Minkälaisen naisen kanssa ekakerta?

muistelehan .

Minkälainen oli se nainen jonka kanssa suoritit " Pelinavauksesi"?

Se on periaatteessa sama vaikka siihen käyttää jotakin bilehilettä tai muuta jakaria, koska sehän on vaan ns. pelinavaus.

16

687

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nöösi_poika

      Koska en ole eläissäni ollut naisen kanssa, niin pitänee siirtyä lapsuudenajan muistoihin.

      Ainoa pelinavaus oli lääkärileikit naapurin tytön kanssa. Pääsi sentään 5 vuotiaana leikimään tytön häpyhuulilla. Jotain mikä ei sen jälkeen olekaan toteutunut kertaakaan.

    • 1231d31rd3d

      Itse olin 19v ja nainen 20v, oli mukavan imukas ja tiukka pimppi kyllä :)

    • et sellainen tapaus

      Otetaan toisin päin, eli mun (naisen) ekakerta oli itseäni pari vuotta vanhempi mies, kokki, jonka kanssa olin ollut vuoden verran kirjeenvaihdossa ensitapaamisemme jälkeen. - Koska kotipaikkakunnalla ei ollut tullut "sopivaa" miestä vastaan ja kyllästyin 23-vuotiaana olemaan neitsyt, järkkäsin itseni viikon vierailulle tuon miehen lähelle, hommasin YTHS:n lääkäriltä ehkäisypillerit ja annoin miehen ymmärtää, että en ollut enää neitsyt. - Ja sainkin hänet suhteellisen helposti hoitamaan homman.. ;)

      Olihan se (meille kummallekin...) aamulla aikamoinen järkytys, kun sänky näytti siltä kuin siinä olisi sika tapettu... Ja tuo mieskin oli minulle aika vihainen, mutta piti minulle kuitenkin seuraa koko viikon, jonka jälkeen emme enää tavanneet.

      Sitten olikin jo helpompi alkaa vakavaan seurusteluun ensimmäisen poikaystäväni, sittemmin aviomieheni kanssa, kun kaikki sai tapahtua ilman turhaa jännittämistä :)

      Mutta tuo oli vain minun tapani toimia, eikä sovi kaikille.

    • Neiti RJ

      Taisin olla 21 vuotias. Mukavan baari-illan jälkeen mentiin tytön kämpille ja "tutustuttiin" toisiimme perusteellisesti. Ei paras kertani naisen kanssa mutta voittaa ehdottomasti monet sitä ennen olleet ja jälkeenkin tulleet kerrat miesten kanssa.

      • nöösi_poika

        Moni AT-mies voisi olla aika peto naisen kanssa. Kun ei ole kokemusta p*nemisesta ja ronskeista otteista, voisi homma olla paljon herkempää ja intiimimpää. Kuin kahden naisen välistä herkkää leikkiä.

        Ahh, mitä naiset menettävätkään, kun eivät tutustu herkkiin ja intiimiin kanssakäymiseen kykeneviin AT-miehiin.


      • ei nöösi tyyttö
        nöösi_poika kirjoitti:

        Moni AT-mies voisi olla aika peto naisen kanssa. Kun ei ole kokemusta p*nemisesta ja ronskeista otteista, voisi homma olla paljon herkempää ja intiimimpää. Kuin kahden naisen välistä herkkää leikkiä.

        Ahh, mitä naiset menettävätkään, kun eivät tutustu herkkiin ja intiimiin kanssakäymiseen kykeneviin AT-miehiin.

        Taitaa naisesta saada seuraa vähen pidemmäksi aikaa kuin kahdeksi minuutiksi.


    • mies 35vee

      Se oli mun eka tyttöystävä. Olin 15 ja tyttö 14. Tehtiin se yhen talon vintillä jonkun vanhan patjan päällä kun ei parempaa paikkaa löydetty. Seurustelin tän tytön kanssa 7 vuotta.

    • Ai mää vai?

    • Nuoruusmuistoja juu

      Tyttö oli minua pari vuotta vanhempi, isoveljeni tuttu. Oltiin isoveljen ja muutaman muun kanssa kaupungilla iltaa viettämässä ja törmättiin ko. tyttöön ja hänen tuttuihinsa.

