Katselin kaupassa kun yksi mummo kaivoi kirsikkalaatikkoa kaksinkäsin etsien jotakin. Ei varmaan ole kovinkaan hygieenistä kun näitä irtotuotteita käännetään ja kaivetaan paskaisilla käsillä parempaa etsien, siksi kaikki tuotteet pitää pussittaa valmiiksi.
Elintarvikkeet pakattava valmiiksi
8
86
Vastaukset
- Hi Jean!
On tuontapaiset tuotteet sitten irrallaan tai pussissa, ne on suositeltavaa huuhdella kunnolla. Mansikoiden kanssa täytyy tosin olla varovainen ettei mene mössöksi, mutta en huuhtelematta niitäkään syö, jollen itse ole poiminut.
- ohan teit*
Kyllä niitä on käpälöity jo moneen kertaan ennen kun ne on kauppaan tulleet.
Valmiiksi pakatuista löytyy yleensä homehtuneita ja pilaantuneita, oli sitten mikä tahansa marja hedelmä rypäle jne.
Yleensä kait jokainen pesasee ensin.
Paikallisessa cittarissa nakattiin roskiin valmiiksipakattuja rypälerasioita, jos oli yksikin homeinen rypäle. Se on tuhlausta mun mielestä.
Kävitkö tarkistaan mummun kädet, kun sanoit niiden olleen paskaset? - ällö touhua
Ja kukas sanoo vaikka olis kaivettu takasilmää, ennen ruokiin koskemista.
Sehän on sellainen maiskin, jossa puhutaan peräsuolen kutinasta, ilkeä vaika kaikenkaikkiaan. Sen omaavat varmaan kaivavat rektumia tämän tästä.- äitii tuu pyyhkimää
ai sullekko joku pyyhkii perseenkin sun puolestas ettei mene sun käsistäs pöpöjä ruokiis. vaude mikä palvelu.
- kaikkea näkee
Mä näin kun sellainen "hienompi rouva" valikoi irtomyynnissä olevia maustekurkkuja. Hän nosti pöntöstä pihdeillä, mutta painoi sormillaan jokaista kurkkua, ja ilmeisesti jos tuntui liian pehmeältä niin nakkasi takaisin pönttöön.
- Hyiiii!!!!
Oisit sanonu jollekin myyjälle tai vartijalle, kun siellä kurkkujen vetisessä liemessä ne bakteerit oikein kasvaakin. Eikö kerran ollu lehdessäkin juttu kun joku mies oli puraissut palan kurkusta ja heittänyt takaisin sinne säiliöön, niin kauppias oli tehnyt rikosilmoituksen ja mies oli joutunut korvaamaan koko kurkkupöntön hinnan.
- reikiä kaivellen
Ja varmaa oli seki rouva kaivellu peräaukkoansa ennen kauppaan tuloa, ties vaikka nenääkin.
- bhjgjyjf
Ja tuossa järjestyksessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1014507Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293343No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 361388
- 341183
- 371116
- 131064
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872