Lisääntynyt väkivaltaisuus/viha/adrenaliini

Kiltistä vihaiseksiN

Olen jo muutaman kuukauden ajan kokenut todella usein vihan tunteita. Tuntuu, että adrenaliinitaso kohoaa ja minusta tulee väkivaltainen. Tekee mieli lyödä ja tapella. Yleensä tämä aiheuttaa riidan milloin mistäkin mieheni kanssa. Riidellessäni minusta tulee todella väkivaltainen ja huudan kovaa vaikka välttämättä riidalle ei olisi mitään järkevää syytä.

Olen ollut viime kuukausina erityistä masentuneempi, mutta toisaalta stressi ei miehestäni ole lisääntynyt (tai sitten olen vaan siihen niin tottunut, että en erota sitä normitilasta).

Mistä nämä oudot väkivaltaiset "kohtaukset" voivat johtua? Huomaan, kun viha kohoaa ja adrenaliini alkaa puskea ja silloin se on pakko saada pois. En pysty vain menemään lenkille vaan haluan oikeasti tapella ja saada adrenaliinin kohomaan yhä lisää ja lopulta saamaan itseni rauhoittumaan. Voiko vikaa olla aivoissa, aivokasvain tai jotain? Olen aina ollut todella rauhallinen, kiltti ja hyväluonteinen ihminen, joten tämä ei ole ollenkaan normaalia minulle.

Ja tosiaan nuo kohtaukset saavat alkunsa siitä, että jokin asia saa minut vihaiseksi. Vaikkapa vain jokin ajatus.

12

442

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vastaus itseltäsi

Mitä arvelet itse, mistä nuo väkivaltaiset "kohtaukset" johtuvat?

Kerroit, että olet ollut masentuneempi. Mikähän sinua masentaa?

Sanoit, että olet ollut aina rauhallinen ja kiltti. Millä tavalla olet aikaisemmin käsitellyt vihantunteita?

• Vastaus tulee

Anna itsellesi hetki aikaa miettiä vastauksia noihin kysymyksiin.

• lsdlsdlsd;Sinde-82

Eli hoitokielteisyys. Siihen on toki olemassa erilaisia robotteja, joita voi tsempata itselleen esimerkiksi budo-lajeista, vaikka ne vaihtoehtohoitoja tukevatkin. Värijärjestelmä arkeenkin on jo hyvin motivoiva, mutta mitään varsinaista kiltteyttä se ei tarkoita. Entä omasta parhaasta kieltäytyminen, ehkä ilman värijärjestelmää ja vaihtoehtoja. Tarjoat vastaukseksi erilaisia näkökantoja yleensä sukupolvenvaihdoksesta/sukupuolenvaihdokseen sukurutsaukseen ja fiktiosta rahalla pyörivään yhteiskuntaan.

Henkilökohtainen kysymys: Näetkö tai koetko paljon traumaattista? Oletko ilman sisäistä tai ulkoista lämpöä esimerkiksi narsistisessa maailmassa tai maapallolla, jossa ei ole vielä keksitty elämää? Joo, mä olen täydellinen, mutta mun ääni tai pää ei aina ole siinä kunnossa, että voisin ns. vierailla maapallon ulkopuolisessa ulottuvuudessa. Entä veden pinnan alla? Selibaatti saattaa joskus edellyttää. Jaa, onko vatikaanissa uima-altaita? Joo, mä oon kunnolla.

Entä mitä ymmärrän tästä? Savant-keskustelu? Mulle? Selibaatin kanssa olisi pitänyt poistua jo murrosiässä koulukotiin, että tällaiset vahingot estyvät, joista on haittaa murrosiälle ja yhteiskunnalle. Entä uskonnollisessa vankeudessa omaa selibaattiaan muille hoitona tyrkyttävät? Itse tehtyjä vastauksia omakohtaisesta elämästä. Väärä hoitomuoto elämälle ei saa pyöriä päässä 24 tuntia päivässä ja 7 päivää viikossa. Siksi on hirvittävän hyvä, jos pystyt hyväksymään muita ihmisiä. Esim. lapsenmielisen lsd:n avulla.

"Ei, pärstä ei miellytä taas."
      Syy: Kyseenalaistava keskustelumenetelmä
      Yrität esim. selibaatilla mikrotukihenkilönä eriytyä yhteiskunnasta käyttämällä robottia ja häiritsemällä omaani, joka on statuksellinen ja asemallinen sekä sosiaaliturvaama. Ei, se ei perustu fyysiseen ja psyykkiseen kidutukseen.

