Miten kreationistinen lääketiede selittää tämän ilmiön?
"Tippuri on viranomaisten mukaan kehittänyt vastustuskyvyn sitä vastaan tavallisesti käyettävälle antibiootille."
http://www.uusisuomi.fi/ymparisto/116687-varoitus-sukupuolitaudista-tulossa-parantumaton
Kreationistinen sukupuolitauti
33
128
Vastaukset
- a.
Raamatun mukaan löyhän moraalin rangaistus on sukupuolitauti.
Ja moraalin yhä löyhtyessä rangaistuksetkin kovenevat ja siitä saavat evokit syyttää ihan vain itseään. Kukas käski jalostaa tippurin tuollaiseksi?
Mutta mitäs nyt sitten tapahtuu? Viisastuvatko evokit tästä uutisesta ja lopettavat tippurin jalostamisen? Eivät suinkaan vaan jatkavat yhä vain moraalittomamapaan suuntaan, typeriä kun ovat , ylen typeriä, oikeita tuhanen sarvipäitä.
Onneksi ongelma ei koske kunnon kristittyjä jotka pitävät Raamattua arvossa ja rajoittavat sukupuolisuhteensa vihittyyn vaimoonsa, eivätkä hutsuihin koske.
Itse en sano avoliittolaiselle edes käsipäivää, mokomille iljettävän saastaisille olioille. Eihän niihin ole näissä asioissa mitään luottamista. Jokainen niistä voi kantaa ties mitä sukupuolitautia ja varsinkin tippuria.- +++++++++++++
"Raamatun mukaan löyhän moraalin rangaistus on sukupuolitauti."
Jos asia on näin niin tämän voi saada myös viattomat, kuten lapset.
"Kukas käski jalostaa tippurin tuollaiseksi?"
Jumala, jos tippuri on jumalan rangaistus.
"Viisastuvatko evokit tästä uutisesta ja lopettavat tippurin jalostamisen?"
Tippuri on täysin jumalan syytä, jos sukupuolitaudit on rangaistus.
"Onneksi ongelma ei koske kunnon kristittyjä jotka pitävät Raamattua arvossa ja rajoittavat sukupuolisuhteensa vihittyyn vaimoonsa, eivätkä hutsuihin koske."
Luuletko, että heitä on oikeasti olemassa ja sinä kuulut heihin?
Et pidä ainakaan Jeesuksen opetuksia arvossa.
"Se teistä, joka ei ole tehnyt syntiä, heittäköön ensimmäisen kiven." - kretarded
Missä kohtaa Raamattu muuten tuomitsee avoliiton?
- a.
+++++++++++++ kirjoitti:
"Raamatun mukaan löyhän moraalin rangaistus on sukupuolitauti."
Jos asia on näin niin tämän voi saada myös viattomat, kuten lapset.
"Kukas käski jalostaa tippurin tuollaiseksi?"
Jumala, jos tippuri on jumalan rangaistus.
"Viisastuvatko evokit tästä uutisesta ja lopettavat tippurin jalostamisen?"
Tippuri on täysin jumalan syytä, jos sukupuolitaudit on rangaistus.
"Onneksi ongelma ei koske kunnon kristittyjä jotka pitävät Raamattua arvossa ja rajoittavat sukupuolisuhteensa vihittyyn vaimoonsa, eivätkä hutsuihin koske."
Luuletko, että heitä on oikeasti olemassa ja sinä kuulut heihin?
Et pidä ainakaan Jeesuksen opetuksia arvossa.
"Se teistä, joka ei ole tehnyt syntiä, heittäköön ensimmäisen kiven."Evokkianhemmathan ne ovat syyllisiä kun tartuttavat tippurin äpärälapsiinsa..
Älä siitä Jumlaa syytä.
Tippuri ei tietenkään ole ole Jumalan rangasitus vaan rangasitus tottelemattomuudesta moraalilakeja kohtaan jotka suojelisivat tippurilta.
Tippuri on olemassa, mutta sitä ei tarvitsisi huomatakaan jollei harjoittaisi moraalittomuuutta.
Tilanne on aivan sama liikennesääntöjen kanssa. Jos noudatat niitä niin et saa sakkoja. Jos rikot sääntöjä niin sakot napsahtaa.
