... jokaiselle uskovalle vanhurskaudeksi.
Room. 10:2-3 Sillä minä todistan heistä, että heillä on kiivaus Jumalan puolesta, mutta ei taidon mukaan; sillä kun he eivät tunne Jumalan vanhurskautta, vaan koettavat pystyttää omaa vanhurskauttaan, eivät he ole alistuneet Jumalan vanhurskauden alle.
Room. 10:4 Sillä Kristus on lain loppu, vanhurskaudeksi jokaiselle, joka uskoo.
Kristus on lain loppu ...
72
256
Vastaukset
- Yksin armosta
Gal. 2:15-21
Me olemme luonnostamme juutalaisia, emmekä pakanasyntisiä; mutta koska tiedämme, ...
***) ... ettei ihminen tule vanhurskaaksi lain teoista, vaan uskon kautta Jeesukseen Kristukseen, ...
... niin olemme mekin uskoneet Kristukseen Jeesukseen tullaksemme vanhurskaiksi uskosta Kristukseen ...
***) ... eikä lain teoista, koska ei mikään liha tule vanhurskaaksi lain teoista.
Mutta jos meidät itsemmekin, pyrkiessämme vanhurskautumaan Kristuksessa, on havaittu syntisiksi, onko sitten Kristus synnin palvelija? Pois se!
Sillä jos minä uudestaan rakennan sen, minkä olen hajottanut maahan, osoitan minä olevani lain rikkoja.
Sillä minä olen lain kautta kuollut pois laista, elääkseni Jumalalle. Minä olen Kristuksen kanssa ristiinnaulittu, ja minä elän, ...
***) ... en enää minä, vaan Kristus elää minussa; ja minkä nyt elän lihassa, sen minä elän Jumalan Pojan uskossa, hänen, joka on rakastanut minua ja antanut itsensä minun edestäni.
***) En minä tee mitättömäksi Jumalan armoa, ...
... sillä jos vanhurskaus on saatavissa lain kautta, ...
***) ... silloinhan Kristus on turhaan kuollut.- su
Eiköpä tuo ollut taas keksitty juttu "Me olemme luonnostaan juutalaisia". Siitä huolimatta emme ole pakanasyntisiä!
Ei pitäisi pittää itseään juutalaisena vai Jeesuksen tähden.
Jeesus kuoli aivan turhaan.
- Jeesukses vanhurskas
Ap. t. 13:38 -38
Olkoon siis teille tiettävä, miehet ja veljet, että hänen kauttansa julistetaan teille syntien anteeksiantamus ...
***) ... ja että jokainen, joka uskoo, tulee hänessä vanhurskaaksi, vapaaksi kaikesta, mistä te ette voineet Mooseksen lain kautta vanhurskaiksi tulla.
Hallelujaa kiitos sinulle Herrani Jeesus- ihmetel täytyy
Piru kiertää ahkerasti Jeesuksen omia, saadakseen riistää heiltä pois Kristuksen vanhurskauden.
Häneltä eivät konstit lopu.
On kornia nähdä tälläkin palstalla, että nekin ihmiset jotka eivät tiedä mitään hengellisistä asioista, eikä pelastavasta uskosta, ovat erittäin taitavia pirun lähettilään hommassa riistämässä pois Jumalan lahjaa hänen omiltaan.
Tämäkin jos mikä todistaa kuinka ihmisessä p.rkeleen vaikutus on geneettisellä pohjalla ja automaatiotasolla. Täysin tiedostamattaan ihminen osaa toimia juuri p.rkeleen ohjeita noudattaen. - ihmeellistä asiaa
ihmetel täytyy kirjoitti:
Piru kiertää ahkerasti Jeesuksen omia, saadakseen riistää heiltä pois Kristuksen vanhurskauden.
Häneltä eivät konstit lopu.
On kornia nähdä tälläkin palstalla, että nekin ihmiset jotka eivät tiedä mitään hengellisistä asioista, eikä pelastavasta uskosta, ovat erittäin taitavia pirun lähettilään hommassa riistämässä pois Jumalan lahjaa hänen omiltaan.
Tämäkin jos mikä todistaa kuinka ihmisessä p.rkeleen vaikutus on geneettisellä pohjalla ja automaatiotasolla. Täysin tiedostamattaan ihminen osaa toimia juuri p.rkeleen ohjeita noudattaen.Jeesuksen antama lepo ja rauha on ihana lepo.
Jumalaton maailma pauhaa ympärillä, yksi jos toinenkin yrittää riistää Kristuksen lahjaa pois kateuksissaan, ja me vain hymyilemme, onnellisina, mutta säälien uskosta osattomia.
Minkäs teet, ilmaiseksi saisi, - vaan ei kelpaa. - kummaksi männöö
ihmeellistä asiaa kirjoitti:
Jeesuksen antama lepo ja rauha on ihana lepo.
Jumalaton maailma pauhaa ympärillä, yksi jos toinenkin yrittää riistää Kristuksen lahjaa pois kateuksissaan, ja me vain hymyilemme, onnellisina, mutta säälien uskosta osattomia.
Minkäs teet, ilmaiseksi saisi, - vaan ei kelpaa.Ihmisillä on usein sellainen mielikuva että synnit estävät pelastuksen.
Eivät synnit estä nehän saa kaikki anteeksi, vaan epäusko ja väärä (itse tehty) vanhurskaus, ne estävät pelastuksen.
- fered
Siitä olen varma että tälläi se menee , epäusko on
maailman suurin sunti .
Mutta haluan myös vastata aloitukseen . Room 2-5. sel.
Lukuisat Juutalaiset kiivailivat Mooseksen Lain ja oman
uskontonsa puolesta , kuten Saulus /Paavalikin oli tehnyt .
He eivät halunneet nöyrtyä etsimään ja ottamaan vastaan
Kristuksessa Jeesuksessa Tarjottua Armonvanhurskautta .
Vaan pettivät itseään kuvitellullaan kyvyllään saavuttaa vanhurskaus , lain tekojen tiellä . - Kristus , on lain loppu ,
päämäärä , täyttymys kahdella tavalla :
1. Hän täytti kuuliaisuudellaan lain TOTTELEMISVAATIMUKSEN , SIJAIS KÄRSIMYKSELLÄÄN JA KUOLEMALLAAN HÄN TÄYTTI
SEN RANGEAISTUSVAATIMUKSEN . Tämän täyttymyksen
pereusteella Häneen uskovat tulevat vanhurskaiksi , kun
JUMALA LUKEE HEIDÄN HYVÄKSEEMN NÄMÄ KRIISTU-
KSEN TEOT.
2. PYHÄN HENGEN VAIKUTUKSESTA USKOVAT NOUDATTAVAT SYDÄMEN HALUSTA JUMALAN / KRISTUKSEN , LAKIA / KÄSKYJÄ . Näin lain vanhurskaus
tulee tulee täytetyksi Hengen mukaan vaeltavissa sekä .
VANHURSKAUTTAMISEN , ETTÄ, PYHITYKSEN/VAELLU-KSEN , VANHURSKAUDEN Kannalta , ks. Room. 8:1-14.
LUTHER:" Laki oli ..ennen Kristusta meitä synnyttämässä , mutta ollessamme Kristuksen alaisia se on tyydytetty , ja
sen jäklkeen se on tätettävä Hengen avulla .. Tulevassa elämässä se on pysyvä täytettynä , kun uusi luomus. jota se ennen sitä vaati , on silloin täydellisesti toteutuneena . Siksi laki ei milloinkan poisteta , vaan se pysyy joko täytettävänä
kadotetuissa tai täytettynä Autuaissa " WA, 39, I, 349:- n.g.fpo
HUOM!!!
Luder/Lutheri EI OLE JUMALA VAAN EPÄjumala!!!
Luder/Lutherin opin toteuttajat ovat rikollisina tappaneet ja tapattaneet ja esim. siten saatanan herrakseen tunustaneet!!!
herra epäjumalanne käsky:
Luder/Lutherin kirje 1.8.1521
"Ole syntinen ja tee syntiä rohkeasti, mutta usko vielä rohkeammin. Synti ei erota meitä Hänestä, vaikka sortuisimme haureuteen tai murhaan tuhansia ja tuhansia kertoja päivässä."
Luder/Lutherin katekismus; ensimmäinen KÄSKY:
"Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia."
HUOMAA, että tuossa tekee herra itse itsestään epäjumalan YRITÄPPÄ LÖYTÄÄ JUMALAN TAI JEESUKSEN ANTAMASTA LAISTA TUOLLAINEN SAATANALLISUUS???? - örkit kottiisa
Örkkimme tekee samaa judaistien sontaa tänne joka päivä. Kuvittelee täyttävänsä lain! :-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Siksi avaus! - ............
örkit kottiisa kirjoitti:
Örkkimme tekee samaa judaistien sontaa tänne joka päivä. Kuvittelee täyttävänsä lain! :-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Siksi avaus!anna aasisi edustaa itsees, se on kiimasena viisaampi kuin sinä
- x.s-w-
teuta kirjoitti:
"Siksi laki ei milloinkan poisteta , vaan se pysyy joko täytettävänä "
Laki on aina voimassa. sitä ei voi teutakaan poistaa!
joten tällaiset teutan luciferilaisuudet ovat rikollisuutta, RIKOLLISILLA EI OLE OIKEUTTA PÄÄTTÄÄ MILLOIN LAKI ON VOIMASSA JA MILLOIN EI! ...EI EDES lestadiolasten luciferia PALVELEVILLA:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9818336#comment-50245011
teuta
25.4.2011 19:30
Olen kirjoittanut siitä , toisaalla Se johtuu siitä että
sellainentoiminta on syntiä , ja kaikki jotka nöyrtyvät
pyytämään anteeksi , Se kuuluu Jumalan lakiin että
silloin kun asia ei ole missään kohdissa muitten tie-
toinen , mutta tälläinen henkilö haluaa saada omantun-
tonsa puhtaaksi , hän menee Rippiisän juttusille , sekä
ertoo kaiken hänelle , ja anoo anteeksi , hän saa sen
Jumalan /Jeesuksen nimessä , mutta jos on pienikin
mahdollisuus , tulla ilmi sitä ei voi suorittaa vaan
astuu rikollisoikeus voimaan.
teutan oppia:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10160904
fered
4.10.2011 10:32
2. PYHÄN HENGEN VAIKUTUKSESTA USKOVAT NOUDATTAVAT SYDÄMEN HALUSTA JUMALAN / KRISTUKSEN , LAKIA / KÄSKYJÄ . Näin lain vanhurskaus
tulee tulee täytetyksi Hengen mukaan vaeltavissa sekä .
VANHURSKAUTTAMISEN , ETTÄ, PYHITYKSEN/VAELLU-KSEN , VANOIN HURSKAUDEN Kannalta , ks. Room. 8:1-14.
teuta KIRJOITTAA JEESUSTA PILKATEN, KUTSUMALLA JEESUSTA KRISTUKSEKSI:
Mark. 13:21
Ja jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tai: 'Katso, tuolla', niin älkää uskoko
teuta EI YMMÄRRÄ, ETTÄ SYDÄN ON IHAN TAVALLINEN LIHAS NIINKUIN KEHON MUUTKIN LIHAKSET JOILLA ON OMA TEHTÄVÄNSÄ. TUO TODISTAA ETTÄ teuta täyttää uskontunnustuksensa antamat tiedot:
Uskon tunnustus: http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
'Meillä ei ole järkeä. Meillä ei ole ymmärrystä. Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia. Olemme syntisiä (mielenvikaisia ja/tai rikollisia ja/tai alempiarvoisia).'
SE, ETTÄ ON IHMISIÄ JOTKA OVAT TUOLLAISIA EI TARKOITA ETTÄ KAIKKI OVAT TUOLLAISIA SIELUTTOMIA JOTKA EIVÄT YMMÄRRÄ SITÄ MITÄ IHMISET YMMÄRTÄVÄT. JA SEN VUOKSI teuta ON OPPEINEEN VAARALLINEN OPPEINEEN KAIKILLE.
TUOSSA YLLÄ OLEVASSA TEKSTISSÄÄN teuta VÄITTÄÄ, ETTÄ USKOVAT NOUDATTAVAT LAKIA / KÄSKYJÄ JA TUOLLA lusiferilaisuuden VÄITTEELLÄÄN teuta YRITTÄÄ TODISTAA ETTÄ JUMALA JA JEESUS OLIS SYYLLISIÄ; RIKOLLISEN KRISTINUSKON JUMALAN, JEESUKSEN JA PYHÄN HENGEN NIMISSÄ TEKEMIINSÄ JA TEETTÄMIINSÄ RIKOKSIIN OMIA TAPPAJANAM RAISKAAJANA JNE!
VAIKKA teuta JUMALAA, JEESUSTA JA PYHÄÄ HENKEÄ PILKATEN KUINKA ASIAA YMMÄRTÄMÄTTÖMÄNÄ KIEROSTI TEKEE JUMALAN JA JEESUKSEN SYYLLISEKSI NIIN SE ON AINA VÄÄRÄN TODISTUKSEN ANTAMISTA!!! >>> JUMALA JA JEESUS EI OLE RIKOLLISIA SEURAKUNTIA, LAHKOJA PERUSTANUT EIKÄ JUMALAN JA JEESUS OLE ANTANUT OIKEUTTA HEIDÄN NIMISSÄ RIKKOA LAKIA, MM. ÄLÄ TAPA KÄSKYÄ OMIA TAPPAMALLA!
Joten teutan tulee lopettaa tuo jatkuva JUMALAN, JEESUKSEN JA PYHÄN HENGEN PILKKAAMISET JA ITSENSÄ HEIDÄN ylijumalaksi asettamiset! Tuollaiset teutan aivopierut ovat perkeleen perseestä!
- n.f,rpo
LAITA TUO OPPI ESIIN JUMALAN TAI/JA JEESUKSEN OMALLA SANALLA?
JEESUS ON LAIN VAHVISTANUT JA TEISTÄ MONET SEN KIELTÄVÄT!!!
>>> KUMPI ON OIKEASSA, SINÄ VAI JEESUS???
