Onko jokin näistä syy sinkkuuteesi?

Haluun suhteeseen

1.) Negatiivisuus
Olet kyllästynyt elämääsi, etkä jaksa innostua mistään.
Pidät jokaisia treffejä tilaisuutena uuteen epäonnistumiseen. Negatiivinen ajattelu näkyy ulospäin ja vaikuttaa siihen millaisen kuvan sinusta saa.

2.) Olet liian valikoiva
Sinulla on pitkä lista ominaisuuksista joita tulevalla kumppanillasi on oltava ja vaatimuksistasi et voi tinkiä.
Mieti vaatimuslistasi uusiksi jamuista että elämässä on jätettävä myös tilaa yllätyksille ja varauduttava siihen ettei kaikkea pysty määrittelemään ennakolta.

3.) Tavoittelet kuuta taivaalta
Tavallisen tallaajan on turha tavoitella tähtiä.
Ole rehellinen itsellesi ja mieti mihin asetut muihin miehiin ja naisiin verrattuna.
Muista että itseään paljon kauniimman, nuoremman ja varakkaamman metsästäminen on silkkaa ajanhukkaa.

4.) Et osaa tehdä kompromisseja
Sinulla ei ehkä ole vaikeuksia saada löytää seuralaisia, mutta suhteet eivät vain onnistu.
Yhteiselo ei onnistu jos et hyväksy sitä että asiat eivät mene aina sinun haluamallasi tavalla.
Sinun on opittava tekemään uhrauksia parisuhteen eteen ja opittava ottamaan toiset huomioon.

5.) Olet epätoivoinen
Jos olet valmis tekemään mitä vaan saadaksesi parisuhteen, niin tämä näkyy sinusta ulospäin ja epätoivo on varma tapa karkottaa kumppni ehdokas kauas pois.
kumppani haluaa tuntea olevansa sinulle erityinen, eikä vain mikä tahansa joka sattui täyttämään vapaana olevan paikan.

6.) Elämässäsi ei ole tilaa suhteelle
Sinulla voi olla työn, opiskelujen ja harrastusten takia elämä niin täynnä toimintaa ettei suhteelle olisi tilaa.
Jos kuitenkin haluat suhteen niin järjestä elämäsi niin että kumppanille on aikaa.

7.) Olet helppo nakki
liika innokkuus karkottaa kumppanin pois.
Voit olla " helppo tapaus" muutenkin kun seksuaalisessa mielessä.
Jos kutsut jo toisilla treffeillä toista poika- tai tyttöystäväksi tai hylkäät kaikki omat menosi ja juttusi joka kerta kun hän soittaa, niin suhteella ei ole paljonkaan mahdollisuuksia.
Tutustu toiseen kunnolla, ennen kun päätät haluatko elää hänen kanssa loppuelämän.
Odota jonkin aikaa ennen kun kerrot tunteistasi ja muista että älä kerro itsestäsi ja elämästäsi liikaa heti alkuun - on aivan turha kertoa esim. villeistä vuosista ja tyttöporukalle tehdyistä risteilyistä.

8.) Et ole päässyt yli menneisyydestäsi
Kukaan ei halua kilpailla exääsi vastaan.
Tuomitset kaikki tulevat suhteesi jo ennakolta, jos puit menneiden suhteidesi aiheuttamaa vihaa, pettymyksiä ja surua.
Selvitä ensin menneet ja hyppää vasta sitten uuteen suhteeseen!

67

899

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • FF

      Lähinnä 4, nyt kesällä myös 6. Lisäksi
      9) Muutan syksyllä uudelle paikkakunnalle joten ei ole mitään järkeä etsiä seuraa nykyiseltä alueelta.

      • FF:n ihailija

        Missä FF vaikuttaa nykyisin ja minne muuttaa?


      • FF
        FF:n ihailija kirjoitti:

        Missä FF vaikuttaa nykyisin ja minne muuttaa?

        Nyt Helsinki, se ei ole salaisuus. Uusi paikka on Etelä-Suomessa mutta en taida nimeä kertoa.


      • Baila Bailaaa
        FF kirjoitti:

        Nyt Helsinki, se ei ole salaisuus. Uusi paikka on Etelä-Suomessa mutta en taida nimeä kertoa.

        Muuttaako Rolexanderkin sinne?


      • Kerro totuus FF
        FF kirjoitti:

        Nyt Helsinki, se ei ole salaisuus. Uusi paikka on Etelä-Suomessa mutta en taida nimeä kertoa.

        Kelpuuttaisitko FF kumppaniksesi seksi seurusteluasioissa täysin kokemattoman miehen vai olisiko kokemattomuus suuri turn-off?


      • FF
        Kerro totuus FF kirjoitti:

        Kelpuuttaisitko FF kumppaniksesi seksi seurusteluasioissa täysin kokemattoman miehen vai olisiko kokemattomuus suuri turn-off?

        Enpä usko joutuvani koskaan tuota kysymystä todellisuudessa miettimään. Nyt puhutaan sentään 30 vuotiaista miehistä ja jos yli kolmekymppinen mies on täysin kokematon niin, anteeksi vaan, uskon että hänellä on elämässään muitakin ongelmia.


      • Usko mua!
        FF kirjoitti:

        Enpä usko joutuvani koskaan tuota kysymystä todellisuudessa miettimään. Nyt puhutaan sentään 30 vuotiaista miehistä ja jos yli kolmekymppinen mies on täysin kokematon niin, anteeksi vaan, uskon että hänellä on elämässään muitakin ongelmia.

        Väärin nainen!

        Miehellä ei välttämättä ole ongelma vaikka olisi 40-50 vuotias ja panematon.
        kyseessä on yleensä sellainen mies jolle ei kelpaa kaiken maailman rosknaiset ja siitä syystä mies voi olla vanhemmallakin iällä kokematon.

        Miten sinä FF osoitat ikään kun syyttävällä sormella kokematonta ( laatutietoista )miestä.


