Mitä mieltä Ortodoksit todistusestani?

kokis

"Jeesus Kristus on sama eilen ja tänään ja iankaikkisesti"(Hebr.13:8)

Olen tullut uskoon v-1991 sukevan keskusvakilan sellissä, yksin ollessani, luettuani Tapio Nousiaisen kirjan yksi ainoa elämä, kun Jumalan Henki näytti minulle, että on olemassa kaksi paikkaa: taivas ja kadotus. Näin Hengessä, ikäänkuin kaksi tietä, joista toinen vei taivaaseen, ja toinen kadotukseen. Minulta kysyttiin kumpaa tietä halusin lähteä kulkemaan. Halusin taivaaseen ja siinä, polvillani ollessa sellin lattialla sain kokea kuinka syntini annettiin anteeksi ja synnyin uudesti ylhäältä niinkuin Raamattu sanoo:"...Jos joku ei synny vedestä ja Hengestä, ei hän voi päästä sisälle Jumalan valtakuntaan"(Joh.3:5). Koin tämän kokemuksen henkilökohtaisesti.

Jonkun aikaa minulla meni hyvin, kunnes lankesin ja menin takaisin maailmaan ja elin luopiona aina v.1996 asti, jolloin sain vakavan alkoholimyrkytyksen. Sairaalan huone pyöri silmissäni kolme vuorokautta,enkä pystynyt enää kävelemään kunnolla.Kävellessäni sairaalan käytävällä tunsin äkkiä, että kuolen tuohon sairaalan käytävälle. Vieressä oli puhelinkoppi, josta soitin uskovalle ystävälleni viimeisillä voimillani ja kaverini rukoili puolestani puhelimessa ja tunne meni pian ohitse. Aloin toipua hitaasti myrkytyksestä ja toipuminen kesti kauan, kun olin ollut niin heikossa kunnossa.

Joitakin kuukausia oli mennyt, kun ollessamme helluntaiseurakunnassa sain kohdata ilmestyksessä Jeesuksen. Jeesus katsoi minua ja sanoi minulle:" sinun syntisi on sinulle anteeksi annetut" Hän oli täynnä rakkautta. Hän oli samannäköinen kuin Jeesuksesta tehdyissä kuvissa ja kuitenkin täysin eri henkilö. Jeesuksessa oli jotain yliluonnollista, jota ei ole olemassa tässä meidän käsittämässämme maailmassa. Ymmärsin minkä vuoksi lukemattomat ihmiset olivat menneet kuolemaan Jeesuksen nimen takia.

Vähän myöhemmin Jeesus puhui minulle ja sanoi,että "Olisit jo maan alla, jos en olisi auttanut sinua". Olisin kuollut tuolloin tuohon sairaalan käytävälle, jos Jumala ei olisi kuullut rukoustamme.

Hiukan myöhemmin Jeesus antoi minulle kielilläpuhumisen armolahjan :” Ja nämä merkit seuraavat niitä, jotka uskovat: minun nimessäni he ajavat ulos riivaajia, puhuvat uusilla kielillä ja jos he juovat jotakin kuolettavaa, ei se heitä vahingoita; he panevat kätensä sairasten päälle ja ne tulevat terveiksi."(Mark.16:17-18). Pystyin puhumaan tuntematonta vierasta kieltä aina rukouksessa ollessani.

Vuonna 2003 sain Jumalalta näyn perustaa hengellisen kotikirjaston, jonka tarkoituksena on tarjota ihmisille hyvää hengellistä luettavaa ja .Kirjastossa on noin 1600 kirjaa.

Vuonna 2004 sain Jumalalta selvän sanan, että nykyinen vaimoni olisi eräässä tietyssä paikassa. Menin sinne ja sana piti paikkansa. Aloimme seurustella, mutta se ei kestänyt kauaa, kunnes kolme vuotta myöhemmin rukoilin Jumalalta Sirkkua vaimokseni ja Jumala otti rukoukseni vakavasti ja pian olimme naimisissa. Teemme yhdessä Jumalan valtakunnan työtä järjestämällä hengellisiä tilaisuuksia, levittämällä kirjoja,kasetteja,cd:tä yms.

