Kaipaisin intialaista Malai kofta reseptiä eli jos jollain on hyvä resepti olisin kiitollinen!:)
Malai kofta
2
433
Vastaukset
- Oletkos
kokeillut ihan googlaamaalla 'Malai kofta recipe'? Sieltä ponnahtaa iso läjä ohjeita, joista voi valita mieleisensä. Jos ei lontoonkieli taitu, niin kääntäjä päälle, ja ei kun kokailemaan! Onpa siellä joukossa muutama suomalaistettu versiokin joukossa.
Malai koftan valmistaminen ei ole ihan noita sarjaan kädenkäänteessä pyöräytettäviä aterioita - kuten eivät monet muutkaan intialaiset safkat. Vaikka malai kofta-pyörykät kuuluukin meidän perheen suosikkeihin, niin itse väkertelen niitä aika harvakseltaan juurikin tuosta syystä. Valitettavasti reseptiä ei ole tarjota, sillä valmistan kaikki ruoat ns näppituntumalla, luottaen maistelu-metodiin pitkin kokkauksen etenemistä.
Omat oppini intialaisen ruoanvalmistukseen olen saanut sikäläiseltä anopiltani, joka aikansa ihmeteltyään päätti vihdoin viimeinen jakaa kaikki kyökkisalaisuutensa 'oudon' minänsä kanssa. Oudon mm siksi, että en ole ikunas itse höyhentänyt kanaa - ja jätän sen kananraadon edelleenkin erittäin mielelläni anopin osaaviin käsiin! - tästä vaan väkerrä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836019
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj474055- 1314011
- 693793
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262968Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72567Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332379- 282252
- 2042141
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4501849