoa oma kokemus. Aiemmin ostin juuri näitä halpoja kenkiä, koska kengäthän kuluvat muutenkin. Miksi tuhlata 100€ kenkiin jotka hajoavat pian?
        Päätin sitten kerran ostaa noin 150€ maksavat kengät. Nyt nämä kengät ovat kestäneet jo 4 vuotta kovaa käyttöä (talvea ja kesää) eivätkä ole moksiskaan. Joten olen tehnyt sen päätöksen etten enää osta näitä Kiinassa tehtyjä halpa kenkiä. Panostan laatuun ja kotimaisuuteen, kestävät paremmin ja samalla tuen suomalaista työtä.


    • Entinen Kemiläinen

      Mielenkiintoista, että tämmönen keskustelu. Tuossa kenkäkeskuksessa on ollut laatukenkiä kyllä ja hyvä valikoima jo vuonna 80-90...mutta palvelun kanssa oli oikeasti jo ongelmia silloin. Mutta ilmeisesti toista yhtä hyvää tarjontaa omaavaa kaupaaa ei Kemissä ole ja saavat palvella edelleen miten haluavat. En tiedä kaikkien myyjien palvelusta, mutta pari huonohkoa muistoa on itselläkin jo 90-luvun taitteesta ja kavereilta muutamalta myös niiltä ajoilta. Mutta hyvä jos kauppa käy, kaikki porskuttaa tavallaan ja asiakkaat valitsevat mihin menevät.

      • kotimaiset kengät

        Ei ole kaikki sielläkään laadukasta. Ostin pojalle kengät joista pohja alkoi irtoilemaan muutaman viikon käytöön jälkeen. Vein liikkeesen takaisin, luuulin saavani niin huonosta laadusta kaupanpurun, mutta ei , vika tuntui omistajamiehen mukaan olevan käyttäjässä. Kengät lähetettiin valmistajalle tutkittavasti, useamman viikon jälkeen sain tilalle uudet vastaavat tehtaalta. Tällä vålin oli tietenkin ostettava lapselle toiset kengät marketista jotka kyllä olivat paljon laadukkaammat No, eipä tarvinnut kenkäkauppiiaan itse pulittaa huonon laadun myynnistå euroakaan. Normaalissa asiakaspalvelukaupassa ollaan edes pahoillaan ja marketista saa heti uuden tuotteen tilalle jos vastaavaa sattuu.


    • 4+2

      On se vain ihmeellistä että Kenkäkeskus on edelleen pystyssä mikäli näitä kaikkia valituksia on uskominen.

      Vai onko niin että "sisäpiirin" asiakkaat riittävät kaupantekoon ja muita katsotaan kieroon, näinhän se oli normaalia 50 luvulla, mutta että nykypäivänäkin.

      Mikäli näin todellakin on niin kyseessähän on vanhan kauppatavan kulttuurijäänne ja suojelemisen arvoinen asia.

      Jospa Kenkäkeskuksen toimintatapa onkin pitkään harkittua, sillä juuri missään liikkeessä ei enää voi nauttia asiakkaan nöyryyttämisestä ja suoranaisesta pottuilusta.
      Ennenvanhaan tästä herkusta pääsi nauttimaan valtion katsastuskonttorieilla mutta markkinatalous on nekin jo kerinnyt pilata, erkkikään kestä hymyileviä katsastusmiehiä.

      Joten nauttikaa Kenkäkeskuksen ilmapiiristä, se on harvinaista herkkua.

    • Kengät

      Olen samaa mieltä. Pitäisi miesmyyjän/omistajan koulutukseen mennä kun alkeelinenkin kohtaminen asiakkaan kanssa ei onnistu.

    • nbjgjldöööflgkgkfdödlfg

      Voitte vain kuvitella mitä oli olla töissä aikoinaan tässä liikkeessä. Mutta se onkin jo kokonaan toinen juttu. Ainoastaan Kyllösen Jormasta hyvät muistot, ainut koko suvusta joka kohteli myyjiä myös asiallisesti. Vahinko ettei hän yksin omistanut liikettä, olisi olut hyvä johtaja. Liike on vanha ja sen omisti aikoinaan suku, jossa useampi osakas. Nykyisin liikkeen omistaa Petri Kyllönen.