ESIMERKIKSI ÄLÄ TAPA, ÄLÄ ANNA VÄÄRÄÄ TODISTUSTA JNE KÄSKYT OVAT VOIMASSA:
1Joh. 2:4
Joka sanoo: "Minä tunnen hänet", eikä pidä hänen käskyjänsä, se on valhettelija, ja totuus ei ole hänessä.
EPÄjumaliaan RAKASTAVILLE TIETO:
Joh. 14:15 Jos te rakastatte minua, niin pitäkäät minun käskyni.
Matteuksen evankeliumi:
5:20 Sillä minä sanon teille: ellei teidän vanhurskautenne ole paljoa suurempi kuin kirjanoppineiden ja fariseusten, niin te ette pääse taivasten valtakuntaan.
Matteuksen evankeliumi:
7:23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät.'
Luukkaan evankeliumi:
13:27 Mutta hän on lausuva: 'Minä sanon teille: en tiedä, mistä te olette. Menkää pois minun tyköäni, kaikki te vääryyden tekijät.'
Isän tahdon noudattamista on älä tapa käskyn noudattaminenkin!
"Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra', pääse taivasten valtakuntaan. Sinne pääsee se, joka tekee taivaallisen Isäni tahdon." (Matt. 7:21-23)
JEESUS ON LAILLE KUULIAISTEN KANSSA MAAILMAN LOPPUUN ASTI. OMIA USKOVAISIA TAPPANEET OVAT HEIKOILLA; KETÄ PARANNATTE RAISKAAMALLA, TAPPAMALLA JNE!!!!
Matt. 28:20
... ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen KÄSKENYT teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti.
Matt. 10:8
Parantakaa sairaita, herättäkää kuolleita, puhdistakaa pitalisia, ajakaa ulos riivaajia. Lahjaksi olette saaneet, lahjaksi antakaa.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10057267#comment-50817110
teuta
17.8.2011 21:53
SIINÄ ON VAIN SE ERO , ETTÄ SE SYNTINEN JOKA
ON TEHNYT RIPIN , EI OLE ENÄÄ RIKOLLIEN PRUN
SYYTÖ EI HÄNEEN ENÄÄ YLETY . KUN IKAIKKI ON KORJATTU , JA SAATU ANTEEKSI S.A.A.A.LLA.
EI OLE MITÄÄN VALTAA ENÄÄ SILLOIN .
teuta
kertoo kaiken hänelle , ja anoo anteeksi , hän saa sen
http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9616541/48095597
"Ei ole Jeesus vahvistanut
teuta 8.8.2010 12:12
Mooseksen lakia , muuta kiun 10 käskyä kaiken lainen muu mooseksen laki hylättiin 30 jKr.
Sinä et ymmärrä oikeastaan mitään. Miksi räävit poskeasi jatkuvasti ."
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9864171
teuta
14.5.2011 16:22
Ei tuosta ÄLÄ TAPA käskystä , tarvii sen enenpää ymmärtää
kun mitä siinä lukee ..
teuta
26.5.2011 07:32
vASTAAN KUN OLEN TÄSSÄ. Maallisella lailla ei ole mitään valtaa ,
jne....
Mooseksen lakia , muuta kiun 10 käskyä kaiken lainen muu mooseksen laki hylättiin 30 jKr.
Sinä et ymmärrä oikeastaan mitään. Miksi räävit poskeasi jatkuvasti .
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9818336
Jeesus pelastaa
25.4.2011 13:18
Jokainen pedofiili saa syntinsä anteeksi, jos hän katuu tekoaan ja tahtoo tehdä parannuksen. Parannukseen kuuluu ilman muuta rikoksen tunnustaminen poliisille. Yhteiskunnan lakien mukainen rangastus kärsitään tietenkin ja suostutaan sovittamaan henkilö tai henkilöt joihin rikos on kohdistunut.
Se on taatusti kova paikka kohdata uhrinsa hätä ja sopia siitä kuinka rikos sovitetaan uhrin kanssa.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9955763
Jeesus on tie
1.7.2011 20:09
Jokainen bedofiili toiaan saa syntinsä anteeksi, jos hän antaa Jeesuksen sovintoveren virran puhdistaa sydämensä, hallelujaa kiitos Jeesus!
Jos parannusta ei tule, niin sinun raukan käy huonosti.
Keneltä, kysyi yksi mäntti?!!!
Jumalalta!- fered
Tämä on Massa postia
- Gapriel.
Miktä hyötä on sitä ,että antaisin taas tietoa 1 Joh. 2:4 kohdasta
kun et reakoi siihen mitenkään ja kaikki sinun 1jakeiset kysymkset
ovat saman laisia , ellei haluta lukea 1ennen ja 1jälkeen ei ole
mitään tarvetta lausua vastauksia Jumalan sanasta . Vai
oiskohan Eeriksson .
- fered
Tarkista poika kantas kokonaan uusiks.
Massa postia , siltikin
Haluan että todella tarkistutat Lutheriin kantasi ,
muuten haen sinun jokaisen viestin nurin uskotko.- v,d,ekw
tähänkö uskot Jumalan ja Jeesuksen oppina???? Perustele Jumalan ja Jeesuksen Lain ja opin tietoja käyttäen!
"Ole syntinen ja tee syntiä rohkeasti, mutta usko vielä rohkeammin. Synti ei erota meitä Hänestä, vaikka sortuisimme haureuteen tai murhaan tuhansia ja tuhansia kertoja päivässä." - örkki kotiin
v,d,ekw kirjoitti:
tähänkö uskot Jumalan ja Jeesuksen oppina???? Perustele Jumalan ja Jeesuksen Lain ja opin tietoja käyttäen!
"Ole syntinen ja tee syntiä rohkeasti, mutta usko vielä rohkeammin. Synti ei erota meitä Hänestä, vaikka sortuisimme haureuteen tai murhaan tuhansia ja tuhansia kertoja päivässä."Miksi sinä örkki häiritset Jumalan omien keskusteluja näillä pitkillä kopioillasi?
- emv,fr,.
örkki kotiin kirjoitti:
Miksi sinä örkki häiritset Jumalan omien keskusteluja näillä pitkillä kopioillasi?
'Meillä ei ole järkeä. Meillä ei ole ymmärrystä. Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia. Olemme syntisiä (mielenvikaisia ja/tai rikollisia ja/tai alempiarvoisia).' - fered
emv,fr,. kirjoitti:
'Meillä ei ole järkeä. Meillä ei ole ymmärrystä. Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia. Olemme syntisiä (mielenvikaisia ja/tai rikollisia ja/tai alempiarvoisia).'Jos sinä kilvoittelisit Jumalan valtakuntaa kohti , niin
sinä saisit tuon kaiken , siellä on kaikki saman arvoisia
Mutta kun sinä pilkaat , vieläkin vaikka sinulla on jo
jotain tietoja , et ole lainkaan uskomassa mitään ja
kuitenkin on Jeesus sanonut , ellet sinä tule niinkuin
pieni lapsi , et sinä ole kelvollinen valtakuntaani . - ,.ljkx.,
fered kirjoitti:
Jos sinä kilvoittelisit Jumalan valtakuntaa kohti , niin
sinä saisit tuon kaiken , siellä on kaikki saman arvoisia
Mutta kun sinä pilkaat , vieläkin vaikka sinulla on jo
jotain tietoja , et ole lainkaan uskomassa mitään ja
kuitenkin on Jeesus sanonut , ellet sinä tule niinkuin
pieni lapsi , et sinä ole kelvollinen valtakuntaani .Jeesus ei sanonut että lapsen pitää tulla pedofiilienne helevettiin eikä rippi ja salarippi saatanallisten rippi isienne suojekukseen Suomen Lain vastaiseen rikollisuuden orjuuteen!
- Gapriel.
v,d,ekw kirjoitti:
"Ole syntinen ja tee syntiä rohkeasti, mutta usko vielä rohkeammin. Synti ei erota meitä Hänestä, vaikka sortuisimme haureuteen tai murhaan tuhansia ja tuhansia kertoja päivässä."JOS. sinä viljlet pahuutta . Sinä haet todisteet ,eise voi mulle kuulua
örvelö , sulla on huonoa vaikutusta kanssa ihmisiin joka paikassa
sinäet kävele taivaan tiellä , puhumattakaan taivaan kultlattioita
tällä mitä kirjoitat tännä olet menettänyt kaiken sen puhtaan
ja kauniin mitä mahdollisesti oli 4 vuotta sitten uskotko .
- pöljä mikä pöljä
Miksi pullikoit koko ajan Jumalan lakia vastaan? Ihmehiippari!!!!
Jumalan lailla ei ole mitään tekemistä maallisten lakien kanssa. Ne ovat miljoonia kertoja vaativampia. Jo yksi katse naiseen ja viisarisi värähtää vie sinut takuuvarmasti helveteen.
Esimerkki Jumalan lain vaativuudesta: Joka ei ole valmis iloiten kuolemaan mafioson vuoksi, että tämä saisi elää, hän on koko lain rikkonut.
Jeesus kuoli maailman pahimman roiston puolesta jotta tämä saisi syntinsä anteeksi ja pääsisi taivaaseen. Esimerkiksi voimme ottaa Aadolf Hitlerin ja Josef Stalinin, kummallakin oli mahdollisuus pelastua, mutta he jättivät sen mahdollisuuden käyttämättä, kuten säkin olet tähän mennessä tehnyt. - SU
Heh, mutta helvetin hevosmiehen Jeesus on unohtanut ajelemaa edelleen helvetin kivistä polkuaaan.
Viisari värähtänyt, heh. Jos näkee naisen jolla on pitkähame, liina tiukasti päässä, raamattu kainalossa ja kymmenen lasta jonossa perässä. Ei siinä todellakaan viisari värähdä.
Mutta kun tuo sama nainen riisuu itsenä, ja lestamies näkee edessään roikkuvarintaisen kupuramahaisen naishahmon, niin jo jopa viisari jää pysyyn paikalleen. Hallelujaa.- voi ihmisparkaa
MIksi sinä pilkkaat Jumalaa vielä kuolemasi kynnykselläkin?
Hallelujah tarkoittaa nimittäin ylistys Jumalalle, sinä lausut sen irvokkaan pilkkakirjoituksesi jälkeen.
Kyllä s..tana on todella syvälle pesänsä raivannut sinun sydämeesi, ei sinne loista Kristuksen kirkkaus, eikä rakkaus Jeesuksen omia kohtaan. Tuosta tilasta on vaikea nousta enää valoon, voi sinua ihmisparkaa.
- savon ukko
Se kuoleman kynnys, jota kukaan emme tiedä kohdallemme. Se voi olla sinulla kymmene vuotta nuoremmallakin edessäsi. Ettei nyt kannattaisi syntiensä kanssa kovin toisisa toivottaa lähtemään
Me olemme tasan samanlaisia luojan luomia.
Tasan yhdenvertaisia Jumalamme edessä.
Tasan yhtä vähän Jeesuksen omia.
Tasan yhtälailla s.atanan omistuksessa
Tasan yhtä vähän Kristuksen kirkastettuja
Tasan yhtä vaikeita nousemaan synneistään.
Tasan yhtä rivoja kirjoituksissamme
Mutta erot:
Sinä suuri valehtelija ja keksijä lähimmäiselle syntejä ja tuomioita. En ole Jumalaa pilkannut, vaan olen häntä joka päivä rukoillut. Mutta sinua olen pilkannut koska olet tuomioita minulle lukenut, Ja minun uskoani vähätellyt Ja tulen aina sinua pitämään pilkkanani, jos et lopeta tuota saata.moista turhanpäiväistä Jeesusjärsimis operaatiotasi.
Sinun tilasi on surkea lahkolaisten tila. poikkeat normaaleita elämän normeista vääristyneen Jeesuskulttisi kanssa. Jeesus oli niin hyvä Jumalansa palvelija, että hänen nimensä alla rääväsuinen maallikkosaarnaja retale on pilkaksi hänelle.
Mutta ehkä Jumala ymmärtää sinuakin viimeisellä hetkellä, kuin minuakin.
ps. Piiriläisesi häpeävät kirjoituksiasi ja väheksyvät saarnojesi vaikutusta, vaikka itse pidät niitä perin ainutlaatuisina, mitä ne tietysti ovatkin härskeydessään ja syyttelyissään.- voi ihmisparkaa
Kuolemastamme emme tiedä, nimenomaan siksi onkin tärkeätä olla joka päivä valmis lähtöön, elää uskossa Kristukseen, synnit anteeksi annetuina Jeesuksen nimessä ja veressä. Hallelujaa kiitos Jeesus!!!
Puhut täysin hölynpölyä "tasan yhtä paljon" jutuillasi.
Elät täydellisessä itsepetoksessa ja valheessa.
Olet törkeä Jumalan pilkkaaja,
pilkkaat Jeesuksen omia,
halveksit Jumalan sanaa,
elät epäuskossa.
Pelastuksesta ei ole näillä "spekseillä" toivoakaan. Älä enää petä itseäsi enempää, koska tämä päivä voi olla sinun viimeinen päivästi täällä, rukoile sen sijaan synnin tuntoa ja parannuksen armoa Jumalalta Jeesuksen nimessä.
- n.h,r.3,
Jeesuksesta "kristus" nimeä käyttävistä on Jeesus meitä varoittanut:
Kenen todistajia olette ellette USKO, LUOTA, KUUNTELE mitä JEESUS ITSE SANOO?
Matt. 24:23 Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen Kristus', ja he eksyttävät monta.
Matteus 24:23-24
23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
Mark. 13:21
Ja jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tai: 'Katso, tuolla', niin älkää uskoko.
VÄÄRIÄ PROFEETTOJA:
Jeesus pelastaa
Jokainen pedofiili saa syntinsä anteeksi, jos hän katuu tekoaan ja tahtoo tehdä parannuksen. Parannukseen kuuluu ilman muuta rikoksen tunnustaminen poliisille. Yhteiskunnan lakien mukainen rangastus kärsitään tietenkin ja suostutaan sovittamaan henkilö tai henkilöt joihin rikos on kohdistunut.
Se on taatusti kova paikka kohdata uhrinsa hätä ja sopia siitä kuinka rikos sovitetaan uhrin kanssa.