      Siinä illan aikana tyttö sitten ihastui minuun, vaikka hän seurusteli vakavasti. Päädyttiin isoveljen luokse samaan sänkyyn ja hoidettiin homma. En kertonut olevani kokematon. Sen jälkeen tapailimme silloin tällöin seksin merkeissä. Jäi hyvät muistot ja seuraavan naisen kanssa hommat sujuivatkin alusta asti hyvin ilman sen suurempaa miettimistä.

      • Nuoruusmuistoja juu

        Niin, jäi kesken. Tyttö ei mielestäni ollut mikään bilehile, eikä hänellä ollut ollut paljon kumppaneita poikaystävänsä lisäksi. Kävi silti kuten kävi, enkä ole siitä yhtään pahoillani.


      • nöösi_poika

        "Päädyttiin isoveljen luokse samaan sänkyyn ja hoidettiin homma."

        Te kaksi, vai kuinka? Vai oliko isoveljesi mukana eli oliko se kimppakivaa?


      • Sama taas
        nöösi_poika kirjoitti:

        "Päädyttiin isoveljen luokse samaan sänkyyn ja hoidettiin homma."

        Te kaksi, vai kuinka? Vai oliko isoveljesi mukana eli oliko se kimppakivaa?

        Ei ollut kimppaan, vaan ihan kahdestaan naisen kanssa. Isoveli tuli vasta myöhemmin kaupungilta kotiin.


    • sir_eino

      Minua muutaman vuoden vanhempi söpö ja hoikka hippityttö. Kasvissyöjä. Tavattiin baarissa ja seuraavana päivänä sitten koin "pelinavauksen". Saman tytön kanssa olin sitten useamman kerran vaikkei meillä suhdetta ollut. Olin siitä naisesta hetken vähän sekaisin. Se oli ihana.

      Vähän sen jälkeen yksi opiskeluista tuttu tyttö iski minut. Ja tästä sain sen verran egobuustia että iskin ihan itse opiskeluista tutun toisen tytön. Mistä ensimmäinen opinnoista tuttu tyttö suuttui koska se oli vähän pihkassa muhun. Mitä en huomannut koska olin aika puusilmä tyttöjen kanssa vielä silloin kymmenen vuotta sitten.

    • Silloinen tyttöystävä 5-6lk:n taitteessa kesällä, hänen kotonaan bileissä sellasessa paikassa missä oli kuivia olkia vintillä. Ai millanen no mua vuotta vanhempi, iso tyttö eli rehevä. Seukattiin pari vuotta.

      • 12+13

        Siis sinä olet ollut silloin aika nuori ?

        Miten sulla on sen jälkeen mennyt panohommat - onko ollut taukoa siitä ekasta kerrasta aina tähän hetkeen asti?


    • Juu kyllä aika nuori sillon olin täytin 12 sinä vuonna. No ei aivan oo siittä asti ollut ylä-asteella oli sellanen pikkunen romanssin pätkä vuotta nuorempaan.
      Mut joo tuon jälkeen on ollut aika hiljasta, kun kukaan ei oikeen nappaa sillä tavalla. Ja sillon kun nappaa niin toinen on varattu tai muuten vaan antaa pakit tai mä annan pakit tiettyjen seikkojen takia. En oo myöskään oikein ettinyt ketään tosissaan, tulee jos on tullakseen vastaan mielenkiitoinen tapaus jota vois lähestyä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      384
      2009
    2. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      53
      1710
    3. Miksi toisten toiveet ahdistavat teitä?

      Kertokaapa miksi toisen ihmisen toiveet mahdolliselle kumppanilleen ahdistavat niin kovasti? Oletatko, että hän vaatii j
      Sinkut
      209
      1364
    4. Mitä tuntemuksia

      sinulle tulee, kun hän ilmestyy näköpiiriin? Vaihtelevatko ne?
      Ikävä
      84
      1086
    5. T mies missä oot

      T mies pääsetkö lähtemään sieneen villasukat tein sulle 💕🐶
      Ikävä
      69
      1005
    6. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      58
      948
    7. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      110
      861
    8. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      48
      832
    9. Homouden synti

      Kerrotaan faktoja alkuun. On olemassa vain kaksi sukupuolta ja aviolIiitto on vain ja ainoastaan miehen ja naisen välin
      Luterilaisuus
      259
      782
    10. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      46
      690
    Aihe