      • FF
        Usko mua! kirjoitti:

        Väärin nainen!

        Miehellä ei välttämättä ole ongelma vaikka olisi 40-50 vuotias ja panematon.
        kyseessä on yleensä sellainen mies jolle ei kelpaa kaiken maailman rosknaiset ja siitä syystä mies voi olla vanhemmallakin iällä kokematon.

        Miten sinä FF osoitat ikään kun syyttävällä sormella kokematonta ( laatutietoista )miestä.

        Ei pidä kysyä ellei halua kuulla vastausta.

        Kutsu sinä sitä laatutietoisuudeksi, minä kutsun sitä kehittymättömyydeksi; yksi tärkeä kehitysvaihe on jäänyt kokematta.

        Horatio lopettaa ihan kohta Subilla aurinkolasien kanssa leikkimisen, on jälleen yöuinnin aika. Ciao.


      • nimimerkki1114
        FF kirjoitti:

        Enpä usko joutuvani koskaan tuota kysymystä todellisuudessa miettimään. Nyt puhutaan sentään 30 vuotiaista miehistä ja jos yli kolmekymppinen mies on täysin kokematon niin, anteeksi vaan, uskon että hänellä on elämässään muitakin ongelmia.

        Mitä muita ongelmia?


      • Herää FF
        FF kirjoitti:

        Ei pidä kysyä ellei halua kuulla vastausta.

        Kutsu sinä sitä laatutietoisuudeksi, minä kutsun sitä kehittymättömyydeksi; yksi tärkeä kehitysvaihe on jäänyt kokematta.

        Horatio lopettaa ihan kohta Subilla aurinkolasien kanssa leikkimisen, on jälleen yöuinnin aika. Ciao.

        Mutta sinähän voit olla mukana siinä " kokematta jääneen kehitysvaiheen" läpikäymisessä ja elämisessä!

        Sinä puhut pehmeitä.

        Mitä jos nainen on 40 vuotiaana totaalikokematon , mistä silloin on kyse?


      • ..............
        FF kirjoitti:

        Ei pidä kysyä ellei halua kuulla vastausta.

        Kutsu sinä sitä laatutietoisuudeksi, minä kutsun sitä kehittymättömyydeksi; yksi tärkeä kehitysvaihe on jäänyt kokematta.

        Horatio lopettaa ihan kohta Subilla aurinkolasien kanssa leikkimisen, on jälleen yöuinnin aika. Ciao.

        "yksi tärkeä kehitysvaihe on jäänyt kokematta."

        Ja kenenkähän syy se on? Feminismin ja suomalaisten naisten sairaan arvomaailman parittelukumppani valittaessa.


      • FF
        Herää FF kirjoitti:

        Mutta sinähän voit olla mukana siinä " kokematta jääneen kehitysvaiheen" läpikäymisessä ja elämisessä!

        Sinä puhut pehmeitä.

        Mitä jos nainen on 40 vuotiaana totaalikokematon , mistä silloin on kyse?

        En todellakaan halua "olla mukana" siinä, kun 34-vuotias opettelee asioita, jotka kuuluvat 17-vuotiaan kehitysvaiheeseen.

        Jos nainen on 40-vuotiaana totaalikokematon niin kyse on ihan samasta asiasta. Veikkaisin, että nainen on siinä vaiheessa usein kuitenkin jo tehnyt enemmän tai vähemmän tietoisen päätöksen pysyäkin vanhanapiikana.


      • FF
        nimimerkki1114 kirjoitti:

        Mitä muita ongelmia?

        Jollain tapaa sellainen ihminen on todennäköisesti pudonnut muidenkin normaalien ikään ja kehitykseen liittyvien asioiden ulkopuolelle. Jos ns. normaali (huomaa "ns") kehitys nuorena aikuisena sisältää opiskelut, työelämään sijoittumisen, paikan löytämisen ystäväpiirissä, muuton pois kotoa, harrastukset jne niin jostain syystä muutkaan näistä asioista eivät todennäköisesti ole onnistuneet.

        En jaksa uskoa, että ihminen jolla olisi muuten elämä ja elämänhallinta kunnossa, jäisi kokemattomaksi vastoin tahtoaan. Tämän voi helposti todistaa vääräksi, senkun näytätte minulle miehen, jolla on _kaikki_ muu kunnossa (on ystäviä, harrastuksia, seuraelämää, työpaikka..) ja silti on vastoin tahtoaan kokematon.


      • FF
        .............. kirjoitti:

        "yksi tärkeä kehitysvaihe on jäänyt kokematta."

        Ja kenenkähän syy se on? Feminismin ja suomalaisten naisten sairaan arvomaailman parittelukumppani valittaessa.

        Mitä sairasta siinä on, että haluaa kumppanin, jolla on elämänhallinta kunnossa ja sosiaaliset taidot ok?


      • nimimerkki1020
        FF kirjoitti:

        Jollain tapaa sellainen ihminen on todennäköisesti pudonnut muidenkin normaalien ikään ja kehitykseen liittyvien asioiden ulkopuolelle. Jos ns. normaali (huomaa "ns") kehitys nuorena aikuisena sisältää opiskelut, työelämään sijoittumisen, paikan löytämisen ystäväpiirissä, muuton pois kotoa, harrastukset jne niin jostain syystä muutkaan näistä asioista eivät todennäköisesti ole onnistuneet.

        En jaksa uskoa, että ihminen jolla olisi muuten elämä ja elämänhallinta kunnossa, jäisi kokemattomaksi vastoin tahtoaan. Tämän voi helposti todistaa vääräksi, senkun näytätte minulle miehen, jolla on _kaikki_ muu kunnossa (on ystäviä, harrastuksia, seuraelämää, työpaikka..) ja silti on vastoin tahtoaan kokematon.

        No joo, ystäviä ja seuraelämää on kieltämättä aika vähän.