Sakon uhan olemassaolo saa jopa monet evokit tottelemaan liikennesääntöjä, mutta logiikka pettääkin sitten kun siirrytään moraalipuolelle. Tippurin uhka ei estä evokkeja moraalittomuuksilta ja niin he jatkavat ihan itse tippurin jalostamista omaksi vahingokseen. Typeryksiä kun ovat.
Raamattu kutsuu Paavalia ja Pietaria kristityiksi ja minä olen heidän veljensä. Ja olen olemassa toistaiseksi. Evokkien hyödyksi jopa.
Tippurisairasta ei tarvitse kivittää, hän on palkkansa saanut. Miljoonat hutsut ja huoripukit tulevat joka vuosi tippurin takia kyvyttömiksi lastenhankintaan. Vakavammat sukupuolitaudit vievät sukupuolisen kyvyn kokonaan.
Joten mitä vikaa on Raamatun moraalilaeissa joita evokit niin kovasti vastustavat? He vastustavat Raamatun moraalilakeja niin raivokkaasti että hankkivat itselleen minkä tahansa sukupuolitaudin ennemmin kuin tottelevat niitä, vaikka ne olisivat heidän suojakseen, ja heidän lastensa ja muiden lähimmäistensä suojaksi.
Ihan niinkuin jokin taas mättäisi evologiikassa? Vai mitä, evokit?
Voiko minua moittia siitä että tällaisissa tilanteissa tosiaankin juolahtaa mieleeni sellainen puhdistava ajatus että kaikki evokit pitäisikin kivittää pois maailmaa pilaamasta?
Se enää oikein tahdo riittää että saan jonkun Reinon lähtemään palstalta ja Molocin tukkimaan kitansa minulle puhuessaan.
Tarkoitan että poistaisin näin maailmasta sukupuolitaudit ja aborttitehtailun ja ev.lut.kirkon.
Kuvittelehan maailma ilman noita saasteita, johan olisi ihana hengittää muuallakin kuin Kauhavalla. Jos nyt viitsisit, rakas Raamatuntuntijamme, valoittaa meitä valistumattomia siitä, missä kohdassa Raamattua mainitaan sukupuolitaudit.
»Itse en sano avoliittolaiselle edes käsipäivää.. »
Sinulla on mielenkiintoinen käsipäivää -tervehdys, jos sukupuolitaudit voivat sillä tavalla tarttua :D
Minulle ei tule oikein muuta tapaa mieleen, kuin ehkä kopeloimalla tervehdittävän sukuelimiä ja ehkä heti perään omia. Nooh, ehkä tämäkin on sitten kreationistipiireissä tavallinen tapa. Tiedä häntä kun moiseen lahkoon uskovia ei omassa ystäväpiirissäni ole enkä näin ollen tunne heidän tapojaan.- ++++++++++++
a. kirjoitti:
Evokkianhemmathan ne ovat syyllisiä kun tartuttavat tippurin äpärälapsiinsa..
Älä siitä Jumlaa syytä.
Tippuri ei tietenkään ole ole Jumalan rangasitus vaan rangasitus tottelemattomuudesta moraalilakeja kohtaan jotka suojelisivat tippurilta.
Tippuri on olemassa, mutta sitä ei tarvitsisi huomatakaan jollei harjoittaisi moraalittomuuutta.
Tilanne on aivan sama liikennesääntöjen kanssa. Jos noudatat niitä niin et saa sakkoja. Jos rikot sääntöjä niin sakot napsahtaa.
Sakon uhan olemassaolo saa jopa monet evokit tottelemaan liikennesääntöjä, mutta logiikka pettääkin sitten kun siirrytään moraalipuolelle. Tippurin uhka ei estä evokkeja moraalittomuuksilta ja niin he jatkavat ihan itse tippurin jalostamista omaksi vahingokseen. Typeryksiä kun ovat.
Raamattu kutsuu Paavalia ja Pietaria kristityiksi ja minä olen heidän veljensä. Ja olen olemassa toistaiseksi. Evokkien hyödyksi jopa.