Jeesus on tie
Jokainen bedofiili toiaan saa syntinsä anteeksi, jos hän antaa Jeesuksen sovintoveren virran puhdistaa sydämensä, hallelujaa kiitos Jeesus!
Jumalalta!
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10057267#comment-50817110
teuta
17.8.2011 21:53
SIINÄ ON VAIN SE ERO , ETTÄ SE SYNTINEN JOKA
ON TEHNYT RIPIN , EI OLE ENÄÄ RIKOLLIEN PRUN
SYYTÖ EI HÄNEEN ENÄÄ YLETY . KUN IKAIKKI ON KORJATTU , JA SAATU ANTEEKSI S.A.A.A.LLA.
EI OLE MITÄÄN VALTAA ENÄÄ SILLOIN .
teuta
teuta
kun mitä siinä lukee ..
teuta
jne....
herranne antama tieto palvelijoistaan:
'Meillä ei ole järkeä. Meillä ei ole ymmärrystä. Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia. Olemme syntisiä (mielenvikaisia ja/tai rikollisia ja/tai alempiarvoisia).' - Gapriel.
Pitääkö taas kerran sano mikä sinä OLET SINÄ OLET kusi
MATO . Rehennellessi noita tyhmiä juttujasi , jotka ei mene
kaaliin millään , ei sitten , mutta en min äkään odota tuppisuuna
jatkuvasti mitä sieltä telee, se on loppu nyt , voitko ajatella ,että
nössöys loppuu . koska olet Mooseksen laki uskoinen sinulle
pitää antaa samalla mitalla , ja sitä saat varttuhän.- n,f.rorw
HUOMAATKO EDES ETTÄ JUMALAN JA JEESUKSEN OMAN SANAN, SEKÄ SUOMEN LAIN SANAA PILKKAAT OPEILLASI????
ELLET, NIIN TULEE AIKA ETTÄ OPIT SENKIN!!!
JA
MINÄ EN OLE MOOSEKSEN LAKI VAAN JUMALAN MOOSEKSELLE ANTAMAN LAIN JONKA JEESUS VAHVISTI UUDEKSI LAIKSI ON OPPEINEEN - siis oppeineen JOTA PYRIN SEURAAMAAN.
sinä olet sen lain, ja Jumalan ja Jeesuksen jo kieltänyt!
jos minä olen mato niin ilmeisesti tyhmyytesi on luterialais/lestadiolaisuuden laatuna tyhmempää kuin olin arvannutkaan kun et edes ymmärrä Lain merkitystä!!!
sinulle on tärkeä vain tämä:
herra Luder/Lutherin katekismus; epäjumalan ensimmäinen käsky:
TUON MUKAAN teuta EI EDES SAA PALVELLA JUMALAA JA JEESUSTA JA SIKSI TOISAALTA YMMÄRRÄN SEN MIKSI teuta VIHAA JUMALAA, JEESUSTA JA PYHÄÄ HENKEÄ JA OSOITTAA SEN SELVYYDELLÄ HEITÄ PILKKAAMALLA. ILMEISESTI lestadiolaiset OVAT teutan KANSSA SAMAA MIELTÄ KUN HYVÄKSYVÄT KAIKESSA HILJAISUUDESSAAN teutan LAHKON NIMISSÄ TEHDYT VÄÄRÄT TODISTUKSET!!!!
luterilais/lestadiolaisille herran antama käsky:
"Ole syntinen ja tee syntiä rohkeasti, mutta usko vielä rohkeammin. Synti ei erota meitä Hänestä, vaikka sortuisimme haureuteen tai murhaan tuhansia ja tuhansia kertoja päivässä."
JA NÄIN teuta KAIKESSA VIISAUDESSAAN TUNNUSTAA MILLAINEN HÄN on:
'Meillä ei ole järkeä. Meillä ei ole ymmärrystä. Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia. Olemme syntisiä (mielenvikaisia ja/tai rikollisia ja/tai alempiarvoisia).'
ILMEISESTI LAHKOLAISINA lestadiolaiset OVAT USKOLLISIA RIKOLLISILLE herroilleen JOTKA JAKAA VÄÄRÄÄ TODISTUSTA JUMALAA, JEESUSTA JA PYHÄÄ HENKEÄ PILKATEN.
- Gapriel.
örvelö .Hei sin puhut taas läpiä päähäsi en ole kieltänyt
lain vahvistusta ennen ristin puuta siihen asti oli Laki
sen jälkeen uusi Liitto Joka oli Jeesuksen Kristuksen päälle
tehty , eikä Mooseksen päälle . Sinulta taitaa alkaa housut tutista sinä olet pilkannut ihmisiä tällää varjolla ,
Liian pitkään ja vieläkin luulet että sinä olisit jotenkin vahvoilla , ei se käy lainkaan niin vaan sinun tulee nöyrtyä tässä asiassa ja olet monta anteeksi pyyntöä velkaa eriihmisille , sinun uhosi laitetaan nyt kuriin . Tai sinä hiljenet muuten , oletko ymmärtänyt , jos olet OK , jos et ei voi mitään.- rauhotu gapriel jo
Hei gapriel, sä lankesit taas selittelemään häirikölle. Helpompi sinun olisi selittää asiasi metsän puille. Tiedäthän sen jo että selittely johtaa ainoastaan häiriköinnin jatkumiseen ja kiihtymiseen.
Hänen ainoa tarkoituksensa tällä palstalla on luoda jatkuvilla herjaavilla kopiotoistoillaan epäjärjestystä ja riitaa.
Piru tekee näin samoin hänen orjansa. Meidän tulee kristittyinä osata tehdä oikeat johtopäätökset tästä.. Lyhytt kehoitus parannukseen riittää jos on pakko vastata hänelle mitään. Selittelyt eivät auta mitään, koska henkilöllä ei ole lainkaan kuulevia korvia, ei näkeviä silmiä eikä hengellistä ymmärrystä. - matti.
rauhotu gapriel jo kirjoitti:
Hei gapriel, sä lankesit taas selittelemään häirikölle. Helpompi sinun olisi selittää asiasi metsän puille. Tiedäthän sen jo että selittely johtaa ainoastaan häiriköinnin jatkumiseen ja kiihtymiseen.
Hänen ainoa tarkoituksensa tällä palstalla on luoda jatkuvilla herjaavilla kopiotoistoillaan epäjärjestystä ja riitaa.
Piru tekee näin samoin hänen orjansa. Meidän tulee kristittyinä osata tehdä oikeat johtopäätökset tästä.. Lyhytt kehoitus parannukseen riittää jos on pakko vastata hänelle mitään. Selittelyt eivät auta mitään, koska henkilöllä ei ole lainkaan kuulevia korvia, ei näkeviä silmiä eikä hengellistä ymmärrystä.Kukaan ei ole vielä saanut selitettya ,miksei voi vastata joa on tarve , se toinen tarve on poistaa hänet parrasvaloista , mutta
sefu ei ole vielä myntänyt omia valtuuksiaan siihen . - örvelö jalkapuuhun !
matti. kirjoitti:
Kukaan ei ole vielä saanut selitettya ,miksei voi vastata joa on tarve , se toinen tarve on poistaa hänet parrasvaloista , mutta
sefu ei ole vielä myntänyt omia valtuuksiaan siihen .Minulla on ehdotus.
Sefu vois antaa alivaltuutuksen muutamalle muulle vakikeskustelijalle jotka katsoo omaavan normaalit nettikäytöstavat. Tämä uusi porukka kun siivoisi örvelön jutut joka kerta kun ilmestyy seinälle niin johan pösilö kyllästyisi ja häipyisi vapaammille vesille muita kiusaamaan. - c.dc.e.
teuta, sinä olet tämän kieltamisesi itse kirjoittanit:
JA 10-KÄSKYN LAKI EI OLE JUMALAN JA JEESUKSEN LAKI JOSSA Luder/Luther TEKEE ITSE ITSESTÄÄN (EPÄ)jumalan JA KIELTÄÄ PALVELEMASTA MUITA jumalia, siis JUMALAA JA JEESUSTAKIN:
TUOLLAISTA epäjumalan lakia EI OLE RAAMATUN JUMALA TAI JEESUS ANTANUT!
teuta kirjoitti:
"örvelö .Hei sin puhut taas läpiä päähäsi en ole kieltänyt "
TÄSSÄ NÄYTTÖÄ JA TÄMÄ ON teutan ja lestadiolasten ylijumalan OPPIA:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10020460#comment-50749566
teuta
31.7.2011 10:38
Mitä lakia sinä tarkitat , jos Jumalan tai Jeesuksen lakia ,
niinkuin sanoit , ok , mutta kun sinä haluat puolustaa pahan
lakia , oletko kuullut , että me olemme laista luopuneet , siis
olemme uskomassa arosta , emme tarvitse lakia , vaikka
sinä tarvitset sitä vielä.
teuta
kun mitä siinä lukee ..
teuta
jne....
teutalla JA MUILLAKAAN RIKOLLISIEN seurakuntien, lahkoilla EI OLE OIKEUTTA PÄÄTTÄÄ MILLOIN JUMALAN JA JEESUKSEN SEKÄ SUOMEN LAKI ON VOIMASSA!
TÄLLAINEN OPPI ON RIKOLLISUUTTA:
teuta
JOTEN teutalle TEKISI HYVÄÄ KUKEA OMAT KIRJOITUKSENSA ENNENKUIN VALEHTELEE OMAA PERSETTÄÄ SILITELLEN VALHEILLAAN!!!
- Eslest ei k.
Kiitos vaan hyvästä ehdotuksesta. Mutta niin kauan kun yksi puupää vaan jatkaa seurustelua häirikön kanssa, se on ihan turhaa; niin kauan kuin häirikön mielenkiintoa pidetään yllä vastaamalla hänelle, kaikki vaivannäkö on turhaa.
Runsas vuosi sitten yritin mutta vaikka roikkuisi yön ja päivän kanssa netissä, siitä ei ole mitään apua. Omat rivit ensin suoriksi, omat älykääpiöt järjestykseen ja sitten vasta muihin toimiin. Jos yksi (tai kaksi) äyskäröi vettä sisään sen kun muut saavat veneestä pois, mitä se kannattaa?- örvelö jalkapuuhun
Nyt syytät lähinnä teutaa älykääpiöksi, ymmärsinkö oikein? Uhreista on tehty syyllisiä. Olen huomannut että koko muu keskusteluporukka on äärimmäisen kyllästynyt örvelön massapostitukseen ja pilkkaan.
Seriffi näyttää kuitenkin aktiivisesti seuraavan keskustelua, mutta ei viitsi tehdä mitään vaan syyllistää muut.
Seriffin tehtävä ymmärtääkseni on pitää kirjoittelu asianmukaisena, tavalla tai toisella. Nyt seriffin ehdottama tapa A ei toimi. Pitää siis keksiä vaihtoehto B.
Jos seriffi on kerran liian väsynyt hommiinsa niin eikös sitten seriffi voisi luopua tehtävästään tai ainakin jakaa vastuutaan muille ?
Ehdotan että joku seuraavista henkilöistä, tai vaikka kaikki seuraavista ottavat määräaikaiset 12 kk apuseriffin tehtävät hoitaakseen: Jumala on linnamme, teuta, jeesus on tie tai vaikka lisäksi savon ukko vaikkei hän aina itsekään jaksa olla kiroilematta. Muut saavat minun puolestani ehdottaa lisää nimiä mutta örvelön on häivyttävä HETI. - m.n.,bv
örvelö jalkapuuhun kirjoitti:
Nyt syytät lähinnä teutaa älykääpiöksi, ymmärsinkö oikein? Uhreista on tehty syyllisiä. Olen huomannut että koko muu keskusteluporukka on äärimmäisen kyllästynyt örvelön massapostitukseen ja pilkkaan.
Seriffi näyttää kuitenkin aktiivisesti seuraavan keskustelua, mutta ei viitsi tehdä mitään vaan syyllistää muut.
Seriffin tehtävä ymmärtääkseni on pitää kirjoittelu asianmukaisena, tavalla tai toisella. Nyt seriffin ehdottama tapa A ei toimi. Pitää siis keksiä vaihtoehto B.
Jos seriffi on kerran liian väsynyt hommiinsa niin eikös sitten seriffi voisi luopua tehtävästään tai ainakin jakaa vastuutaan muille ?
Ehdotan että joku seuraavista henkilöistä, tai vaikka kaikki seuraavista ottavat määräaikaiset 12 kk apuseriffin tehtävät hoitaakseen: Jumala on linnamme, teuta, jeesus on tie tai vaikka lisäksi savon ukko vaikkei hän aina itsekään jaksa olla kiroilematta. Muut saavat minun puolestani ehdottaa lisää nimiä mutta örvelön on häivyttävä HETI.Ette te minua vihaa ja hauku vaikka niin uskotte VAAN VIHAATTE JUMALAN JA JEESUKSEN OMAN SANAN TOTUUTTA!
Jumalaa, Jeesusta ja Heidän Lakia ja Pyhää Henkeä sekä Suomen Lakia te vihaatte sillä Heidän oppia ja Lain tuella puolustan kantani SEKÄ Suomen Lain tietoa.
Eksytettyinä harhaan pois Jumalallisuudesta uskotte mitä teille uskotetaan.
Väkivallalla rikollinen kristinusko on asemansa maailmassa hankkinut ja väkivallalla te haluatte sen pitää. Väkivaltaa on mm. Jumalan ja Jeesuksen ja Suomen Lain rikkomiset.
Kirjoitatte uskonvapaudesta oikeutena mutta ette anna edes omille lapsille sitä vaan Suomen Lakia rikkoen pakko kastatatte lapsianne; lapsiakin tappaneen rikollisuuden uskovaisiksi koulutettavaksi rikolliseksi.
Sen lisäksi tilaatte murhia maksamalla kirkollisveroa ja tukemalla lähetystyö rikollisuutta. Mikään Suomen Laki ei salli tuollaista tapahtuvat suomessa!
Te vihaatte elämää... ja uskotte vihanne osoittamisella sen saavanne.