      • Poksu 38
        FF kirjoitti:

        En todellakaan halua "olla mukana" siinä, kun 34-vuotias opettelee asioita, jotka kuuluvat 17-vuotiaan kehitysvaiheeseen.

        Jos nainen on 40-vuotiaana totaalikokematon niin kyse on ihan samasta asiasta. Veikkaisin, että nainen on siinä vaiheessa usein kuitenkin jo tehnyt enemmän tai vähemmän tietoisen päätöksen pysyäkin vanhanapiikana.

        Sinun mielestäsi jokaisen pitäisi harrastaa irtosuhteita vain siksi, että saisi niitä paljon puhuttuja "kokemuksia". Minä taas en halua "olla mukana" sellaisen naisen kanssa, jonka mielestä seksiä voi harrastaa suurinpiirtein kenen tahansa vastaantulijan kanssa.

        Jos minun parisuhde-kelpoisuuteni on kiinni siitä, etten ole harrastanut (paremman puutteessa) irtosuhteita, se on voi voi. Aina ei voi voittaa ! Mutta en silti aio alkaa epätoivoiseksi. Elämässä on paljon muutakin kuin oikuttelevat naiset.

        Jos ollaan rehellisiä, kelpuutan kumppaniksi mieluummin samaa ikäryhmää tai nuoremman vanhanpiian, jolle seksi ei ole vain pelkkä suoritus ja joka osaa arvostaa seksiä nimenomaan osana parisuhdetta. Seksi on kuitenkin jokaiselle varsin henkilökohtainen asia, ja siksi ei voisi vähempää kiinnostaa naiset, jotka katsovat oikeudekseen arvostella toisten ihmisten varsin henkilökohtaisia asioita.

        Toisaalta, kyllä poikamiehelle(kin) on ollut kysyntää - nimittäin yksinhuoltaja-naisten keskuudessa. Mulla vain on se fiilis, että jos en ole kelvannut suhteeseen ensimmäiselle kierrokselle, toisen tai kolmannnen kierroksen varasijat ja uusioperhehelvetit eivät kiinnosta.


      • raaka totuus
        FF kirjoitti:

        Mitä sairasta siinä on, että haluaa kumppanin, jolla on elämänhallinta kunnossa ja sosiaaliset taidot ok?

        Jos en olisi haistattanut elämänhallinnalle p:tä ja vetänyt viinaa niin että kaikki moraaliset periaatteet unohtuvat ja häikäilemätön kusetussupliikki ottaa vallan ("kyllä mä haluan sua vielä aamullakin), niin ei mulla olisi niitä muutamaa halpa-arvoista seksikokemusta, jotka erottavat mut kuvailemastasi täyskokemattomasta miehestä.


      • Poksu 38
        FF kirjoitti:

        Mitä sairasta siinä on, että haluaa kumppanin, jolla on elämänhallinta kunnossa ja sosiaaliset taidot ok?

        "Mitä sairasta siinä on, että haluaa kumppanin, jolla on elämänhallinta kunnossa ja sosiaaliset taidot ok?"

        1) Määrittele sana elämänhallinta ja se, mitä se pitää sisällään ?

        2) Mitä yksilöllisyyttä löydät siitä, että kaikkien tulee toimia ja tehdä samalla tavoin, tai ainakin samat virheet ?

        3) Koska vain miehellä tuntuu olevan vastuu silloin, jos sattuu vahinko, miksi miehen pitäisi ottaa irtosuhteiden myötä riski saada sukupuolitauteja ja eritoten elatusvelvollisuus ?

        Koska naisella on oikeus päättää pitääkö vahinkotapauksessa lapsen vai ei, miksi miehen tulisi olla niin tyhmä, että antaa noinkin merkittävässä asiassa täyden äänivallan naiselle ? Nyt siis puhutaan edelleen irtosuhteista.

        Kyllä minä sen ymmärrän, jos lapsia tehdään vakiintuneeseen ja vakaaseen parisuhteeseen tilanteessa, jossa lapsi on molempien puolesta toivottu. Mutta, että väkisin ottaisin tietoisen riskin siitä, että saa maksaa elatusmaksuja irtosuhteiden seurauksena. Juu, kiitos ei...


      • FF
        Poksu 38 kirjoitti:

        Sinun mielestäsi jokaisen pitäisi harrastaa irtosuhteita vain siksi, että saisi niitä paljon puhuttuja "kokemuksia". Minä taas en halua "olla mukana" sellaisen naisen kanssa, jonka mielestä seksiä voi harrastaa suurinpiirtein kenen tahansa vastaantulijan kanssa.

        Jos minun parisuhde-kelpoisuuteni on kiinni siitä, etten ole harrastanut (paremman puutteessa) irtosuhteita, se on voi voi. Aina ei voi voittaa ! Mutta en silti aio alkaa epätoivoiseksi. Elämässä on paljon muutakin kuin oikuttelevat naiset.

        Jos ollaan rehellisiä, kelpuutan kumppaniksi mieluummin samaa ikäryhmää tai nuoremman vanhanpiian, jolle seksi ei ole vain pelkkä suoritus ja joka osaa arvostaa seksiä nimenomaan osana parisuhdetta. Seksi on kuitenkin jokaiselle varsin henkilökohtainen asia, ja siksi ei voisi vähempää kiinnostaa naiset, jotka katsovat oikeudekseen arvostella toisten ihmisten varsin henkilökohtaisia asioita.

        Toisaalta, kyllä poikamiehelle(kin) on ollut kysyntää - nimittäin yksinhuoltaja-naisten keskuudessa. Mulla vain on se fiilis, että jos en ole kelvannut suhteeseen ensimmäiselle kierrokselle, toisen tai kolmannnen kierroksen varasijat ja uusioperhehelvetit eivät kiinnosta.

        "Sinun mielestäsi jokaisen pitäisi harrastaa irtosuhteita vain siksi, että saisi niitä paljon puhuttuja "kokemuksia"."

        Missä olen sanonut noin?

        "... jonka mielestä seksiä voi harrastaa suurinpiirtein kenen tahansa vastaantulijan kanssa."