Tippurisairasta ei tarvitse kivittää, hän on palkkansa saanut. Miljoonat hutsut ja huoripukit tulevat joka vuosi tippurin takia kyvyttömiksi lastenhankintaan. Vakavammat sukupuolitaudit vievät sukupuolisen kyvyn kokonaan.
Joten mitä vikaa on Raamatun moraalilaeissa joita evokit niin kovasti vastustavat? He vastustavat Raamatun moraalilakeja niin raivokkaasti että hankkivat itselleen minkä tahansa sukupuolitaudin ennemmin kuin tottelevat niitä, vaikka ne olisivat heidän suojakseen, ja heidän lastensa ja muiden lähimmäistensä suojaksi.
Voiko minua moittia siitä että tällaisissa tilanteissa tosiaankin juolahtaa mieleeni sellainen puhdistava ajatus että kaikki evokit pitäisikin kivittää pois maailmaa pilaamasta?
Se enää oikein tahdo riittää että saan jonkun Reinon lähtemään palstalta ja Molocin tukkimaan kitansa minulle puhuessaan.
Tarkoitan että poistaisin näin maailmasta sukupuolitaudit ja aborttitehtailun ja ev.lut.kirkon.
Kuvittelehan maailma ilman noita saasteita, johan olisi ihana hengittää muuallakin kuin Kauhavalla."Sakon uhan olemassaolo saa jopa monet evokit tottelemaan liikennesääntöjä, mutta logiikka pettääkin sitten kun siirrytään moraalipuolelle."
Silläkö tavalla, että evoilla on oikeasti moraali ja sulla on vain kuuliaisuus Jumalalle?
"Joten mitä vikaa on Raamatun moraalilaeissa joita evokit niin kovasti vastustavat?"
Jos oikeasti kysyt mitä vikaa on esim orjuudessa tai kivityksessä teloitustapana niin...
"Voiko minua moittia siitä että tällaisissa tilanteissa tosiaankin juolahtaa mieleeni sellainen puhdistava ajatus että kaikki evokit pitäisikin kivittää pois maailmaa pilaamasta?"
Ei voi moittia, sinun jumalasi arvomaailmaan kuuluu myös joukkotuho. a. kirjoitti:
Evokkianhemmathan ne ovat syyllisiä kun tartuttavat tippurin äpärälapsiinsa..
Älä siitä Jumlaa syytä.
Kuvittelehan maailma ilman noita saasteita, johan olisi ihana hengittää muuallakin kuin Kauhavalla."Tippuri ei tietenkään ole ole Jumalan rangasitus vaan rangasitus tottelemattomuudesta moraalilakeja kohtaan jotka suojelisivat tippurilta."
Arvaa mikä korvaa tässä yhteydessä täydellisesti sinun käsityksesi moraalista?
Vinkki: Minkä sanan olen poistanut wikipedian tekstistä?
" ---- on ainoa ehkäisyväline, joka estää sukupuolitautien leviämisen."
"Tippurisairasta ei tarvitse kivittää, hän on palkkansa saanut. Miljoonat hutsut ja huoripukit tulevat joka vuosi tippurin takia kyvyttömiksi lastenhankintaan. Vakavammat sukupuolitaudit vievät sukupuolisen kyvyn kokonaan."
Tarkoitatko, että tippuriin sairastumaton avioliiton ulkopuolisessa sukupuolisuhteessa oleva pitää kivittää?
Tartuntatautiliiton www-sivujen mukaan tippuria todettiin Suomessa vielä 1970-luvulla vuosittain vajaa 20 000 tapausta. Viime vuosina luku on ollut runsaat 200. Voimmeko siis päätellä, että suomalaisten moraali on parantunut suunnilleen 100-kertaiseksi 40 vuodessa?Töppönen kirjoitti:
Jos nyt viitsisit, rakas Raamatuntuntijamme, valoittaa meitä valistumattomia siitä, missä kohdassa Raamattua mainitaan sukupuolitaudit.
Sinulla on mielenkiintoinen käsipäivää -tervehdys, jos sukupuolitaudit voivat sillä tavalla tarttua :D
Minulle ei tule oikein muuta tapaa mieleen, kuin ehkä kopeloimalla tervehdittävän sukuelimiä ja ehkä heti perään omia. Nooh, ehkä tämäkin on sitten kreationistipiireissä tavallinen tapa. Tiedä häntä kun moiseen lahkoon uskovia ei omassa ystäväpiirissäni ole enkä näin ollen tunne heidän tapojaan.Tulee mieleen täplähyeenojen tapa moikata toisiaan jalkoväliä nuuhkimalla ja lipomalla, mutta jätän sanomatta etten loukkaisi hyeenoja.