Tässä lyhyesti oma uskoontuloni!
www.simplesite.com/kotikirjasto

37

183

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kadilo

Kiintoisa kertomus, mutta kuuluu helluntailaispalstalle.

Siunausta vain sinulle valitsemallasi uskonnon tiellä. Tällä palstalla keskustellaan ortodoksisuudesta, mitä on kokonaan toinen asia.

• Skabataan

Tämä on juuri ortodoksuutta. Lähes 70 v olen ollut ort ja sukupolvista laskemattomista.Nyt vaan ambrolaiset ja järvenpääläiset syyttelemään meitä onnettomia joilla seisoo naisille ja kostuu miehille.
        Huomenna äänest Veikkoa valtuustoon niin saadaan joku selvyys tähänkin skismaan joka on vellonut seurakunnassa - voi voi, huh huh...

• Herraonyksi

Yhdyn, itse olen saanut kokea yliluonnolisella tavalla jeesuksen rakkauden itkin melkein koko päivän kun sain tuntea kuinka jumala rakastaa minua, vaikka kaikkea paskaa on tullut vaikka mistä mutta Jumalan armo ja johdatus on niin ihmeellinen että ei voi kuin uneksia. Menen vaikka kuolemaan jeesuksen tähden, koska hän rakastaa minua.

• kokis

Kadilo? En ole valinnut uskonnontietä Johanneksen evankeliumi:
      15:16 Te ette valinneet minua, vaan minä valitsin teidät " vaan Jeesus valitsi ja Jeesus ei ole uskonto vaan elävä Jumala.Toisekseen tämä ei kuulu helluntaipalstalle ,koska Jeesus kuoli Ortodoksienkin puolesta ja minä en ole helluntalainen vai kuuluuko Jeesus vain jollekin toiselle uskonnonsuunnalle eikä kaikille?
      Haluan tuoda tähän sanan jonka uskon sain Herralta joku aika sitten..Miksi kerkaatte kirkkokunnistanne/seurakunnistanne, ne ovat vain Kristuksen palvelijoita joiden kautta olette tulleet hänen omikseen.Nyt ihmiset eivät näe Jeesusta vaan kirkkokunnistanne/seurakuntanne."

• T. Ollo

Omana mielipiteenäni sanon, että ortodoksisessa kirkossa ei aseteta Kirkon herraa, Jeesusta ja Kirkkoa toisiaan vastaan. Kirkko on Kristuksen Kirkko ja kun näemme Kirkon näemme myös sen Herran.

Pyhien isien sunnuntain kontakki ilmaisee asian näin:

"Apostolien saarna ja isen uskonkappaleet ovat kirkolle yhden uskon vahvistaneet, ja kirkko puettuna totuuden pukuun, ylhäältä annetusta jumaluusopista kudottuun, oikein hoitaa ja ylistää hurskauden suurta salaisuutta."

• kokis
        T. Ollo kirjoitti:

Omana mielipiteenäni sanon, että ortodoksisessa kirkossa ei aseteta Kirkon herraa, Jeesusta ja Kirkkoa toisiaan vastaan. Kirkko on Kristuksen Kirkko ja kun näemme Kirkon näemme myös sen Herran.

Pyhien isien sunnuntain kontakki ilmaisee asian näin:

"Apostolien saarna ja isen uskonkappaleet ovat kirkolle yhden uskon vahvistaneet, ja kirkko puettuna totuuden pukuun, ylhäältä annetusta jumaluusopista kudottuun, oikein hoitaa ja ylistää hurskauden suurta salaisuutta."

Näytä vaitteesi että kun näet kirkon niin näet Kristuksen toteen Raamatulla.Kristuksen kirkko ja seurakunta koostuu Kristuksen omista jotka ovat syntyneet ylhäältä.

• T. Ollo
        kokis kirjoitti:

Näytä vaitteesi että kun näet kirkon niin näet Kristuksen toteen Raamatulla.Kristuksen kirkko ja seurakunta koostuu Kristuksen omista jotka ovat syntyneet ylhäältä.

Kaikkea ei voi eikä tarvitse näyttää toteen pelkästään Raamatulla. Kristityn elämä on elämää Kristuksen yhteydessä Pyhän Hengen voimassa ja näin pääsemme Isän luo. Minun vapahtajani ei ole Raamattu, vaan Jeesus.