Teillä on rippi rituaalinne jossa ilman Jumalan, Jeesuksen tai Suomen Lain lupaa annette salarippi rituaaleissa anteeksi rikoksia joden suhteen Suomen Lain tulisi saada toimia, olette rikollisen järjentön rikollisia suojaavia, valkeuden enkeleinä esiintyviä Jumalan, Jeeesuksen ja Pyhän Hengen vihaajia sekä Suomen Lain vastaista rikollisuutta tukevia.
Kaikki ei ole sellaisia vaan he, jotka rikollisutta täälläkin edustaa. He tietävät olevansa eksyttäjiä mutta sieluttomina heille on tärkeämpää herransa palveleminen kuin Jumalan ja Jeesuksen ja Suomen Lain noudattaminen.
Uskon vapaus on oikeus JOKA ASETTAA MYÖS VELVOLLISUUKSIA NOUDATTAA SEN MAAN LAKIA JOKA TEILLE USKOVAPAUDEN ON ANTANUT! Opetelkaa antamaan lapsillenne uskonvapaus oikeus SUOMEN PERUSTUSLAIN asettamalla tavalla JEESUKSEN opetuksen esimerkkien tavalla ja tulkaa sitten valittamaan, että teidän uskonvapautta häiritään! Usko ja uskomukset eivät oikeuta rikkomaan mitään Lakia!
Usko ei ole tietoa.
Tieto ei ole uskoa.
Uskominen ei pelasta vaan se mihin ja ketä uskoo!
Jeesus pelastaa
Jeesus on tie
Jumalalta!
teuta
kun mitä siinä lukee ..
teuta
jne....
JEESUS EI OLE PERUSTANUT YHTÄÄN RIKOLLISEN KRISTINUSKON SEURAKUNTAA JOTEN NNAUTTIKAAN lestadiolaisten ylijumalan VALHEISTA, JUMALAN, JEESUKSEN JA PYHÄN HENGEN PILKKAAMISISTA luciferia ja sen epäjumalia uskomalla!!!
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10300746
Fered.
11.12.2011 18:24
En minä ole niin sanonut , vaan tämä seurakunta pitää
verrata Jeesuksen perustamaan , jos ne havitaan yhdeksi
ja samaksi olemme samaa seurakuntaa . - Eslest ei k.
Ehdotan että joku seuraavista henkilöistä, tai vaikka kaikki seuraavista ottavat määräaikaiset 12 kk apuseriffin tehtävät hoitaakseen: Jumala on linnamme, teuta, jeesus on tie tai vaikka lisäksi savon ukko vaikkei hän aina itsekään jaksa olla kiroilematta. Muut saavat minun puolestani ehdottaa lisää nimiä mutta örvelön on häivyttävä HETI."Seriffi näyttää kuitenkin aktiivisesti seuraavan keskustelua, mutta ei viitsi tehdä mitään vaan syyllistää muut"
Et varmaan ole seurannut tätä keskustelua kovinkaan pitkään. Osa uhreista ON OIKEASTI osasyyllisiä.
"Seriffin tehtävä ymmärtääkseni on pitää kirjoittelu asianmukaisena, tavalla tai toisella. Nyt seriffin ehdottama tapa A ei toimi. Pitää siis keksiä vaihtoehto B"
Hiiiirmu fiksua tulla tänne keksimään pyörä uudelleen. Tervetuloa vaan. On kokeitlu tapoja A, B, C, D, E ja F, mukaan lukien kehotukset, bannaukset ja kauniit ja sumat puheet. Örvelöä ette saa noilla keinolla häipymään. Ainoa keino on yhdistää rivit siten että örvelölle ei vastata jolloin poistoja olisi sentään hiukan helpompi tehdä. Tämä on koeteltu neuvo ja kristillisyyden yhteinen ymmärrys Raattamaan ajasta lähtien.
Örvelöä täällä viihdyttävät jokseenkin yksinomaan lestadiolaisiksi tunnistettavat kirjoittajat. Jopa tuon ex-hellarinkin sekä savon ukon sain aikanaan yhteisen neuvon taakse mutta muut (ennen kaikkea teuta sekä jossain määrin "jeesus pelastaa") sabotoivat jatkuvasti yritykseni. Uskoisivatkohan paremmin sinua kun olet noin tehokas ja touhukas. Ei muuta kun kokeilemaan.
"JUmala on linnamme" nimimerkkiä en tunne. Pyrkii joka tapauksessa tasapuolisuuteen ja toisten huomioon ottamiseen.
"Teutalla" ei riitä äly muuhun kuin örvelön viihdyttämiseen ja vessan vetämiseen. Kyllä kirjoitustaito on jonkunlainen perusedellytys. Ei käy.
"Jeesus pelastaa" karkoittaisi täältä kaikki muut paitsi hänen kanssaan täsmälleen samalla tavalla ajattelevat pois, se on nähty jo hänen kommenteistaan. Jopa uhkailee muita kirjoittajia fyysisellä väkivallalla. Katsoo että vain lestadiolaiset, hänen ehtojensa mukaan kirjoittavat saavat laittaa kommentteja palstalle. Ei käy.
"Savon ukko" on ei-lestadiolainen mutta selkeän täysjärkinen. Sopisi varmaan.
Ette varmaan pidä analyyseistäni mutta ei enää kauheasti kiinnosta. Sen verran kuitenkin että NIIN pahaa en tälle palstalle toivo että eräät tietyt saisivat oikeudet tehdä poistoja. - Fered.
Ei se kannatakkaan mitään , jos minä olen se puupää .
Niin sinekään et siitä paljon parempi ollut , et osannut
selittää asioita niin kun puupääle oli tarvinnut , vaan piti
sitä omaa egoa nostaa , ja niin paljon , että päätin asian
menemään teknologisesti niin kuin se meni muistanet .
ei vieläkään ole selitetty miksi ja mitä varten on niin heikot
vehkeet etteivät toimi , mutta haukkua voidaan se on toi-
nen mutta , kun ajatellaan että kirjoitan 99,5 % palsatan asiaa
ja vähän loppuja sefun asioihin lliittyvää tulos on tälläinen .
en sano asiasta parempaa , tulos on huono johtukoon kenestä
tahansa , minä olen laittanut sefun syyksi ,koska laitteet o0n
hänen käytössä' ei minun .-
- örvelö jalkapuuhun
Olen tosiaankin seurannut keskustelua vain vähän aikaa. Mielestäni Jeesus on Tie ja Jeesus Pelastaa on eri henkilö. Tarkoitin siis Jeesus on Tietä. Olen samaa mieltä että Jeesus Pelastaa on liian aggressiivinen. Teutalla saattaa olla lukihäiriö mutta sydän näyttäisi olevan paikallaan. Se mielestäni riittää. Ihmettelen miksi haukut älykääpiöksi.
En tunne henk.koht. ketään noista ihmisistä, tai en osaa ainakaan yhdistää.
Ihmettelen, mikset anna hommiasi jollekin muulle jos ei kauheasti kiinnosta. Vai saatko palkkaa tästä etkä saa muita töitä?
Toinen tyhmä kysymys: miksei bannaus toimi? Tekninen selitys, kiitos.
Sori vaan kun tulin sorkkimaan keskustelukerhoanne "touhukkuudella". Satun toimimaan työelämässä pienen kansainvälisen teknologiafirman omistajana ja vetäjänä ja siinä olen oppinut että "tuleen ei saa jäädä makaamaan". Ongelmat hoidetaan heti pois. Tulos tai ulos.
Seriffi, flegmaattisuudestasi saa sen kuvan että haluat jatkaa vanhaan malliin. Olen pikkuhiljaa sitä mieltä että sinun pitäisi miettiä seuraajaasi jos et edes yritä toimia vaan siirrät vastuun muille.- Eslest ei k.
"Teutalla saattaa olla lukihäiriö mutta sydän näyttäisi olevan paikallaan. Se mielestäni riittää."
Kun ei riitä. Huomaat kun seuraat vielä vähän lisää. Riittääkö siellä tulos-tai-ulos-firmassa pelkästään se kun sydän on paikallaan? Oli se minullakin, aikansa. Vertaan vain siksi kun itse tarjoilet tänne noita liike-elämästä tuttuja malleja.
"Ihmettelen, mikset anna hommiasi jollekin muulle jos ei kauheasti kiinnosta. Vai saatko palkkaa tästä etkä saa muita töitä?"
Olen kahteen kertaan ilmoittanut ylläpidolle luopuvani mutta jostai syystä roikun vaan edelleen tässä. Soisin mielelläni että olisi seuraaja tiedossa. Palkkana tästä on ainoastaan muutamien typerysten jääräpäisyys. Jos tätä paikkaa hamuat, rekisteröi itsellesi nimimerkki, käytä sitä vuosi (tämä oli ainakin ennen ylläpidon linja) ja ilmoittaudu vapaaehtoiseksi.
"Satun toimimaan työelämässä pienen kansainvälisen teknologiafirman omistajana ja vetäjänä ja siinä olen oppinut että "tuleen ei saa jäädä makaamaan". Ongelmat hoidetaan heti pois. Tulos tai ulos."
Vai sellainen veikko sinä olet. Tulepas nyt näyttämään tänne tehokkuuttasi. Minäkin olen työpaikallani tehokkuudestani tunnettu, asiani osaava tekijä, jopa ylemmässä esimiesasemassa, mutta en sentään ihan kansainvälisellä tasolla kuin sinä. Mutta ihan samanlaisella innolla tulin aikanaan kuin mitä sinäkin nyt, ihmetellen, miksi joku muu ei saanut mitään aikaan. Suorastaan huvitat minua kun et tiedä mistä puhut vaikka luulet tietäväsi. Hyvin tunnistan sinussa itseni muutaman vuoden takaa.
"Seriffi, flegmaattisuudestasi saa sen kuvan että haluat jatkaa vanhaan malliin. Olen pikkuhiljaa sitä mieltä että sinun pitäisi miettiä seuraajaasi jos et edes yritä toimia vaan siirrät vastuun muille."
Kaikella on syynsä ja historiansa. Ilmoitan uudelleen erostani ylläpidolle jos vaikka nyt tehoaisi. Sitten ei muuta kuin uusi tehokas mies tai nainen töihin ja antaa palaa. Seuraan sivusta tilannetta ja annan kyllä neuvoja seuraajalleni ja patistan häntä töihin. Tulos tai ulos... hahhahhaa, näillä vapaaehtoispalstoilla toimitaan hiukan eri tavalla kuin mihin Touhomme näyttää olevan tottunut. Onnea vaan yritykselle.
Terveisin melkoisesti (myös liike-)elämää nähnyt sheriffi. - fered.
Eslest ei k. kirjoitti:
"Teutalla saattaa olla lukihäiriö mutta sydän näyttäisi olevan paikallaan. Se mielestäni riittää."
Kun ei riitä. Huomaat kun seuraat vielä vähän lisää. Riittääkö siellä tulos-tai-ulos-firmassa pelkästään se kun sydän on paikallaan? Oli se minullakin, aikansa. Vertaan vain siksi kun itse tarjoilet tänne noita liike-elämästä tuttuja malleja.
"Ihmettelen, mikset anna hommiasi jollekin muulle jos ei kauheasti kiinnosta. Vai saatko palkkaa tästä etkä saa muita töitä?"
Olen kahteen kertaan ilmoittanut ylläpidolle luopuvani mutta jostai syystä roikun vaan edelleen tässä. Soisin mielelläni että olisi seuraaja tiedossa. Palkkana tästä on ainoastaan muutamien typerysten jääräpäisyys. Jos tätä paikkaa hamuat, rekisteröi itsellesi nimimerkki, käytä sitä vuosi (tämä oli ainakin ennen ylläpidon linja) ja ilmoittaudu vapaaehtoiseksi.
"Satun toimimaan työelämässä pienen kansainvälisen teknologiafirman omistajana ja vetäjänä ja siinä olen oppinut että "tuleen ei saa jäädä makaamaan". Ongelmat hoidetaan heti pois. Tulos tai ulos."
Vai sellainen veikko sinä olet. Tulepas nyt näyttämään tänne tehokkuuttasi. Minäkin olen työpaikallani tehokkuudestani tunnettu, asiani osaava tekijä, jopa ylemmässä esimiesasemassa, mutta en sentään ihan kansainvälisellä tasolla kuin sinä. Mutta ihan samanlaisella innolla tulin aikanaan kuin mitä sinäkin nyt, ihmetellen, miksi joku muu ei saanut mitään aikaan. Suorastaan huvitat minua kun et tiedä mistä puhut vaikka luulet tietäväsi. Hyvin tunnistan sinussa itseni muutaman vuoden takaa.
"Seriffi, flegmaattisuudestasi saa sen kuvan että haluat jatkaa vanhaan malliin. Olen pikkuhiljaa sitä mieltä että sinun pitäisi miettiä seuraajaasi jos et edes yritä toimia vaan siirrät vastuun muille."
Kaikella on syynsä ja historiansa. Ilmoitan uudelleen erostani ylläpidolle jos vaikka nyt tehoaisi. Sitten ei muuta kuin uusi tehokas mies tai nainen töihin ja antaa palaa. Seuraan sivusta tilannetta ja annan kyllä neuvoja seuraajalleni ja patistan häntä töihin. Tulos tai ulos... hahhahhaa, näillä vapaaehtoispalstoilla toimitaan hiukan eri tavalla kuin mihin Touhomme näyttää olevan tottunut. Onnea vaan yritykselle.
Terveisin melkoisesti (myös liike-)elämää nähnyt sheriffi.Tuosta liike elämästä , ei ole mitään hyötyä uskoon ,
yleensa vain haitaksi , kuin tässäkin tapauksessa on
sinulla muistikuva örvelön tulosta palstaan , ei toimittu
heti vaan missä ollaan tilanne on kohta kaaottinen ja
nyt täytyy sanoa että me huomautimme aluksi mikä tuo
örvelö on hän ei ymmärrä mitään uskosta , eikä sen
kirjoitus ole uskovaisen . - v.d.e-k
fered. kirjoitti:
Tuosta liike elämästä , ei ole mitään hyötyä uskoon ,
yleensa vain haitaksi , kuin tässäkin tapauksessa on
sinulla muistikuva örvelön tulosta palstaan , ei toimittu
heti vaan missä ollaan tilanne on kohta kaaottinen ja
nyt täytyy sanoa että me huomautimme aluksi mikä tuo
örvelö on hän ei ymmärrä mitään uskosta , eikä sen
kirjoitus ole uskovaisen .teuta, vaikka kuinka uskot niin JEESUS EI OLE YHTÄÄN OMIA USKOVAISIA, PIKKU LAPSIAKIN TAPPANEEN JA RAISKANNEEN RIKOLLISUUDEN SEURAKUNTAA PERUSTANUT!
