Neuvolan-täti lattoi 5v lapsemme ilman meiltä kysymättä. Käytiin siellä noin 6 kertaa ja nyt mennään kuukauden päästä kuulemaan palaute. Psykologi sanoi jo pari asiaa missä oli jotain vajavuutta. Kkuulonvarainen muisti ja sanavarastossa ainakin ja taisi olla vielä silmän ja käden yhteistyö. Kysyin sitten psykologilta ettö mitä siellä on kysytty niin ei kuulemma saa kertoa. Onko asia näin ettei lapsen vanhemmalle saa kertoa mitä siellä on kysytty ja mitä ei ole tiennyt?
5v lapsi ja psykologi
2
116
Vastaukset
- ota selvää --------,
Onpa ihmeellistä, minä olen ollut joka asiassa aina mukana lasteni kanssa ja en olisi edes hyväksynyt että joku tekisi mitään kysymyksiä ilman minun läsnäoloani.
- Äiti06
Minä olin ensimmäisellä kerralla sen aikaa kun kyseltiin miten on kehittynyt vauvasta saakka kaikki kääntymiset nousemiset ym.
Olet siis ollut jokaisella käynnillä ja minulle sanottiin että odota käytävällä.
Mistäköhän tätä asiaa voisi alkaa selvittää onko kellään siitä tietoa?
Olisi kiva tietää mitä lapsemme ei tiennyt siellä esim juuri tuo sanavarasto puolella ja kuulonvaraisessa muistista. Muuten kehui että on todella ihana ja mukava oli tehdä hänen kanssaan niitä tehtäviä. Mun mielestäni vanhempien kuuluisi tietää mitä oma lapsi ei ole tiennyt!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242921No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760