    • Varsinais-Suomesta

      Minä olen entinen kemiläinen ja olen ko kaupasta saanut viime kesänä hyvää palvelua juuri tuolta parjatulta miesmyyjältä. Lähdin tyytyväisenä kaupasta edulliset ja mukavat kengät kainalossani. Lähtiessäni minut toivotettiin tervetulleeksi uudelleen. En voi kuin hämmästellä kummallisia kommentteja ( kiroilua ja asiatonta kielenkäyttöä )tällä palstalla. Niin se kuulkaa arvon kemiläiset metsä vastaa kuin sinne huudetaan.

    • Metsäökynen

      No,tulihan se viimein ensimmäinen asiallinen asiakaskokemus.mulla samoja kokemuksia aina kun kenkäasioissa ollut liikkeellä.

    • jkll

      Ei savua ilman tulta, niinhän sitä sanotaan. Jokaiselle suotakoon oman kokemuksensa perusteella tunnetila. Tunnehan ei ole koskaan väärä, jokinhan sen aiheuttaa.

    • Isojalkainen

      On se kumma, että haukutaan persaukiseksi, jos ei osta kenkiä kyseisestä kaupasta! Järjenköyhyyttä, ei muuta! Jokainen ostakoon kenkänsä aivan mistä haluaa ja saa sitä ihminen mielipiteensä sanoa. Itse ostan kenkiä harvoin, johtuen jalkojeni isosta koosta. Jos ei malli miellytä, niin en osta pelkän koonkaan takia. Olen käynyt kyseisessä kaupassa, makutuomarina äidilleni ja miehelleni. Emme ole saaneet huonoa palvelua, mutta silti ei pidä aliarvioida kenenkään kokemuksia. Hyvä asiakaspalvelu on A ja O, varsinkin nykyaikana, kun on niin helppoa tilata netistä, se kannattaa kauppiaidenkin pitää mielessä.

    • Oppo

      Valikoima oli hyvähkö, mutta palvelu erittäin huonoa. En suosittele kenellekään. Miespuolinen myyjä ei osaa asiakaspalvelua.

    • Anonyymi

      Erikoisen pitkä keskusteluketju kemiläisestä liikkeestä. Ehkäpä miesmyyjän kannattaisi mennä itseensä ja pohtia käytöstään.

      Erittäin paljon surettaa vanhan Kenkä-Keskuksen lahoaminen ja minkä vuoksi siellä roikkuu vabhoja kenkiä telineissä? Nehän voisi lahjoittaa vähävaraisille.

      • Anonyymi

        No eihön sitä nyt voi.


      • Anonyymi

        Huoliiko niitä kuukkaan ennään laittasikko ittekkää jalakaan semmosia, olisis aikoinaa antanu köyhille nii olisi teheny hyvän työn siis hyvä kello kuuluu kauas asti olisi ihimisillä jottain hyvvee sanottavana ainaski hänestä.


    • Anonyymi

      Joo tänään huonasin että jos ei ulkonäkö miellytä niin... En toiste mebe kydeiseen kauppaan onneksi toisella puolen tietä on toinen kenkäkauppa, kenkäkeskuksessahan myydäään kengät väkisin jalkaan eikä saa rauhasda katella heti on myyjät kimpussa.

    • Anonyymi

      Tämä kyseinen mieshenkilö omistaa tämän kaupan mutta eihän se silti meinaa että voi kohdella asiakasta miten haluaa. Sillä asiakashan on aina oikeassa kilpailu on kovaa ja yhtä laadukas kenkäkauppa löytyy toiselta puolen katua jossa tosi tosi asiallista ja laafukasta palvelua ja oi että ihania kenkiä.

      • Anonyymi

        Voi pahus ku tuli kirjoitusvirheitä, mutta tosi tosi huonoa palvelua vielä ite omistajalta jonka pitäisi olla esimerkkinä alaisilleen en asioi enää kyseisessä kaupassa Sauvon kenkä parempi en edes vaikka sattuisikin saamaan tältä al bundin kaupasta halvemmalla niin en sillä se periaate,


    • Anonyymi

      Pitäisköhän tämän kauppiaan päivittää asiakaspalvelu taitojaan. 1/5

    • Anonyymi

      Jokainenhan voi ostaa kenkänsä mistä haluaa, Mitä sitä täällä valittaa.

