Ole hyvä ja analysoi itse tätä kohtaa.
"No ei, se oli vitsi, mulle ei tarvitse tehdä mitään pakolla."
Sol-ääni naispoliisi
Anna manna taivaasta, koskee ihan kaikkia elämänosa-alueita. Tämä on myös ajanvietekohta sekä yllättäen, toivottavasti tulevaisuudessa kärsimysongelman sijaisuus korvaa kohdan Uskosta, Toivosta ja Rakkaudesta elämässämme, varsinkin päivittäisessä arjessa, jota vietämme maailmassa ja maapallolla.
Esimerkiksi syövät leviävät Jumalkäsityskohdasta Kaikki näkee mut-Olen yksin-ajatus, kohdasta kaikki näkee vai kohdasta Olen yksin. Ymmärrätkö mitä osa-alueita nämä kohdat koskevat päivittäisessä elämässä. Ne koskettavat kaikkea muuta, kuin frustraatiota, coping-keinoa ja defenssiä. Olen jo eronnut, en tee enää myöskään Amnestylla töitä, olen jo eronnut kirkosta, enkä suostu uskontoon ja psykologiaan. Haluatko vain yhden jana-syöpäpotilaan? Fiktio syöpäperusteisuus ja paranoidi narsismi-skitsofrenia.
"Miksi teitä erityisesti vainottaisiin näillä perusteilla?"
Anna mannaa taivaasta
4
<50
Vastaukset
- sn,sn stn -82
Ilmaistyöolosuhteissa ja vielä syövän levittäminen. Kaikkien yhteinen hyvä toiminta, joka ei sisällä frustraatiota, coping-keinoa ja defenssiä. Lattianväri musta on eristykseen täysin sopimaton. Siis pitkiä aikoja ei saa pitää näin mielestäni pelkässä anna mannaa taivaasta tuoman kohdan onnessa, joka on vääristelty.
"Anteeksi, millä tavalla tämä verotus onkaan ottanut yhteyttä?" Re-ajatus
Ai sanasta sanaan, no diakonin poika-frustraatiolla. Mutta en toki halua käydä kimppuun enkä kyseenalaistaa, koska en tue sitä keskustelumentelmää. Miksi ette ymmärrä jo Jumalkäsityksiä ja kohtia Annaa mannaa taivaasta? Ja Puolustusvoimat, mitä teette tällaisessa tilanteessa? Sanasta sanaan ja ennen ja nyt. Do-ajatuksen perusteella saa Re-ajatella, koska sukupuoli ei koskaan vastaa kopioituna tms. tavalla kehiteltynä alkuperäistä eli synnynnäistä. Fiktio mm. esikoisasemassa tai esikoisasemasta ja sen luovutuksesta, josta olette keksineet fokusaation yleistäen coping-keinosta, frustraatiosta ja defenssistä. Nyt en ymmärrä tätä Internet-kohtaa ollenkaan, vaikka se onkin ollut ehkä valheenpaljatustestistössä.- snsnsnsn-82
On musta mukavampi olla sillä yliviivauksella, kuin Zyprexalla.
"Pidätettiin poliisissa vastaavalla tavalla, mutta ilman lääkitystä." Mi-ajatus
Ympäristö kohtaa kysyn ihan taas suoraan, kun ei voimat näytä kellään taas riittävän näkökantoineen. Haluatko erityisesti tuhota valheenpaljatustestistöä? En halua syyttää sellaisesta. Käsität ehkä koko ajan hyökkäävyyttä musta, joka on sopimatonta. Kertakaikkiaan.... - Sinde vm-82
snsnsnsn-82 kirjoitti:
On musta mukavampi olla sillä yliviivauksella, kuin Zyprexalla.
"Pidätettiin poliisissa vastaavalla tavalla, mutta ilman lääkitystä." Mi-ajatus
Ympäristö kohtaa kysyn ihan taas suoraan, kun ei voimat näytä kellään taas riittävän näkökantoineen. Haluatko erityisesti tuhota valheenpaljatustestistöä? En halua syyttää sellaisesta. Käsität ehkä koko ajan hyökkäävyyttä musta, joka on sopimatonta. Kertakaikkiaan....Me ollaan kyllä pidetty häntä diakonin poikana
Mitä sitten?
No, hän on tyttö. - ....lolsn-82
Sinde vm-82 kirjoitti:
Me ollaan kyllä pidetty häntä diakonin poikana
Mitä sitten?
No, hän on tyttö.Ja, koska luulemme häntä diakonin pojaksi, haluamme pitää häntä ilmaistyössä. Missä yksityisyydensuoja?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p475515Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "612476Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181910Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1481782No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol361652- 171643
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5142881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome181125Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771098Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?
Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se2281089