        Missä olen sanonut noin?


      • FF
        Poksu 38 kirjoitti:

        "Mitä sairasta siinä on, että haluaa kumppanin, jolla on elämänhallinta kunnossa ja sosiaaliset taidot ok?"

        1) Määrittele sana elämänhallinta ja se, mitä se pitää sisällään ?

        2) Mitä yksilöllisyyttä löydät siitä, että kaikkien tulee toimia ja tehdä samalla tavoin, tai ainakin samat virheet ?

        3) Koska vain miehellä tuntuu olevan vastuu silloin, jos sattuu vahinko, miksi miehen pitäisi ottaa irtosuhteiden myötä riski saada sukupuolitauteja ja eritoten elatusvelvollisuus ?

        Koska naisella on oikeus päättää pitääkö vahinkotapauksessa lapsen vai ei, miksi miehen tulisi olla niin tyhmä, että antaa noinkin merkittävässä asiassa täyden äänivallan naiselle ? Nyt siis puhutaan edelleen irtosuhteista.

        Kyllä minä sen ymmärrän, jos lapsia tehdään vakiintuneeseen ja vakaaseen parisuhteeseen tilanteessa, jossa lapsi on molempien puolesta toivottu. Mutta, että väkisin ottaisin tietoisen riskin siitä, että saa maksaa elatusmaksuja irtosuhteiden seurauksena. Juu, kiitos ei...

        1. Elämänhallintaan kuuluu mm. se, ettei ole riippuvuusongelmia, pystyy kohtaamaan ongelmia ja selviytymään niistä, on tarvittavat sosiaaliset taidot, ei ole elämää "kaventavia" esteitä, on sosiaalisia tukiverkostoja, on tunne/varmuus siitä että elämä kannattelee, pystyy purkamaan stressiä, ei patoa tunteita, asuminen ja arki (talous, työ, opiskelu) ovat kunnossa... En muista virallista elämänhallinnan määritelmää mutta tuon kaltaisia asioita itse siihen liitän.

        2.Miten ja mihin tämä nyt liittyy?

        3. Miten niin vain miehellä vastuu? Miten niin PITÄÄ harrastaa irtosuhteita?


      • tasa-arvoa tännekin
        FF kirjoitti:

        1. Elämänhallintaan kuuluu mm. se, ettei ole riippuvuusongelmia, pystyy kohtaamaan ongelmia ja selviytymään niistä, on tarvittavat sosiaaliset taidot, ei ole elämää "kaventavia" esteitä, on sosiaalisia tukiverkostoja, on tunne/varmuus siitä että elämä kannattelee, pystyy purkamaan stressiä, ei patoa tunteita, asuminen ja arki (talous, työ, opiskelu) ovat kunnossa... En muista virallista elämänhallinnan määritelmää mutta tuon kaltaisia asioita itse siihen liitän.

        2.Miten ja mihin tämä nyt liittyy?

        3. Miten niin vain miehellä vastuu? Miten niin PITÄÄ harrastaa irtosuhteita?

        Anteeksi vaan mutta sinä olet suvaitsematon. Ja mitkään selityksesi eivät muuta sitä, joten mars mars kohtaamaan kokemattomia yksinäisiä miehiä ja naisia jotta hyväksyisit heidät tasavertaisina ihmisinä. Muutoin joudut sille tielle jolla olet väkivaltainen rasisti joka hyökkää kokemattoman kimppuun ja lyö koska hän ei ole mielestäsi ihmisarvoa omaava.


    • ............

      9. Naisten vähäinen määrä kotimaassani (suominaisia en edes laske naisiksi)

    • Jaa a kyllä se on 7. Olen liian helppo siis.

    • MlES

      1 ja 6

      elämä surkeassa tilanteessa eli sikäli ei ole tilaakaan

      • 32

        ja ei ei huono vaihe ei johdu naisista eli en ole näitä palstan atmruikkuja


    • Ja taas listaa

      kuin alakoulussa ikään.

      Haluan myöskin (seksi)suhteeseen vaikken olle mikään listahitti.

      Se joko nappaa ja ei.

      Noh, pitäkää... listanne.

    • Vastaan C
      Edellinen muija jätti.

      • kuulustelija.

        Mikä C ?

        Miksi sinut jätettiin ja milloin tämä tapahtui sekä kuinka pitkästä suhteesta oli kyse?
        Asuitteko yhdessä?


    • jfghjgfjgjhf

      9.) En tapaa naisia missään. Sopivatkin vapaat naiset eivät tule juttelemaan ja itse saatan yrittää heittää jotain juttua, mutta ne eivät johda sen pidemmälle. Tunnen myös mukavia naisia joiden kanssa tulen hyvin juttuun, mutta he ovat varattuja.

    • jhvjfj

      Ei mikään noista ole syy sinkkuuteeni. Isoin syy on se, ettei kaupungilla kulje tarpeeksi yksikseen olevia naisia. Minulla ei ole hajuakaan miten lähestyä toista baarissa. Kaupunki on minulle ainoa luonnollisen tuntuinen paikka mennä juttelemaan naiselle. Parhaiten lähestymiseni toimii jos saan olla naisen kanssa kahdestaan. Minulla on vain huonoja kokemuksia siitä kun olen lähestynyt naisryhmää.

      Eli vastaukseni on liian vähän mahdollisuuksia lähestyä naista.
      Ehkä jos tekisin tästä kokopäivä työtä ja viettäisin joka päivän aamusta iltaan kaupungilla, niin sinkkuudelle tulisi loppu.

      Ehkä olen myös siinä mielessä kranttu, että haluaisin löytää ulkonäöltään ns. oman tasoisen kumppanin. Eikä minulla ole epärealistinen käsitys siitä miltä oman tasoiseni näyttää, sillä tiedän kyllä minkä näköiset naiset flirttailevat minulle.

      • hjjh

        flirttailla on eri asia kuin haluta seksuaalisesti, saati suhteeseen...


