Alussa käännyttäjät ovat niiiin mukavia että. Miksikö? No siksi että käännytettävä olisi avoin ja luottavainen jotta koukku saataisiin pujotettua. Koukulla tarkoitan liikkeen normien omaksumista. Yksi keskeinen normi on uskon epäilyn paheksuminen.
Kovasti vain pitäisi luottaa, uskoa ja ihailla vaikkei vielä tiedä mistä on kyse. Siis vielä. Minua ärsyttää uskonnon salamyhkäisyys ja umpimielisyys.
Kun koukku on saatu pujotettua, ei enää ollakaan niin mukavia; aletaan vaatia, uhkailla, kiristää ja tuomita. Miksi enää oltaisiin mukavia, kun tympeydellä ei menetä mitään. Kaikki tapahtuu päätekijöiden ehdolla ja hyväksi. Käännytetty sietää kaiken pikkujuttuna koska näkee suuren unelmansa jo toteutuneena.
Niin muuttui suuri unelma maanpäälliseksi helvetiksi.
Hurahtaa voi tietysti mihin tahansa, kasvissyönnistä ufo-juttuihin.
Miten hurahtaminen tapahtuu?
6
234
Vastaukset
- koukutettu
Kannattaakin tehdä kotitehtävät huolella ja selvittää asioita etukäteen. Kun ovikello soi, ja Vartiotornia tyrkytetään, on hyvä, jos tuntee todistajien opin keskeiset asiat.
Ei mene koukkuun ihan niin helposti. - läskiä ja lotinaa se
Viimeinen villitys on ne karppaajat. Nyt ei ole enää muotia olla maapallon pelastja vihreä kasvisyöjä!
- Rapanhapakko
Minua ihmetyttää miten aikuiset ihmiset voivat näihin hurahtaa. Sen vielä ymmärtää, jos on lapsesta asti hihhulisuvussa kasvatettu, mutta että aikuiset?
Eikös se ihan tavalliseen yleistietoonkin kuulu, että nämä jehovantodistajat, scientologit, harekrisnat ja helluntailaislahkot ovat todellakin sekopäiden huuhaakultteja? Miten kummassa järkevä ihminen, vaikka olisi henkisistä kiinnostunutkin, voi vakavissaan lähteä niiden matkaan ja kritiikittömästi niellä niiden opetuksen? MIksi edes ajatellaan, että joku niistä pitää valita?
Kyselin kerran ex-jehovantodistajilta samaa, että miten siihen voi aikuisena hurahtaa, kun on ihan yleinen tieto ja suorastaan kansainvälinen vitsin aihe se jehovantodistajien typeryys. He että jehovan todistajat eivät esitä lahkoaan minään lahkona vaan suorastaan tieteenä. Siis häh? Miten tyhmä pitää olla, että oikeasti ottaa ne lapselliset kirjat ja lehdet vakavasti? Missä ketjun päässä kellarissa kasvanut pitää olla, että ei ole kuullut jehovantodistajien huonosta maineesta?
Nuo vielä että eihän silloin ennen tietoa saanut kun ei ollut nettiäkään. Minä että itse olen kohta 50-vuotias, ja kyllä jo silloin 70-luvulla tämä oli selvää valtaosalle kansasta ilman mitään nettiäkin.
Jos nämä lahkoihin aikuisena hurahtaessaan olivat tyhmiä, niin tuskin ne sen fiksumpia ovat lahkoista irti päästyäänkään, Ehkä silloin olisi syytä hyväksyä että on tyhmä ja olla kokonaan ajattelematta syntyjä syviä? Hurahtaa muuten vielä johonkin muuhun uudestaan. - valossa kirkkaasti
on ne mattiW taitavia eksyttäjiä. Keräävät rahaa itselleen uskovien uhreista. ja sitten syyttävät muita eksyttäjiksi. Näin peittävät omat kolttosensa. Kestääkö toimintasi päivänvaloa?
- ARVOISAT YSTÄVÄT
Arvoisat ystävät jotka olettte jääneet jonkin lahkon kynsiin, voin auttaa teitä ymmärtämään ja helpottumaan ehkä jopa hyväksymään. Jotta välttyisi vihollisen vallalta täytyy tuntea vihollinen annan teidän päätettäväksi siis seuraavan sivun josta löytyy tietoa ihmisistä jotka perustaa kultteja, niistä jotka ovat kärsineet, miten he joutuivat huijatuksi ja miten se olisi voitu estää.
Olkaa hyvä ja erinomaista ja hyvää päivänjatkoa kaikille!
http://voivalanhuijarit.wordpress.com/2011/09/07/kultti-ja-miten-se-perustetaan/ - Olin muslimi
Islam on ehkä paras tai pahin esimerkki siitä mitä ihmiselle tapahtuu kun hän liittyy muslimiyhteisöön.Hänet aivopestään todella pahasti ja hän ei saa enää elää sillä tavalla kuin aijemmin vaikka muka ei tarvitsisi muuttua nopeaan tahtiin uskonnon mukaiseksi.Islamiin kuulu se että henkilöllä ei ole omaa tahtoa enää ollenkaan vaan hän on osa isoa yhtelsöä, ei ole olemassa enää minuutta kun on islamiin liittynyt.
Alussa muslimit ovat iloisia ja auttavaisia käännynnäistä kohtaan muta jo hyvin pian alkaa jatkuva painostus ja vahtaaminen joka johtaa siihen että henkilö väsyy totaalisesti ja menettää kaiken kontrollin omiin asioihinsa ja omaan elämäänsä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh942284Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1711874- 1791426
- 240882
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol11786- 62779
- 65774
- 55682
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212633Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349611