Interview Dr. Nils-Axel Mörner:
http://www.climatechangefacts.info/ClimateChangeDocuments/NilsAxelMornerinterview.pdf
"Claim that sea level is rising is a total fraud."
Eli vapaasti suomennettuna: "Väite, että valtamerien pinta olisi nousussa, on täydellinen ( totaalinen ) petos."
Nils-Axel Mörner tekee TODELLISIA MITTAUKSIA ympäri maailman, on tehnyt jo useita vuosikymmeniä - mm. lukuisia mittausmatkoja Malediiveille - eikä vain p.o.l.i.t.i.k.o.i heikoilla tietokonemallinnuksilla, joissa mitättömänkin pieni virhe parametreissä aiheuttaa useiden metrien eron ennusteessa vaikkapa vuoden 2100 meriveden pinnan tasossa. Kun ei ole noussut niin ei ole noussut.
Ihmeellinen ilmastomuutoshörhö-miehitys muuten täällä jatkuvasti. ( ja jatkuva TERRORI joka estää asiallisen keskustelun aiheesta - tämä terrori näyttää jatkuvan aina Suomi24 ylläpitoon asti )
Miksi nämä asialliset kommenttini poistetaan tältä palstalta säännöllisin välein? Uskotteko myös Jeesukseen? Palvotteko myös häntä? Hänenkin tulostaan on puhuttu jo 2000 vuotta, mutta mitään ei ole näkynyt, eikä olla voitu todistaa mittauksilla.
"Claim that sea level is rising is a total fraud."
5
60
Vastaukset
- Ilmastotieteilijä
Olen pahoillani, mutta luuletko tietäväsi enemmän asiasta kuin maailman johtava asiantuntija, eli Nils-Axel Mörner, ei siis Al Gore.
Sinu aseesi on keskustelu-TERRORI.
Minun aseeni on faktat, ja todellinen maailma. Minua ei sinänsä kiinnosta muu kuin se mikä on fyysisesti totta. - Ilmastotieteilijä
Antaapa olla taas, kun te hullut taas tuhoatte palstan asiallisimmat kommentit voin minä laittaa ne helposti takaisin.
- "olet sairas retard"
ja 100 peukkua!
- ....................
...................................................................................................................
- +100 peukkua
Aika erikoiselta näyttää nyt nuo tämän ketjun aloituksen jälkeiset jatkokommentit, kun tuon muita jatkuvasta lähes jokaisessa "sairaiksi retardeiksi" haukkuvan kirjoittajan kommentit on asianmukaisesti poistettu. Jäävät nyt nuo hänen rauhoittelukseen kirjoitetut kommetit aika lailla ilmaan!
Toivottavasti tästä saadaan nyt jatkettua asiallisesti.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2364016Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1232317Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1411481
- 77939
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127937Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37930Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!331860Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8847J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62770