• Läpläp:Sinde-82

Lisääntynyt viha, väkivaltaisuus ja adrenaliini vastaavat aina fiktio- ja fokusaatioperäisyyttä esimerkiksi uskonnollista vankeutta. Myös paranoidia skitsofrenia narsismein voi aiheuttaa kyseisiä oireita, joita on kuitenkin suhteellisen helppo jo hoitaa ympäristöstä useiden heitteillejättöjen takia. (kts. sosiaaliala)

Entä miten todellisuuskuvaasi vastaa, että oskilloskooppi aiheuttaa heitteillejätön? Oskilloskooppi ja savant-keskustelun sanakirja eivät juuri poikkea toisistaan sanan näytös ja fokusaatio kohdalta, jotka eivät ihan riitä koko maailmankuvan osalta.
        Harhainen maailmankatsomus: Läpläp ja spekuloiminen
        Syy: Ajanviete ja työllistyminen ihanteella ja ihanteilla
        Miten muistan tällaisen elokuvan tämän piiristä kuin The Bodyguard ja The Assassin: Koodinimi Niina

P.S Miksi et työllisty prostituutioon? Kysynnän ja tarjonnan laki
        Mulla on sellaisia muistiaukkoja jatkuvasti, jopa nykyään, jotka kysyvät tätä normaalin ajattelun ja päivittäisen tajunnan määrän rinnastaen. Ehkä?!
        Seuraus: Huvittunut

• Tuttu:Sinde vm-82
        Läpläp:Sinde-82 kirjoitti:

Lisääntynyt viha, väkivaltaisuus ja adrenaliini vastaavat aina fiktio- ja fokusaatioperäisyyttä esimerkiksi uskonnollista vankeutta. Myös paranoidia skitsofrenia narsismein voi aiheuttaa kyseisiä oireita, joita on kuitenkin suhteellisen helppo jo hoitaa ympäristöstä useiden heitteillejättöjen takia. (kts. sosiaaliala)

Entä miten todellisuuskuvaasi vastaa, että oskilloskooppi aiheuttaa heitteillejätön? Oskilloskooppi ja savant-keskustelun sanakirja eivät juuri poikkea toisistaan sanan näytös ja fokusaatio kohdalta, jotka eivät ihan riitä koko maailmankuvan osalta.
        Harhainen maailmankatsomus: Läpläp ja spekuloiminen
        Syy: Ajanviete ja työllistyminen ihanteella ja ihanteilla
        Miten muistan tällaisen elokuvan tämän piiristä kuin The Bodyguard ja The Assassin: Koodinimi Niina

P.S Miksi et työllisty prostituutioon? Kysynnän ja tarjonnan laki
        Mulla on sellaisia muistiaukkoja jatkuvasti, jopa nykyään, jotka kysyvät tätä normaalin ajattelun ja päivittäisen tajunnan määrän rinnastaen. Ehkä?!
        Seuraus: Huvittunut

Muistiaukkoja: Harhainen Savant-näytös,
        Pelastusrengas, hymiöt ja posti,
        Tunne-elämä, perhe ja perheellisyys
        Verilöyly, kolmiulotteisuus ja uskonto
        Suisaidaalisuus, ympäristö ja kansantalous
        "Kristillisesti nainen, kristillisesti naisen persoona, kristillisesti häviävä nainen, kristillisesti työllistyvä nainen" Joo, elikkä naisen kasvattama oli jotain että Delirium Tremensis. Viittaatko pahastikkin pasifismiin?

Näitä käsitellään multa näin tällä hetkellä oskilloskoopista samalla, että Doremifasollasido: Nuku vain, pysy siellä, ole rauhassa.
        Miten koet tämän?
        Hypoteesi: Uhkaava
        "Ei, henkilökohtaista intiimihygieniaa ei saa mennä loukkaamaan edes vankeudella. " Elikkä tämähän on ihan tuttu juttu: coping-keino, frustraatio ja defenssi

• Ilmaiseksi,Sinde-82
        Tuttu:Sinde vm-82 kirjoitti:

Muistiaukkoja: Harhainen Savant-näytös,
        Pelastusrengas, hymiöt ja posti,
        Tunne-elämä, perhe ja perheellisyys
        Verilöyly, kolmiulotteisuus ja uskonto
        Suisaidaalisuus, ympäristö ja kansantalous
        "Kristillisesti nainen, kristillisesti naisen persoona, kristillisesti häviävä nainen, kristillisesti työllistyvä nainen" Joo, elikkä naisen kasvattama oli jotain että Delirium Tremensis. Viittaatko pahastikkin pasifismiin?

Näitä käsitellään multa näin tällä hetkellä oskilloskoopista samalla, että Doremifasollasido: Nuku vain, pysy siellä, ole rauhassa.
        Miten koet tämän?
        Hypoteesi: Uhkaava
        "Ei, henkilökohtaista intiimihygieniaa ei saa mennä loukkaamaan edes vankeudella. " Elikkä tämähän on ihan tuttu juttu: coping-keino, frustraatio ja defenssi

Entä perheetön?