JO PEÖLKÄSTÄÄN TUO TIETO OSOITTAA SEN, ETTÄ ON TÄRKEÄMPÄÄ JUMALALLUSUUDEN TIETOUS KUIN JOKU luciiferia ja sen epäjumalia USKOMINEN!!!
TODISTA VÄITTEESI JEESUKSEN OMALLA SANALLA, ETTÄ JEESUKSEN PERUSTAMA SEURAKUNTA OLIS MUKA SAMA KUIN OMIA USKOVAISIA, PIKKU LAPSIAKIN TAPPANEEN JA RAISKANNEEN RIKOLLISUUDEN SEURAKUNNAT???
Ellei Jeesuksen Oman Sanan vahvistusta ei tälle väitteelle ole niin kyseessä on luciferia ja sen epäjumalia palvelevien RIKOLLISTEN JEESUSTA PILKKAAVIEN HARHAOPPI:
Fered.
ja samaksi olemme samaa seurakuntaa .
Ellet pysty todistamaan väitettäsi oikeaksi Jeesuksen Oman Sanoin niin olet luciferiin uskova ateistipiru.
JEESUKSEN NIMEEN VALEHTELIMEN ON RIKOS vaikka sen tekis itse itsensä lestadiolaisten ylijumalaksi asettanut tauta!
Siis uskovaisten usko on rikollisissa seurakunnissa / lahkoissa uskomista luciferiin ja sen epäjumaliin!
JUMALAN, JEESUKSEN JA PYHÄN HENGEN PILKKAAMISTA SE ON KUN HEIDÄN NIMISSÄÄN TOIMIVAT RIKOKSIA TEHDEN, mm. murhat, pedofiili rikokset, väärän todistuksien antamiset, Lakien kieltämiset jne SEKÄ ITSENSÄ ASETTAMISET JUMALA herraksi!!!!
TÄSSÄ "SYYTETÄÄN" JEESUSTA RIKOLLISTEN SEURAKUNTIEN PERUSTAMISISTA, MISTÄHÄN JOHTUNEE ETTEI OLE NÄYTTÖÄ???!!!
Fered.
ja samaksi olemme samaa seurakuntaa .
RIKOLLISILLE EI OLE ANNETTU JUMALAN JA JEESUKSEN TAI SUOMEN LAIN SUHTEEN OIKEUTTA MÄÄRÄTÄ KOSKA LAKI ON VOIMASSA JA KOSKA EI! Joten lestadiolaiset voivat työntää ylijumalansa uudesta synnytettyvien osastolle!!!
teuta
JOS lestadiolaiset HYVÄKSYY ylijumalansa OPIT NIIN MINKÄ TAKIA SITÄ PITÄÄ LEVITTÄÄ JUMALAN, JEESUKSEN JA PYHÄN HENGEN NIMISSÄ HEITÄ PILKATEN?
JUMALAN LAISSA EI OLE TÄTÄ ILMOITUSTA
MUTTA
jos se on luciferin, ylijumalanne tjm. teidän oppi niin se tulee ilmoittaa asian omaisen nimissä! teutalla EI YMMÄRTÄÄKSENI OLE OIKEUS JUMALAN NIMISSÄ VALEHELLA EDES NÄIN:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10124790#comment-51558840
kalle.
28.9.2011 17:33
No kuinka se saarnavirka voi olla , naisella , sehän on Jumalan
lakia vastaan , kuka voi olla naisena papin tai saarnaajan vi -
rassa kerro . - örvelö jalkapuuhun
Eslest ei k. kirjoitti:
Terveisin melkoisesti (myös liike-)elämää nähnyt sheriffi.Arvoisa Seriffi, pahoittelen yöllistä viestiäni jonka kirjoitin vanhassa aatamissa. Ei pitäisi koskaan kirjoittaa väsyneenä. Pyydän anteeksi. Liike-elämäviittaukset olivat erittäin tyhmiä ja turhia. Ymmärrän että sait herneen nenään, vastaisin ehkä itsekin samalla tavalla. Olet kuitenkin vielä selityksen velkaa. Toivoisin että selittäisit miksei bannaus tehoa. Luin pari päivää sitten kun joku kirjoitti että bannaus on vaan sefun halusta kiinni. Onko niin? Minun mielestäni on paljon vaikeampaa vaatia jokaista muuta olemaan vastaamatta örvelön spammeihin, kuin saada yksi örvelö bannattua. Vaikka saisit Teutan olemaan kommentoimatta, ei satunnainen kävijä voi tajuta tai tietää yhteisestä sopimuksesta olla kommentoimatta örvelöä. Vastaansanominen on luonnollinen reaktio, niin loukkaavaa sen teksti on.
Jos kaikella on syynsä ja historiansa, niin valottanet sitä meille uusille/satunnaisille kävijöille. Tämä foorumi ei saa olla vain vakikeskustelijoiden temmellyskenttä. Sellaisista on liikaakin kokemusta.
Et voi vaatia minulta tilanteen hyväksymistä ellet kerro mistä on kyse. Asiat ovat nimittäin juuri niin kuin miltä ne näyttävät. Tarkoitan, että hiiret hyppivät pöydällä kun kissa on poissa. Tässä tulee melkein mieleen että örvelö on jonkun tahon erityissuojeluksessa.
Olen kavereiltani kuullut jo vuosia että tämä Suomi24 palsta olisi muuten hyvä foorumi mielipiteenvaihtoon eri "lessulahkojen" kesken sekä muuten uteliaiden kanssa, mutta kun täällä vallitsee täysi anarkia. Tätä foorumia seuraa useampi kuin luuletkaan. Oikeastaan kaikki terveesti ajattelevat eslest kaverini tietävät tämän Suomi24;n , ja varmaan olisivat aktiivisempia jos tänne voisi tulla. Tiedät varmaan että Ruukun foorumi on kuihtunut kun sitä nykyään hallitsee pari tunnetusti innokasta besserwisseriä. Kaikki aremmat keskustelijat ovat sieltäkin kaikonneet. Olisi hyvä jos jossain olisi paikka jossa vaihtaa mielipiteitä ja keskustella tiestä ja matkasta ei vain keskenään vaan myös ulkopuolisten kanssa. En siis puhu vain omasta puolestani. Olen itse tunnetusti erittäin pahansisuinen ja kestän kyllä itse örvelöintiä, mutta nyt puhun muiden kiltimpien puolesta.
Tämän vuoksi kiusaan nyt sinua Seriffi, joka olet ihan aikuisten oikeasti virallisesti päävastuussa tästä anarkiasta eikä kukaan muu. Ongelmaan pitää ehdottomasti saada ratkaisu, ja kaikkien kielenkäyttö pitää saada siivottua. Sinäkään Seriffi et saa haukkua ketään älykääpiöksi. - Eslest ei k.
Arvoisa Seriffi, pahoittelen yöllistä viestiäni jonka kirjoitin vanhassa aatamissa. Ei pitäisi koskaan kirjoittaa väsyneenä. Pyydän anteeksi. Liike-elämäviittaukset olivat erittäin tyhmiä ja turhia. Ymmärrän että sait herneen nenään, vastaisin ehkä itsekin samalla tavalla. Olet kuitenkin vielä selityksen velkaa. Toivoisin että selittäisit miksei bannaus tehoa. Luin pari päivää sitten kun joku kirjoitti että bannaus on vaan sefun halusta kiinni. Onko niin? Minun mielestäni on paljon vaikeampaa vaatia jokaista muuta olemaan vastaamatta örvelön spammeihin, kuin saada yksi örvelö bannattua. Vaikka saisit Teutan olemaan kommentoimatta, ei satunnainen kävijä voi tajuta tai tietää yhteisestä sopimuksesta olla kommentoimatta örvelöä. Vastaansanominen on luonnollinen reaktio, niin loukkaavaa sen teksti on.
Jos kaikella on syynsä ja historiansa, niin valottanet sitä meille uusille/satunnaisille kävijöille. Tämä foorumi ei saa olla vain vakikeskustelijoiden temmellyskenttä. Sellaisista on liikaakin kokemusta.
Et voi vaatia minulta tilanteen hyväksymistä ellet kerro mistä on kyse. Asiat ovat nimittäin juuri niin kuin miltä ne näyttävät. Tarkoitan, että hiiret hyppivät pöydällä kun kissa on poissa. Tässä tulee melkein mieleen että örvelö on jonkun tahon erityissuojeluksessa.
Olen kavereiltani kuullut jo vuosia että tämä Suomi24 palsta olisi muuten hyvä foorumi mielipiteenvaihtoon eri "lessulahkojen" kesken sekä muuten uteliaiden kanssa, mutta kun täällä vallitsee täysi anarkia. Tätä foorumia seuraa useampi kuin luuletkaan. Oikeastaan kaikki terveesti ajattelevat eslest kaverini tietävät tämän Suomi24;n , ja varmaan olisivat aktiivisempia jos tänne voisi tulla. Tiedät varmaan että Ruukun foorumi on kuihtunut kun sitä nykyään hallitsee pari tunnetusti innokasta besserwisseriä. Kaikki aremmat keskustelijat ovat sieltäkin kaikonneet. Olisi hyvä jos jossain olisi paikka jossa vaihtaa mielipiteitä ja keskustella tiestä ja matkasta ei vain keskenään vaan myös ulkopuolisten kanssa. En siis puhu vain omasta puolestani. Olen itse tunnetusti erittäin pahansisuinen ja kestän kyllä itse örvelöintiä, mutta nyt puhun muiden kiltimpien puolesta.
Tämän vuoksi kiusaan nyt sinua Seriffi, joka olet ihan aikuisten oikeasti virallisesti päävastuussa tästä anarkiasta eikä kukaan muu. Ongelmaan pitää ehdottomasti saada ratkaisu, ja kaikkien kielenkäyttö pitää saada siivottua. Sinäkään Seriffi et saa haukkua ketään älykääpiöksi."Liike-elämäviittaukset olivat erittäin tyhmiä ja turhia."
Totta, ne antoivat sinusta erittäin tyhmän ja pullistelevan vaikutelman. Toivottavasti se ei ole totta.
"Olet kuitenkin vielä selityksen velkaa."
En ole sinulle yhtään mitään velkaa. Minulla ei tässä ole senttiäkään kiinni. Kukaan ei ole tässä maksanut minulle mitään enkä itsekään ole maksanut.
"Toivoisin että selittäisit miksei bannaus tehoa. Luin pari päivää sitten kun joku kirjoitti että bannaus on vaan sefun halusta kiinni."
Olen aikanaan tehnyt töitä ylläpidon kanssa ihan oikeasti mutta en voi paljastaa sen kanssa käymiäni keskusteluja. Bannaus ei vain teknisistä syistä onnistu, siihen sinun on tyytyminen. Väite, että bannaamattomuus perustuisi vain haluttomuuteeni, on asiantuntemuttomuutta.
"Et voi vaatia minulta tilanteen hyväksymistä ellet kerro mistä on kyse. Asiat ovat nimittäin juuri niin kuin miltä ne näyttävät."
En ole vaatinut sinulta mitään mutta nähdessäni hyvän tarkoituksesi vastaan nyt vielä sinullekin. On ihan sinun asiasi hyväksytkö tilanteen vai teetkö sille jotain.
"Olen kavereiltani kuullut jo vuosia että tämä Suomi24 palsta olisi muuten hyvä foorumi..."
Kaikki mitä tuossa kappaleessa sanot, on totta, sanasta sanaan. Itse tulin tähän tehtävään nimenomaan ja juuri siksi, että tekisin tästä palstasta - kirjoittajien suosiollisella avustuksella - sellaisen toiveiden tynnyrin millaisena sinäkin haluaisit sen nähdä. Ja satunnaisten kävijöiden kommentit eivät ole ongelma vaan Teutan ja erään toisen sanonkonytminkä jatkuva kommentointi ovat.
"Tämän vuoksi kiusaan nyt sinua Seriffi, joka olet ihan aikuisten oikeasti virallisesti päävastuussa tästä anarkiasta eikä kukaan muu."
Olet kiusattavasi kiusannut. Viime yönä sain tarpeekseni ja nyt lopetan - tämä on lopullinen päätökseni. Jatka sinä puolestani järjen takomista tähän mullilaumaan. Jätän eroilmoitukseni ylläpidolle päivittäin kunnes se todella realisoituu.
Kunhan vähän aikaa seuraat palstaa, poistelet örvelön viestejä teutan aivopierujen seasta vaikkapa muutamia vuosia, turhaan pyydät tiettyjä palstalaisia edes hiukan helpottamaan sheriffin tehtävän hoitamista - ei, tiellesi kasataan kiviä entistä enemmän... Väkisin tulee mieleen että ajalleni on parempaakin käyttöä. Kokeile! Ota sheirffin natsat heti kun ylläpito saa ne riisuttua minulta! NYT ON TILAISUUTESI NÄYTTÄÄ MITEN TÄTÄ PALSTAA _OIKEIN_ HOIDETAAN. ÄLÄKÄ JÄNISTÄ kun niin hyvin tiedät miten tämä hoidetaan.
Ja loppuviimeksi: et arvaakaan miten pahansisuinen osaan olla tarvittaessa. Ja haukun aiheen niin ilmaantuessa älykääpiöksi tasan ketä ja milloin vain näen sen aiheelliseksi. Sinulta en kysy siihen lupaa. - örvelö jalkapuuhun
Eslest ei k. kirjoitti:
"Liike-elämäviittaukset olivat erittäin tyhmiä ja turhia."
Totta, ne antoivat sinusta erittäin tyhmän ja pullistelevan vaikutelman. Toivottavasti se ei ole totta.