Vrt myös
http://www.hs.fi/karlsson/1135269531474- a.
++++++++++++ kirjoitti:
"Sakon uhan olemassaolo saa jopa monet evokit tottelemaan liikennesääntöjä, mutta logiikka pettääkin sitten kun siirrytään moraalipuolelle."
Silläkö tavalla, että evoilla on oikeasti moraali ja sulla on vain kuuliaisuus Jumalalle?
"Joten mitä vikaa on Raamatun moraalilaeissa joita evokit niin kovasti vastustavat?"
Jos oikeasti kysyt mitä vikaa on esim orjuudessa tai kivityksessä teloitustapana niin...
"Voiko minua moittia siitä että tällaisissa tilanteissa tosiaankin juolahtaa mieleeni sellainen puhdistava ajatus että kaikki evokit pitäisikin kivittää pois maailmaa pilaamasta?"
Ei voi moittia, sinun jumalasi arvomaailmaan kuuluu myös joukkotuho.Mitäs pahaa rottasodassa on?
- a.
ergg1 kirjoitti:
"Tippuri ei tietenkään ole ole Jumalan rangasitus vaan rangasitus tottelemattomuudesta moraalilakeja kohtaan jotka suojelisivat tippurilta."
Arvaa mikä korvaa tässä yhteydessä täydellisesti sinun käsityksesi moraalista?
Vinkki: Minkä sanan olen poistanut wikipedian tekstistä?
" ---- on ainoa ehkäisyväline, joka estää sukupuolitautien leviämisen."
"Tippurisairasta ei tarvitse kivittää, hän on palkkansa saanut. Miljoonat hutsut ja huoripukit tulevat joka vuosi tippurin takia kyvyttömiksi lastenhankintaan. Vakavammat sukupuolitaudit vievät sukupuolisen kyvyn kokonaan."
Tarkoitatko, että tippuriin sairastumaton avioliiton ulkopuolisessa sukupuolisuhteessa oleva pitää kivittää?
Tartuntatautiliiton www-sivujen mukaan tippuria todettiin Suomessa vielä 1970-luvulla vuosittain vajaa 20 000 tapausta. Viime vuosina luku on ollut runsaat 200. Voimmeko siis päätellä, että suomalaisten moraali on parantunut suunnilleen 100-kertaiseksi 40 vuodessa?Niinpä niin, kun keksittiin kortsu,niin evokit heittivät viimeisetkin moraaliset hillikkeensä hornan tuuttiin.
Mukava että tunnustit sen että ei evokeilla ole oikeasti mitään moraalia koskaan ollutkaan.
Ikävä vaan että kumman usein tuo kortsu tuppaa unohtumaan koska evokit ja vasinkin homot ovat niin tautisen tautisia.
Enpä panisi pahakseni vaikka kaikki sellaiset jotka harrastavat avioliiton ulkopuolisia moraalittomia suhteita siivottaisiin pois maan päältä.
Silloin päästäisiin eroon viimeisistäkin sukupuolitautien rippeistä. Eikö se oliskin hyvä asia.
Silloin myös moraali kohentuisi täydelliseksi. Siis 100 %seksi. - a.
Töppönen kirjoitti:
Jos nyt viitsisit, rakas Raamatuntuntijamme, valoittaa meitä valistumattomia siitä, missä kohdassa Raamattua mainitaan sukupuolitaudit.
Minulle ei tule oikein muuta tapaa mieleen, kuin ehkä kopeloimalla tervehdittävän sukuelimiä ja ehkä heti perään omia. Nooh, ehkä tämäkin on sitten kreationistipiireissä tavallinen tapa. Tiedä häntä kun moiseen lahkoon uskovia ei omassa ystäväpiirissäni ole enkä näin ollen tunne heidän tapojaan.En suinkaa usko että edes Hiv tarttuu kätellessä.