Mitä sä siitä haluat taas? Mä haluan, että sä tajuat että se on turvallisuuskysymys. Osoittamalla soittaa suutaan ja osoittaa naista käytöshäiriöpäissään ikäänkuin kasvatettavaksi samalla yrittäen omistaa olematonta sekä kerjäämällä perheelle ja perheellisyydelle. Mistä tämä mielestäsi kertoo? Portaista? Vai ylilyövästä kohdistetusta tunne-elämästä.
        Mä: Pahoinpitelen P.A: yksityisyydensuojalla ja intimiteetillä, enkä siksi haluaisi nähdä.
        V: En saanut edes sokea papereita aikaiseksi. Joku liitto olisi käynyt vielä...
        Hypoteesi: Fokusaatio
        "Ihminen ei luonnostaan vahingoita toisia." Prinsessaleikki ja vahingoitat tosi surkee näytös fiktiosta. Siihen kirjoitetaan päälle muutos ja fiktio ja muutos ympäristössä ja fiktiollisuus edelleen

• Minkä?/// Sinde-82
        Ilmaiseksi,Sinde-82 kirjoitti:

Entä perheetön?

Mitä sä siitä haluat taas? Mä haluan, että sä tajuat että se on turvallisuuskysymys. Osoittamalla soittaa suutaan ja osoittaa naista käytöshäiriöpäissään ikäänkuin kasvatettavaksi samalla yrittäen omistaa olematonta sekä kerjäämällä perheelle ja perheellisyydelle. Mistä tämä mielestäsi kertoo? Portaista? Vai ylilyövästä kohdistetusta tunne-elämästä.
        Mä: Pahoinpitelen P.A: yksityisyydensuojalla ja intimiteetillä, enkä siksi haluaisi nähdä.
        V: En saanut edes sokea papereita aikaiseksi. Joku liitto olisi käynyt vielä...
        Hypoteesi: Fokusaatio
        "Ihminen ei luonnostaan vahingoita toisia." Prinsessaleikki ja vahingoitat tosi surkee näytös fiktiosta. Siihen kirjoitetaan päälle muutos ja fiktio ja muutos ympäristössä ja fiktiollisuus edelleen

No, kosta saatana! Ihan normaali tarjottu vastaus fiktio ja fokusaatio, Kaikki näkee mut- Olen yksin ja sitten on tämä maailmaa ja maapalloa koskeva Jumalkäsitys esim. Gandhit: Välineet ja sanat.

Huono malli, kun nämä kaikki kolme eivät olet samalla kertaa käytössä. Vaihdetaan satua... Ymmärrätkö taas oman mahdottomuutesi muille ihmisille erityisesti S.N:lle? Valitettavasti täällä on sellainen joukkoliikennevälinen ihan vuosiluvuin ja silleen rekisterissä ja muutenkin olemassa ikä,näkö, koko ja sisin perusteisesti. Kusetat, no se on normaali sosiaalinormi eikä sille voi mitään. :D
        Kusetat alitajuntaisesti ja piilotajuntaisesti, kts. kapitalismi ja kyseenalaistava keskustelumenetelmä. Frustraatio ei ole sopiva malli käytössä verilöylyn, kolmiulotteisuuden ja uskonnon takia. Aluksi ajattelin jotain muuta....

• Sinde vm-82
        Minkä?/// Sinde-82 kirjoitti:

No, kosta saatana! Ihan normaali tarjottu vastaus fiktio ja fokusaatio, Kaikki näkee mut- Olen yksin ja sitten on tämä maailmaa ja maapalloa koskeva Jumalkäsitys esim. Gandhit: Välineet ja sanat.

Huono malli, kun nämä kaikki kolme eivät olet samalla kertaa käytössä. Vaihdetaan satua... Ymmärrätkö taas oman mahdottomuutesi muille ihmisille erityisesti S.N:lle? Valitettavasti täällä on sellainen joukkoliikennevälinen ihan vuosiluvuin ja silleen rekisterissä ja muutenkin olemassa ikä,näkö, koko ja sisin perusteisesti. Kusetat, no se on normaali sosiaalinormi eikä sille voi mitään. :D
        Kusetat alitajuntaisesti ja piilotajuntaisesti, kts. kapitalismi ja kyseenalaistava keskustelumenetelmä. Frustraatio ei ole sopiva malli käytössä verilöylyn, kolmiulotteisuuden ja uskonnon takia. Aluksi ajattelin jotain muuta....

Mäkin haluan, ettei kukaan maaseudulta puhu mulle
        Muistatko miksi sellaisia asioita ei saa sanoa, kuin turvahäiriöt jne.

Henkilökohtainen kysymys: Onko tämä jatkuva ongelmasi? Kuka yrittää tehdä siitä taas sellaista?