    • Anonyymi

      Sauvon Kenkä paras kenkä, sain tänään tosi huonoa palvelua just joo ja en enää ikinä astu varpaallanikaan tähän missä tää mies henkilö myy kalosseja, on muuten tosi huono ilmapiirikin vielä siellä kaiken muun p..... lisäksi

    • Anonyymi

      Jos on tyly ja inhottava asiakkailleen niin nehän menee toiseen kauppaan missä on laatu ja palvelu kohillaan ei sitä kovin kannata kukkoilla nokka pystyssä kun paikkakunnalta löytyy toinenkin kauppa vieläpä melkein silmien edestä, Tekipä myyjä muuten tylysti tänään kun kävin siellä_...
      Mutta nehän on niitä valintoja ...

    • Anonyymi

      Kylläpäs siellä on nyt ruuhkaa . Tavallisesti ei näy ketään .

    • Anonyymi

      Vissi ei

    • Anonyymi

      Sukaetit joo hyi hele tosiaan pitäsköhä sitä mieshenkilöä neuvoa ens kerralla siellä KKK ssa että pitäskö ne kengän sovitus sukat pestä aina asiakkaan häljiltä ettet saa mitään jalkasientä? Niin kuinkahan noni niitä käyttää

      • Anonyymi

        En tiedä mitä edellä on kirjoitettu, koska en tätä ansiokasta keskusteluketjua sinällään erittäin tärkeästä asiasta yksinkertaisesti en ole viitsinyt lukea. Tänne nyt kuitenkin aikanikuluksi eksyin. Ohjeena voisin edelliselle antaa, että ota omat sukat mukaan sieltä äidin viikkaamasta laatikosta. Laitat ne jalkaan viimeistään kaupassa äläkä kiinnitä huomiota myyjän ilmeeseen, joka miettii "miksi olen täällä seuraamassa aikuisen ihmisen sukan jalkaanlaittoa kun se tulee ostamaan kenkiä?". Ja vielä vastauksena hyvään kysymykseesi lopussa; aika moni käyttää.


    • Anonyymi

      Niinpä

      • Anonyymi

        Niinpä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä

        En ainaskaan minä käytä kyseisen kaupan kenkien sovitus sukkia., ei voi tietää kuka niitä on käyttäny viimeksi. Tietäjät tietää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ainaskaan minä käytä kyseisen kaupan kenkien sovitus sukkia., ei voi tietää kuka niitä on käyttäny viimeksi. Tietäjät tietää.

        No sitten ei varmaan sitten kannata käyttää niitä kyseisen kaupan sovitussukkia (yhdyssana). Ota omat mukaan. Mikä tässä nyt on niin helvetin hankalaa? Ei se ole ihme, ettei Kemin asiat oikene, jos näitä sovitussukilla säätäjiä on enemmältikin seudulla. Voi olla, että kaupungilla on jukoliste ihan oikeitakin ongelmia; aloittakaa vaikka kymmenien vuosien jälkeen oikein äänestämisellä. Tsiisus sentään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sitten ei varmaan sitten kannata käyttää niitä kyseisen kaupan sovitussukkia (yhdyssana). Ota omat mukaan. Mikä tässä nyt on niin helvetin hankalaa? Ei se ole ihme, ettei Kemin asiat oikene, jos näitä sovitussukilla säätäjiä on enemmältikin seudulla. Voi olla, että kaupungilla on jukoliste ihan oikeitakin ongelmia; aloittakaa vaikka kymmenien vuosien jälkeen oikein äänestämisellä. Tsiisus sentään.

        Mutta ne sovitus sukat... Sama se kirjoittaako yhteen vai erikseen kunhan asia tulee selväksi ja taas yksi sitten sanaa viljelijä...


    • Anonyymi

      Otat nyt vaan ne omat sovitussukat mukaan, niin päästään tästä aiheesta.