Jumala toimii Kirkossaan ja Kirkkonsa kautta. Myös silloin kun te protetestantit ette sitä tunnista.

• kokis
        T. Ollo kirjoitti:

Kaikkea ei voi eikä tarvitse näyttää toteen pelkästään Raamatulla. Kristityn elämä on elämää Kristuksen yhteydessä Pyhän Hengen voimassa ja näin pääsemme Isän luo. Minun vapahtajani ei ole Raamattu, vaan Jeesus.

Jumala toimii Kirkossaan ja Kirkkonsa kautta. Myös silloin kun te protetestantit ette sitä tunnista.

Jos te ette kunnioita Raamattua joka on Jumalan Sana niin mihin uskon voi silloin perustaa,Sana on kallio jolle voi rakentaa.1 Kor."Ei yli sen, mikä kirjoitettu on"

Psalmit:
        119:160 Sinun sanasi on kokonansa totuus.
        Kaikki seurakunan toiminta ja ilmiöt täytyisi arvostella ja koetella Jumalan Sanalla löytyykö niille perustaa Raamatusta ja jos ei niin ne tulisi hyljätä.

Jeesus itse oli lihaksi tullut Jumalan Sana.Ja hän toimii pääasiassa sanansa kautta on tietysti tilanteita jolloin ihmisillä itsellään ei ole raamattuja esim,Islamilaisissa maissa joissa Jeesus ilmestyy monesti ilmestysten ja näkyjen kautta ja ohjaa yliluonnollisesti monesti muutenkin.

No Suomessa on onneksi eritilanne jokainen voi mennä kirjakauppaan ja ostaa oman raamatun toisinkuin joissakin kommunistimaissa ja muullakin joissa Raamattu voi maksaa vuodenpalkan verran tai on mahdoton saada.
        Teillä kaikilla on varmaan oma raamattu?

• T. Ollo
        kokis kirjoitti:

Jos te ette kunnioita Raamattua joka on Jumalan Sana niin mihin uskon voi silloin perustaa,Sana on kallio jolle voi rakentaa.1 Kor."Ei yli sen, mikä kirjoitettu on"

Psalmit:
        119:160 Sinun sanasi on kokonansa totuus.
        Kaikki seurakunan toiminta ja ilmiöt täytyisi arvostella ja koetella Jumalan Sanalla löytyykö niille perustaa Raamatusta ja jos ei niin ne tulisi hyljätä.

Jeesus itse oli lihaksi tullut Jumalan Sana.Ja hän toimii pääasiassa sanansa kautta on tietysti tilanteita jolloin ihmisillä itsellään ei ole raamattuja esim,Islamilaisissa maissa joissa Jeesus ilmestyy monesti ilmestysten ja näkyjen kautta ja ohjaa yliluonnollisesti monesti muutenkin.

No Suomessa on onneksi eritilanne jokainen voi mennä kirjakauppaan ja ostaa oman raamatun toisinkuin joissakin kommunistimaissa ja muullakin joissa Raamattu voi maksaa vuodenpalkan verran tai on mahdoton saada.
        Teillä kaikilla on varmaan oma raamattu?

Suonet anteeksi mutta minun sanalliset lahjani eivät riitä keskusteluun kanssasi. Minusta näet näyttää siltä, että kirjoitinpa mitä hyvänsä niin Sinä et vastaa minulle, vaan itsellesi eli omille ennakkokäsityksillesi.

• kokis
        T. Ollo kirjoitti:

Suonet anteeksi mutta minun sanalliset lahjani eivät riitä keskusteluun kanssasi. Minusta näet näyttää siltä, että kirjoitinpa mitä hyvänsä niin Sinä et vastaa minulle, vaan itsellesi eli omille ennakkokäsityksillesi.

Minä en tuo esiin omia käsityksiäni vaan haluan tuoda esiin sitä miten on kirjoitettu Raamattuun ja jokainen voi itse tutkia puhunko omiani vai onko ne Raamatussa.En ole lähtenyt sillä mielellä liikkeelle eettä haluaisin mustamaalata ketään tai halveksia kenenkään uskoa.
        Haluaisin kysyä vielä joltain siitä miten Ortodoksit ymmärtävät neitsyt Marian?