      • dffqe
        hjjh kirjoitti:

        flirttailla on eri asia kuin haluta seksuaalisesti, saati suhteeseen...

        Okei en tiedä onko flirttailu oikea sana. En ikinä ole täysin ymmärtänyt sen sanan merkitystä. Itse käytän sitä kun puhun selvistä kiinnostuksen osoituksista.


      • hjjh
        dffqe kirjoitti:

        Okei en tiedä onko flirttailu oikea sana. En ikinä ole täysin ymmärtänyt sen sanan merkitystä. Itse käytän sitä kun puhun selvistä kiinnostuksen osoituksista.

        Kiinnostuksen osoittaminen ei vielä kerro sitä, millainen olet toiselle suhteessa kokonaisvaltaisena kokemuksena - mikä määrittelee sen, millainen nainen vierellesi jää.

        Kyllä minullekin komeista komeimmat miehet 'flirttailevat', mutta se on vain oma pieni kokonaisuutensa.


      • hjjh
        hjjh kirjoitti:

        Kiinnostuksen osoittaminen ei vielä kerro sitä, millainen olet toiselle suhteessa kokonaisvaltaisena kokemuksena - mikä määrittelee sen, millainen nainen vierellesi jää.

        Kyllä minullekin komeista komeimmat miehet 'flirttailevat', mutta se on vain oma pieni kokonaisuutensa.

        = Flirttailun perusteella ei sovi vetää oletuksia omasta 'tasosta', koko pakettia ei ole silloin vielä koeajettu ;-P


      • ffqegq
        hjjh kirjoitti:

        = Flirttailun perusteella ei sovi vetää oletuksia omasta 'tasosta', koko pakettia ei ole silloin vielä koeajettu ;-P

        No se on tietysti aika eri asia kun naiselle komeista komeimmat "flirttailevat", kun niin moni mies ymmärtääkseni on kiinnostunut vain panemisesta. Siihen hommaan kelpaa ulkonäöltään vaatimattomammatkin naiset.
        Kaikkialla ainakin väitetään että naiset ovat enemmän tositarkoituksella liikkeellä.

        Niin, ei kiinnosuksen osoittaminen tietenkään kerro sitä millainen olen suhteessa kokonaisvaltaisena kokemuksena. Tähän mennessä kukaan ei ole kuitenkaan ollut pettynyt muuta kuin siihen että suhteella ei ollutkaan tulevaisuutta.

        Flirttailun perusteella ei tietenkään voi täysin vetää oletusta omasta tasosta. Siksi haluaisin testata suhdetta tällaisen ulkonäöltään oman tasoiseni kanssa, jotta pystysin paremmin sanomaan millainen on minulle sopivin kumppani.


    • Plus miinus nolla

      1. Elämäni on tylsää. Kehtaako tähän ottaa toista tylsistymään? En jaksakaan kyllä innostua, vaikka kumppani olisi mikä duracellpupu.

      2. En halua yhtään yllätyksiä. Komea, fiksu tyyppi, jolla ei ole narsistisia tai aspergerin syndroomaan viittaavia piirteitä.

      3. No parasta tavoitellaan mitä tällä tasolla voidaan saada. Alempaan en tyydy.

      4. En tee mitään uhrauksia, mutten odota toisenkaan tekevän. Eletään molemmat omaa elämäämme mutta silti rinnakkain.

      5. En ole epätoivoinen. Jaksaa sitä vielä sinkkuilla.

      6. Minulla on paljon harrastuksia ja työtä. Tai sitten vain päivystän koneella typerillä keskustelupalstoilla. Aikaa on, mutta olen huono järjestämään sitä toiselle.

      7. En ole helppo nakki. Pikemminkin torjuva.

      8. En ole vieläkään oppinut hyväksymään itseäni. Muuta mörköä menneisyydessäni ei ole eikä exiäkään sen puoleen.

      • -TSS-

        Yksi unohtui:

        9. En halua suhdetta


        Usko tai älä, tuo on useilla sinkuilla syy sinkkuteen.


      • et silleen

        8. Haha, joo mul on joka ilta uus muna suussa mutta en mä homo ole. Ja tässä ei sitten mitään homo-dissausta.


      • et silleen
        et silleen kirjoitti:

        8. Haha, joo mul on joka ilta uus muna suussa mutta en mä homo ole. Ja tässä ei sitten mitään homo-dissausta.

        Jaahas meni xxxxxx tämä vastaus sitten. Oli siis plus miinus nollalle.


      • mikä mä oon?

        Millaseksi itseään voisi kutsua, jos on ns. sinkku, mutta ei halua suhdetta?


      • Ehdotelma
        mikä mä oon? kirjoitti:

        Millaseksi itseään voisi kutsua, jos on ns. sinkku, mutta ei halua suhdetta?

        Elämäntapasinkku?


    • hkkkkfffffss

      Hirveä lista syitä jotka ilmeisesti olisivat kulttuurisesti sopivia.
      Syy naisettomuuteen on kuitenkin yksinkertaisesti pula naisista.
      Kaikki miehet jahtaavat nuoria ja ainakin vielä paritteluikäisiä naisia. Osa miehistä käyttää todella monia tällaisia naisia vakipanoverkostoissaan, uusperheiden perustamisessaan ja lähinnä samat miehet vielä maksullisinaankin sen vähän kun meillä maksullisia on.
      Naisen kyllä voisi jopa jo parisuhde/seksi-markkinoilta syrjäytynytkin mies saada, mutta silloin pitäisi ottaa joku mummo pullaa leippmaan, ja jos taas ei tällainen miestä kiinnosta niin silloin sitä vaan ollaan ilman naista, vaikka ei mitään homoja tai n.s seksuaalisesti poikkeavia tai kyvyttömiä tai haluttomia olla.