      • Anonyymi

        No vissiin näihin Kemin asioitte oikenemiseen tarvitaa muita ku sovitus sukkien säätäjiä. Kerroppa minkä vä ri set oisi hyvän väriset sovitussukat (yhdyssana) pitäsköhä ottaa jokaista väriä yhet ku menemme mieheni kanssa minulle uusia tanssi kenkiä so vit ta maan eli sovittamaan. Tuliko oikein?


    • Anonyymi

      Heh, se koira älähti johon kalikka kalahti; vai pitäisikö kirjoittaa "kilahti". Sen sijaan, että yrität teksteinesi olla hauska, äänestä ensi kuntavaaleissa oikeammin. Kuten aikaisemmin kirjoitin. Voisi Kemin oikeat ongelmat sovitussukkaongelman sijasta alkaa jenkautua oikeaan suuntaan; nyt kuitenkin vielä Perämeren vihlovat tuulet puhaltavat tyhjiä keskustan katuja pitkin niiden harvojen kävelijöiden pärstään, jotka ylipäätään viitsivät Kemin keskustassa kävellä. Mutta hei, aate lämmittää.

    • Anonyymi

      Tuskin täällä enää mikään oikenee vaikka sovitettais kuinka .

      • Anonyymi

        Voihan siinä kyseisessä kaupassa käyä kokkeilee määrättyjä kenkiä että on oikea koko ja sitten tilaa netistä kun on ale koodi niin saa edullisemmin ja kaverin kanssa tilaa samaan aikaan niin säästää postikuluissa eikä tarvi lähettää takasin ku on varmasti oikea koko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan siinä kyseisessä kaupassa käyä kokkeilee määrättyjä kenkiä että on oikea koko ja sitten tilaa netistä kun on ale koodi niin saa edullisemmin ja kaverin kanssa tilaa samaan aikaan niin säästää postikuluissa eikä tarvi lähettää takasin ku on varmasti oikea koko.

        Muuten Zalandollaha on ilmane toimitus ja jos ne kävis valmiiksi kokkeilee ett olis sopivat jaloille nii eiku tillaamaa ja siellä oli niitä Riekereitäkin ja monia muita ja oli aleakin joistain. Ei ainakaa tähän kauppaan rahat mene.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muuten Zalandollaha on ilmane toimitus ja jos ne kävis valmiiksi kokkeilee ett olis sopivat jaloille nii eiku tillaamaa ja siellä oli niitä Riekereitäkin ja monia muita ja oli aleakin joistain. Ei ainakaa tähän kauppaan rahat mene.

        Siispä jos netistäkin saa näitä samoja mitä tästä kyseisestä kaupasta niin voiha siellä käyä kokkeilee ja sitte tilaa ku vielä saa alennusta mitä tästä kaupasta ei saa ja ilimaset toimituskulut niin sehän on vaan säästöä asiakkaalle ja kauppiaalle ei kilaha kassaan.
        Voi miten kivvaa.


    • Anonyymi

      Joo, taitaa kivijalkakauppojen aika olla näissä tusinakengissä ohi. Eipä taida suurin osa muutaman kympin kenkien ostajista enää kenkäkauppojen saranoita kuluttaa. Eri asia on mittatilauskengät, mutta Kemissä ei montaa mittatilauskengänostajaa olla.

    • Anonyymi

      Näinhän se on, kenkäkaupoissa hinnat kalliita niin miksipä ei ostaisi sieltä missä voi säästää vaikka pitäsi tukea paikallisia yrittäjiä mutta jos siinä säästää niin miksi ostan täältä.

    • Anonyymi

      Aikoinaan se omistaja rouva oli aivan eritavalla "kiihkeä".

      • Anonyymi

        Miten kiihkeys ny ilimenee


    • Anonyymi

      Minä mittää tylyyttä huomannu ku -70 luvun lopulla Kemissä käydessäni kyseisestä kaupasta uudet buutsit ostin. Oli hieno kivijalkapauppa silloin ja sitä samaa se varmaan edustaa vieläkin.

      • Anonyymi

        Jokohan kkk aloittanut ale myynnin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokohan kkk aloittanut ale myynnin?

        K K K:n kengissä selviää hengissä.