Minua vain inhottaa nuo ällöttävät avolitoissa elävät iljetykset niin paljon että pidän mielelläni heihin vähintään viiden metrin hajuraon. a. kirjoitti:
En suinkaa usko että edes Hiv tarttuu kätellessä.
Minua vain inhottaa nuo ällöttävät avolitoissa elävät iljetykset niin paljon että pidän mielelläni heihin vähintään viiden metrin hajuraon.Niinhän se on, että myös suvaitsevaisuus voi tarttua. Kannattaa varoa.
a. kirjoitti:
Niinpä niin, kun keksittiin kortsu,niin evokit heittivät viimeisetkin moraaliset hillikkeensä hornan tuuttiin.
Mukava että tunnustit sen että ei evokeilla ole oikeasti mitään moraalia koskaan ollutkaan.
Ikävä vaan että kumman usein tuo kortsu tuppaa unohtumaan koska evokit ja vasinkin homot ovat niin tautisen tautisia.
Enpä panisi pahakseni vaikka kaikki sellaiset jotka harrastavat avioliiton ulkopuolisia moraalittomia suhteita siivottaisiin pois maan päältä.
Silloin päästäisiin eroon viimeisistäkin sukupuolitautien rippeistä. Eikö se oliskin hyvä asia.
Silloin myös moraali kohentuisi täydelliseksi. Siis 100 %seksi.Huomastiko muuten, ettet ehkä sisälukutaitosi vajavuuksien vuoksi vastannut useimpiin edellisessä esittämistäni kysymyksistä?
"Niinpä niin, kun keksittiin kortsu,niin evokit heittivät viimeisetkin moraaliset hillikkeensä hornan tuuttiin."
Kondomi on muuten vanhempi keksintö kuin evoluutioteoria, minkä tietäisit, jos olisit lukenut tämän sinulle jo aikaisemmin linkittämäni wiki-sivun.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Kondomi
"Mukava että tunnustit sen että ei evokeilla ole oikeasti mitään moraalia koskaan ollutkaan."
Ehei, asia ei ole noin ja tiedät sen kyllä. Pidän itseäni moraalisempana kuin henkilöä, joka pitää suullisia sopimuksia sitomattomina kuten sinä.
"Ikävä vaan että kumman usein tuo kortsu tuppaa unohtumaan koska evokit ja vasinkin homot ovat niin tautisen tautisia."
Yleistät ikävästi. Esimerkiksi minä täyttänen evokin kriteerisi enkä ole koskaan saanut minkään veneerisen taudin tartuntaa. Kaikkein vähiten kondomia käyttävät kansanryhmät lienevät kuitenkin ne, joilla on ehkäisyn käyttämättömyyteen uskonnollinen syy.
"Enpä panisi pahakseni vaikka kaikki sellaiset jotka harrastavat avioliiton ulkopuolisia moraalittomia suhteita siivottaisiin pois maan päältä."
Juu juu. Jälleen osoitus kieroutuneesta tavastasi osoittaa raamatullista lähimmäisenrakkauttasi. Onneksi sinulla ei tähänkään asiaan ole minkäänlaista valtaa. Piipitä rauhassa.
"Silloin päästäisiin eroon viimeisistäkin sukupuolitautien rippeistä. Eikö se oliskin hyvä asia."
Olisi toki, mutta kertomasi kaltaista utopiaa ei ole koskaan ollut eikä koskaan tule. Voimme toki pohtia kaikenlaisia muitakin utopioita, mutta noilla puheilla ei ole mitään käytännön merkitystä.
Luultavasti vakisuhteiden ulkopuolisilla sukupuolisuhteilla on merkitystä lajimme kehityksenkin kannalta, koska niiden seurauksena syntyy lisää uusia perintötekijöiden yhdistelmiä, joita sinä niin lutusen hellästi äpäriksi kutsut.
"Silloin myös moraali kohentuisi täydelliseksi. Siis 100 %seksi."
Trollaatitrollaa...
Huomaathan vielä, että et tapasi mukaan ole vastannut kirjoittamaani viestiin aloittamassasi ketjussa "Avoliitto ei ole liitto". Taisi olla liian vaikeita kysymyksiä?
- *
"Raamatun mukaan löyhän moraalin rangaistus on sukupuolitauti. "
Mikä kohta ramatusta sanoo näin?- .,?