    • fewaefawe

      Olen tietyssä mielessä helppo nakki. Seurustelemaan tai varsinkaan muuttamaan yhteen en halua nopeasti, mutta kynnys tapailuun ja sänkyyn hyppäämiseen on matala. Ehkä se seikka on viime aikoina pari lupaavaa naista karkoittanut pois, en voi tietää varmasti. Minusta kuitenkin on lähinnä lapsellista ja omaa epävarmuutta siitä kuka on ja mitä haluaa mikäli pitää liikaa alkaa arpomaan ja pelailemaan kiinnostuksen määrällä.

    • No hope!

      Ei mikään noista.
      - Tapaan ihmisiä, mutta lähinnä töissä: en käy baareissa ja tapahtumia vuodessa on muutamia vain. En siis harrasta suomalaista kännikulttuuria ja valitse kumppaniani arvalla ja nakit silmillä ;)
      Tämähän on suomalaisten perityyli valita kumppani, kuka siihen sattuu jäämään. Toinen vaihtoehto on nettideittailla ja katsoa, kuka siihen sattuu jäämään.
      - Olen kuulemma etäinen, minuun on kuulemma vaikea tutustua paremmin. Minut tietää miljoona ja tuntee yksi.

      Tosin, silloin kun olen elänyt maassa, missä on deittikulttuuri, olen harvoin sanonut treffeille ei, sillä ne esitetään usein päivällä ja selvinpäin. Täällä melko iso turn off on se, että känniset suomalaiset tulee sönköttämään jotain... Juu ei oikein kiinnosta. Monen kanssa olisin lähtenyt ulos, jos olisi pyytänyt vain, selvinpäin ja juuri silloin kun oli se mahku.
      Olen itse joskus pyytänyt ulos/tapahtumiin, mutta miehiä se tuntuu vain hämmentävän. Enkä sinänsä pidä siitä. Miehen kuuluu pyytää ulos ja se siitä.

      Ja en, en näytä ulkomaalaiselta, joten miehet ei todellakaan tule jauhamaan kännisiä sönkötyksiään sen takia. Tuntemiltani miehiltä se ylitse vuotava känni-ihastuminen on ihan liikuttavaa joskus (kunhan se on herrasmiesmäistä eikä kähmintää), mutta yhdeltäkään tuntemattomalta se ei ole muuta kuin todella rasittavaa sontaa.
      Jaa no joo, ehkä siinä mielessä mä olen sitten liian valikoiva, odotan kuuta taivaalta, enkä osaa tehdä kompromisseja, että mä haluan, että mies kysyy selvinpäin, on kiinnostunut päivälläkin ja että sillä on pokkaa ihan tutustua ihmiseen, ilman viinaakin :)

    • m27w

      "9.) En tapaa naisia missään. Sopivatkin vapaat naiset eivät tule juttelemaan ja itse saatan yrittää heittää jotain juttua, mutta ne eivät johda sen pidemmälle. Tunnen myös mukavia naisia joiden kanssa tulen hyvin juttuun, mutta he ovat varattuja. "



      Kuin suoraan omasta elämästä. Nuorempana sentään tutustu sinkkunaisiin, mutta kelpas lähinnä kaveriks. Ja nykyään tietty kun on ikää ne kaikki mukavat naiset seurustelee jo muiden kanssa ja uusia en oo tavannu piiitkääääääääään aikaan...

      Että no. Jos ny joku alkuperäsistä pitäs valita niin kai se sit olis toi numero 1. Aika kyllästyny sinkkuiluun ja tuntuu epätodennäköseltä edes tavata uusia naisia jo puhtaasti siitä syystä että tässä ikäluokassa sinkkujen osuus on häviävän pieni. En tosin usko että negatiivisuudella on mitään vaikutusta sinkkuuden kanssa kun ei tosissaan ole akoihin edes jutellu yhdenkään sinkkunaisen kanssa. Missä lie ne kaikki piileksii? :)

      • fhjfgjgfhj

        Ikäluokassa on naisia vähemmän kuin miehiä, joten heillä on aika hyvät markkinat valita itsellensä mies. Kun tähän lisätään se että moni nainen haluaa elää sinkkuna tai yksinhuoltajana lasten kanssa, niin aika vähiin naiset jää.


        Ratkaisu. Ravintolasta etsimään itseään 10v nuorempi nainen. Heitä riittää vielä vapainakin.


      • m27w
        fhjfgjgfhj kirjoitti:

        Ikäluokassa on naisia vähemmän kuin miehiä, joten heillä on aika hyvät markkinat valita itsellensä mies. Kun tähän lisätään se että moni nainen haluaa elää sinkkuna tai yksinhuoltajana lasten kanssa, niin aika vähiin naiset jää.


        Ratkaisu. Ravintolasta etsimään itseään 10v nuorempi nainen. Heitä riittää vielä vapainakin.

        Ei kiinnosta teinit..


      • Kyllästynyt ja yksin

        Jep. Sama kuvio täälläkin. Olen tuomittu tutustumaan ja ihastumaan naisiin joita ei kiinnosta tai jotka seurustelevat jo.

        ja jos oikein masentavia tilastoja ruvetaan mielessä kehittelemään, niin Suomessa on vaan jotain yli 5 miljoonaa asukasta, joista pitää miinustaa kaikki muut paitsi naiset, ja siitäkin kaavailla sellainen itselleen sopiva ikähaitari, mutta ottaa myös huomioon jo seurustelevat/naimisissa olevat sekä lesbot, niin eipä jää paljoa niitä "kaloja" sinne valtamereen.

        Kunhan olen opiskeluni opiskellut, niin kaipa sitä pitää kokeilla onneaan ulkomailla. Useamman vuoden olen jo täällä kokeillut, eikä ole vielä tuuria ollut.


    • violet.

      Eniten 8. Olen ollut ja olen tavallaan edelleen kiinni menneisyydessä ja siitä johtuen uuden suhteen aloittaminen ei ole onnistunut eikä oikein kiinnostanutkaan.

    • Tutustumistarjous

      Ei ole

    • tääontällasta...