    • Anonyymi

      Kyllä olen samaa mieltä Kenkäkeskuksen asiakaspalvelusta. Asiakasta katsotaan päästä varpaisiin, tylyjä kommentteja ja ihan ylihintaisia jalkineita! Ihmettelen kuka liikkeestä vielä ostaa jotain?
      Kemiläiset yrittäjät saisivat muutenkin katsoa itseään peliin , miten palvelevat asiakkaitaan. Ei ole yhtään ihmeellistä ettei Kemissä mikään menensty.

      • Anonyymi

        Ei niin. Ja tyhjillään paljon liikehuoneistoja laskin just että saankaiken mitä tarvin marketeista ja näistä pienistä kaupoista mitä keskustasta löytyy niistä tarvin vain kahta kauppaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei niin. Ja tyhjillään paljon liikehuoneistoja laskin just että saankaiken mitä tarvin marketeista ja näistä pienistä kaupoista mitä keskustasta löytyy niistä tarvin vain kahta kauppaa.

        Ikäväähän se on ettei Kemi ole lähestulkoonkaan samalla viivalla Tornion kanssa , koska Torniossa iso kauppakeskus. Väki suuntaa Tornioon ostoksille, koska kaikki löytyy samankaton alta. Hinnatkin kohdallaan ja asiakaspalvelu pelaa !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikäväähän se on ettei Kemi ole lähestulkoonkaan samalla viivalla Tornion kanssa , koska Torniossa iso kauppakeskus. Väki suuntaa Tornioon ostoksille, koska kaikki löytyy samankaton alta. Hinnatkin kohdallaan ja asiakaspalvelu pelaa !

        Kyllä Kemissäkin on kenkäkauppa, kadun toisella puolella. Olen saanut siellä todella hyvää palvelua. Tätä ko kauppaa kartan kaikin tavoin. Ehkä kymmenisen vuotta sitten kävin viimeksi ja ostin parit kengät alesta. Olen saanut joskus epäasiallista palvelua ja se on jäänyt mieleen, niin ei ole mitään mielenkiintoa sinne mennä. Äänestää voi jaloillaan!


    • Anonyymi

      On jo kuultu moneen kertaan. Lopettakaa jo mollaaminen . Ei ole pakko mennä sinne .

      • Anonyymi

        Saahan sitä mielipiteitään sanla onhanhänkin töykeä asiakkailleen ainakin jos ei ole mieluinen tai jotenkin muuten vaikutusvaltainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saahan sitä mielipiteitään sanla onhanhänkin töykeä asiakkailleen ainakin jos ei ole mieluinen tai jotenkin muuten vaikutusvaltainen.

        Ups tuli kirjoitusvirhe mutta en maksaisi kkk:n kengistä niinpaljoa samalla hinnalla saan citymarketista 2 kengät nytkin jalassa sieltä ostetut jotka 5 vuotta kestäneet hyvin kun hoitaa niin kestää ne halvatkin pitkään.


      • Anonyymi

        jos vaa äkäsesti kävis kahtelee niitä kenkiä ei tarvi aina ostaa


      • Anonyymi

        Ei ole onneksi pakko mennä ko .liikkeeseen. Ennemmin tilaan netistä ja saan kolmet kahdet kengät sillä mitä saisin kenkäkeskuksesta yhdet!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole onneksi pakko mennä ko .liikkeeseen. Ennemmin tilaan netistä ja saan kolmet kahdet kengät sillä mitä saisin kenkäkeskuksesta yhdet!

        Totta, saa pakkas, syys ja vielä kesäkengät. Pitää tänä päivänä jostain aina säästää on aina kotiapäin on se sitten pieni tai jopa isokin säästö, miksikähän siinä kaupassa ei ole alea?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta, saa pakkas, syys ja vielä kesäkengät. Pitää tänä päivänä jostain aina säästää on aina kotiapäin on se sitten pieni tai jopa isokin säästö, miksikähän siinä kaupassa ei ole alea?

        7.7.2012 päivätty keskustelu aika törkee, ei ihme jos moititaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        7.7.2012 päivätty keskustelu aika törkee, ei ihme jos moititaan.

        Oottako huomannunna talavi tuli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oottako huomannunna talavi tuli.

