Mihin ihmeeseen on kadonnut wrigleysin valmistama orbit- purukumi tuotesarja? wrigleysin extra sarjasta olen löytänyt samanmakuisen mansikanmaun kuin vaaleanpunaisessa orbitissa oli aikoinaan
Orbit?
10
7733
Vastaukset
- kyllike
niida voi saada virosta vaan.
- mentosorbit
Saattaa olla vähän vanha mutta kerron nyt kumminkin itse löysin viikonloppuna mentos,orbit ja muita purkkia semmoisesta kaupasta kuin eestinextrat isomyyrissä ja aika halpoja on kun tulee suoraan virosta kaikki kamat;)
- Xelly!
Ite löysin Englannista :)
- lillukka781
mä unkarista :)
- TomJH
Ostin just Pietarista Orbit mansikka-banaani purkkaa 16.1.2016
- Purkkapoika
Itse ostin orbit melon purkkaa budapestistä 29.1.2016 :)
- Anonyymi
niitä on monessa maassa euroopassa ja ei euroopassa suomessa ei mutta esim slovakiassa on ja espnajassa jne...
itse olen matkustanut paljon ja monessa maassa eli tiedän tämän olen niitä itse ostanut ja tuonut Suomeen
- Tiitusd
Mahtaakohan jostain saada tilattua suomeen? Tuli viime vironreissulla huomattua että orbit orange-purkka lievitti nikotiinin himoa mutta pelkästään purkan takia ei viittisi mennä siellä käymään.. :)
- kiellettymaa
Juicyfruit on isompaa rappakon takana.
- elski
Minä löysin Orbittia Fuerteventurasta ja ostin monta pakettia, nyt pitäs saada lisää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.575469- 914281
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3722540Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s701065Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3301028- 61833
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46806- 28793
Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja102789Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52779