=="Raamatun mukaan löyhän moraalin rangaistus on sukupuolitauti. "
Mikä kohta ramatusta sanoo näin? ==
""5.Moos. 28:59 niin Herra panee sinun ja sinun jälkeläistesi kärsittäväksi erinomaisia vaivoja, suuria ja pitkällisiä vaivoja, pahoja ja pitkällisiä sairauksia."" - KummallinenJuttu
.,? kirjoitti:
=="Raamatun mukaan löyhän moraalin rangaistus on sukupuolitauti. "
Mikä kohta ramatusta sanoo näin? ==
""5.Moos. 28:59 niin Herra panee sinun ja sinun jälkeläistesi kärsittäväksi erinomaisia vaivoja, suuria ja pitkällisiä vaivoja, pahoja ja pitkällisiä sairauksia.""Sis haettua Raamatun kohtaa eil löydy, vain tuollainen yleis-ilmoitus?
Miten tuo liittyy löyhään moraaliin, eikä vain kaikkeen ? - .,+
KummallinenJuttu kirjoitti:
Sis haettua Raamatun kohtaa eil löydy, vain tuollainen yleis-ilmoitus?
Miten tuo liittyy löyhään moraaliin, eikä vain kaikkeen ?Ei ole listaa joka väärintekoon liittyvistä sairauksista.
Eihän evokkiudessakaan luonnonvalinta ole mikään erityisen täsmällinen selitys, kaikkea muuta.
Kukaanhan ei ole nähnyt, että se olisi edes tosi. .,+ kirjoitti:
Ei ole listaa joka väärintekoon liittyvistä sairauksista.
Eihän evokkiudessakaan luonnonvalinta ole mikään erityisen täsmällinen selitys, kaikkea muuta.
Kukaanhan ei ole nähnyt, että se olisi edes tosi."Kukaanhan ei ole nähnyt, että se olisi edes tosi."
Tietenkin on. Vähintään parissa sadassa tieteellisessä tutkimuksessa on havaittu luoononvalintaa. Nuo tulokset eivät katoa uneksimalla luomisista.- D. and Strauss
moloch_horridus kirjoitti:
"Kukaanhan ei ole nähnyt, että se olisi edes tosi."
Tietenkin on. Vähintään parissa sadassa tieteellisessä tutkimuksessa on havaittu luoononvalintaa. Nuo tulokset eivät katoa uneksimalla luomisista.Nuo tulokset eivät katoa uneksimalla luomisista.
Oletko tuotakin kokeillu?
Montako toistoa teit?
Jos et uneksinut huolella?
Miksi jätät vastaamatta sinulle kiusallisiin asiakysymyksiin? D. and Strauss kirjoitti:
Nuo tulokset eivät katoa uneksimalla luomisista.
Oletko tuotakin kokeillu?
Montako toistoa teit?
Jos et uneksinut huolella?
Miksi jätät vastaamatta sinulle kiusallisiin asiakysymyksiin?"Nuo tulokset eivät katoa uneksimalla luomisista.
Oletko tuotakin kokeillu?"
Juu, luomisia ei ole havaittu lainkaan. Määrällisesti se tarkoittaa, ettö niitä on havaittu 0 kappaletta.
"Montako toistoa teit?"
Luonnonvalintaa on havaittu sadoissa tutkimuksissa.
"Jos et uneksinut huolella?"
Uneksimalla ei ole lisätty koskaan tietämystämme, aina siihen on tarvittu naturalistista metodologiaa noudattavaa tieteellistä tutkimusta.
"Miksi jätät vastaamatta sinulle kiusallisiin asiakysymyksiin?"
LOL. Näytäpä yksikin.- a.
moloch_horridus kirjoitti:
"Kukaanhan ei ole nähnyt, että se olisi edes tosi."
Tietenkin on. Vähintään parissa sadassa tieteellisessä tutkimuksessa on havaittu luoononvalintaa. Nuo tulokset eivät katoa uneksimalla luomisista.Tottahan luonnonvalintaa on havaittu. Vahvempoi susi pärjää paremmin kuin heikompi susi.
Susia nuo silti ovat molemmat. Joten pidä sinä turpasi kiinni.