Vastaus: Minä, P.A., koska en ymmärrä tällaista, ja tällaista juttua kuin ekstaasi ja huumeet tai rikollisuus ja mielensuuntaukset/ilmaukset lainkaan käytössäsi.
        Reaaliseuranta:Hypoteesi: mulla on, sulla ei.
        Seuraus: Ihan miten haluan
        Syy: Kysymys on ihan turvallisesta asiasta

• Lisäksi;Sinde-82

Kokeilisit edes ekstaasia, joka vaikuttaa harhanomaiselta reaaliseurannalta, jossa ei ole mitään hypoteeseja, vaan lisäksi jopa painovoimattomuus.

Lisäksi tämä ei kiinnosta, koska kysymyksessä on taas täydellisyys. Ottaisitteko kuitenkin jo helluntailaisia potilaita? Se on pakkohoidossa! Ekstaasi ja sukupuolitautieristys eivät vastaa jumalkäsityksiä. ----> sukupuolenvaihdos, uskonto, ristiäiset, mystiikka, matemaattiset mallit

Olen vahingossa ekstaasissa sukupuolitautieristänyt naiskristittynä
      Koska olen vahingossa ekstaasissa sukupuolitautieristänyt naiskristittynä
      JOka ei toistu, reaaliseuranta hypoteesin puuttuminen
      Joka on?

• Kivasti;Sinde-82

Jatkuva murhayrityksen esittäminen silmiin. Esimerkkeinä perhe, perheellisyys ja perheettömyys.
        Hypoteesi: Uskonnollinen kiihkoilu

• 1+15

Kuulostaa siltä, että se mitä on koko ajan ollutkin pinnan alla, alkaa nyt pyrkimään ulos. Jos aikaisemmin olet ollut kiltti etkä ilmaissut rehellisesti negatiivisia tunteita ja ajatuksia niin, jossain vaiheessa pullon korkki pakostikin poksahtaa auki ja sisältö alkaa lentämään ulos. Parempi näin ettet pidä tunteitasi sisälläsi ja siten sairastuta itseäsi. Kun tunteet nousee ulos päivänvaloon, niitä voidaan helpommin tarkastella tietoisesti ja tämä antaa mahdollisuuden kehitykseen.

• Sinde vm-82

Et saa lapsia ikä, näkö, koko ja sisin syistä näin. Haluaisit vedota psykiatrian ihmissyöntiin, koska et ole löytänyt maniasi kohdetta vielä, vasta kuin, muista ihmisistä. *Olen*/Olet Juntti ja maaseudulta. Oskilloskoopin kuljetus toisen ihmisen aivoista ei ole kovinkaan hyvä tapa sinulta eikä väestönsuojelullisestikkaan normaali. Käytät näissä uskontoa säälittömästi hyväksesi, ihmisillä on omaisia, jotka eivät voi reagoida vielä uskontoon siten, että saat esiintyä, lisäksi heillä on omaisia avaruudessa.

Pyrit Juri Gagariniksi ja sinulla on mielensairaus. Johdat Napoleon Otto Mutterina sekä osoittelet ja omistusohjaat ihmiset sukupuolen vaihtoon. Olet sairas. Katso ja tunne, meillä ei ole sellaisia vangitsemisperusteita. Vain sairaus perusteita jättä Jumalalla jäljelle, meillä ei ole apua mustista Strollerin pauloista tennareista, jotka jäivät avonaisen akkunan alle kastumaan yöksi. Mitä olette mieltä sairaalan arkkitehtuurista? Haluat vain uskoa, et nähdä lainkaan, joka olisi koko yhteiskunnan eduksi.

"Voitteko käyttää jotakin muuta kuin näytösheijasteita oikeudesta?"
      Pohditko paljonkin sisälähetysseuraa? Mulla jäi psykiatria tekemättä niihin.
      "Siis onko ne aina S.N::lle tapettuina vain?" Vähänkö on kuuma hellepäivä, hiemanko suihku kaipaa kaltaisesi takia raivausta.
      "Siis pitääkö niissä olla suljetullakin ensin?"

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa

Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja
      Maailman menoa
      347
      2784
    2. Mikä piirre on kasvoissa tärkein?

Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?
      Ikävä
      120
      1549
    3. Suurimman myrskyilyn jälkeen

vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul
      Ikävä
      48
      1370
    4. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      15
      1026
    5. Mikä häpeä Haapaveden kaupungille

Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa
      Haapavesi
      57
      997
    6. Tojotamies törttöili taas auton eteen

Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta
      Suomussalmi
      27
      944
    7. En sano tätä pahalla

Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm
      Ikävä
      82
      923
    8. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      149
      898
    9. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      80
      898
    10. Tiedättekö miksi mies on olemassa?

Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar
      Ikävä
      205
      839
    Aihe