"Olet kuitenkin vielä selityksen velkaa."
En ole sinulle yhtään mitään velkaa. Minulla ei tässä ole senttiäkään kiinni. Kukaan ei ole tässä maksanut minulle mitään enkä itsekään ole maksanut.
"Toivoisin että selittäisit miksei bannaus tehoa. Luin pari päivää sitten kun joku kirjoitti että bannaus on vaan sefun halusta kiinni."
Olen aikanaan tehnyt töitä ylläpidon kanssa ihan oikeasti mutta en voi paljastaa sen kanssa käymiäni keskusteluja. Bannaus ei vain teknisistä syistä onnistu, siihen sinun on tyytyminen. Väite, että bannaamattomuus perustuisi vain haluttomuuteeni, on asiantuntemuttomuutta.
"Et voi vaatia minulta tilanteen hyväksymistä ellet kerro mistä on kyse. Asiat ovat nimittäin juuri niin kuin miltä ne näyttävät."
En ole vaatinut sinulta mitään mutta nähdessäni hyvän tarkoituksesi vastaan nyt vielä sinullekin. On ihan sinun asiasi hyväksytkö tilanteen vai teetkö sille jotain.
"Olen kavereiltani kuullut jo vuosia että tämä Suomi24 palsta olisi muuten hyvä foorumi..."
Kaikki mitä tuossa kappaleessa sanot, on totta, sanasta sanaan. Itse tulin tähän tehtävään nimenomaan ja juuri siksi, että tekisin tästä palstasta - kirjoittajien suosiollisella avustuksella - sellaisen toiveiden tynnyrin millaisena sinäkin haluaisit sen nähdä. Ja satunnaisten kävijöiden kommentit eivät ole ongelma vaan Teutan ja erään toisen sanonkonytminkä jatkuva kommentointi ovat.
"Tämän vuoksi kiusaan nyt sinua Seriffi, joka olet ihan aikuisten oikeasti virallisesti päävastuussa tästä anarkiasta eikä kukaan muu."
Olet kiusattavasi kiusannut. Viime yönä sain tarpeekseni ja nyt lopetan - tämä on lopullinen päätökseni. Jatka sinä puolestani järjen takomista tähän mullilaumaan. Jätän eroilmoitukseni ylläpidolle päivittäin kunnes se todella realisoituu.
Kunhan vähän aikaa seuraat palstaa, poistelet örvelön viestejä teutan aivopierujen seasta vaikkapa muutamia vuosia, turhaan pyydät tiettyjä palstalaisia edes hiukan helpottamaan sheriffin tehtävän hoitamista - ei, tiellesi kasataan kiviä entistä enemmän... Väkisin tulee mieleen että ajalleni on parempaakin käyttöä. Kokeile! Ota sheirffin natsat heti kun ylläpito saa ne riisuttua minulta! NYT ON TILAISUUTESI NÄYTTÄÄ MITEN TÄTÄ PALSTAA _OIKEIN_ HOIDETAAN. ÄLÄKÄ JÄNISTÄ kun niin hyvin tiedät miten tämä hoidetaan.
Ja loppuviimeksi: et arvaakaan miten pahansisuinen osaan olla tarvittaessa. Ja haukun aiheen niin ilmaantuessa älykääpiöksi tasan ketä ja milloin vain näen sen aiheelliseksi. Sinulta en kysy siihen lupaa.Kiitos viestistäsi seriffi. Ja kiitän siitä että otat asian jälleen puheeksi ylläpidon kanssa. Jos haluat ja jos satut olemaan pk-seudulla niin tulen mielelläni f2f juttelemaan kanssasi. Tarjoan vaikka lounaan. Asiat tässä riitelevät eivät ihmiset.
En aio ottaa sefun viittaa harteilleni, siihen ei aikani riitä eikä krediittinikään tämän turhan riidan jälkeen. Olenhan jo osoittanut kärsimättömyyteni ja taipumukseni ylimielisyyteen. Myönnän että se on luonteenpiirteeni jonka kanssa joudun valitettavasti elämään.
Tuli vaan itselleni ajatus että voin täällä polttaa olemattoman krediittini koska en ole vakikeskustelija. Heille meuhkaaminen sefulle on varmaan vaikeampaa.
Ehdotan edelleen että vakiporukka ottaisi yhdessä hoitaakseen örvelösuodatuksen.
Viimeinen kappale antaisi viitteitä siihen että oletkin keski-ikäinen nainen? - Eslest ei k.
Kiitos viestistäsi seriffi. Ja kiitän siitä että otat asian jälleen puheeksi ylläpidon kanssa. Jos haluat ja jos satut olemaan pk-seudulla niin tulen mielelläni f2f juttelemaan kanssasi. Tarjoan vaikka lounaan. Asiat tässä riitelevät eivät ihmiset.
En aio ottaa sefun viittaa harteilleni, siihen ei aikani riitä eikä krediittinikään tämän turhan riidan jälkeen. Olenhan jo osoittanut kärsimättömyyteni ja taipumukseni ylimielisyyteen. Myönnän että se on luonteenpiirteeni jonka kanssa joudun valitettavasti elämään.
Tuli vaan itselleni ajatus että voin täällä polttaa olemattoman krediittini koska en ole vakikeskustelija. Heille meuhkaaminen sefulle on varmaan vaikeampaa.
Ehdotan edelleen että vakiporukka ottaisi yhdessä hoitaakseen örvelösuodatuksen.
Viimeinen kappale antaisi viitteitä siihen että oletkin keski-ikäinen nainen?"Örvelö jalkapuuhun", ota minuun yhteyttä profiilisähköpostini ([email protected]) kautta. Kun olen varmistunut siitä, että olet oikeasti se ketä esität, tapaan sinut mielelläni vaikkapa lounaan merkeissä.
Teet oloni vähän vaikeaksi tunnustaessa suoraan arroganssisi - viet minulta hyvän aseen jolla olisin huitonut sinua jatkossakin.
En ole keski-ikäinen nainen (arvattavaksesi jää, kumpi vaiko molemmat on väärin). - Asiat oikeasti kohil
Eslest ei k. kirjoitti:
"Örvelö jalkapuuhun", ota minuun yhteyttä profiilisähköpostini ([email protected]) kautta. Kun olen varmistunut siitä, että olet oikeasti se ketä esität, tapaan sinut mielelläni vaikkapa lounaan merkeissä.
Teet oloni vähän vaikeaksi tunnustaessa suoraan arroganssisi - viet minulta hyvän aseen jolla olisin huitonut sinua jatkossakin.
En ole keski-ikäinen nainen (arvattavaksesi jää, kumpi vaiko molemmat on väärin).Örvelöksi ristitty mies on selvästi mielisairas imbesilli, ja fanaatikko.
MItkää normaali-ihmisille tarkoitetut toimenpiteet eivät siis auta.
SEn sijaan meillä on laki puolellamme. Kristinuskon herjaaminen on rikos, samoin uskonrauhan häiritseminen, siitä pitää lähteä liikkeelle, että viranomaiset hoitavat miehen kaikki nettiyhteydet poikki yhteistyössä hänen lpalvelintarjoajiensa kanssa. Ja kova uhkasakko päälle, jos tulee tutun sisältöinen viesti tänne vielä jonkun muun henkilön yhteyksiä pitkin.
Mies on selvästi suojelupoliisin tarkkaisuunkuuluva islamistirikollinen. Hän näet haukkui kristinuskoa maailman suurimmaksi rikollisjärjestöksi, samassa yhteydessä kun ilmoitti tällä palstalla Nigeriassa tapahtuneesta islamilaisen rikollisjärjestön hyökkäyksestä kristittyjen kirkkoja vastaan, joissa järjestö tappoi noin 50 henkilöä ja tuhosi monta kristittyjen kirkkoa. Joka tuollaisia tekoja ihannoi, hänen ei kuulu enää missään tapauksessa kävellä vapaana ilman käsirautoja. - örvelö jalkapuuhun
Eslest ei k. kirjoitti:
"Örvelö jalkapuuhun", ota minuun yhteyttä profiilisähköpostini ([email protected]) kautta. Kun olen varmistunut siitä, että olet oikeasti se ketä esität, tapaan sinut mielelläni vaikkapa lounaan merkeissä.
En ole keski-ikäinen nainen (arvattavaksesi jää, kumpi vaiko molemmat on väärin).Viestiä lähti. Toivottavasti otat yhteyttä mutta älä silti laske suojausta ;)
- hus hus pois jo
vihollisen kätyri on sekaantunut tähänkin avaukseen sotkuillaan.
Eikö sinulle ole jo tehty selväksi riittävän monta kertaa että olet ei toivottu henkilö tällä palstalla.
Tämä on kristittyjen keskustelupalsta jossa kristityt keskustelevat heille tärkeistä asioista ja sinä et ole kristitty.- b.de.e3-
Jeesus ei ole perustanut yhtään omia uskovaisia, pikku lapsiakin tappneen ja raiskanneen rikollisen kristinuskon seurakuntaa / lahkoa!
MIKSI VIHAAN JUMALAA, JEESUSTA JA PYHÄÄ HENKEÄ PALVELEMALLA luciferia ja sen epäjumalia???
- pois piru täältä
Meille on selvä asia että sinun seurakuntasiei ole Jeesuksen perustama vaan Mefiston, joka on saa(t)ana.
Niin, miksi vihaat Jeesusta ja hänen omiaan?
Miksi pilkkaat Jeesuksen lunastustyötä?
Miksi kiellät Jeesuksen olevan Kristus?
Miksi kiellät syntien sovituksen Jeesuksessa Kristuksessa?
Vastaus: Siksi koska olet vihkiytynyt saatanalle jossakin okkultistisessa rituaalissa. Vakaumukseltasi olet ateisti
ja kristittyjen vainoaja henkeen ja vereen asti.
Oo sinä saa(t)anan riivaama ihmisraunio!- v.w.w32.
Jumalaa, Jeesusta ja Pyhää Henkeä vihaavat rikolliset!
olet kirkollisveroja maksamalla ja lähetystyö rikollisuutta tukemalla tilannut murhia! luciferi on varmaan tyytyväinen sinuun:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Noitavainot
Lynkkausjoukot ovat polttaneet elävältä tuhansia ihmisiä Tansaniassa, Keniassa ja Zimbabwessa 1990-luvulla. Noitavainot ovat jatkuneet myös vuosituhannen vaihteen jälkeen. Länsi-Keniassa väkijoukot polttivat 11 noidiksi epäiltyä miestä ja naista toukokuussa 2008. [16] Nigeriassa noin 5000 lasta on hylätty kymmenessä vuodessa vanhempien karkottaessa heidät noitina. Lapsia on syytetty avioeroista, sairauksista, onnettomuuksista tai työn menetyksestä.[17] Afrikan noitavainojen syyt ovat usein myös poliittiset, sillä vaikutusvaltaiset noidat ja noitatohtorit ovat yleensä uudistusten jarruina. Pastorit saavat myös lisämainetta paljastaessaan uusia "noitia."
http://www.huffingtonpost.com/huff-wires/20091018/af-nigeria-child-witches/
Uskon tunnustuksenne: http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
- v.e.-c-ew-
On varmaan turhauttavaa ettei rikollisuuden tekoja saa JUMALAN JA JEESUKSEN määräämiksi teoiksi vaikka kuinka valehtelee ja vaikka HEIDÄN NIMISSÄ kuin luciferiaan tukee!!!
- imehel pittää!?
On todella turhauttavaa lukea kristityille tarkoitetulla keskustelupalstalla mielisairaan sepittämiä valeita kristityistä
kolmen vuoden ajan. MIkä kumma tässä on, ettei näin vakavasti sairaan henkilön häiriköintiä keskustelupalstallamme pystytä muka estämään?? - v-d.e-2
imehel pittää!? kirjoitti:
On todella turhauttavaa lukea kristityille tarkoitetulla keskustelupalstalla mielisairaan sepittämiä valeita kristityistä
kolmen vuoden ajan. MIkä kumma tässä on, ettei näin vakavasti sairaan henkilön häiriköintiä keskustelupalstallamme pystytä muka estämään??tiedän, että olette sairaita ja sellaiseksi itsenne tunnustaneita mutta ei se anna teille oikeutta petoina tulla ihmisten kimppuun, ihmisten jotka yrittävät teille opettaa Jumalallisuuden asioita kuten esim. Lakia.
Uskon tunnustuksenne: http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
Mielen vikaisuudenne vuoksi ette ymmärrä rikoksiksi edes omien uskovaisten, pikku lapsten tappamisia. Ja lastenne perseitä riviä pedofiilejanne suojaatte rikollisesti ettei vaan Suomen Lain edustajat pääse rikollisianne tuomitsemaan oikeudessa MUTTA lapsi uhrinne pelottelette helevetin tulella hiljaiseksi ettei lapsi raukat uskalla kertoa rikoksista joiden uhreiksi ovat joutuneet.
niin... ja ne insesti isät... pedot on sieluttomia elukoita!!!!
Mikä kumma on, ettei Jumalan ja Jeesuksen ja Suomen Lakia saa puolustaa????
Älä tapa käsky on voimassa
Älä anna väärää todistusta on voimassa
ja Suomen Laki on voimassa!!
RIPPI JA SALARIPPI OVAT RIKOLLISTEN SUOJELEMIS RITUAALI:
11 § (24.7.1998/563)
Rikoksentekijän suojeleminen
Joka saatuaan tietää rikoksen tehdyksi edistämällä rikoksentekijän pakoa tai hävittämällä todisteita estää tai yrittää estää rikoksentekijän saattamista vastuuseen rikoksesta, on tuomittava rikoksentekijän suojelemisesta sakkoon tai vankeuteen enintään yhdeksi vuodeksi.
