Miten ilmoittaa ystävällisesti että oma elämä on ihan tarpeeksi vaiketa ilman heidän turhanpäiväisiä sepustuksia?
Taisin itse äsken olla vähän turhan julma niin mietin että miten te muut toimisitte?
Taivaassa kun ei oo sairautta ja minä tässä nyt satun liikkuun pyörätuolilla... Mutta kun ei lääkärit mitään pysty tälle tekemään niin tuskin nuokaan:)
Ovelta ovelle kiertävät tyrkyttäjät...
9
406
Vastaukset
- ovi vain kiinni
Rukoilen sinulle rakkautta ja pitkämielisyyttä. Ihmiset ajattelvat niin eri tavalla ja myös toimivat - varmaan vilpittömästikin vakaumuksensa mukaan.
Ihmeparanemisuskon motiivi
Viisaat ihmiset tietävät että on asioita joihin he eivät voi vaikuttaa. Karvaan tosiasian edessä jotkut saattavat haksahtaa toiveajatteluun, varsinkin nuorella iällä. Toiveajattelulla yritetään paeta tosiasioita, se on itsepetosta. Kaikkein raastavinta on kun se toivonkipinä vielä elää ja kovasti vielä yrittää tehdä asian eteen kaikkensa.
Haihattelija valitsee mukavalta näyttävän polun joka ei johda mihinkään.
Realisti taas valitsee vähemmän mukavalta näyttävän polun joka johtaa johonkin. Realisti ei toivo mitään, se laskee.
Sanonnan mukaa mikään ei ole niin helppoa kuin ylipainoisen kusettaminen. (syö ja laihdu-ihmepillerit)
Tuollaiset uskovaiset ovat tottuneet siihen että elämä ja elämänkatsomus annetaan ylhäältä valmiina pakettina koska eivät itse osaa/viitsi kyseenalaistaa tai ottaa itse asioista selvää. Vähän niinkuin Pohjois-Koreassa ikään.- epäilen?
Kyllä sinulta puuttuu sitten jotakin, todellista omaa tahtoa, jos et tuollaista ongelmaa pysty itsenäisesti ratkaisemaan.
Osaatko päästää kissan ulos?- Hehheh!
Tuossako on sun älykkyystesti? Suoriudutko edes itse siitä kun täällä kyselet? YouTubesta löytyy varmaan monta ratkaisua ihan videoiden muodossa.
- Nimim.
En tiedä tarvitseeko heille erityisen ystävällinen olla.
Kun ottaa huomioon että heidän sanoma on: "Jos et usko samaan kuin me, ansaitset kärsiä ikuisuuden", eivät he myöskään ansaitse ystävällisyyttä.
Tai sitten sanoo: "Okei, näkemiin", ja sulkee oven. - Suorat sanat vaan..
Pitää haistattaa pitkät kunoll, koska jos sanoo, että juuri nyt ei ehdi tai jotaan muuuta niin ovat taas häiriköimässä oven takana vähän ajan kuluttua. Mikäli tekee oman kantansa selväksi kerralla ja kunnolla niin pistävät rastin ovenpieleen eivätkä varmuudella tule takaisin enää...
Oikea asenne, jos tuollaisiin lahkoihin haksahtaa niin siinä on piru irti. Pian on kaikki syntiä:
http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=sJXjsH9NnCw
- 64646
Niille pitää sanoa jämäkästi. Ystävällisyys ei auta. Napakasti sanot ja ovi kiinni.
- ****+
Eräs minun kaverini teki, kun tuli just suihkusta, ovikello soi, hänellä oli pyyheliina kietastu vyötärölle. Kaksi jehovantodistaja mammaa ovella, ja ups, pyyheliina putosi, mummot meni että helmat heilahti. Ei ole näkynyt sen jälkeen JT, mormoneja kylläkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh882098Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361766- 1801316
- 239779
- 67722
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711- 59708
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49566
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337502