      Syy sinkkuuteeni on, että en käy nykyään enää juuri missään.
      Kaikki ystäväni kun jo seurustelevat, eikä heiltä löydy aikaa lähteä esim. terassille seurakseni. Sen verran ujo olen, etten yksin viitsi lähteä.
      Vuorotyö verottaa myös pikkasen mahdollisuuksia...

    • 45ywy4y4y4wy

      1.) Negatiivisuus
      5.) Olet epätoivoinen
      7.) Olet helppo nakki

    • alea_iacta_essi

      Ei mikään luettelluista syistä. Syinä sinkuuteen ujous, etenkin aiemmin surkea itsetunto, muut asiat vieneet voimat.

    • Darth

      Olen varmaan jo liian kyynistynyt. Lisäksi välttelevä persoonallisuus ja ujous vaivaa. Huono työtilanne ja yleinen elämässä jälkeen jäänti ei ole parantanut itsetuntoa. Olen kokenut että voin tulla hyväksytyksi vain saavuttamalla elämässä jotain.

      Kävin muuten eilen yksin viinijuhlilla. 2005 taisin viimeksi käydä ulkona. Lähdin sillä asenteella, että menen itseäni varten ja kuuntelemaan musiikkia. Dark Fearin pelot eivät toteutuneet millään tavoin. Vaikka kaikilla muilla näytti olevan seuraa paria poikkeusta lukuunottamatta, enpä huomannut, että kukaan olisi katsonut: "tuo on epänormaali, sillä ei ole kaveria." Kaikki on kiinni omasta olemuksesta. Muista ei tarvitse välittää, kun on vain läsnä itselleen ja muista viis.

      Pienenä huomiona ihmisten ylipaino. Inhottaa olla pinnallinen, mutta paikalla oli enemmän ylipainoisia kuin normaalipainoisia tai hoikkia. No, se nosti minun itsetuntoani, ja yritin tsiikailla niitä pienimpiä pyllyjä, joita löytyi edes muutama. Parin typyn kanssa sain katsekontaktiakin, mutta vielä itsevarmuus ei riittänyt kunnon silmäpeliin tai että menisin juttelemaan, vaan lähinnä vain vilkuilin.

      Joku tyyppi yritti jutella illanaikana mutta kuittasin yhdellä lauseella. Ihan illan lopussa juttusille tuli vielä juopunut 40 pariskunta, joka alkoi tilittää minulle elämästään ja tehdä tuttavuutta. Mies kysyi etten vain ole kiinnostunut toisista miehistä, tai käsittänyt jotenkin niin, jolloin vain räjähdin nauramaan ja vastasin kieltävästi. Kaikkea sitä mieleen tuleekaan, mies totesi.

      Suunnistin vielä ravintolaan jatkoille, mutta paikka oli tyhjä. Menomestat on vaihtunut siitä kun viimeksi kävin ulkona, joten lähdin kotia. Mutta kaiken kaikkiaan hyvä ilta ja koin pikkukännissä saaneeni itsetuntonikin takaisin.

    • ei-prinsessakaan

      Ei mikään vaihtoehdoista. Ehkä lähinnä 1.

      En pidä niin paljoa, että jaksaisin kiinnostua kenestäkään. En ole itsekään kiinnostava. En pidä miehistä enkä naisista, en eläimistäkään niin kauan kun niitä tarvii ulkoiluttaa, lapsista ehkä.

      Onneksi ei ole kakkua ihan kamalasti enää jäljellä. Aika menee aika nopeasti.

      En ole kumminkaan negatiivinen ainakaan kaikista maailman asioista, vaikkakin monista.

    • Jaska'

      Mulla se on toi kohta 6.
      Kiinostavia naisia ei vaan tunnu olevan juurikaan.
      Viimeiset puol vuotta ei oo kiinostanu pätkääkään mitkään suhteet. Oon vähän huolissani, oiskohan tämä sellaista alitajuntaista luovuttamista asian suhteen.
      Ei nappaa niin ei nappaa. Kyllä musta tuntuu ,etten mä ole tosiaankaan mikään parisuhde ihminen. Leikkikää te perhettä munkin puolesta ja pohtikaa markkinaarvoteorioita ja lukekaa pelimies oppaita. Minä vitut veisaan enää mistään. Olin lähellä parisuhdetta hiljattain,mut laskin tytön menemään. Oon katunut tota siirtoa, kyl se tyttö olis ollu mua varten. Se oli kunnollinen ja ahkera tyttö. Joskus sikä tekee virheitä elämässään ja tämä oli nyt sellainen.

    • 6*

      Ei mikään noista. Kohta 6ja8 oli syynä noin vuoden verran pitkän parisuhteen päätyttyä. Prosessoin eroon johtaneita syitä, omaa osuuttani, nuolin haavojani ja kasvuprosessi oli kesken. Kertaakaan en ex-suhteeseen olisi enään halunnut kuitenkaan palata (oli katsottu ja yritetty viimeiseen pisteeseen jo ennen eropäätöstä).

      Olen rakastunut ja kumpikaan ei ole vienyt asiaa flirttiä tai syviä katseita pidemmälle. Tunteitteni takia sidon itseni, vaikka ei ole varmuutta tuleeko meistä koskaan paria. Niin tietysti toivoisin. Naisena toivoisin mieheltä aloitetta, koska en haluaisi hänen katsovan "korttia" vain seksin nälkään ja tavallaan aloite on testi haluaako mies oikeasti edetä ja tuttustua. Nyt en siis anna kenellekään mahdollisuutta omien tunteitteni takia.

    • vainoharhainen o

      seiska. ehdottomasti.

    • 22_

      En pahemmin tapaa miehiä, enhän paljon missään käy, siitä tämä johtunee. Pitäisi jotenkin yrittää muuttaa tilannetta, yrittää kai hakeutua jonnekin, missä kaikki mukavat miehet luuraa. Mutta auttaiskohan tuokaan sit loppujen lopuksi...