Mitä 1 momentissa säädetään, ei koske rikokseen osallista eikä 10 §:n 2 momentissa mainitussa suhteessa rikoksentekijään olevaa henkilöä, eikä rikosta, josta ei säädetä ankarampaa rangaistusta kuin kuusi kuukautta vankeutta.
te, Laista luopuneet olette rikollisuuden ateistipiruja:
teuta
- cv.d.-ew
teuta kirjoitti:
"fered
4.10.2011 10:32
LUTHER:" Laki oli ..ennen Kristusta meitä synnyttämässä , mutta ollessamme Kristuksen alaisia se on tyydytetty , ja
sen jäklkeen se on tätettävä Hengen avulla .. Tulevassa elämässä se on pysyvä täytettynä , kun uusi luomus. jota se ennen sitä vaati , on silloin täydellisesti toteutuneena . Siksi laki ei milloinkan poisteta , vaan se pysyy joko täytettävänä
kadotetuissa tai täytettynä Autuaissa " WA, 39, I, 349: "
MISSÄ KOHTAA RAAMATTUA JUMALA TAI JEESUS ON ILMOITTANUT; VAHVISTANUT TUON YLLÄ OLEVAN teutan VÄITTEEN? Kristus on siis omavanhurskauden loppu. Ei Kristus Jumalan ikuista lakia ollut poistamassa - vaan täytti sen - eli Jumalan lain mukaan - se eli koko elämänsä Jumlan vanhurskaudessa eli Jumalan tahdossa.
Kristus täytti Jumalan lain ihmistenkin puolesta - koska ihmiset eivät sitä pysty täyttämään elämässään - tämä selviää kun tutkii mitä lunastus tarkoittaa.
Te jotka olette poistamasaa lakia - ettekä vain ihmisen omavanhurskautta ette ole tajunneet asiaa - valitettavasti.
alex- n-.d-w_2
Missä kohtaa raamattua Kristus ilmoittaa täyttäneen Lain mm. omia uskovaisia, pikku lapsiakin tappaneen, raiskanneen jne rikollisten pelastamiseksi?
Ota huomioon, että raamatun mukaan Jeesus vahvisti mm. älä tapa käskyn moneen kertaan, viimeises kerran vuorisaarnassaan MUTTA ei koskaan antanut oikeutta tappaa tai raiskata lapsia tai edes jakaa sillaisille rikollisille sovituksia HÄNEN NIMESSÄÄN!
Matt. 28:20 ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen KÄSKENYT teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti.
"KAIKKI" tarkoittaa myös Lakia!
JA
JA JEESUS EI OLE RAAMATUN MUKAAN ANTANUT ANTEEKSI MURHIA JA MURHATTUJEN UHRIEN RAISKAAMISIA KUTEN OPPIANNE OPETETAAN JEESUSTA PILKATEN:
teuta: Uskosa 11.4.2011 12:15
TÄSSÄ KERROTTU SYNTIEN ANTEEKSI SAANTI :
On jokin asteen ero , siitä mitä Jeesus on luvannut ja
se oli Murhan synninkin anteeksi antamisessa . Varmsti
voidaan määritellä , niin kuin joku jo sanoitikin , nämä
raiskaukset oli heti murhan jälkeen , Kuinka nyt sanotaan
kun murhan synnin saisi myös henkilökohtaisia syntejä
saada anteeksi . Älkää kinatko epätietoisina asioista jota
örvelö ja savon ukko ette tiedä ja nyt on tullut(ei tuomari ) - b -fr-w
Kun / Jos Jumalan tai Jeesuksen Nimissä kirjoitat niin laita esiin HEIDÄN OMAN SANAN VAHVISTUS VÄITTEELLESI niin on helpompi asioista keskustella!
- TEU.
Room. 10:2-5. lue omasta raamatusta sanat
Sel. Lukuisat Juutalaiset kiivailivat Mooseksen Lain ja Oman uskontonsa puolesta ., kuten Sauluskin oli tehnyt ,. He eivät halunneet nöyristyä etsikmään ja ottamaan vastaan Kristuksessa tarjottua Armonvanhur-
skautta , vaan pettivät itaseään kuvitellulla kyvyllään
saavuttaa tuo vanhurskaus lain lain tekojen tiellä ..
KRISTUS ON LAIN LOPPU(TELOS= PÄÄMÄÄRÄ.
GTÄYTTYMYS. ) Kahdella tavalla ,,
1. Hän täytti kuuliaisuudellaan lain TOTTELEMISVAA-
TIMUKSEN .Sijaiskärsimuksellään ja kuolemallaan Hän täytti sen RANGAISTUSVAATIMUKSEN . Tämä
täyttymyksen perusteella Häneen uskovat tulevat vanhurskaiksi , kun JUMALA LUKEE HEIDÄN HYVÄ-
KSEEN NÄMÄ KRISTUKSEN TEOT..
2. PYHÄN HENGEN vaikutuksesta uskovat NOUDAT-TAT SYDÄMEN HALUSTA JUMALAN /KRISTUKSEN LAKIA /KÄSKYJÄ . Näin lain vanhurskaus tulee täytetyksi Hengen mukaan vaeltavissa sekä VANHURSKAUTTAMISEN ETTÄ PYHITYKSEN / VAELLUKSEN VANHURSKAUDEN KANNALTA , KS.
MYÖS. rOOM .8:1-14. - V.. ,f.d-
teuta;
OLETKO KUULLUT VIIMEISESTÄ TUOMIOSTA?
JOS
NIIN ARVAAPPA KENEN LAIN MUKAAN JUMALAN VALTAKUNTA TUOMITSEE???
lupaan, ettei se ole tuomio kirkkojen luciferia palvelevien epäjumalienne työtä vaan sellaiset ovat jo ilmoitettu JEESUKSEN OMALLA SANALLA tuomituiksi:
Luukas 20:
45 Ja kaiken kansan kuullen hän sanoi opetuslapsillensa:
46 "Kavahtakaa kirjanoppineita, jotka mielellään käyskelevät pitkissä vaipoissa ja haluavat tervehdyksiä toreilla ja etumaisia istuimia synagoogissa ja ensimmäisiä sijoja pidoissa,
47 noita, jotka syövät leskien huoneet ja näön vuoksi pitävät pitkiä rukouksia; he saavat sitä kovemman tuomion".- teu.
Älä valhettele noin ei siellä sanota , Tuomari on Karitsa.
vain kaksi, tuomion sanaa on "MENE", toinen "TULE",
nämä ne tuomion sanat jotka sinäkin kuulet , vain toisen ,
Siellä ei kerrota mittään isoja sepustuksia kaikki on jo ilmoitettu
saman kusymyksen teen sinulle , oletko kuullut -- - c.s-wq2'
teu. kirjoitti:
Älä valhettele noin ei siellä sanota , Tuomari on Karitsa.
vain kaksi, tuomion sanaa on "MENE", toinen "TULE",
nämä ne tuomion sanat jotka sinäkin kuulet , vain toisen ,
Siellä ei kerrota mittään isoja sepustuksia kaikki on jo ilmoitettu
saman kusymyksen teen sinulle , oletko kuullut --VÄITÄ JEESUKSEN VALEHDELLEEN!
JA NÄYTTÖÄ JUMALAN JA JEESUKSEN SANALLA EI OLLUT VÄITTEELLESI!
uskovien elukkojen tuomarina on pääelukka jota virallisesti luciferiksi kutsuttaan ja jonka palvelijana taas kielsit Juudaksen tavoin Jeesuksen! - TEU.
c.s-wq2' kirjoitti:
VÄITÄ JEESUKSEN VALEHDELLEEN!
JA NÄYTTÖÄ JUMALAN JA JEESUKSEN SANALLA EI OLLUT VÄITTEELLESI!
uskovien elukkojen tuomarina on pääelukka jota virallisesti luciferiksi kutsuttaan ja jonka palvelijana taas kielsit Juudaksen tavoin Jeesuksen!Sinun pitää muistaa että , sinä oletvastaamassa omista asioista
viimeisellä tuomioilla , noilla sanoilla sinet vastaa mistään .mitään.
muista että sinulla on vielä mahdollisus , mutta ei kauan sillä
alkaa hermo menna kaiilta jotka ovat lukeneet sinun sanojasi.
Kuinka kaunan minun pitää sinulle snoa että minä en kerää
sinun pistepussia ennen kuin ylätuvan isnata käskee sitten .
Näyttöjä tulee samaan tahtiin kuin kommentteja nyt ! ja
kiken kaikkiaan sinä olet jäämässä alakynteen täälläkin .
en sano aremmin .. USKOTKO..
- su
Jos nyt sitten Jeesus kuulee, ja yleensä ei tykkää kun spekuloitte hänen nimellään ja hänen toimillaan. Nii te kumpikin örvelö ja teu olette rikkoneet hänen "LAKIAAN",että taitaa tulla kuumat paikat kummallekin.
Jos on syvästi uskovainen, hän on aivan toisenlainen...mielestäni kuin teu, ja myöskin örvelö, josta nyt ei ota selvää pi/rukaan.
Luuletteko todella puolustavanne taivasosuuttanne jatkuvilla raamatusta olevilla väitteillä. Minä ole suora juntti, normaalia moraalisia elämän arvoja kunnioittava ja en rupee väittelemäänkään asioista raamatusta, joista ei ole varmoja tietoja kuin apostolien omien mielipiteiden sekoittamat totuudet. Joita en ole myöskään liiamalti lukenut. Se on kaksi uskon humalapäistä väiitelijää jotka ovat ottaneet liikaa rähjyyviinaansa.
Se on vielä teissä erikoista, kun te unohdatte Jumala kokonaan. Väittelette onko Jeesus sanonut sitä tai tätä. Hän sanonut ja tehnyt jotain ja sitten apostolit ovat värittäneet sanomat. Uskonpuhdistajat ja kääntät vääntäneet sanoja suoriksi pois alkuperäisyydestä. Ja te sössötätte vielä siinä sekaan. mukaanluettuna Villet, Kallet ja muut Jeesuksen ottopojat.
Olen huomannut, että fiksuimmat "uskovaiset" varsinkin lahkosta loitonneet ovat nyt hiljaa. Tai vähemmällä tyhmyydellä varustetut satutuntilaiset.- v.sa-q-
joka ei tunne ISÄÄ, ei tunne myöskää POIKAA!
Jos minua osoitat örvelöksi (teuta kutsuu melkein kaikkia toisia ajattelevia örvelöiksi) niin jokaisen omaan väitteeseeni olen Jumalan tai/ja Jeesuksen Oman Sanan tuen pyrkinyt laittamaan. Olen puutteellinen monella tavalla ihmisenä mutta valehtelemaan en tahallani ala.
En tiedä mitä väärää olen sinuakin kohtaan tehnyt kun tuon tuostakin piikittelet tavalla ja toisella ilman Jumalan tai Jeesuksen Oman Sanan faktalla väitteitäsi tukematta!!!
Minä annan uskovaisille, sinullekkin oikeuden uskoa MUTTA jos aikaa on niin käytän sitä mielelläni Jumalan ja Jeesuksen Oman Sanan; Lain ja oppien puolustamiseen ja kirjoitan vähemmen mielelläni HEITÄ pilkkaavien luciferilaisten sopaskaan!
Yleensä viihdyn parhaiten sivityneiden kanssa mielipiteitä vaihten. Niissä piireissä ei katsota kuka ja kenen asialla olevasna kirjoittaa vaan silloin faktat ovat faktaa ja tyhjän päiväiset jossittelut eivät ole sotkemassa keskusteluja.
Uskovailla vaikuttaa olevan tapana, että kun totuuden muuri tulee vastaan niin niin silloin revitää esiin henkilöön kohdistuvat aseet jopa tappo jne uhkauksin ja se todistaa miten heikkoa usko / uskot / uskomukset todellisuudessa ovat. Pahinta mielestäni keskusteluissa on Jumalan ja Jeesuksen Nimissä tehdyt väitteet joille ei ole näyttöä; ne ovat Jumalaa, Jeesusta ja Pyhää Henkeä pilkkaavien sielunvihollisten oppia joita usein mm. uskontunnustuksen antaneet ja sen kaltaisuuteen manipuloitujen eksytettyjen antamia todituksia heidän omasta olemuksestaan uskoineen....
Uskonvapaus Laki ei tarkoita, että Jumalan, Jeesuksen ja Pyhän Hengen pilkkaamiset ovat sallittuja!
Uskonvapaus Laki antaa oikeuden uskoa vaikka kivikasaa jumalakseen jos sen uskomuksensa suorittaa JUMALAA, JEESUSTA JA PYHÄÄ HENGEÄ pilkkaamatta.
Rikollisen kristinuskon uskovaiset usein vetoavat uskonvapautta koskevaan Lakiin kun se heille sopii!!!
MUTTA
Kun Suomen Laissa on esim. lapsia suojaava kohta, NIIN EIPÄ luciferilaiset sitä ota opikseen!!!
SUOMEN PERUSTUSLAKI:
http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1999/19990731
2 luku
Perusoikeudet
6 §
Yhdenvertaisuus
Ihmiset ovat yhdenvertaisia lain edessä.
Ketään ei saa ilman hyväksyttävää perustetta asettaa eri asemaan sukupuolen, iän, alkuperän, kielen, uskonnon, vakaumuksen, mielipiteen, terveydentilan, vammaisuuden tai muun henkilöön liittyvän syyn perusteella.
Lapsia on kohdeltava tasa-arvoisesti yksilöinä, ja heidän tulee saada vaikuttaa itseään koskeviin asioihin kehitystään vastaavasti.
Sukupuolten tasa-arvoa edistetään yhteiskunnallisessa toiminnassa sekä työelämässä, erityisesti palkkauksesta ja muista palvelussuhteen ehdoista määrättäessä, sen mukaan kuin lailla tarkemmin säädetään.
7 §
Oikeus elämään sekä henkilökohtaiseen vapauteen ja koskemattomuuteen Jokaisella on oikeus elämään sekä henkilökohtaiseen vapauteen, koskemattomuuteen ja turvallisuuteen. Ketään ei saa tuomita kuolemaan, kiduttaa eikä muutoinkaan kohdella ihmisarvoa loukkaavasti. Henkilökohtaiseen koskemattomuuteen ei saa puuttua eikä vapautta riistää mielivaltaisesti eikä ilman laissa säädettyä perustetta. Rangaistuksen, joka sisältää vapaudenmenetyksen, määrää tuomioistuin. Muun vapaudenmenetyksen laillisuus voidaan saattaa tuomioistuimen tutkittavaksi. Vapautensa menettäneen oikeudet turvataan lailla.