• Kadilo

Helluntailaiset ovat uususkonto, jonka jäsenet nousivat lähes tyhjästä löytääkseen Jeesuksen. Saman Jeesuksen, johon ortodoksit ovat uskoneet katkottomasti kohta 2000 vuotta.

Ortodoksit syntyvät, elävät ja kuolevat Kristuksen suojeluksessa. Ortodoksessa kirkossa Evankeliumikirja on kunniapaikalla keskellä alttaria. Jokaisessa palveluksessa luetaan kertomuksia Jeesuksen teoista ja opetuksista.

Meidän ei tarvitse tulla uskoon, me synnymme siihen.

• Uuno Utelias

Milloin ja miten te ortodoksit synnytte uskoon? Biologisessa syntymässäkö?

• kokis

On Raamatullista tulla uskoon ja jos ei niin miksi Raamattu kertoo mm.
        Apostolien teot:
        15:5 Mutta fariseusten lahkosta nousivat muutamat, jotka olivat tulleet uskoon, ja sanoivat: "Heidät on ympärileikattava ja heitä on käskettävä noudattamaan Mooseksen lakia."
        15:7 Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitten teki teidän keskuudessanne sen valinnan, että pakanat minun suustani saisivat kuulla evankeliumin sanan ja tulisivat uskoon.
        17:4 Ja muutamat heistä tulivat uskoon ja liittyivät Paavaliin ja Silaaseen, niin myös suuri joukko jumalaapelkääväisiä kreikkalaisia sekä useat ylhäiset naiset.
        18:27 Ja kun hän tahtoi mennä Akaiaan, niin veljet kehoittivat häntä siihen ja kirjoittivat opetuslapsille, että nämä ottaisivat hänet vastaan. Ja sinne saavuttuaan hän armon kautta oli suureksi hyödyksi uskoon tulleille.
        19:2 Ja hän sanoi heille: "Saitteko Pyhän Hengen silloin, kun te tulitte uskoon?" Niin he sanoivat hänelle: "Emme ole edes kuulleet, että Pyhää Henkeä on olemassakaan."
        19:18 Ja monet niistä, jotka olivat tulleet uskoon, menivät ja tunnustivat ja ilmoittivat tekonsa.
        21:20 Sen kuultuaan he ylistivät Jumalaa ja sanoivat Paavalille: "Sinä näet, veli, kuinka monta tuhatta juutalaista on tullut uskoon, ja he ovat kaikki lainkiivailijoita.
        21:25 Mutta uskoon tulleista pakanoista me olemme päättäneet ja kirjoittaneet, että heidän on välttäminen epäjumalille uhrattua ja verta ja lihaa, josta ei veri ole laskettu, ja haureutta."

1.Korinttolaiskirje:
        15:11 Olinpa siis minä tai olivatpa he: näin me saarnaamme, ja näin te olette uskoon tulleet.

Hebrealaiskirje:
        4:3 Sillä me pääsemme lepoon, me, jotka tulimme uskoon, niinkuin hän on sanonut: "Ja niin minä vihassani vannoin: 'He eivät pääse minun lepooni'", vaikka hänen tekonsa olivat valmiina maailman perustamisesta asti. >> Jakeen lisätiedot

• T. Ollo

Rukous Herrallemme Jeesukselle Kristukselle:

"Herra, Jeesus Kristus, Jumalan Poika, puhtaimman äitisi, ruumiittomien enkeliesi, profeettasi, edelläkävijäsi ja kastajasi Johaneksen, kaikkialle maailmaan Jumalan sanaa julistamaan lähteneiden pyhien apostolien, pyhien kunniakkaiden ja jalosti voittaneiden marttyyrien, pyhien jumalankantajien ja kaikkien pyhien esirukouksien tähden torju vastustajan herkeämättömät hyökkäykset minua vastaan. Herrani ja Luojani, sinä et tahdo syntisten kuolemaa, vaan parannuksentekoa ja elämää. Suo parannus minullekin, kurjalle ja ansiottomalle. Varjele minua pahan hengen hyökkäyksiltä. varjele minua käärmeen kavalilta juonilta, jottei se nielaisisi minua kadotukseen. Herrani ja Lohduttajani, sinä otit heikkouteni tähden ihmisen muodon ja katoavan ruumiin, auta minua avuttomuudessani ja lohduta sieluani. Istuta sydämeeni pyrkimys täyttää sinun käskysi ja voimaa olla lankeamatta pahoihin tekoihin päästäkseni osalliseksi autuudestasi. Herra, sinuun minä panen toivoni. Pelasta minut." (Rukouskirja - Orologion. Jyväskylä 2000, s.51-52.)

