Voisitko rakastua lyhytkasvuiseen?

pygmi.

Voisitko rakastua henkilöön, joka on lyhytkasvuinen eli kääpiö kuten ennen sanottiin

28

258

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaunis pitkä nainen

      No en todellakaan.

      • just joooo

        Miksi et. Puuhastelih, puuhastelihan se Lumikkikin kääpiöiden kanssa. Lumikilla oli peräti 7 kääpiötä. Niin voisit sinäkin ottaa useamman kääpiömiestä, niin se hyvinkin vastaisi yhtä jo tosiraamikasta miestä.


    • Syrjijä..

      En, enkä myöskään läskiin tai tummaihoiseen!!!!!!!!!!!!!1111111111111111

    • Kyllä kääpiön

      pitäisi tyytyä tasoiseensa kumppaniin eli toiseen kääpiöön.

    • Miten siitä kun nainen on esim. puolet lyhyempi niin mitään tulee? Sehän jää jalkoihin muhun verrattuna kun itse oon yli 190cm ja koko ajan joutuu kumartumaan. Mutta totuus on että en tiedä, sen näkee sitten jos on tullakseen sellainen tilanne.

    • waoejfa

      Voisin, jos mies on muuten ok, pituudella ei merkitystä.

    • Sir Von Baughen

      niiiin,niitä on aika vähän.Ja ei sitä varten ole varmaan niinkään yhteiskunnallinen kysymys niinkuin esim.läskit.
      Onhan se syrintää jos sanoo ettei ei voisi.Koska sekin on ihminen ja ties mitenkä hyvä sydämminen ja tahtoinen.
      Kuitenkin joudun sanomaan että en voisi,ikävä kyllä.

      Tosin,tiedän että naapuri kaupungissa on eräs pygmi joka pokasi siskoni 20v kaverin.Neitokainen on n.178cm ja ok näköinen.
      No,pygmi vei neidon kotiinsa ja viettivät villin yön.
      Neitokainen kun sitten heräili,oli ihmeissään missä oli ja vielä enemmän kun totesi että vieressä lyhkäsemmän puoleinen mies.
      Mutta,mitä tästä opimme,pygmiäkin voi onnistaa;)

    • riikkahenna

      töissä tuli vastaan joku pienempi mies, katselin kauempaa, että kivan näköinen, en sen enempää lyhytkasvuisuutta tai muutakaan ajatellut ennen kuin oli lähempänä ja jouduinkin katsomaan huimasti alaspäin... ja siinä vaiheessa tuli se olo, että ei saa tuijottaa tai flirttailla kun tuo luulee, että katsoo pahalla.

      ELI jälleen huomasin, kuinka kasvatus tekee hallaa, pienestä astihan täällä yritetään erottaa kaikki erilaisuus toisistaan, eikä laatikosta toiseen saa hyppiä :U

      En tiedä, onko aloittaja siis lyhytkasvuinen, mutta mikäli on tai joku ketjusta (tai muuten nk. normiväestöstä poikkeava) kertokaas sitten, onko okei katsoa, lähestyä jne? vai katsotaanko se heti joksikin sääliksi jos "tavis" vaikka yökerhossa hakee tanssimaan? Koska suurin syy varmaan erilaisuuden karsastamiseen on juuri se, että pelkää itse saavansa lokaa niskaan. Että vaikkapa ei kelpaa, kun ei olekaan samalla tapaa erilainen.

      Ärsyttää, että edes ajattelee tällaisia. Syytän koululaitosta ja sulkeutunutta yhteisöä jossa piti kasvaa.

      • erilainen nainen

        En ole lyhytkasvuinen, mutta vastaan sinulle silti, koska olen kuitenkin (sairauden vuoksi) ulkoisilta piirteiltäni valtaväestöstä poikkeava.

