Ei laktoositonta maitoa, huonot salaatti vaihtoehdot, ei koskaan pastaa ja riisiäkin harvoin. Riisi ei ole tummaa. Ruuissa turhia mausteita/kastikkeita kuten chiliconcarne/kalapuikot. Itse en söisi kalapuikkoja sillä kerma kastikkeella. Mitä ihme myrkkyä seki aine on. Pinaateissa sama vika, en söisi sitä marjakastiketta ja ylipäätensä pinaatteja ollenkaan. Keitoista iso miinus ja rieskat = hyi. Ei naudanlihaa/kanaa vaan ainoastaan halpis possua. Onneks ne on jo käyty, ei tarvi syödä sitä. Ite otin usein omat eväät mukaan ja aamulla söin runsaammin kotona.
Ruisleivät kouluissa on ok. Vesi on ok
Kouluruuat huonoja
4
287
Vastaukset
- goottitytsy0
>mausteita
Et vaan tajua maiusteiden päälle. Joka ruuan pitäisi varmaan maistua samalle kun joku hesen lötköhampurilainen.- goottipojka
Hey mä teen ite kaikki omat safkani ja kastikkeeni. En ole syönny hamppareita varmaan 12 vuoteen :)
Salaatteja tosin syön ilman mausteita, koska vaa maistuu paremmalle. En myöskään tykkää keittää kasviksia.
- kummipalloko
Perunat ovat hirveitä kovia ja kimmoisia.
Maku kaikkea muuta mutta ei perunan..
Tulee varmasti halvaksi kun ei niitä syödä. - hyvää päivää
kyllä taas naurattaa tuo kitinä. ja ihan ääneen...tallennappa tää viestis ja lue se joskus kymmenen vuoden päästä uudelleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1748483KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4537657Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei763890Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521633716Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1183074Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään552855Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv442071- 1262066
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231893Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka211841