- asianharrastaja
Arvelitko, ettei kreationisti osaisi selitellä? Helppo juttu, kun hihassa on aina pari ässää; rappeutuminen, lajinsisäinen sopeutuminen ja vielä jokeriässänä GDI.
Ei uskoa voi logiikalla kumota.- .,+
Luuletko että sukupuolitauti tulisi muutenkuin moraalittoman käyttäytymisen seurauksena?
Ei evokkien tarjoama luonnonvalinta ole mikään selitys silloin kun ei osaa vastata kysymykseen. Ei sen asettaminen selitykseksi ruudinkeksijää kaipaa, eikä edes tietoa.
Useimiten (aina) evokkien tapa esittää vastaus linkillä nettisivulle on metodina täsmälleen samaa kuin todistella Raamatunlauseilla joka kysymykseen. - asianharrastaja
.,+ kirjoitti:
Luuletko että sukupuolitauti tulisi muutenkuin moraalittoman käyttäytymisen seurauksena?
Ei evokkien tarjoama luonnonvalinta ole mikään selitys silloin kun ei osaa vastata kysymykseen. Ei sen asettaminen selitykseksi ruudinkeksijää kaipaa, eikä edes tietoa.
Useimiten (aina) evokkien tapa esittää vastaus linkillä nettisivulle on metodina täsmälleen samaa kuin todistella Raamatunlauseilla joka kysymykseen.Ei ole, niissä on suuri ero.
"Useimiten (aina) evokkien tapa esittää vastaus linkillä nettisivulle on metodina täsmälleen samaa kuin todistella Raamatunlauseilla joka kysymykseen."
Raamatunjakeen numerolla löytyy raamatunlause, usein monitulkintainen. Nettilinkki johtaa useimmiten havaintoihin perustuviin vertaisarvioituihin tutkimusraportteihin. - ei vaikeaa
asianharrastaja kirjoitti:
Ei ole, niissä on suuri ero.
"Useimiten (aina) evokkien tapa esittää vastaus linkillä nettisivulle on metodina täsmälleen samaa kuin todistella Raamatunlauseilla joka kysymykseen."
Raamatunjakeen numerolla löytyy raamatunlause, usein monitulkintainen. Nettilinkki johtaa useimmiten havaintoihin perustuviin vertaisarvioituihin tutkimusraportteihin.Luuletko että sukupuolitauti tulisi muutenkuin moraalittoman käyttäytymisen seurauksena?
Entä säilyykö sukupuolitaudit maailmassa jossa ei harrasteta holtitonta parinvaihtoa? ei vaikeaa kirjoitti:
Entä säilyykö sukupuolitaudit maailmassa jossa ei harrasteta holtitonta parinvaihtoa?> Luuletko että sukupuolitauti tulisi muutenkuin moraalittoman
> käyttäytymisen seurauksena?
> Entä säilyykö sukupuolitaudit maailmassa jossa ei
> harrasteta holtitonta parinvaihtoa?
"Vanhin havainto syfiliksestä on erikoista kyllä tehty karhusta, joka eli noin 11 500 vuotta sitten. Tämän jälkeen kesti lähes 5 000 vuotta ennen kuin sairaus alkoi laajemmin levitä ihmisten keskuudessa." (Bjärvall & Ullström: Euroopan nisäkkäät, 1996)
"Muutamien primitiivisten kansain traditio vaatii yhteyttä eläimien kanssa. Tohtori Hesnard mainitsee esimerkkinä joissakin osissa Afrikkaa vallitsevan yleisen tavan, että nuorten miesten on oltava sukupuoliyhteydessä ensimmäisen kaatamansa suurriistan kanssa." (Coestler & Willy & Haire: Sopusuhtainen avioelämä – sukupuolielämän tietokirja, 1946)
Onko karhunkaatajankin pitänyt rituaalisesti paritella kaatamansa kanssa ja syfilis siirtynyt sitä kautta ihmisiin? Minun asiantuntemukseni ei riitä tutkimaan miten yleinen tauti syfilis karhuilla on tai on ollut, ja onko kyseessä banaali Ursus arctos vai tuotannosta nyttemmin poistettu Ursus spelaeus.- ltte piru
"Tokihan se on todistettu että evokkien avokki-hutsut saaavat tautinsa yleisistä vessoista paaaaljon useammin kuin irtosuhteista."