        Totta kai saa katsoa ja lähestyä! Ihan samalla tavalla me ulkoisesti erilaiset olemme ihmisiä kuin te muutkin. Kyllä sen sitten huomaa, että kerääkö katseita erilaisuutensa vuoksi ja ovatko ne sääliviä, pahansuopia katseita, vai katsotaanko mielenkiinnosta, siksi että on herättänyt toisen ihmisen mielenkiinnon omana itsenään, ei poikkeavuutensa vuoksi. Se oikeastaan jo saattaa loukatakin jos huomaa, että joku kääntää katseensa yllättäen pois siksi että on erilainen. Ikävä kyllä niin monet on kasvatettu niin, että ”ei saa tuijottaa” ja se herättääkin sitten enemmän vain huomiota, että yllättäen aletaan tuijotellakin niitä omia jalkoja sen sijaan että katsotaan normaalisti eteenpäin kuin vastassa olisi ihan kuka tahansa ihminen. Suhtautukaa meihin erilaisiin niin kuin suhtaudutte muihinkin ihmisiin. Katsokaa meitä, älkääkä sitä, mikä meissä on erilaista. Jokainen, joka on sinut oman erilaisuutensa kanssa, ilahtuu varmasti jos tullaan vaikka yökerhossa hakemaan tanssimaan.

        Itse en myöskään pistä pahakseni sitä, jos minulta kysytään syytä siihen, miksi näytän erilaiselle, ja vastaan jos kysytään. Mutta kunhan kysytään asiallisesti ja se on vain yksi keskustelunaihe, ei koko pääasia, jotain mitä ollaan varta vasten tultu tiedustelemaan ja sitten lähdetään pois.


    • violet.

      En voisi. Ensinnäkin on pinnalliset syyt eli haluan että mies on mittaiseni tai mieluiten mua pidempi, omaa sopusuhtaiset mittasuhteet ja on fysiikaltaan kunnossa. Vaikka lyhytkasvuinen lääkkeillä kasvaisikin 170 pituiseksi, on ruumiinrakenne silti poikkeava. Käsittääkseni tuo myös vaikuttaa usein fyysiseen terveyteen eli polvet/lonkat eivät kestä ja liikkuminen vaikeaa yms.

      Toiseksi lyhytkasvuisuus periytyy. Toki sitä voi kantaa myös piilevänä mutta paljon todennäköisempää saada lyhytkasvuinen jälkeläinen on jos toinen vanhemmista on itse lyhyt.

      • vitun pituusrasistit

        Voi hirveetä jos oma lapsi jääkin lyhyeksi. Ainahan sä voit kuitenkin ottaa dna testin ja abortoida sikiön jos ei tulevan jälkikasvun pituus miellytä.


      • violet.
        vitun pituusrasistit kirjoitti:

        Voi hirveetä jos oma lapsi jääkin lyhyeksi. Ainahan sä voit kuitenkin ottaa dna testin ja abortoida sikiön jos ei tulevan jälkikasvun pituus miellytä.

        Lyhytkasvuisuus ilmenee vasta kasvuvaiheessa n. 5-vuotiaana.


      • vitun pituusrasistit
        violet. kirjoitti:

        Lyhytkasvuisuus ilmenee vasta kasvuvaiheessa n. 5-vuotiaana.

        No, se onkin sitten hyvä ikä antaa koko lapsi pois.


    • Mikä on kaunista

      Joo, voisin. Mutta enpä ole koskaan tilanteeseen joutunut/päässyt. Itseasiassa sehän olisi varsin mielenkiintoista, koska itse olen aika pitkä.
      Mutta siis, riippuen henkilöstä, eikä henkilän pituudesta. Jos tyypin kanssa olisi hauskaa, voisi keskustella, olisi samanlaiset arvot elämässä, jne. niin miksi ei? Voisin kuvitella, että ihan siinä missä muihinkin, kunhan tutustuisin. Sillä en muihinkaan ihastu tutustumatta.
      Joku sanoi ettei läskiin, eikä tummaihoiseen, mutta minä voisin kyllä ihan samalla periaatteella ihastua lihavaankin, mutta sairaanloisen lihavan kanssa en suhdetta aloittaisi. Tummaihoinen on tavallinen ihminen siinä missä kaikki muutkin, kuten siis, kaikki tavalliset ihmiset. Kaikissa on kaikkea. Joten aivan hyvin voisin rakastua, ja edelleen, jos tutustuisin ja kuten muihinkin: tuntemisen kautta.

      Joten mikään ulkoinen seikka nyt ei yksinään estä rakastumista ainakaan minun kohdallani.
      Ja siis joo... Olen itse hoikka, urheilullinen ja hyväkroppainen, sekä suhteellisen usein kauniiksi kehuttu, ja tosiaan, onhan ne ruumiin osat suurinpiirtein paikoillaan, että kyllä, valinnan varaa on, mutta valitsen silti aina tuntemisen perusteella, en pelkän pinnan (mitä taas minusta tunnutaan aina pelkän ulkonäön perusteella luulevan).

    • Kääpitytöt ahhh

      Bridget the Midget aww

      If u know what I mean ;)

    • VähemmistöValtutettu

      Yhtä lailla lyhytkasvuinenkin loukkaantuu tuijottelusta ja osoittelusta, niinkuin esimerkiksi tummaihoinenkin. Paitsi jälkimmäisen kohdalla syyllistyisi hurjaan rasismiin...

    • No en.

      Purskahtaisin liian helposti nauramaan.

      • Mitä naurettavaa

        siinä muka on, että toinen on lyhyt?


      • Stigidilaatio
        Mitä naurettavaa kirjoitti:

        siinä muka on, että toinen on lyhyt?

        Jos on yläasteella henkisesti, niin ehkä se sitten naurattaa.


    • Jaska'

      En voisi.
      Hyvänä puolena olis,että tyttö vois ottaa seisaaltaan poskeen.
      Pillussa vaan ei taitais oikeen mitat riittää mun tykille.

      • Jäätävä totuus

        Voi poika, kun edes kerran saisit, niin voisit sanoa jotain.


      • Jaska'
        Jäätävä totuus kirjoitti:

        Voi poika, kun edes kerran saisit, niin voisit sanoa jotain.

        No ohhoh. kävikö kääpiön luonnolle. Totuus sattuu.


    • neiree

      voisin rakastua. ennen olin sitä mieltä että en voisi rakastua tiettyihin ihmisiin (ikä, pituus, paino jne.). mutta nyt sen verran "oppineena" olen huomannut että ei se rakkaus katso kehen tai koska sinä rakastut.
      tietysti ronkeli minussakin asuu ja suosin suomalaista.

    • Jäätävä totuus

      Pakko näitä kommentteja lukiessa sanoa, että EI IHME että olette sinkkuja-kuka teidät edes huolisi?

      • jörnjörnjörn

        Se perusvastaus palstallahan on, että "ei me livenä näin käyttäydytä, täällä palstalla vain".


    • Miss Fury

      Mitä hemmettiä pituus vaikuttaa rakastumiseen? Ehkä joillekin alemman tason ihmisille...

    • en sano ettenkö vois eikä vastaan räkättäjienkään kandeis sanoa että vois.. joten vastaan että se on yhtä epätodennäköistä kuin omilla käsillä lentäminen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      381
      1963
    2. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      49
      1647
    3. Miksi toisten toiveet ahdistavat teitä?

      Kertokaapa miksi toisen ihmisen toiveet mahdolliselle kumppanilleen ahdistavat niin kovasti? Oletatko, että hän vaatii j
      Sinkut
      208
      1330
    4. Mitä tuntemuksia

      sinulle tulee, kun hän ilmestyy näköpiiriin? Vaihtelevatko ne?
      Ikävä
      84
      1086
    5. T mies missä oot

      T mies pääsetkö lähtemään sieneen villasukat tein sulle 💕🐶
      Ikävä
      69
      975
    6. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      58
      948
    7. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      48
      812
    8. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      107
      785
    9. Homouden synti

      Kerrotaan faktoja alkuun. On olemassa vain kaksi sukupuolta ja aviolIiitto on vain ja ainoastaan miehen ja naisen välin
      Luterilaisuus
      257
      746
    10. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      46
      680
    Aihe