        Hyvi on marketin halpis kengät kestäny monta monta vuotta ja jos sama verran vielä lissää niin ostan tarvittaessaki samasta paikasta, 50 euroo ei paha hinta. Pittää pihtata välillä nii voi sitte tuhulata joskus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvi on marketin halpis kengät kestäny monta monta vuotta ja jos sama verran vielä lissää niin ostan tarvittaessaki samasta paikasta, 50 euroo ei paha hinta. Pittää pihtata välillä nii voi sitte tuhulata joskus.

        Pihi ostaa muualta ku kkk:stä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jos vaa äkäsesti kävis kahtelee niitä kenkiä ei tarvi aina ostaa

        Meneppäs katteleen ja kerro muillekkkin millasta oli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meneppäs katteleen ja kerro muillekkkin millasta oli.

        Kokemusta on ja olipa tosi "ikävä", kun ei tullut ostoksia. Väkisin myynti on kamalaa. Pitää saada rauhassa katsella ja jopa jättää ostamatta, jos ei löydy sopivia. En ole käynyt katselemassakaan reiluun 10 vuoteen. Kadun toisella puolen on hyvä liike, suosittelen!


    • Anonyymi

      Kävin kesä kenkiä katsomassa tuossa kaupassa olisin ehkä ostanut jollei se mies myyjä olisi ollut niin tympeä. Huono käytöksinen, miten joku voi palkata tollaista. Ei mennä ennään.

      • Anonyymi

        Taitaa olla omistaja ei palkattu!


      • Anonyymi

        Omistajahan tämä tyly mies on. Kovin on hiljaista kun kävelee ohi. En mene eikä moni muukaan sinne kauppaan.


      • Anonyymi

        Käytös ajjaa toiseen kauppaan mutta jospa hänellä on varaa siihen.


    • Anonyymi

      Olen nuoruudesta asti ostanut kengät Kemin Kenkäkeskuksesta ja ollut tyytyväinen kenkiin ja saanut hyvää palvelua. Tämä nykyinen johtaja ei ollut vielä syntynytkään, kun hänen vanhampansa palvelivat asiakkaita. Tässä uudessa liikkeessä ei osata palvella asiakasta. Jotain on vialla. Asiakkaan täytyy antaa rauhassa tutustua kenkiin, eikä tyrkyttäää sopimattomia kenkiä sovitettavaksi. Kaikista ihmisistä ei ole asiakaspalveluun ja sen huomaa käytöksestä. Käyn Kemin toisessa kenkäliikkeessä ja saan asiakkaalle kuuluvan miellyttävän palvelun ja hyvät kengät. Avaan sen talon oven aina uudestaa ja uudestaan. Suosittelen muillekin asiakkaille tätä toista kenkäliikettä Kemissä.

      • Anonyymi

        Ihan samat mietteet täällä. ei tuollaista asiakaspalvelua enää voi olla 2020 -luvulla. Jaloilla voi äänestää!


      • Anonyymi

        Minä myös asioin siellä, palvelu kohillaan eikä ole tympeetä palvelua joka on karkoittanut asiakkaat pois tästä kkk:sta.


    • Anonyymi

      Vieläkö siellä on huonoa palvelua?

      • Anonyymi

        Liike on nykyään Kemin melkeinpä paras matkailunähtävyys, tunnetaan jo erikoisista tavoistaan jopa eteläisessä Ruotsissa ja kauppa käy, sehän se tärkeintä on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liike on nykyään Kemin melkeinpä paras matkailunähtävyys, tunnetaan jo erikoisista tavoistaan jopa eteläisessä Ruotsissa ja kauppa käy, sehän se tärkeintä on.

        Oi ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liike on nykyään Kemin melkeinpä paras matkailunähtävyys, tunnetaan jo erikoisista tavoistaan jopa eteläisessä Ruotsissa ja kauppa käy, sehän se tärkeintä on.

        Varmaan vitsi 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liike on nykyään Kemin melkeinpä paras matkailunähtävyys, tunnetaan jo erikoisista tavoistaan jopa eteläisessä Ruotsissa ja kauppa käy, sehän se tärkeintä on.

        Millaisista tavoista vinkkaa vähän olisko niistä
        toisille kappiaille apua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liike on nykyään Kemin melkeinpä paras matkailunähtävyys, tunnetaan jo erikoisista tavoistaan jopa eteläisessä Ruotsissa ja kauppa käy, sehän se tärkeintä on.