• kokis

T.Ollo .Miksi Ortodoksit koroittavat neitsyt Mariaa?On kirjoitettu 1 Tim.2:5 Sillä yksi on Jumala, yksi myös välimies Jumalan ja ihmisten välillä, ihminen Kristus Jeesus.
        Raamatun mukaan on vain yksi välimies Jeesus.

Room.8:34 Kuka voi tuomita kadotukseen? Kristus Jeesus on se, joka on kuollut, onpa vielä herätettykin, ja hän on Jumalan oikealla puolella, ja hän myös rukoilee meidän edestämme

Ei Raamattu opeta että Maria rukoilee taivaassa kenenkään puolesta tai on välittäjä Jumalan ja ihmisten välillä.

• T. Ollo
        kokis kirjoitti:

T.Ollo .Miksi Ortodoksit koroittavat neitsyt Mariaa?On kirjoitettu 1 Tim.2:5 Sillä yksi on Jumala, yksi myös välimies Jumalan ja ihmisten välillä, ihminen Kristus Jeesus.
        Raamatun mukaan on vain yksi välimies Jeesus.

Room.8:34 Kuka voi tuomita kadotukseen? Kristus Jeesus on se, joka on kuollut, onpa vielä herätettykin, ja hän on Jumalan oikealla puolella, ja hän myös rukoilee meidän edestämme

Ei Raamattu opeta että Maria rukoilee taivaassa kenenkään puolesta tai on välittäjä Jumalan ja ihmisten välillä.

Ei ortodoksinen kirkko korota Jeesuksen Äitiä kuvaamallasi tavalla, vaan Sinä taistelet ns. olkiukkoja vastaan. Jos et osaa tehdä eroa Jumalan ja Jumalan palvelijoiden välillä minun on kai turha kertoa asiasta enempää.

• kokis
        T. Ollo kirjoitti:

Ei ortodoksinen kirkko korota Jeesuksen Äitiä kuvaamallasi tavalla, vaan Sinä taistelet ns. olkiukkoja vastaan. Jos et osaa tehdä eroa Jumalan ja Jumalan palvelijoiden välillä minun on kai turha kertoa asiasta enempää.

T.Ollo No jos olen väärässä kerro mitä Ortodoksinen kirkko uskoo ja opettaa neitsyt Mariasta?Laita vaikka joku lainaus jostai kirjastanne mitä uskotte niin tutkitaan sitä.

• kokis

Eikös Otodoksit tarvitsekaan uudestisyntymistä ylhäältä Jumalan Hengestä?
      Jos Jeesus on kikonpää miksi ette tottele häntä vai onko joku kirkon opetus Raamatun yläpuolella?Johanneksen evankeliumi:
      3:3 Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: joka ei synny uudesti, ylhäältä, se ei voi nähdä Jumalan valtakuntaa."
      3:7 Älä ihmettele, että minä sanoin sinulle: teidän täytyy syntyä uudesti, ylhäältä.

Vai onko joillekin annettu eri tie taivaaseen kuin Jeesuksen kautta?Room8:9"Mutta jolla ei ole Kristuksen Henkeä, se ei ole hänen omansa"

Oletko hänen omansa?Taivas on vain Jeesuksen omille?Jos sinulla ei ole sisimmässäsi Jeesuksen Henkeä uudestisyntymisen kautta, joka todistaa yhdessä sinun henkesi kanssa, että olet Jumalan lapsi niin asiasi ovat huonosti.

Ja olen Jeesuksen oma enkä kuulu helluntaiseurakuntaan enkä tule koskaan kuulumaankaan eikös se riitäkään että kuuluu Jjo eesukselle?

• T. Ollo

Herra, Jeesus Kristus, Jumalan Poika, armahda minua syntistä.