Olisi mukava nähdä tuo todistus, mutta taitaa olla turha toive.
Uskallatko muuten itse käydä yleisessä WC:ssä? Vai eikö tauti tartu kretaleisiin? - Apo-Calypso
ltte piru kirjoitti:
"Tokihan se on todistettu että evokkien avokki-hutsut saaavat tautinsa yleisistä vessoista paaaaljon useammin kuin irtosuhteista."
Olisi mukava nähdä tuo todistus, mutta taitaa olla turha toive.
Uskallatko muuten itse käydä yleisessä WC:ssä? Vai eikö tauti tartu kretaleisiin?Kunnon kretardin tavoin hän hakee yleisistä käymälöistä miesseuransa, kuten kuuluisa kreationistisaarnaaja Ted Haggardkin:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Ted_Haggard
Ja ilmeisesti tuo MK:kin.
Täytyyhän kretardeillakin olla seuraelämänsä.
- Kääpäkääpä
Minua edelleen kiinnostaisi tietää kenellä arkissa nuo taudit oli mukanaan. Kun Nooakin eli vielä pitkän pätkän vedenpaisumuksen jälkeen, mahtoi olla vanhoilla päivillään nihkeää heittää vettä, jos tippuri kaiversi vuosikausia kikkeliä.
- kretarded
Ehkä kantaja oli Nooa itse. Meinaan kun ukko veti ensimmäisiä kännejä kotiviinistään ja sammui alasti telttaansa, poikansa kävivät peittelemässä faijansa slaikkarin peitolla. Ei kai sitä olisi ollut tarvetta erityisemmin peitellä, jos se olisi ollut kondiksessa. Olihan ukko kuitenkin teltan sisällä.
Jännä yksityiskohta tuoss oli se että Nooa kirosi toisen poikansa veljesnsä orjan orjaksi tuosta peittelytempusta. Melko armollista, vai mitä. HErää tietenkin kysymys että miksi v*tussa Nooa veti herneet noin syvälle nenuun pelkästä slaikkarin peittämisestä. Selvästi yhtä lyhyt pinna kuin Jumalallansakin.
- kretarded
Mites Salomon tippurit ja kupat? Kaverilla oli vaimoja enemmän kuin tällä palstalla on koskaan käynyt naisia. Jumala hyväksyi Salomon tuhat vaimoa ja sen että Salomo pani heitä kaikkia.
Sekö on sinun esityksesi suurenmoisesta moraalista, jonka Jumala tarjoaa meille EREHTYMÄTTÖMÄSSÄ JA MUUTTUMATTOMASSA sanassaan Raamatussa?- a.
Salomon vaimot olivat kaikki neitsyitä, joten kitään sukupuolitudin vaaraa ei ollut.
Lukisitte evokit vaan edes kerran sen Raamattunne lävitse niin ei tarvitsisi kysellä niin paljon. En minä ehdi jokaiselle raamattukurssia pitämään.
Tämäkin ketju on kuin seiskavuotiaan kyselytunti.
Ikävä vaan että isi ei just nyt ehdi käyttämään laatuaikaa ihan jokaisen kanssa. - kretarded
a. kirjoitti:
Salomon vaimot olivat kaikki neitsyitä, joten kitään sukupuolitudin vaaraa ei ollut.
Lukisitte evokit vaan edes kerran sen Raamattunne lävitse niin ei tarvitsisi kysellä niin paljon. En minä ehdi jokaiselle raamattukurssia pitämään.
Tämäkin ketju on kuin seiskavuotiaan kyselytunti.
Ikävä vaan että isi ei just nyt ehdi käyttämään laatuaikaa ihan jokaisen kanssa.Miten tuhat vaimoa ilmentää Salomon moraalia? Tai Jumalan moraalia, joka on muuttumaton?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3911942Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek121739Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2411348Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.76965Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel51950Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia402908Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä33731- 55720
Hyvää yötä mies
Nuku hyvin. Viikonloppuna on tulossa hellettä, se on mukavaa. Juhannuskin kohta. Mun tekis mieli huolehtia susta. Semmo69696- 63693