        Käykö kauempaakin ruattista. Kai niilä ny on itelläänki kenkäkauppoja.


      • Anonyymi

        Viime viikolla oli vielä! Ahne ukko myyjänä.


    • Anonyymi

      On jotensakin pelottava.

    • Anonyymi

      Ostakaa kengät kiinasta! Sieltähän niitä löytyy. Mitä tuota valittaa?

      • Anonyymi

        Meijän perhe ostaa sieltä hyvin niillä kävelee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meijän perhe ostaa sieltä hyvin niillä kävelee.

        Käy tutustuun,. Niin
        tiedät mistä on kyse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käy tutustuun,. Niin
        tiedät mistä on kyse.

        Kesä tullee onkohan siellä varvastossuja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käy tutustuun,. Niin
        tiedät mistä on kyse.

        Näkiskö jos vaa kurkkais ovelta sisälle vai pitäskö koko päivä tutustuu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kesä tullee onkohan siellä varvastossuja

        Mites on sovitussukkien, laita jos ottais kottoo omat sovitus sukat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mites on sovitussukkien, laita jos ottais kottoo omat sovitus sukat.

        Kannattaa ottaa tietääpä kuka niitä on jaloissaan pitäny.


    • Anonyymi

      Tilaa netistä niin saat palvelua ja puoleenhintaan,niinhän me muutki tehdään.

    • Anonyymi

      Kyllä, olen samaa mieltä. Erehdyin sisään ja kysyin olisiko edullisia kenkiä eläkeliselle, oli joku ale olevinaan. Minulle alettiin asitellä kalliita kenkiä ja kun sanoin että eikö löydy halvempia, niin myyjä tokaisi että ' no sitten tämä ei ole sinun kauppasi' !! Lähdin ulos pöllämystyeenä. Olen yli 70 v. ja muistan että edellisen sukupolven aikana edellisessä kiinteistössä kun olimme äitini kanssa ostamassa valkoisia kenki ripille, niin meille oli kenkälaatikkoon pantu mukaan kaksi eri kokoista kenkää, sovituksen jäljiltä.
      On ilmeisesti liian paljon rahaa peritty ettei enää tarvitse välittää, käykö kauppa vai ei.

      • Anonyymi

        Rikkaat ne just ahneita ovatkin, ei varmaan anna alea.
        Pistäs kunnon alemyynnin pystyyn, vois kauppa alkaa käymään


      • Anonyymi

        Minulle kävi myös samalla tavalla. Ostin kengät ja kotona huomasin niiden erilaisen koon. Vein ne takaisin ja pyysin rahojen palautusta. Sain rahat takaisin vasta sitten kun en suostunut ottamaan muita kenkiä. Muistelen että tässä viestiketjussa joku muukin oli saanut eriparikengät ja vaikeuksia oli siinäkin ollut palautuksen suhteen. on tullut mieleen että onko liike saanut edullisesti ostettua eri kokoisia kenkiä ja myynyt niitä asiakkaille vaikka onkin tiennyt asiasta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle kävi myös samalla tavalla. Ostin kengät ja kotona huomasin niiden erilaisen koon. Vein ne takaisin ja pyysin rahojen palautusta. Sain rahat takaisin vasta sitten kun en suostunut ottamaan muita kenkiä. Muistelen että tässä viestiketjussa joku muukin oli saanut eriparikengät ja vaikeuksia oli siinäkin ollut palautuksen suhteen. on tullut mieleen että onko liike saanut edullisesti ostettua eri kokoisia kenkiä ja myynyt niitä asiakkaille vaikka onkin tiennyt asiasta?

        Oih, heti valitus vassareiden puoluetoimistoon, se on ihan sama millä krokseilla tallotte paskaanne


    • Anonyymi

      Hinnat on kaikille samat,köyhille kaikki on kallista.

    • Anonyymi

      Tosi tyly on kyllä se yksi mies

    • Anonyymi

      Köyhiä tylytetään.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    3. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3065
    4. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3064
    5. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3064
    6. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3060
    7. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    8. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    9. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    Aihe