• T. Ollo

Mitenhän hyvin tähän asiayhteyteen sopisi se vanha kertomus palopäälliköstä? Kävi näet niin, että tavalliset, palokuntaan kuulumattomat kansalaiset olivat ennättäneet sammuttaa tulipalon ennen kuin palokunta edes ehti palopaikalle. Pikkuisen vihaisena palopäällikkö tokaisi: "Väärin sammutettu!"

• Koverskoi

Alla olevat ryhmät, mm. laihduttajat ja iskelmien kuuntelijat ovat päässet ennen meitä osalliseksi ilosanomastasi:

Satanismi
      Luonnonuskonnot
      Wiccalaisuus
      Skeptismi
      Lääketiede
      Jumaluus
      Jehovan todistajat
      Lestadiolaisuus
      Kaste
      Uskovaiset homot ja lesbot
      Lebot
      Bi
      Gospel-musiikki
      Yleistä iskelmämusiikista
      Kirkko kuulolla
      Ihmeiden oppikurssi
      Seurakunnat
      Hengelliset ilmoitukset
      Ennustukset
      Mitä kuoleman jälkeen
      Rukoukset
      Pääsiäinen
      Yleistä laihdutuksesta
      Seksi

• Ei uudesti syntynyt

On hyvä juttu että Kokis on huomannut että ortodoksitkin tarvitsevat hänen ilosanomaansa.

• kokis

Alla oleva viesti ei ollut osoitettu sinulle Ei uudesti syntynyt.

• kokis

Jokainen voi lukea kaikki lähettämäni viestit kyseisiltä palstoilta.Ihmettelen miksi kukaan ei näytä Raamatulla vääräksi viestejä vaan antaa omia mielipiteitään jotka eivät pohjaudu Jumala Sanaan?

• ei uudesti syntynyt

Miten ne laihduttajat suhtautuivat sinun todistukseesi? Entä seksipalstalla mikä oli vastaanotto? Mikäs kohta Raamatussa puhuu kiimasten auttamisesta?
      Eikö sanassakin sanota että lasten ja hullujen suusta sinä totuuden kuulet.
      (Hebreal 18:23-34)

• kokis

Jeesus sanoi ,että menkää kaikkeen maailmaan julistamaan evenkeliumia ja onko jonkun palstan ihmiset niin syntisiä ettei sinne voi mennä kertomaan Jeesuksesta?Vai sinua tuntuu kiinnostavan että olen rohjennut mennä tekemään sen seksipalstalla?

• Selväksi tuli

Asiahan on nyt sitten kunnossa!

Olet julistanut nyt tällä ortodoksien palstalla. Hyvä ja Kiitos!

Nyt me tiedämme.

Voit siirtyä nyt rauhassa seuraavalle palstalle. Kyllä täällä Suomi24:ssä näitä palstoja riittää.
      Eli oli ihan kiva tavata ja onnea sinulle jatkoon ja Hei!

• Allah on Suuri

Kykysi pääsisivät paremmin oikeuksiinsa jos kohdistaisit sanomasi vaikkapa poliitikkoihin. Mene Eduskuntatalon rappusille, käyt joka päivä siellä levittämässä ilosanomaasi. Jos syntyy vaikkapa muutama uudelleen niin siitäpä olisi iloa laajasti. On yksi lysti mihin meikäläisen piruparan sielu joutuu.

• kokis

Jos allah on suuri tällä palstalla niin teillä on sitten pieni Jeesus.Ja jos et välitä pelastuksestasi niin joku voi välittää.

• Tee jotain!

Mitä istut kotonasi, etkä tee mitään. Mene Eduskuntatalon rappusille, käyt joka päivä siellä levittämässä ilosanomaasi. Jos syntyy vaikkapa muutama uudelleen niin siitäpä olisi iloa koko kansalle. On yksi lysti mihin meikäläisen piruparan sielu joutuu.

• kokis

Teen kokoajan.Olemme melkein päivittäin kaduilla.Olemme tehneet kolmenvuoden aikana n.14000/neljätoistatuhatta hengellistä levyä joistan.13000 pelkillä tietokoneilla ja jakaneet parin ystävän kanssa.Toissapäivänä tein n.3000 traktaattia jotka on meilkein levitetty.Yhden viikon aikana ystäväni kanssa meni n.1000 levyä.Olemme jakaneet Jumalan sanaa ja painaneet yötäpäivää ja tein n.3vuotta 8-16h.hengellisiä levyjä jotka olemme jakaneet ilmaiseksi.En kehu, mutta tehty on.Ja ota huomioon vielä sekin että olemme itse lähes syömätta ja laittaneet melkein kaikki rahat Sanan levitykseen.

