Anna mannaa taivaasta

Sinde vm-82

Ole hyvä ja analysoi itse tätä kohtaa.

"No ei, se oli vitsi, mulle ei tarvitse tehdä mitään pakolla."
Sol-ääni naispoliisi

Anna manna taivaasta, koskee ihan kaikkia elämänosa-alueita. Tämä on myös ajanvietekohta sekä yllättäen, toivottavasti tulevaisuudessa kärsimysongelman sijaisuus korvaa kohdan Uskosta, Toivosta ja Rakkaudesta elämässämme, varsinkin päivittäisessä arjessa, jota vietämme maailmassa ja maapallolla.
Esimerkiksi syövät leviävät Jumalkäsityskohdasta Kaikki näkee mut-Olen yksin-ajatus, kohdasta kaikki näkee vai kohdasta Olen yksin. Ymmärrätkö mitä osa-alueita nämä kohdat koskevat päivittäisessä elämässä. Ne koskettavat kaikkea muuta, kuin frustraatiota, coping-keinoa ja defenssiä. Olen jo eronnut, en tee enää myöskään Amnestylla töitä, olen jo eronnut kirkosta, enkä suostu uskontoon ja psykologiaan. Haluatko vain yhden jana-syöpäpotilaan? Fiktio syöpäperusteisuus ja paranoidi narsismi-skitsofrenia.
"Miksi teitä erityisesti vainottaisiin näillä perusteilla?"

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sn,sn stn -82

      Ilmaistyöolosuhteissa ja vielä syövän levittäminen. Kaikkien yhteinen hyvä toiminta, joka ei sisällä frustraatiota, coping-keinoa ja defenssiä. Lattianväri musta on eristykseen täysin sopimaton. Siis pitkiä aikoja ei saa pitää näin mielestäni pelkässä anna mannaa taivaasta tuoman kohdan onnessa, joka on vääristelty.

      "Anteeksi, millä tavalla tämä verotus onkaan ottanut yhteyttä?" Re-ajatus
      Ai sanasta sanaan, no diakonin poika-frustraatiolla. Mutta en toki halua käydä kimppuun enkä kyseenalaistaa, koska en tue sitä keskustelumentelmää. Miksi ette ymmärrä jo Jumalkäsityksiä ja kohtia Annaa mannaa taivaasta? Ja Puolustusvoimat, mitä teette tällaisessa tilanteessa? Sanasta sanaan ja ennen ja nyt. Do-ajatuksen perusteella saa Re-ajatella, koska sukupuoli ei koskaan vastaa kopioituna tms. tavalla kehiteltynä alkuperäistä eli synnynnäistä. Fiktio mm. esikoisasemassa tai esikoisasemasta ja sen luovutuksesta, josta olette keksineet fokusaation yleistäen coping-keinosta, frustraatiosta ja defenssistä. Nyt en ymmärrä tätä Internet-kohtaa ollenkaan, vaikka se onkin ollut ehkä valheenpaljatustestistössä.

      • snsnsnsn-82

        On musta mukavampi olla sillä yliviivauksella, kuin Zyprexalla.

        "Pidätettiin poliisissa vastaavalla tavalla, mutta ilman lääkitystä." Mi-ajatus
        Ympäristö kohtaa kysyn ihan taas suoraan, kun ei voimat näytä kellään taas riittävän näkökantoineen. Haluatko erityisesti tuhota valheenpaljatustestistöä? En halua syyttää sellaisesta. Käsität ehkä koko ajan hyökkäävyyttä musta, joka on sopimatonta. Kertakaikkiaan....


      • Sinde vm-82
        snsnsnsn-82 kirjoitti:

        On musta mukavampi olla sillä yliviivauksella, kuin Zyprexalla.

        "Pidätettiin poliisissa vastaavalla tavalla, mutta ilman lääkitystä." Mi-ajatus
        Ympäristö kohtaa kysyn ihan taas suoraan, kun ei voimat näytä kellään taas riittävän näkökantoineen. Haluatko erityisesti tuhota valheenpaljatustestistöä? En halua syyttää sellaisesta. Käsität ehkä koko ajan hyökkäävyyttä musta, joka on sopimatonta. Kertakaikkiaan....

        Me ollaan kyllä pidetty häntä diakonin poikana
        Mitä sitten?
        No, hän on tyttö.


      • ....lolsn-82
        Sinde vm-82 kirjoitti:

        Me ollaan kyllä pidetty häntä diakonin poikana
        Mitä sitten?
        No, hän on tyttö.

        Ja, koska luulemme häntä diakonin pojaksi, haluamme pitää häntä ilmaistyössä. Missä yksityisyydensuoja?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1117
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      115
      916
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      281
      682
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      566
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      40
      532
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe