Kaipaisin intialaista Malai kofta reseptiä eli jos jollain on hyvä resepti olisin kiitollinen!:)
Vastaukset 2
- Oletkos
kokeillut ihan googlaamaalla 'Malai kofta recipe'? Sieltä ponnahtaa iso läjä ohjeita, joista voi valita mieleisensä. Jos ei lontoonkieli taitu, niin kääntäjä päälle, ja ei kun kokailemaan! Onpa siellä joukossa muutama suomalaistettu versiokin joukossa.
Malai koftan valmistaminen ei ole ihan noita sarjaan kädenkäänteessä pyöräytettäviä aterioita - kuten eivät monet muutkaan intialaiset safkat. Vaikka malai kofta-pyörykät kuuluukin meidän perheen suosikkeihin, niin itse väkertelen niitä aika harvakseltaan juurikin tuosta syystä. Valitettavasti reseptiä ei ole tarjota, sillä valmistan kaikki ruoat ns näppituntumalla, luottaen maistelu-metodiin pitkin kokkauksen etenemistä.
Omat oppini intialaisen ruoanvalmistukseen olen saanut sikäläiseltä anopiltani, joka aikansa ihmeteltyään päätti vihdoin viimeinen jakaa kaikki kyökkisalaisuutensa 'oudon' minänsä kanssa. Oudon mm siksi, että en ole ikunas itse höyhentänyt kanaa - ja jätän sen kananraadon edelleenkin erittäin mielelläni anopin osaaviin käsiin! - tästä vaan väkerrä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771600
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.105807En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 128561
- 48546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493