    • Vähän kutosta, vähän seiskaa. - Täytyisi sit varmaan opetella siihen, ettei tyhjennä koko elämäntarinansa pajatsoa heti ekoilla treffeillä XD.

    • M 20

      1.) Tähän olen kyllä niin syyllinen, että en yhtään ihmettelekkään, että paistaa läpi.

      2.) Onhan minulla oma ajatusmaailmassani kehitetty unelmatyttö, mutta sellaista ei real life:ssa löydy hyvin suurella todennäköisyydellä jotenka ihan perusnätit tytöt sopivat vallan mainiosti.

      3.) Ainahan sellaista on ihana unelmoida, mutten sellaista yritä tavoitella koska tiedän etten sellaista ikinä saisi.

      4.) Osaan tehdä kompromisseja joskus niinkin hyvin, että tytöt pakenee jo senkin takia.

      5.) Tähän myönnän syyllistyväni jollain tasolla.

      6.) Elämässäni olisi aivan mainiosti tilaa suhteelle.

      7.) Tähän olen mahdollisesti syyllistynyt, en ole täysin varma.

      8.) Hankala päästä menneisyydestä yli kun sellaista ei ole ehtinyt edes tulla. Ainakaan mitään parisuhde menneisyyttä siis.

    • yksspohtia

      Varmaan 6 tällä hetkellä opinnot on loppu suoralla ja yritän pinnistellä vimmpoja juttuja. Lisäksi en vaan ole törmännyt kehehenkän kiinnostavaan viimeaikoina. niin JA naist on tyhmiä. Eivät tajua oikeaa arvoani

    • erästyttö29

      Pääasiassa vaihtoehto 2. eli liian valikoiva. Kukaan ei oikein kiinnosta tai kelpaa eikä kukaan herätä mitään isompia tunteita. Haluaisin ihastua ja rakastua, mutta kun sitä vaan ei voi pakottaa tapahtuvaksi haluamalla.

    • nainen26v

      Voi kyllä tässä syyt sinkkuuteeni: 2 liian valikoiva, 4 en osaa tehä kompromisseja, 6 ei ole tilaa suhteelle, 8 en ole vielä kokonaan päässyt yli menneisyydestä. Sitten kun 6 ja 8 tulee muutoksia ni voin vähän joustaa 2 ja 4 suhteen että löydän miehen itelle. Tällä hetkellä viihdyn hyvin sinkkuna en edes etsi ketää. Tulee vastaan jos tulee.

    • hokaponttas

      Kyllä se on numero 9. en halukkaan enää suhdetta.
      En osaa seksihommia lainkaan. Olen aika erakkoluonne, ihmiset nyt noin yleensä on aika rasittavia pidemmän päälle, onneksi olen ammatissa, jossa enimmäkseen saa olla yksikseen.

      En siis yksinekrtaisesti pidä ihmisistä, eläimet on paljon mukavampa saeuraa.

      Jostain kumman syystä eräs vanha kaverini kutsui minut taannoin häihinsä, vastahankaisesti sinne menin, ja yksikseni kyhjötin nurkassa, kunnes varsinaisen hääohjelman jälkeen, tanssien alkaessa häivyin vähin äänin paikalta, oli helpottava tunne päästä ihmisten joukosta oman kodin yksinäisyyteen. En kerta kaikkiaan ole mikään laumaihminen

    • Yksin tänäänkin.

      2.) Olen liian valikoiva siinä mielessä että jos ei ole mitään yhteistä niin on vaikea herätellä kiinnostusta. Ja siitä huolimatta minuun ottaa enemmäkseen yhteyttä naiset joiden kanssa ei ole mitään yhteistä, eli ei myöskään mitään mistä puhuisi..

      En myöskään tiedä minne menisin jotta löytäisin seuraa. Onneksi parin vuoden päästä muutan etelämpään, niin on isompia kaupunkeja ja mieleisempiä baareja lähellä. Netinkään kautta en ole löytänyt kuin yhden seurustelevan naisen jonka kanssa on tosi mukava jutella, vaikken tiedä edes miltä se näyttää (ei niin että sekaantuisin seurustelevaan). Ulkonäöllä ei ole muuta väliä kuin se että omissa silmissäni se näyttää viehättävältä. En haluaisi supermallia, vaan juuri sellaisen naisen joka on kaunis minun silmissäni. Mutta kyllä kyllästyttää olla yksin.

    • tääontällasta..

      Aikaisemmas vastauksessani tuli joitain syitä, mutta edelleenkään ei mikään noista ap:n vaihtoehdoista ei ole sopiva. Joten aloin miettimään enempi tätä asiaa :)

      Muita "syitä" kyllä löytyi lisää :)... esim. se, että itseäni nuoremmat miehet lähestyvät minua. Ovat 2-14 vuotta minua nuorempia. 2-5 vuotta ei ole paha ikäero, mutta 10-14 on. Olen kiinnostunut itseni ikäisistä tai muutaman vuoden vanhemmista, taitavat jo olla naimisissa kaikki...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      384
      2009
    2. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      53
      1710
    3. Miksi toisten toiveet ahdistavat teitä?

      Kertokaapa miksi toisen ihmisen toiveet mahdolliselle kumppanilleen ahdistavat niin kovasti? Oletatko, että hän vaatii j
      Sinkut
      209
      1364
    4. Mitä tuntemuksia

      sinulle tulee, kun hän ilmestyy näköpiiriin? Vaihtelevatko ne?
      Ikävä
      84
      1086
    5. T mies missä oot

      T mies pääsetkö lähtemään sieneen villasukat tein sulle 💕🐶
      Ikävä
      69
      1005
    6. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      58
      948
    7. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      110
      861
    8. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      48
      832
    9. Homouden synti

      Kerrotaan faktoja alkuun. On olemassa vain kaksi sukupuolta ja aviolIiitto on vain ja ainoastaan miehen ja naisen välin
      Luterilaisuus
      259
      782
    10. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      46
      690
    Aihe