• Kadilo

Lähetystyö on hyödyksi. Mutta sinun pitäisi käyttää energiaasi pakanoiden käännyttämiseen. Tietysti, jos tulkitset kaikkien muiden kristillistenkin yhteisöjen jäsene pakanoiksi, niin se on toinen juttu ...

• kokis
        Kadilo kirjoitti:

Lähetystyö on hyödyksi. Mutta sinun pitäisi käyttää energiaasi pakanoiden käännyttämiseen. Tietysti, jos tulkitset kaikkien muiden kristillistenkin yhteisöjen jäsene pakanoiksi, niin se on toinen juttu ...

Onko tämä kansa mielestäsi uskoontullutta,pelastunutta vai tarvitseekohan tämäkin kansa evankeliumia ja verenvoimaa.Ja Raamatun mukaan kaikki muut kansat ovat pakanakansoja paitsi Israel.Ja jokaisen ihmisen täytyy henkilökohtaisesti ottaa Jeesus vastaan kuuluipa sitten vaikka poppanakerhoon, kun katsos mihinkään kirkkoon kuuluminen tai seurakuntaan kuuluminen vielä ketään pelasta.

• Kadilo

Kun nyt olet kova selittämään, niin kerropa, miten on mahdollista ottaa Jeesus vastaan HENKILÖKOHTAISESTI, kun Hän on noussut taivaisiin ja sanoo olevansa tulossa takaisin samalla tavalla sitten joskus (huomenna tai tuhannen vuoden päästä tai ...)?

Jeesushan sanoi ennen Taivaaseen astumistaan jättävänsä ihmisille auttajan, Pyhän Hengen.

• kokis

Jeesus sanoo:
      3:20 Katso, minä seison (Sydämen)ovella ja kolkutan; jos joku kuulee minun ääneni ja avaa oven, niin minä käyn hänen tykönsä sisälle ja aterioitsen hänen kanssaan, ja hän minun kanssani.
      Hengellinen laulu sanoo:avaa sydämesi Herralle,polvistuen ristin juurelle.Tunnustaen siinä syntisi,siellä Herra painot poistavi.
      Tuonnemmaksi miksi siirtäisit, pelastuksen kalliin siirtäisit?Ethän tiedä ,vaikka viimeinen päivä tää ois sinulle,ethän tiedä vaikka viimeinen päivä tää ois sinulle..Älä sano sitten vanhana taikka vasta kuolinvuoteella Elämäni annan Herralle, Riennän ristin juurelle,Elämäni annan Herralle,Riennän ristin juurelle.
      Muista:Nuoruuteen ei turvata voine kenkään täällä alhaal.Kuolonkellot voivat kumahtaa vaikka nuoruusvuosina.Kuolonkellot voivat kumahta vaikka nuoruusvuosina
      SIksi tule tänä päivänä! Sua kutsuu Jeesus ystävä.Kaiki synnit antaa anteeksi, Puhdistaapi sielusi.

• Riittää jo, kiitos!

Kuule, nyt olet sanonut sanottavasi.
      Eiköhän tämä jankutus riitä jo?

Pieni neuvo: laita aina pisteen, kysymysmerkin, huutomerkin, kaksoispisteen ja pilkun jälkeen tyhjälyönti.

Vaikka nyt olet pelastettu, niin hyvä olisi silti taitaa oikeinkirjoitussääntöjä!

• kokis

Kiitos hyvistä neuvoista.Oikeinkirjoitusta ei tullut koulussa opeteltua, kun oli aina silloin liian kiire pahantekoon ja ilkeyksiin ja koiruuksiin.No se siitä.Toivon siunausta sinun elämääsi ja kaikkea hyvää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      89
      2158
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      138
      1796
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      173
      1333
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      229
      805
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      65
      744
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      721
    7. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      60
      720
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      211
      619
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      587
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      47
      550
    Aihe