Me on tässä Naapurin Leenan kanssa seurattu teidän juttuja. Ollaan vähän vapaalla.
Sähkis on meidän suosikki, ihku paras.
Spermasen eeli on tuhma, sen takia me tykätään siitäkin. Leena olisi halunnut sanoa jotain, mutta se oli niin seksikästä, että sensuuri iski.
Ei nääs haluta lämmittää ilmastoa ihan mahdottomasti.
Oikeasti haluttaisiin sen Vihreän Lyhdyn osoite, kun se lopetti Greenpeacen spämmit.
Toiveajattelua ääneen sanottuna, kohta ukot tulevat kalasta eikä ennakkoon otettua lomaakaan kestä kuin tämä viikko.
Tämä on maailman paras ilmastonmuutospalsta
Meidän mielipide
26
106
Vastaukset
- Eeli Spermanen
Olen otettu. En ole vielä käyttänyt koko kädessäni olevaa voimaa. Ehkä siitä riittää vielä Tampereenkin suuntaan.
Sitä odotellessa, ajoista parhaimpia teille.
P.S. Eeli kirjoitetaan isolla, hehe. - ei isorintainen
Kysymme, vastataanko meille.
Tämän päivänkin aikana Eeli (isolla) on ollut tuhma.
Leena kannattaa amerikkalaisen opiskelijan masturbaatioteoriaa.
Minä sanon, että se on ainoa tapa saada kunnon orgasmi.
Auttaako se ilmastonmuutoksen hallinnassa?
Jos, niin mikäs siinä. Olemme molemmat valmiita uhrautumaan. - Eeli Spermanen
Suomalaiset naiset ovat jotain poikkeuksellista maailmankartalla.
Mitä voin sanoa.
Olen mukananne, molemmin käsin. - Green Lantern
Minulla ei ole mitään muuta mahtia kuin sulkea Euroopan Unionin alueella oleva toiminto. Enkä haluaisi tehdä sitä kenellekään.
Joskus on vain pakko tehdä niin. En anna osoitettani, mutta minut on helppo tavoittaa. If you have a need you will reach me.- Muista lupaus
Helvetti,
supermies. Toivottavasti toimit oikein.
- amisfyysikko
Tapatteko ne jotka eivät tottele määräyksiä vai millaisia painostuskeinoja käytätte niihin jotka eivät tottele. Jonestown pakoa suunittelevat ammuttiin tai myrkytettiin myös perheenjäsenien henkiä uhattiin. Minusta Greenpeacen toiminnassa on paljon samallaista fanaattisuutta kuin pienissä militantti uskonlahkoissa jotka pitävät tarkoitustaan niin pyhänä että ovat vaikka valmiina pommi-iskuihin kuten Yhdysvalloissa on isketty abortti-klinikoihin.
- amisfyysikko
Leenalle ja naapurille sen verran, että yleensä tytöt kehuvat, että amispojilla on kovenpi ja isompi sarvi kuin yo-pohjalla sähläävillä insinööreillä.
- en ole isorintainen
Nyt vasta me halutaan se osoite.
Leena kysyi josko se haluaisi naimisiin, enpä usko minä olen parhaimman näköinen nainen.- Anja 2011
Oikeasti, paskapuheet sikseen. Oisko mitään että laitat osoiteen tänne.
- popol vuh
Jumalauta, eukot sai VIHREÄN LYHDYN esiin. Siihen ei edes CIA pystynyt.
Ennen paniikkia, kuunnellaan, mitä sillä on sanottavaa. - Vihreä Lyhty
Ei se ole niin vaikeaa. Vihreä Lyhty on täällä taas. Ja nauttii elämästä.
- illyax
Oletko sellainen mulkku kuin maailmalla sanotaan?
- Mr. Me
illyax kirjoitti:
Oletko sellainen mulkku kuin maailmalla sanotaan?
En ole mulkku, ainakin luulen niin.
- Leena, Naapurin Leen
Olet ehkä kaikkein seksikäs.
- Green Lantern
CIA totesi Wikileaksissa että Vihreä Lyhty on riski amerikkalaiselle yhteiskunnalle.
Tuskinpa näin on, Jenkit osaavat sen ihan itse.
Rakastan kuitenkin suomalaisten naisten pettämätöntä tapaa pureutua asian ytimeen. - -------
Jeesus sentään.Ennen kuin häviät, kerro miten ijhmisten pitäisi toimia verkossa.
- Vihreä Lyhty
Kuka maailman nainen osaisi rakastella kiivaimmin saunassa.
- Green Lantern
Tämä on jotain, mitä pohdin. Muidenkin pitäisi miettiä asiaaa.
- Vihreä Lyhty
Se on suomalainen opettaja. Kuuma nainen.
- eois
Kesti vähän aikaa ennen kun löysin vanhan jutun.
Miten te jaksatte ihan mieletön määrä juttuja. Ja taas joku halus isorintaisempaa siinä välissä.
Nyt seuraan kun on hiukka mielenkiintoista tämä AGW-juttu
Uus nimimerkki on lyhenne "En Ole Isorintainen" - eios
Ei muuten näytä hyvältä näiden linkkien lähettäjien kannalta. Kauheaa aiheen välttelyä.
Ei silti, ettäkö ymmärtäisin asiasta mitään syvällisempää, vaikka saatan ymmärtääkin. - eois
Mua alko oikeesti kiinostamaan tämä, kun juteltiin loman jälkeen töissä. Ei siellä kukaan oikein tiedä mistä on kysymys, mutta kauheasti on propagandaa aiheen ympärillä.
Väsyttää kun piti heti painaa pari vuoroa yhteen menoon loman jälkeen.
Olis jo aika niiden poikien toimittaa se vertaisarvioitu juttu.
Mutta jos ei pysty niin ei pysty. On niitä nääs semmosiakin nähty.
Leena enemmän kuin minä. - Sähköteurastaja
No kiltti Sähköteurastajasetä raottaa vähän ovea.
Lievästi skeptisenä, ettei lähestytä ketunhäntä kainalossa, mutta en ole havainnut yhtään virhettä joka tukisi ikuisia epäilyjäni.
Jatkakaa, olkaa hyvä.
http://public.web.cern.ch/public/en/research/CLOUD-en.html - Sähköteurastaja
Siksi kun taalaksella ei ole muuta kuin saarnata maailmanlopusta WWF,n nimeen.
Eikö vihreä lyhty jo lopettanut spämmäämisesi tukemisen, eikä silmäpussi sinnemäkikään voi enään tukea kun putosi historian hämärään, eli kolhoosinsa.
Kokeile jos maailman huonoin TKK,n dippainssi stalinisti hautala heruttaisi jotain. - Sähköteurastaja
Ja taalas saarnaa maailmanlopusta.
http://hirvasnoro.blogspot.com/2005/12/ilmaston-lmpenemist-ei-voi-en-est.html - Mun ketjussa
ei hävinneet pikkupojat hyppele nenille.
Mene ja kasvata itelles muna.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455150Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1241643Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151519Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "501436- 141215
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v4111081-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171037Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76999No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol19906Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah60827