Perustuslain 11 §:n mukaan "Kukaan ei ole velvollinen osallistumaan omantuntonsa vastaisesti uskonnon harjoittamiseen."
SIIS USKOVAISIAKIN KOSKEE SUOMEN LAKI JA SITOO MYÖS NE VELVOITTEET JOITA MM. KANSAINVÄLISET SOPIMUKSEN PITÄVÄT SISÄLLÄÄN:
SUOMEN LAKI,
LASTENSUOJELUA KOSKEVAT LAIT,
SUOMEN ALLE KIRJOITTAMAT IHMISOIKEUTTA KOSKEVAT SOPIMUKSET,
JA
KANSAIN VÄLISET LASTEN SUOJELUA KOSKVAT SOPIMUKSET
LAKIEN HERARKIA:
-Jumalan ja Jeesuksen Laki /korkein Laki
-Suomen Perustus Laki /joka ei saa olla ristiriidassa yllä olevan Lain suhteen
-Suomen kirkko laki /joka EI SAA OLLA RISTIRIIDASSA YLLÄ OLEVIEN LAKIEN SUHTEEN. - m-f-e.w.
v.sa-q- kirjoitti:
joka ei tunne ISÄÄ, ei tunne myöskää POIKAA!
Jos minua osoitat örvelöksi (teuta kutsuu melkein kaikkia toisia ajattelevia örvelöiksi) niin jokaisen omaan väitteeseeni olen Jumalan tai/ja Jeesuksen Oman Sanan tuen pyrkinyt laittamaan. Olen puutteellinen monella tavalla ihmisenä mutta valehtelemaan en tahallani ala.
En tiedä mitä väärää olen sinuakin kohtaan tehnyt kun tuon tuostakin piikittelet tavalla ja toisella ilman Jumalan tai Jeesuksen Oman Sanan faktalla väitteitäsi tukematta!!!
Minä annan uskovaisille, sinullekkin oikeuden uskoa MUTTA jos aikaa on niin käytän sitä mielelläni Jumalan ja Jeesuksen Oman Sanan; Lain ja oppien puolustamiseen ja kirjoitan vähemmen mielelläni HEITÄ pilkkaavien luciferilaisten sopaskaan!
Yleensä viihdyn parhaiten sivityneiden kanssa mielipiteitä vaihten. Niissä piireissä ei katsota kuka ja kenen asialla olevasna kirjoittaa vaan silloin faktat ovat faktaa ja tyhjän päiväiset jossittelut eivät ole sotkemassa keskusteluja.
Uskovailla vaikuttaa olevan tapana, että kun totuuden muuri tulee vastaan niin niin silloin revitää esiin henkilöön kohdistuvat aseet jopa tappo jne uhkauksin ja se todistaa miten heikkoa usko / uskot / uskomukset todellisuudessa ovat. Pahinta mielestäni keskusteluissa on Jumalan ja Jeesuksen Nimissä tehdyt väitteet joille ei ole näyttöä; ne ovat Jumalaa, Jeesusta ja Pyhää Henkeä pilkkaavien sielunvihollisten oppia joita usein mm. uskontunnustuksen antaneet ja sen kaltaisuuteen manipuloitujen eksytettyjen antamia todituksia heidän omasta olemuksestaan uskoineen....
Uskonvapaus Laki ei tarkoita, että Jumalan, Jeesuksen ja Pyhän Hengen pilkkaamiset ovat sallittuja!
Uskonvapaus Laki antaa oikeuden uskoa vaikka kivikasaa jumalakseen jos sen uskomuksensa suorittaa JUMALAA, JEESUSTA JA PYHÄÄ HENGEÄ pilkkaamatta.
Rikollisen kristinuskon uskovaiset usein vetoavat uskonvapautta koskevaan Lakiin kun se heille sopii!!!
MUTTA
Kun Suomen Laissa on esim. lapsia suojaava kohta, NIIN EIPÄ luciferilaiset sitä ota opikseen!!!
SUOMEN PERUSTUSLAKI:
http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1999/19990731
2 luku
Perusoikeudet
6 §
Yhdenvertaisuus
Ihmiset ovat yhdenvertaisia lain edessä.
Ketään ei saa ilman hyväksyttävää perustetta asettaa eri asemaan sukupuolen, iän, alkuperän, kielen, uskonnon, vakaumuksen, mielipiteen, terveydentilan, vammaisuuden tai muun henkilöön liittyvän syyn perusteella.
Lapsia on kohdeltava tasa-arvoisesti yksilöinä, ja heidän tulee saada vaikuttaa itseään koskeviin asioihin kehitystään vastaavasti.
Sukupuolten tasa-arvoa edistetään yhteiskunnallisessa toiminnassa sekä työelämässä, erityisesti palkkauksesta ja muista palvelussuhteen ehdoista määrättäessä, sen mukaan kuin lailla tarkemmin säädetään.
7 §
Oikeus elämään sekä henkilökohtaiseen vapauteen ja koskemattomuuteen Jokaisella on oikeus elämään sekä henkilökohtaiseen vapauteen, koskemattomuuteen ja turvallisuuteen. Ketään ei saa tuomita kuolemaan, kiduttaa eikä muutoinkaan kohdella ihmisarvoa loukkaavasti. Henkilökohtaiseen koskemattomuuteen ei saa puuttua eikä vapautta riistää mielivaltaisesti eikä ilman laissa säädettyä perustetta. Rangaistuksen, joka sisältää vapaudenmenetyksen, määrää tuomioistuin. Muun vapaudenmenetyksen laillisuus voidaan saattaa tuomioistuimen tutkittavaksi. Vapautensa menettäneen oikeudet turvataan lailla.
Perustuslain 11 §:n mukaan "Kukaan ei ole velvollinen osallistumaan omantuntonsa vastaisesti uskonnon harjoittamiseen."
SIIS USKOVAISIAKIN KOSKEE SUOMEN LAKI JA SITOO MYÖS NE VELVOITTEET JOITA MM. KANSAINVÄLISET SOPIMUKSEN PITÄVÄT SISÄLLÄÄN:
SUOMEN LAKI,
LASTENSUOJELUA KOSKEVAT LAIT,
SUOMEN ALLE KIRJOITTAMAT IHMISOIKEUTTA KOSKEVAT SOPIMUKSET,
JA
KANSAIN VÄLISET LASTEN SUOJELUA KOSKVAT SOPIMUKSET
LAKIEN HERARKIA:
-Jumalan ja Jeesuksen Laki /korkein Laki
-Suomen Perustus Laki /joka ei saa olla ristiriidassa yllä olevan Lain suhteen
-Suomen kirkko laki /joka EI SAA OLLA RISTIRIIDASSA YLLÄ OLEVIEN LAKIEN SUHTEEN.HUOM!!!
rikollisten lahkoissa usein ilmenee "itsensä Lakien yläpuolella" asettaneiden oppia ja se on yhteiskunnallisesti ja jopa koko maailmaan vakavasti uhkaava asenne:
teuta
teuta
kun mitä siinä lukee ..
teuta
jne....
Lakien rikkomiset ja kieltämiset sekä Lakien yläpuolelle itsensä asettamiset jopa Lait kieltämällä OVAT TASAN TARKAAN RIKOLLISTA; RIKOLLISUUTTA.
Kaikkiin Lakeihin tulee suhtautua suurella huomiolla.
Rikollisuuden itse itselleen asettamat lait vaativat suuren huomion siihen, että ihminen osaa sanoutua irti ja kieltää sellaiset elämän ohjeinaan. Joka tietoisesti suhtautuu myönteisesti riokollisuuden lakeihin on rikollinen tavallaan jo ne hyväksyvänä ja he, jotka tietoisesti rikollisuuden lain mukaan toimivat ovat itselleen tuomion hankkineet.
Matt. 7:x "Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra', pääse taivasten valtakuntaan. Sinne pääsee se, joka tekee taivaallisen Isäni tahdon."
Matt. 5:19
Sentähden, joka purkaa yhdenkään näistä pienimmistä käskyistä ja sillä tavalla opettaa ihmisiä, se pitää pienimmäksi taivasten valtakunnassa kutsuttaman; mutta joka niitä noudattaa ja niin opettaa, se pitää kutsuttaman suureksi taivasten valtakunnassa.
Matteuksen evankeliumi:
5:18 Sillä totisesti minä sanon teille: kunnes taivas ja maa katoavat, ei laista katoa pieninkään kirjain, ei ainoakaan piirto, ennenkuin kaikki on tapahtunut.
1Joh. 2:4
Joka sanoo: "Minä tunnen hänet", eikä pidä hänen käskyjänsä, se on valhettelija, ja totuus ei ole hänessä.
Matt. 28:20 ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen KÄSKENYT teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti.
SIIS KUN USKONSA EKSYTTÄMÄNÄ KIELTÄÄ LAIT, NIIN ON SAMALLA KIELTÄNYT JUMALAN, JEESUKSEN JA PYHÄN HENGEN HEIDÄN IHMISYYDELLE SUOMAT LAHJAT JA OIKEUDET...
- Jeesus on lain
täyttymys, jotta opetuslapsensa voivat elää Jumalan tahdossa ja ei ole tietysti lakia vastaan vaan rakastaen Herraansa.
Varotaan laittomuutta sillä on syntiä.
Jeesus antaa veren ja veden ja Hengen todistuksen. - su
Ehkä Jeesus oli lain täyttymys, jotta opetuslapset ja muut juutalaiset voivat elää. Mutta Paavali pirulainen ryösti Jeesukselta koko täyttymyksen.
Valveutunut kansalainen uskosta riippumatta, varoo laittomuutta, ja samalla kaihtaa sitä siitä seuraavaa syntiä.
Älkää tehkö Jeesuksesta verellä pesijää. Veri on huono tehoste oikeaan uskoon. - teu.
Väärin sanot , veri ei ole huono tehost e oikeaan uskoon , vaan se on hyvä
koska muuten ei kukaan tule Jumalalle kuuluvaksi , Tarkoitan Kristuksen ,
verta kukaan joka ei tunnusta sitä ,ei tule kelvolliseksi taivaan valtakuntaan.
su, vaikka sanot että: Valveutunut kansalainen uskosta Riippumatta , varoo
laittomuuksia ja samalla kaihtaa sitä siitä seuraavaa syntiä. ?
Täytyy minun sanoa sulle : Että vankilat on täynnä , ekäpä juuri sellaisia
jotka kaihtaa hita asioita ilman Rakkautta Kristukseen , joka olisi kyllä ,
voinut pelastaa ihmispoloisen .
sanot että Paavali , ryösti Jeesukselta koko täyttymyksen .?
Se ei pidä paikkansa : koska Jeesukselta ei kukaan ,SIIS EI KUKAAN
Voinut ryöstää mitään , sinä taas uskot jotain ateisti kirjoitusta jostakin
mahd. TV:n dokumenttiä jita on hyviäkin TUO EI OLLUT, Ja siksi sanon:
älä lue tuommoisia ettei käy vahinko , on tainnut jo osittain käydä ..- cvd-we-w
sinä olet Jeesuksen Nimeen valehtelevan luciferilaisena ryöstämässä sitä Laille kuuliaisuutta ja niitä oppeja joita Jeesus opetti!
Tässä sinun ja luciferilaisuudenne oppeista esimerkkijä JOTA ETTE OLE JEESUKSEN OMALLA SANALLA OIKEAKSI TODISTANEET:
teuta: Uskosa 11.4.2011 12:15
TÄSSÄ KERROTTU SYNTIEN ANTEEKSI SAANTI :
On jokin asteen ero , siitä mitä Jeesus on luvannut ja
se oli Murhan synninkin anteeksi antamisessa . Varmsti
voidaan määritellä , niin kuin joku jo sanoitikin , nämä
raiskaukset oli heti murhan jälkeen , Kuinka nyt sanotaan
kun murhan synnin saisi myös henkilökohtaisia syntejä
saada anteeksi . Älkää kinatko epätietoisina asioista jota
örvelö ja savon ukko ette tiedä ja nyt on tullut(ei tuomari )
Jeesus on tie
Jumalalta!
MISSÄ ON VAHVISTETTUNA TIETO, ETTÄ OLETTE VAPAUDETTUJA JUMALAN, JEESUKSEN JA SUOMEN LAIN NOUDATTAMISISTA?
Ellei sitä vahvistusta ole, niin olette rikollisia luciferilaisuudelle kouluttavia sielunvihollisia rikollisina:
teuta
teuta
kun mitä siinä lukee ..
teuta
jne....
teuta
ertoo kaiken hänelle , ja anoo anteeksi , hän saa sen
ESIMERKIKSI PEDOFIILI RIKOLLISTEN SUOJELEMINEN SUOMEN LAIN VASTAISESTI ON RIKOS ELLEI SIIHEN OLE KORKEAMMALTA LUPAA luciferilaisillekkaan ANNETTU!
SUOMEN LAKI ON VOIMASSA; RIPPI JA SALARIPPI RIKOKSEN SUOJELEMIS RITUAALIT OVAT RIKOKSIA:
11 § (24.7.1998/563)
Rikoksentekijän suojeleminen
Joka saatuaan tietää rikoksen tehdyksi edistämällä rikoksentekijän pakoa tai hävittämällä todisteita estää tai yrittää estää rikoksentekijän saattamista vastuuseen rikoksesta, on tuomittava rikoksentekijän suojelemisesta sakkoon tai vankeuteen enintään yhdeksi vuodeksi.
Mitä 1 momentissa säädetään, ei koske rikokseen osallista eikä 10 §:n 2 momentissa mainitussa suhteessa rikoksentekijään olevaa henkilöä, eikä rikosta, josta ei säädetä ankarampaa rangaistusta kuin kuusi kuukautta vankeutta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi802691On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole572632Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.682578Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä872509Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu842040Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl481995Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1401853Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve301434Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko361432Joskus tulee niin
Yksinäinen olo. Ei ole tarpeeksi ihmisiä elämässä, jotka tuntuisivat välitttävän aidosti. Jos mä ny saisin sairaskohtauk511430