Kertokaas omasta mielestänne paras juustokakku resepti!:)
Vastaukset 2
- Cheesecakeyum
Myllyn Parhaan sivuilla on hyvä ohje mango-juustokakulle! Aivan törkeän hyvää ja helppo tehdä itse. Toki ton mangon voi korvata vaikka tuoreilla mansikoilla, kun niitä vielä saa näin kesäaikaan.
- näin kesäaikaan
raparperiä
http://www.hs.fi/ruoka/reseptit/artikkeli/Raparperijuustokakku/1135265890696
Vihje "Kokki Henri Alén kertoi minulle, että tarvitsen:
■1 kg raparperia
■3 dl valkoviiniä
■2 dl sokeria
Tein puolikkaan reseptin ja käytin ohjeen mukaisesti valkoista sokeria, mutta kiinnostavaa olisi testata hommaa myös hunajalla.
Viipaloin raparperit ohuelti ja laitoin palaset lasivuokaan sokerin ja viinin kaveriksi. Haudutin uunissa folion alla 150 asteessa melkein tunnin, mutta jälkkäri olisi hyvin voinut muhia uunissa kauemminkin. Nyt osa palasista jäi vähän liian koviksi. Se ei kuitenkaan haitannut lopputulosta: maku oli aivan ihana!! syödään lampimänä jäätelon kanssa" kokeilin juttua juustokakkuun ja toimii
kesäinen marjainen
http://kotiliesi.fi/ruoka/arkiruoka/juustokakku-on-hurmaava-klassikko
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1202542Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???401842Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha7101240- 1081042
- 721028
- 98976
- 48905
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk88874- 101862
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik34791